2% krovą auginęs KKT pradėjo dirbti su norvegų „Viasea Shipping“

Mažėjant konteinerių krovai, viena didžiausių Klaipėdos uosto įmonių plečia partnerių ratą. Klaipėdos Konteinerių Terminalas (KKT) praneša pasirašęs bendradarbiavimo sutartį su norvegų konteinerine linija Viasea Shipping.
Ketvirtadienį terminalas priėmė pirmąjį naujojo partnerio, užsiimančio konteinerių pervežimais tarp Europos, Baltijos jūros ir Norvegijos uostų, laivą Greetje. Iki 658 TEU konteinerių galintis gabenti laivas kursuos maršrutu Klaipėda Gdynė Oslas, į Klaipėdą užsuks kartą per savaitę.
Pasaulines konteinerių krovos tendencijas vis dar gana sunku prognozuoti. Naujos konteinerinės linijos svarbios ne vien konteinerių krovos apimčių aspektu, naujų linijų atėjimas į Lietuvą suteikia daugiau galimybių eksportuotojams ir ekspeditoriams, nes plečiasi krovinių vežimo geografija, atsiranda naujas maršrutas krovinius klientams pristatyti greičiau, KKT pranešime cituojamas Vaidotas Šileika, įmonės generalinis direktorius.
Pernai Klaipėdos uoste, kaip ir daugelyje uostų pasaulyje, konteinerių krova mažėjo. KKT konteinerių krova pernai mažėjo 7%, iki 433.889 TEU. Pranešime nurodoma, kad įmonę gelbėjo 4%, iki 617.151 t. augęs generalinių krovinių kiekis ir pagreitį įgavusi ro-ro linija. Visa tai padėjo pasiekti 5,75 mln. tonų metinę krovinių apyvartą ir 2% viršyti 2019 metų rezultatą.
KKT praneša, kad praėjusiais metais didžiausios krovos apimtys fiksuotos spalio mėnesį. 2020 m. įmonės aptarnautų laivų skaičius augo 10%, iki 1.035. Tai sudarė 16% visų į Klaipėdos uostą atplaukusių laivų.
Prieš 27 metus įkurta įmonė valdo du specializuotus krovos terminalus.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Logistika
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti