Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-12-04 09:45
2025-12-03 05:45
2025-12-02 08:56
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Hmm, tai kaip suprantu bus naikinamas akcizas kurui? Kurio pagrindinis tikslas apmokestinti tarsa ir keisti elgsena. Nu gal ir ok...
Taršos naujuose automobiluose ir taip jau beveik nėra. CO2 nėra tarša - tai labai reikalingas dalykas augalams. Pasidomėkite kaip co2 naudojamas pramoniniuose šiltnamiuose. Bet klausimas geras. Tarkime dauguma iš tikrųjų pereina prie elektromobilių, krenta "taršos" ir akcizo mokesčiai(=biudžeto pajamos), kas tada ? Akcizas elektrai ?
Nebūkim naivūs, liks ir akcizas kurui, ir bus įvestas šis naujas mokestis. Gal bus pakeisti pavadinimai. Bet aš už šį mokestį, kaip gali 5 litrų BMW ar Mersai lenkti mano 1,248 litro Opelį? Jei lenkia, tegul susimoka.
Pasiulymas nr 1 - jokios palydos valdziai. Kodel vazineja po 5 automobilius kruvoj? Galvoja cia juos kazkas puls? Ir i darba tik viesuoju/netarsiu auto. O tada galima kalbeti apie sekancius zingsnius :)
Nenaikinamas nei kuras, nei valstiesciu ivestas registracijos mokestis.
Imoneje turim N1 kategorijos spec transporta, svoris apie 3.5t. Registruojant buvo sumoketas maksimalus tarsos mokestis, kadangi spec technikos ismetamo CO rodiklio gamintojas nenurodo. Regitros tarsos mokescio skaiciuokle yra nesamoninga, kadangi atsizvelgiama tik i auto mase. Imone moka tarsos mokesti ir taip uz isigytus degalus, tai pridedam dar viena? Nuostabu. Ir ar gali kas paaiskint kodel N1 kategorija itraukta siam mokesciui? Komercinis transportas uzdirbineja pinigus ir taip jau moka pakankamai mokesciu, absurdas.
As pritariu Jums del N1, keliu mokestis reikalingas, registracija pati brangiausia regitroje ir panasiai, tai kaip zmogui turinciam maza ar didele imone reikes islaikyti paprasta autobuseli... Tas paprastas autobusiukas keliu negadina tai kam jam reikia to keliu mokescio, apie mazus kablukus isvys nera kalbos kurie taip pat turi moketi keliu mokescius. Jokiu islygu nera pas mus tuose jobanuos..e mokesciuose. S.Gentvilas nelabai gilinasi i viska nes turi per daug reikalu savu kiseniu reguliavimui
Gal kiek peršvelniai, bet jau seniai to reikėjo.
Ar nebūtų paprasčiau tiesiog reikšmingai padidinti akcizus? Kas daug važinėja ir su dideliu/galingu transportu, tas daugiau suvartos degalų ir sumokės už taršą/kelių nusidėvėjimą. Gal kažko nesuprantu, nes daugelyje šalių yra tie papildomi registracijos ir kasmetiniai mokesčiai. Ar čia veikiama per žmogaus psichologiją: prie degalų kainų žmonės pripranta ir nieko nekeičia, bet kai reikia vienu kartu/kasmet susimokėti didesnį mokestį, tuomet susimąsto?
Pinigai išleidžiami ne pagal paskirtį todėl jų visuomet trūksta. Kad ir kaip padidintum mokesčius arba kad ir kiek naujų įvestum, viešajam sektoriui tų pajamų vis tiek truks... todėl viskas daroma kad surinkti pinigų kuo daugiau, tiems patiems mokesčiams galvojant naujus pavadinimus ir apmokestinant antrą kartą tą patį. Juk kam optimizuoti išlaidas? Reikia pinigų? Pinigų yra.... tiesa ne savų, o atimtų.
Jei norit mažiau mokesčių nebalsuokit už konservatorius.
o kur dingo strategija "tersejas moka"? Juk tersia tas, kas vaziuoja, o ne tas, kas turi.
Idomu ar teisiskai galimas dvigubas apmokestinimas mokesciais, t.y. Kura pildamas susimoki tarsos mokesti, kiek vaziuoji tiek moki, kaip ir logiska ir dar tiesiog, kad turi, kazkaip nera logikos ? Pensininkai i soda nebevaziuos vasara, sodu bus pardavime daugiau. P.s. aplinkos ministras gaidys, duxelis, nes vietoj to kad sodintu medzius, kurie mazina co2, dabar porceliuoja vmg ar kitiem velniam