EASA jau sausį gali suteikti leidimą eksploatuoti orlaivius „Boeing 737 MAX“ Europoje

Antradienį ES oro saugos reguliuotojai pradėjus Boeing 737 MAX pakartotino sertifikavimo procesą, orlaivis jau sausį gali pakilti į Europos padangę.
VŽ rašė, kad praėjusią savaitę JAV reguliavimo institucijos orlaivį pripažino saugiu. Tai padaryta, įgyvendinus reikiamas jo skrydžių valdymo sistemos korekcijas ir nutraukus po dviejų šio tipo lėktuvų katastrofų įvestą 20 mėnesių trukusį eksploatacijos draudimą.
Europos Sąjungos aviacijos saugos agentūra (EASA) antradienį paskelbė siūlomą tinkamumo skraidyti direktyvą, kurioje išdėstytos orlaivio grąžinimo į eksploataciją sąlygos.
Paskelbus dokumentą prasidėjo 28 dienų konsultacijų laikotarpis, o EASA apsvarstys visas pastabas prieš priimdama galutinį sprendimą.
Visgi EASA, atlikusi nepriklausomą 737 MAX vertinimą, aiškiai pareiškė mananti, kad šie orlaiviai yra parengti ir gali būti eksploatuojami.
Intensyvus darbas, kurį stebėjo maždaug 20 EASA ekspertų per maždaug 20 mėnesių laikotarpį, suteikia EASA pagrindo teigti, kad orlaiviu vėl bus saugu skristi, sakoma EASA pranešime.
Galutinį sprendimą tikimasi priimti 2021 m. sausio viduryje ir tai būtų oficialus leidimas eksploatuoti visus 737 MAX orlaivius, kuriuos naudoja operatorės iš EASA valstybių narių.
Agentūra teigia, kad po orlaivių grąžinimo į eksploataciją ji atidžiai stebės padėtį, kad būtų galima laiku nustatyti visas iškilusias problemas.
Boeing 737 MAX buvo uždrausti eksploatuoti po dviejų katastrofų, per kurias 2018 ir 2019 metais iš viso žuvo 346 žmonės.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti