Šiaulių oro uostui pandemija padėjo uždirbti pelno

Koronaviruso pandemijai paralyžiavus aviacijos sektorių Šiaulių oro uostas tapo orlaivių stovėjimo aikštele. Anksčiau merdėjusiam oro uostui tai leido šiemet išauginti pajamas ir uždirbti pelno, kai komerciniai oro uostai skaičiuoja nuostolius.
Ilgiausią Baltijos šalyse 3,5 kilometro ilgio kilimo-tūpimo taką turintis Šiaulių oro uostas 2019 m užbaigė nuostolingai, tačiau dėl orlaivių parkavimo paslaugos šiemet galutinė eilutė oro uosto biudžete jau yra su pliuso ženklu. Šiuo metu oro uoste yra išnuomotos visos 16 esančių aikštelių.
Ėmę teikti orlaivių parkavimo paslaugą pradėjome gauti pajamų iš antžeminio aptarnavimo, degalų pardavimo, taip pat iš sandėliavimo ir aviacijos saugumo užtikrinimo. Pernai Šiaulių oro uostas patyrė 139.000 Eur nuostolių, tačiau šiemet per devynis mėnesius mūsų pajamos daugiausiai dėl orlaivių parkavimo išaugo 69% iki 199.000 Eur, uždirbome beveik 45.000 Eur ikimokestinio pelno. Po ilgo tylos laikotarpio esame pasiruošę augti ir plėstis, pranešime sako Aurelija Kuezada, Šiaulių oro uosto vadovė.
NATO bei Lietuvos kariškiams paslaugas teikiančio Šiaulių oro uosto civilinėje dalyje esančias orlaivių stovėjimo aikšteles įdarbino Estijos kapitalo bendrovė AviaticMRO, kuri savo klientams pasiūlė lėktuvų ilgalaikio parkavimo bei techninės priežiūros paslaugą.
Oro uosto savininkė Šiaulių savivaldybė šiuo metu beveik 10 mln. Eur investuoja į oro uosto infrastruktūrą. Numatoma, kad iki 2021 m. vidurio bus nutiesta nauja vidinė gatvė, rekonstruotas riedėjimo takas, įrengti inžineriniai tinklai.
AviaticMRO Šiaulių oro uoste už 20 mln. Eur ketina pastatyti 23.000 kvadratinių metrų ploto orlaivių techninės priežiūros ir remonto centrą. Jis turėtų pradėti veikti 2022 m. ir įdarbinti apie 1.000 specialistų.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Logistika
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti