Talino uosto ambicija – tapti pažangiausiu Baltijos jūroje

Penkis atskirus uostus valdanti ir laivybos paslaugas teikianti Estijos bendrovė sieks tapti pažangiausia Baltijos jūroje ir neutralizuoti poveikį aplinkai.
Talino jūrų uostą valdančios įmonės AS Tallinna Sadam stebėtojų taryba patvirtino bendrovės strategiją 5 metams. Pranešime Nasdaq biržai ji skelbia sieksianti tapti pažangiausiu uostu Baltijos jūroje.
Iki 2050-ųjų metų siekiama neutralizuoti uosto poveikį klimatui tai bus daroma mažinant uosto įmonių ir laivų taršą šiltnamio efektą sukeliančiomis dujomis (ŠESD).
Pranešime minimi kiti, jau iš dalies naudojami arba kuriami sprendimai elektros energijos tiekimas keleiviniams laivams Talino senamiesčio uoste, atsinaujinančios energijos naudojimas, uosto mokesčių lengvatos aplinką tausojantiems laivams, ekonomiškų hibridinių sprendimų įdiegimas žemyną su salomis jungiančiuose keltuose, išmetančiuose didelę dalį ŠESD ir pasirengimas pereiti prie atsinaujinančios energijos sprendimų.
Tallinna Sadam valdo 5 uostus: Talino senamiesčio, Saremos, Mugos, Paljasarės ir Paldiskio, kurie pasiskirstę pagal keleivių ar krovinių gabenimo specializaciją arba teikia laivų remonto paslaugas.
Visi bendrovės uostai 2019 m. aptarnavo 10,64 mln. keleivių ir perkrovė 19,9 mln. t krovinių. VŽ rašė, kad 2020 m. sausiorugsėjo mėn. Talino jungtinio uosto krova siekė 8,8 mln. t ir šiuo rodikliu nusileido Klaipėdos, Rygos ir Ventspilio uostams.
Be keleivių ir krovinių gabenimo, Tallinna Sadam grupė per savo antrinę įmonę OÜ TS Laevad teikia keltų paslaugas tarp žemyninės Estijos ir didžiausių salų, o OÜ TS Shipping nuomoja savo daugiafunkcį ledlaužį Botnica.
Tallinna Sadam grupė taip pat yra atliekų tvarkymo paslaugas teikiančios AS Green Marine, akcininkė.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Logistika
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti