2021 m. bus pradėta serijinė elektrinio „Mercedes-Benz eActros“ gamyba

Reklama publikuota: 2020-10-06
„Mercedes-Benz eActros“.
svg svg
„Mercedes-Benz eActros“.

Vokietijos Viorto prie Reino (vok. Wörth am Rhein) (Vokietija) gamykloje „Mercedes-Benz Trucks“ pristato naujus modelius, kurie jau greitai papildys čia surenkamų sunkvežimių gamą. Tarp naujų modelių yra ir elektra varomas vietiniams pervežimams skirtas „eActros“ sunkvežimio prototipas, kurio bendroji masė 3-ų ašių modeliui siekia iki 27 t. Tai – beveik gamybai paruošta versija, leidžianti aiškiai suprasti, koks bus serijinis sunkvežimis, kuris bus pradėtas gaminti jau 2021 m. O 2022 m. numatyta dar vieno elektrinio, miestui prižiūrėti skirto „eEconic“ modelio gamybos pradžia.    

„Kitais metais pradedama serijinė elektrinio sunkvežimio gamyba yra milžiniškas žingsnis visai „Daimler“ kompanijai, – sako oficialaus „Daimler Trucks“ atstovo Lietuvoje „Veho Lietuva“ krovininio transporto pardavimo vadovas Paulius Kraučiūnas. – Mes plečiame gamykloje surenkamų modelių gamą ir pereiname į kitą etapą – anglies dvideginio neišskiriančių automobilių link. Dabar gamykloje visu pajėgumu vyksta paruošiamieji darbai modeliams su elektros pavara gaminti.“

Lanksti sunkvežimių gamyba

Elektriniai sunkvežimiai bus surenkami ten pat, kur ir modeliai su tradicine pavara, taikant lankstų gamybos metodą. Skirtingų tipų automobilių gamyba bus maksimaliai unifikuota, o bazinė platforma bus surenkama toje pačioje linijoje, nepaisant sunkvežimio tipo (su vidaus degimo varikliu ar elektra varomo). Gamybos proceso pakeitimai bus pritaikomi skirtingiems modelių tipams.    

Atskirai bus montuojami modeliams su elektros pavara skirti elementai, taip pat surenkami „eActros“ elektros varikliai. Šiems darbams Viorto gamykloje buvo specialiai pritaikytos atnaujintos patalpos, įrengta nauja gamybos linija, kurioje montuos elektrines „eActros“ platformas su aukštos įtampos komponentais. Po to automobiliai vėl keliaus į įprastų modelių gamybos liniją, kurioje bus užbaigti ir galutinai patikrinti.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

nuotrauka::1 right

Išskirtinės elektrinio sunkvežimio savybės

2016 m. Hanoverio komercinių automobilių parodoje „Mercedes-Benz Trucks“ tapo pirmuoju gamintoju pasaulyje, pristačiusiu elektrinį vietinių pervežimų sunkvežimį. 2018 m. pradžioje įvyko pasaulinė iš esmės atnaujinto „Mercedes-Benz eActros“ premjera, o nuo tų pačių metų rudens elektromobilius įprasto naudojimo sąlygomis intensyviai bando įmonės klientai.

Bandymų metu gauti klientų atsiliepimai buvo tiesiogiai naudojami prototipui tobulinti, pakeitimus diegiant į serijinės gamybos automobilį. Šie bandymai parodė, kad elektrinis „eActros“ yra idealus automobilis tvariam vežimui. Mieste, greitkeliuose ir priemiesčiuose jis niekuo nenusileidžia tradicinių dyzelinių sunkvežimių galimybėms ir galiai.

Realus prototipo nuvažiuojamas atstumas, nepaisant vežamo svorio, maršruto ar reljefo, yra ne mažiau 200 kilometrų. Vairuotojai buvo sužavėti jo nuolat pasiekiamu dideliu sukimo momentu, taip pat išskyrė ypač malonų ir tolygų važiavimą. O kai sunkvežimis vairuojamas numatant veiksmus į priekį ir nuokalnėse išnaudojant stabdymą varikliu, elektros energija yra rekuperuojama.

Serijinės gamybos „eActros“ bus gerokai pranašesnis už bandomus prototipus daugeliu atžvilgiu, pavyzdžiui, nuvažiuojamu atstumu, pavaros galia ir saugumu, o serijinio „eActros“ vežamas svoris bus toks pat, kaip tradicinio „Actros“ modelio.

Debiuto pradžioje „eActros“ bus galimas kaip dviejų ir trijų ašių modelis. Be automobilio, „Daimler Trucks“ siūlys papildomas paslaugas, kurios apims ir konsultacijas apie elektromobilumą, maršrutų analizes, informaciją apie galimas subsidijas, integravimą į esamą transporto parką ir tinkamų įkrovimo vietų parinkimą.  

„eEconic“ taip pat bus elektrinis

Nuo 2022 m. Viorto gamykloje kartu su „eActros“ bus pradėtas gaminti ir elektrinis „Mercedes-Benz eEconic“ sunkvežimis. Tai yra dar vienas „Daimler Trucks“ sunkvežimių elektrifikavimo žingsnis ir tam bus naudojama „eActros“ sunkvežimio platforma.

nuotrauka::2 left

Abu sunkvežimiai bus gaminami vadovaujantis pasauline „Daimler Trucks & Buses“ strategija, užtikrinsiančią itin didelę serijinių elektrinių modelių plėtrą. Labai ergonomiškas ir saugus, „eEconic“ yra skirtas naudoti mieste, pritaikytas rūšiuojamiems daiktams surinkti ir buitinėms atliekoms išvežti. Tai puikiai tinka elektromobiliams su akumuliatoriais dėl palyginti nedidelių atstumų, griežtai nustatytų maršrutų iki 100 kilometrų ir itin dažnai sustojant.  

Aplinkai neutrali gamykla

„Daimler Trucks & Buses“ ne tik Vokietijoje užtikrins dar tvaresnę gamybą – planuojama, kad iki 2022 metų visos Europos gamyklos naudos anglies dvideginio neišskiriančią energiją, o vėliau prie jos naudojimo pereis ir kitos pasaulio gamyklos.

Tai reiškia, kad visa sunkvežimių ir autobusų gamyklose naudojama energija bus išgaunama tik iš atsinaujinančių šaltinių. Viorto gamykla taip pat pamažu pereis prie tvaresnės gamybos ir mažins „Daimler Trucks“ anglies dvideginį.

Didžiausia „Mercedes-Benz Trucks“ sunkvežimių gamykla Viorte prie Reino (vok. Wörth am Rhein) buvo atidaryta 1963 metais, gamina „Mercedes-Benz Arocs“ ir „Atego“, taip pat „Actros“ (daugiau kaip 20 metų pasaulyje populiariausius tolimųjų pervežimų sunkvežimius). Čia taip pat gaminami ir specializuoti „Mercedes-Benz“ sunkvežimiai „Econic“, „Unimog“ ir „Zetros“. Kasdien pro gamyklos vartus išrieda iki 470 specialiai klientų poreikiams pritaikytų sunkvežimių. Turinti maždaug 10 300 darbuotojų, Viorto „Mercedes-Benz“ gamykla yra antra didžiausia darbdavė Vokietijos Reino–Pfalco regione.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Logistika“
„LTG Infra“ su Italijos „Rizzani de Eccher“ pasirašė sutartį dėl tilto per Nerį statybų

AB „Lietuvos geležinkelių“ antrinė įmonė „LTG Infra“ su Italijos kompanija „Rizzani de Eccher“ pasirašė...

Kovą pradėti ir baigti NT projektai Premium

Vilniuje pradėtos biurų pastato statybos, Misionierių vienuolyno statinių ansamblio rekonstrukcija. Sostinėje...

Statyba ir NT
2022.03.31
„AerCap“ pateikė 3,5 mlrd. USD draudimo reikalavimą dėl Rusijos pavogtų lėktuvų

Didžiausia pasaulyje lėktuvų lizingo bendrovė nurodo neturinti daug vilčių gauti draudimo kompensacijas,...

Logistika
2022.03.31
ES pasiruošusi organizuoti greitojo tiekimo prekybos kelius į Ukrainą 1

Europos Komisija (EK) yra pasiruošusi suformuoti specialius prekybos kelius tarp Lenkijos ir Ukrainos, kurie...

Logistika
2022.03.31
ES skirs 60 mln. Eur karinės svarbos kelių atnaujinimui

Susisiekimo ministras Marius Skuodis ketvirtadienį pareiškė, jog Vyriausybė Europos Sąjungos paramos lėšomis...

Verslo aplinka
2022.03.31
Pašto rinka 2021 m. IV ketvirtį augo 2,4%

Lietuvos pašto ir kurjerių rinka pernai ketvirtąjį ketvirtį siekė 63,6  mln. Eur – 2,4% daugiau nei prieš...

Logistika
2022.03.31
„Versli Lietuva“: lietuviškos kilmės prekių eksporto vertė augs 11,1%, paslaugų 3,8%

Verslumo ir eksporto plėtros agentūra „Versli Lietuva“ blogina Lietuvos eksporto prognozę – pasak jos, šiemet...

Logistika
2022.03.31
Pradėtas eismas naujuoju tiltu per Nerį Kaune

Kaune, magistralėje Vilnius–Kaunas–Klaipėda ketvirtadienį oficialiai eismui atidarytas naujas tiltas per Nerį...

Logistika
2022.03.31
„Inbalance“ gavo 1,5 mln. Eur finansavimą, įrengs 640 elektromobilių įkrovimo stotelių

Investicijų bendrovės „I asset management“ fondas „NuCapital“‚ suteikė 1,5 mln. Eur paskolą, kurią per...

Automobiliai
2022.03.31
Vilnių ir Kauną jungiantis kelias nuo balandžio tampa automagistrale 21

Vilnių ir Kauną jungiančiam keliui nuo balandžio 1-osios suteikiama automagistralės kategorija, trečiadienį...

Logistika
2022.03.30
„Girteka“ atskirs veiklą Rusijoje nuo grupės, keis pervežimų geografiją 20

Didžiausią nuosavą vilkikų parką Europoje valdanti lietuviška transporto įmonių grupė paviešino savo...

Logistika
2022.03.30
Po kibernetinės atakos „Rosaviacija“ bando surasti 65 TB ištrintų duomenų 4

Pasak pranešimų, strateginė Rusijos aviacijos agentūra prarado visus savo serveriuose laikytus duomenis,...

Logistika
2022.03.30
VRM prašys 24 mln. Eur Kaliningrado traukinių tranzito saugumui užtikrinti 3

Kaliningrado traukinių tranzito saugumui užtikrinti iš Europos Sąjungos bus prašoma papildomų 24 mln. Eur,...

Verslo aplinka
2022.03.30
Paslaugų eksportas paskutinį ketvirtį augo 23,9%, importas – 48,5%

Lietuvos paslaugų eksportas 2021 metų ketvirtąjį ketvirtį siekė 3,6 mlrd. Eur – 23,9% daugiau nei tuo pačiu...

Logistika
2022.03.30
Ukrainos uostuose užblokuota mažiausiai 100 užsienio prekybos laivų, 5 iš jų buvo apšaudyti

Ukrainos uostuose užblokuota mažiausiai 100 užsienio prekybos laivų ir daugiau kaip 1.000 jūrininkų – šių...

Logistika
2022.03.30
Verslo rizika auga, gali būti, kad laukia daug darbo su žalomis ir išmokomis Premium 1

Dėl karo Ukrainoje ir agresoriams pritaikytų tarptautinių sankcijų Lietuvos įmonės kol kas tiesiogiai...

Finansai
2022.03.30
Vokietija trigubai didina vandenilio degalinių skaičių

Vokietija gerokai išplės vandenilio degalinių tinklą, siekdama paskatinti sunkvežimių ir autobusų operatores...

Logistika
2022.03.29
Karo poveikis automobilių pramonei: Vakarų gamintojai perskirsto tiekėjus, rusai bandys viską darytis patys Premium 1

Žaliavų ir komponentų pristigę Europos gamintojai ieško naujų tiekimo sprendimų, o dėl masinės tarptautinių...

Automobiliai
2022.03.29
Seime liko paskutinis balsavimas dėl PVM lengvatos už įmonių elektromobilius

Seime skinasi kelią pataisa, leidžianti nuo 2023 metų taikyti pridėtinės vertės mokesčio (PVM) lengvatą už...

Logistika
2022.03.29
Vilniuje pavojingai palikti automobiliai bus nutempiami 2

Savivaldybės tarnybos nuo antradienio vykdys automobilių nutempimo funkciją, kuri anksčiau buvo leistina tik...

Logistika
2022.03.29

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku