„LTG Infra“ ieško rangovo „Rail Balticos“ tiltui per Nerį

Už projekto Rail Baltica įgyvendinimą Lietuvoje atsakinga bendrovė LTG Infra pradėjo antrą konkurso etapą, kurio metu bus atrinktas geležinkelio tilto per Nerį prie Jonavos rangovas. Tai bus ilgiausias, daugiau kaip 1,5 km ilgio, geležinkelio tiltas Baltijos valstybėse.
Kaip skelbia LTG Infra, konkursą laimėjęs rangovas pagal sutartį turės ne tik pastatyti tiltą, bet ir sutvarkyti aplinką, įrengti triukšmą slopinančias sienutes, rekonstruoti šalia einančius vandentiekio bei kitus inžinerinius tinklus, rekonstruoti melioracijos statinius.
Naujasis tiltas bus Lietuvoje visiškai naujo 1.435 mm pločio vėžės geležinkelio Rail Baltica ruožo tarp Kauno ir Lietuvos-Latvijos sienos dalis.
Iš viso naujojo tilto ilgis sieks 1.510 metrų. Plačiausias naujo tilto tarpas tarp atramų, toje vietoje, kur jis kirs upę, sieks 150 metrų.
Iki šiol ilgiausias tiltas Lietuvoje buvo per Dubysą nutiestas Lyduvėnų geležinkelio tiltas, kurio ilgis yra 599 metrai, o ilgiausias automobiliams skirtas tiltas per Nemuną prie Jurbarko įrengtas tiltas, kurio ilgis siekia 494 metrus.
Geležinkelio tiltas per Nerį techniškai sudėtingiausias inžinerinis statinys Rail Balticos geležinkelio statyboje. Tai bus ilgiausias ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos valstybėse tiltas. Dar vienas inžinerinis iššūkis nebus nei vienos atramos vandenyje, tad išrinktam tilto statybos rangovui šis darbas bus tikrai rimtas iššūkis, pranešime sako LTG Infra generalinis direktorius Karolis Sankovskis.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Logistika
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti