ES skiria 17,3 mln. Eur Klaipėdos uosto kanalo gilinimui

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija (KVJUD) su Centrine projektų valdymo agentūra pasirašė sutartį dėl ES finansavimo skyrimo laivybos kanalo gilinimui iki 15 metrų.
Direkcija nurodo, kad nuo šiaurinės uosto dalies iki Malkų įlankos padidinus laivybos kanalo gylį bei leistiną laivų grimzlę iki 13,8 m, į uostą atplaukiantys laivai galės būti pilniau pakrauti, tai sumažins laivybos intensyvumą trumpės krovinių gabenimo laikas, mažės oro tarša, bus užtikrinamas dar didesnis laivybos saugumas.
VŽ rašė, kad Algis Latakas, KVJUD generalinis direktorius, aiškino, jog pagilintas uosto kanalas leis netgi mažinti laivų krovimo kaštus.
Pasaulinės tendencijos logistikoje lemia tai, kad laivybos verslo efektyvumą siekiama užtikrinti didesniais laivais. Tokių laivų vis daugiau sulaukiama ir Klaipėdos uoste, pranešime cituojamas A. Latakas.
Anto jo, statistika rodo, kad į Klaipėdą atplaukiančių laivų talpa per paskutinius 6 metus padidėjo 26,6 %. Taikantis prie globalių rinkos pokyčių būtina sistemingai investuoti į infrastruktūros gerinimą.
Gilinimo darbai turėtų prasidėti kitų metų pradžioje. Uostas iki 15 metrų gylio turėtų būti pagilintas iki 2022 metų pavasario.
20212024 metais į Klaipėdos uosto plėtrą planuojama investuoti 483 mln. Eur, iš jų dalis bus finansuojama iš ES struktūrinių fondų lėšų. Daugiausiai lėšų ketina skirti uosto krantinių statybos ir rekonstrukcijos projektams bei akvatorijos ir krantinių gilinimo darbams.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti