TRELO Paryžiuje atidarė vilkikų remonto centrą: lankstumas – verslo augimo paslaptis

Publikuota: 2020-10-01
svg svg

Sunkvežimių ir priekabų remonto centrus Vakarų Europoje valdanti įmonė TRELO per pastaruosius metus savo pajamas augino 4 kartus. Nors koronaviruso pandemija kuriam laikui pristabdė verslo augimą, šiandien bendrovė skaičiuoja viršijanti šių metų apyvartos planą ir tęsia plėtrą – Paryžiuje atidarė jau 5-ąjį servisą.

Pandemija neprivertė stabdyti plėtros

Pirmąjį remonto centrą Prancūzijoje įmonė atidarė 2019 metų pabaigoje Liono mieste. Nors po kelių mėnesių išplitęs COVID-19 virusas kėlė nemažai iššūkių ir apsunkino verslo pradžią naujoje rinkoje, TRELO direktoriaus Donato Mockaus teigimu, visiškai stabdyti įmonės veiklos nereikėjo.

nuotrauka::1 left

„Karantino piko metu Prancūzijos filialo veikla, lyginant su kitais mūsų servisais, buvo labiausiai sustojusi. Remonto centras yra įsikūręs netoli Italijos, todėl darbų apimtys stipriai priklauso nuo transporto, vykstančio į šią šalį, srautų.

Tuo metu, kai Italijoje buvo stabdoma pramonės įmonių, neteikiančių gyvybiškai svarbių paslaugų, veikla, sulėtėjo ir mūsų remonto centro tempas. Keletą savaičių Prancūzijoje esantis filialas veikė labai minimaliu režimu. Kai tik apribojimai pramonės veiklai sumažėjo, pasikeitė ir mūsų darbo apimtys – remonto skaičiai pradėjo augti“, – sakė bendrovės direktorius.

Koronaviruso pandemija pareikalavo pokyčių įmonės viduje – reikėjo užtikrinti kaukių dėvėjimą, saugaus atstumo tarp vairuotojų ir darbuotojų laikymąsi bei įgyvendinti kitus nurodymus. Vis tik, žvelgdamas iš šiandienos perspektyvos, D. Mockus teigia, kad tai buvo paprasti ir nesunkiai įgyvendinami reikalavimai, todėl didelės įtakos verslo sėkmei neturėjo. Kur kas didesniais iššūkiais tapo darbo jėgos logistikos bei remonto detalių pristatymo organizavimas.

„Dauguma mūsų darbuotojų yra iš Lietuvos, o mažiau nei dešimt dirbančiųjų yra ukrainiečiai. Mums reikėjo iš esmės pertvarkyti logistikos grandinę, kad galėtumėme parvežti juos namo ar į remonto centrus. Dar pačioje karantino pradžioje prireikė itin greitų sprendimų perorganizuojant remontui būtinų detalių logistiką“, – kalbėjo įmonės vadovas.

Nepaisant kilusių iššūkių, bendrovė nebuvo priversta stabdyti plėtros užsienyje planų. Dar prieš metus priėmus strateginį sprendimą didinti servisų skaičių Prancūzijoje, rugsėjo mėnesį atidarytas antrasis remonto centras šalyje, tiesa, kiek pavėlinus veiklos pradžios datą.

„Bendrovės plėtrą planavome ir toliau. Paryžiuje siekėme pradėti dirbti gegužės mėnesį, tačiau dėl susiklosčiusios pasaulinės situacijos tai padarėme tik rugsėjį. Žinoma, tai turėjo nemažos įtakos mūsų įmonės rezultatams – per visą šį laiką jau galėjome vykdyti veiklą ir generuoti pajamas, tačiau buvome priversti investicijas atidėti“, –  kalbėjo D. Mockus.

Naujuoju servisu įsitvirtina Prancūzijoje

Iki šiol sunkvežimių ir priekabų remonto centrus Genke ir Antverpene (Belgija), Lahre (Vokietija) ir Lione (Prancūzijoje) valdžiusi bendrovė antruoju servisu stiprina savo pozicijas Prancūzijoje.

„Paryžiaus remonto centras, kalbant apie patalpų dydį, yra kiek mažesnis nei esantis Lione – čia veikia 4 vilkikų remonto vietos, o vienu metu dirba apie 12–13 darbuotojų: 8 darbininkai ir 4–5 vadybininkai“, – apie rugsėjo mėn. atidarytą naują padalinį kalbėjo D. Mockus.

Paryžius pasirinktas neatsitiktinai. Tai – ekonomiškai svarbus regionas, kuriame gyvena apie 12 mln. žmonių, o išsidėstęs reikšmingų kelių tinklas generuoja didelį vežėjų srautą. Tai įmonei užtikrina nenutrūkstamą remonto paslaugų paklausą.

Kaip ir kituose servisuose, čia bendrovė siūlo įprastą paslaugų spektrą: atlieka kompiuterinę diagnostiką, padangų montavimą ir balansavimą bei visišką transporto priemonės paruošimą techninei apžiūrai. Įvykus gedimui, bendrovės specialistai problemas šalina tiek remonto centre, tiek kelyje.

„Jei matysime, kad Paryžiuje sekasi gerai, planuojame ilginti darbo laiką – įvesti papildomą pamainą, kad veiklą vykdytumėme ir ryte, ir vakare. Tačiau tuo pat metu intensyviai dirbame tolimesnės plėtros Prancūzijoje klausimu – vykdome rinkos analizę ir ieškome tinkamos lokacijos atidaryti kitą servisą“, – planus atskleidė D. Mockus.

Viršija metų planą

Nors karantino metu bendrovės remonto centrai nedirbo įprastu pajėgumu, šiandien įmonė skaičiuoja didesnes nei planuota pajamas.

Per aštuonis šių metų mėnesius bendrovės serviso Lione pardavimo pajamos sudarė 1,5 mln. eurų, nors per šį laikotarpį planuota siekti 1,3 mln. eurų.

Prie to prisidėjo gebėjimas sutvarkyti vidinius procesus karantino metu, užtikrinti darbuotojų saugumą ir nenutrūkstamą darbą servisuose. Tai leido įmonei įgyti konkurencinį pranašumą tuomet, kai dalies verslų vadovai ar akcininkai ne dėl apribojimų jų veiklai, bet dėl neužtikrintumo savarankiškai stabdė organizacijų darbą.

Nuo 2016 metų beveik 4 kartus savo pardavimo pajamas didinusi bendrovė ir šiemet tikisi augimo. TRELO direktoriaus teigimu, praėjusiais metais įmonės apyvarta siekė 9,2 mln. eurų, o šių metų anksčiau užsibrėžtas tikslas – 12,5 mln. eurų. Nors nevykdant darbų visu pajėgumu pajamos kurį laiką atsiliko nuo pirminių skaičiavimų, dabartiniais duomenimis, šių metų apyvarta turėtų viršyti planą.

„Stebime įmonės augimą. Nors jį skatina vykdoma plėtra, ne mažiau svarbi išlieka šalies vežėjų situacija. Kadangi esame stipriai susiję su šalies logistikos sektoriumi, mums sekasi taip gerai, kaip sekasi Lietuvos vežėjams“, – kalbėjo bendrovės direktorius.

Nepalankiai vertinamas Mobilumo paketas, D. Mockus žodžiais, turės neigiamos įtakos Lietuvai ir šalies vežėjams, tačiau kalbėdamas iš savo verslo perspektyvos, jis įžvelgia naujų galimybių.

„Lietuvos vežėjai nė vienos krizės metu nesiėmė atsitraukimo strategijos. Pažiūrėkime, kaip vystėsi šalies vežėjų verslai: po kiekvienos krizės įmonės reikšmingai sustiprėjo, pavyzdžiui, 2009 metais netrūko bankrotų, atrodė, kad viskas bus blogai, tačiau vežėjai buvo priversti susikaupti, išmokti dirbti Vakarų Europoje ir užkariauti naujas rinkas. Mobilumo paketas privers juos tapti tikromis europietiškomis įmonėmis. Mes, kaip vakaruose veikiantis verslas, čia matome galimybių – klientai vis labiau tampa vietiniais žaidėjais ir yra vis arčiau mūsų“, – įsitikinęs įmonės direktorius.

Veiklos sėkmę lemia alkis ir lankstumas

Pagrindiniai Vakarų Europoje veikiančios bendrovės klientai – lietuviško kapitalo įmonės, tuo tarpu vietiniai vežėjai sudaro tik nedidelę jų dalį. D. Mockaus teigimu, siekiant pritraukti klientų, neužtenka būti tautiečiu ar veikti strateginėse vietose – šalia pagrindinių vežėjų maršrutų.

Esminis pranašumas, sparčiai auginęs TRELO įmonę, – alkis ir iš to kylantis verslo lankstumas. „Dažnai tenka girdėti sakant, kad Vakarų Europos verslai – nebealkani, t. y. jie veikia lėtai ir saugiai, neretai negalėdami laiku įgyvendinti ar atliepti kliento poreikių. Tuo tarpu lietuviai, įskaitant ir mūsų įmonę, yra kur kas alkanesni, todėl labiau stengiasi prisitaikyti prie kliento norų. Išgirsti tikrąjį vežėjo poreikį ir išsiaiškinti, ko iš tiesų kiekvienu atskiru atveju jam reikia, – viena svarbiausių sėkmingos serviso veiklos taisyklių. Būna atvejų, kai vežėjui reikia padėti ir maksimaliai greitai atlikti remontą, kad jis kuo greičiau galėtų pasiekti tikslą ir pristatytų krovinį. Vakarų Europos servisai dažniausiai dėl to nebus linkę „plėšytis“, ypač, jei neturi dalių, o jų gavimas užtrunka ilgai“, – įžvalgomis dalijosi bendrovės direktorius.

D. Mockus vardija ir daugiau sėkmingo verslo dedamųjų, tarp kurių – profesionalūs ir motyvuoti darbuotojai bei žemesnė paslaugų kaina: „Mūsų siekis – klientams pasiūlyti bent 10 proc. mažesnę remonto kainą nei vietiniai paslaugų teikėjai, tačiau neretai šis procentas būna ir dar didesnis“.

Gauk nemokamą TRANSPORTO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Volkswagen“ elektromobilis ID.3 pristatytas Vilniuje  1

Ilgai laukti „1st“ serijos modeliai pasiekė klientus, daugiau versijų žadama kitais metais.

Šiaulių „Aviatic“ planuoja gaminti viruso prevencijai skirtus įrenginius 

„Aviatic“, Šiaulių oro uoste statanti orlaivių techninės priežiūros ir remonto centrą, su strateginiais...

Pramonė
2020.10.01
TRELO Paryžiuje atidarė vilkikų remonto centrą: lankstumas – verslo augimo paslaptis Verslo tribūna

Sunkvežimių ir priekabų remonto centrus Vakarų Europoje valdanti įmonė TRELO per pastaruosius metus savo...

Logistikos automatizavimas greitai kintančioje rinkoje: kaip tinkamai pasiruošti Verslo tribūna

Pandemijos akivaizdoje ženkliai išaugus e-prekybos mastams, rinkos dalyviams teko neplanuotai peržvelgti...

Pernai uždirbtą 23 mln. Eur pelną „Circle K“ skirs investicijoms 4

Mažmeninės prekybos degalais tinklą Lietuvoje valdanti bendrovė „Circle K Lietuva“, pernai uždirbusi daugiau...

Prekyba
2020.09.30
Rekonstrukcija padvigubino „Klaipėdos Smeltės“ terminalo pajėgumą

Vienos didžiausių Klaipėdos uosto krovos bendrovių „Klaipėdos Smeltė“ konteinerių terminale užbaigti...

Naują kelių rinkliavos sistemą siūloma finansuoti DNR plano lėšomis 

Apie 90 mln. Eur vertės kelių apmokestinimo sistemos (e-tolling) sukūrimą ir diegimą siūloma finansuoti iš...

„Autokurto“ įkūrėjas užleidžia vadovo vietą pagrindiniam akcininkui  2

Iš generalinio direktoriaus pareigų bendrovėje „Autokurtas“ traukiasi Vytautas Garbenis, ilgametis įmonės...

„LTG Cargo“ raginama viešinti krovinių vežimo tarifus  1

Privatiems vežėjams kaltinant „Lietuvos geležinkelių“ krovinių vežimo bendrovę „LTG Cargo“ dempingavimu ir...

Vilniuje – pirmasis „Teslos“ prekybos atstovų partneris 25

Amerikiečių elektromobilių gamintojo „Tesla“ prekybos atstovų – Lenkijos įmonės „Centrumcars24“ partneriais...

Automobiliai
2020.09.30
Prašo lėktuvų keleiviams privalomą izoliaciją pakeisti išankstiniais testais 1

Oro transporto organizacijos siūlo valstybėms naudoti tarptautinį testavimo modelį, kuris leistų išvengti...

Statomame Vilniaus „BH Meraki“ biurą nuomosis „Baltic Consol Line“

Vilniaus Perkūnkiemyje šiuo metu statomame verslo centre „BH Meraki“ įsikurs įvairių rūšių krovinių...

Statyba ir NT
2020.09.30
Logistika – sudėtinga? Nebe, atėjo laikas modernizuoti ir logistikos sektorių. Verslo tribūna 4

Jei esate gamybos, distribucijos ar prekybos įmonės vadovas – kreipiamės tiesiai į jus. Tikriausiai manote,...

Vokietijos autopramonės krizė: elektrinė transformacija – tik išgelbėjus tradicinius gamintojus Premium 1

Po vasaros sąstingio, į kurį Vokietijos automobilių pramonę įvarė koronaviruso pandemija, ruduo sektoriui ne...

Pramonė
2020.09.30
Kelių direkcijai jau pilnai vadovauja R. Lipkevičius 3

Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovo konkursą laimėjęs Administravimo departamento direktorius...

Kauno oro uostas nori įsirengti saulės jėgainę  2

Lietuvos oro uostų (LTOU) tinklui priklausantis Kauno oro uostas paskelbė rinkos konsultacijas ir šiuo metu...

„Lietuvos geležinkeliai“ siekia vežioti puspriekabes tarp Vilniaus ir Klaipėdos  7

„Lietuvos geležinkelių“ grupės (LTG) krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“ praėjusią savaitę į Vilniaus...

„Panevėžio keliai“ gavo 12 mln. Eur užsakymą

AB „Panevėžio keliai“ už 11,969 mln. Eur (su PVM) rekonstruos krašto kelio Kėdainiai-Šėta-Ukmergė atkarpą.

Statyba ir NT
2020.09.29
„Tilsta“ už 28 mln. Eur Nemune įrengs bunas 2

Vilniaus statybos bendrovė „Tilsta“ už 28 mln. Eur tvarkys Nemuno vandens kelią nuo Kauno iki Kuršių marių ir...

„Pigu“ ambicijos: 30 parduotuvių iki metų pabaigos Premium 4

Vienintelis būdas užtikrinti gerą klientų patirtį ir operatyvų prekių pristatymą yra toks, kai prekės...

Prekyba
2020.09.29

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus