Pasiūlytos keturios galimos „Rail Balticos“ trasos iki Vilniaus

Bendrovės LTG Infra pasamdyta UAB Sweco Lietuva ir DB Engineering & Consulting GMbH specialistų komanda tolimesniam vystymui atrinko keturias galimas Rail Balticos geležinkelio trasų alternatyvas nuo Vilniaus iki Kauno, iš kurių kitąmet bus pasirinktas viena, labiausiai atitinkanti susisiekimo poreikius bei sukelianti mažiausias pasekmes aplinkai.
Kaip skelbia LTG Infra, iš viso buvo nagrinėta septyniolika alternatyvių maršrutų naujai Rail Balticos linijai tarp Vilniaus ir Kauno, kuria keleiviniai traukiniai galės važiuoti gerokai greičiau nei šiuo metu, kelionė tarp Vilniaus ir Kauno truks iki 35 minučių.
Remigijus Šimkus, LTG Infra projektų parengimo skyriaus vadovas, teigia, kad atrinkti variantai yra labai skirtingi, tad pasirinkimas priklausys nuo daugiakriterinės bei kaštų ir naudos analizės rezultatų, kurie vėliau bus pristatyti Susisiekimo ministerijai.
Viena iš alternatyvų, numatyta piečiau, vestų per mažiau urbanizuotas teritorijas, tačiau ir pati linija būtų ilgesnė. Taip pat svarstoma galimybė Rail Baltica liniją tiesti per Lentvarį, Vievį, Kaišiadoris, kad šių miestų gyventojai taip pat galėtų greitai pasiekti didmiesčius, sako R. Šimkus.
Vertinant alternatyvas įvertinama ir galima ateities susisiekimo infrastruktūra, numatytos jungtys su planuojamu naujuoju oro uostu netoli Žąslių. Atrinktoms galimoms linijoms taip pat bus parengti poveikio aplinkai ir inžinerinės infrastruktūros vertinimai.
Pagrindinis reikalavimas projektuotojams numatyti alternatyvius maršrutus, kur nutiestas geležinkelis atitiktų 249 km/h keleivinių traukinių projektinio greičio reikalavimus. Šiuo metu funkcionuojančiame geležinkelyje keleiviniai traukiniai gali išvystyti iki 140 km/h greitį, sako R. Šimkus.
LTG Infra pažymi, kad dabartinės geležinkelio 1.520 mm linijos, įrengus naują, nereikės demontuoti, ji bus eksploatuojama toliau.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Logistika
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti