„LTG Cargo“ raginama viešinti krovinių vežimo tarifus 

Publikuota: 2020-09-30
Egidijus Lazauskas, AB „LTG Cargo“ generalinis direktorius, tvirtina, kad tarifai visais atvejais skaičiuojami individualiai. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Egidijus Lazauskas, AB „LTG Cargo“ generalinis direktorius, tvirtina, kad tarifai visais atvejais skaičiuojami individualiai. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Privatiems vežėjams kaltinant „Lietuvos geležinkelių“ krovinių vežimo bendrovę „LTG Cargo“ dempingavimu ir raginant viešinti galutinius paslaugų tarifus, tai daryti įmonę paragino ir Seimo Ekonomikos komiteto nariai. 

„LTG Cargo“ vadovas atmeta kaltinimus ir sako, kad baziniai tarifai nurodomi įmonės tinklalapyje, tačiau kiekviename maršrute jie yra skirtingi, nes skaičiuojami, atsižvelgiant į daugybę dedamųjų.

Tomas Keršis, Geležinkelių įmonių asociacijos direktorius, Seimo ekonomikos komitete trečiadienį tikino, kad „LTG Cargo“, naudodamasi išimtine teise vežti krovinius į Karaliaučių, iš šio tranzito gautomis pajamomis subsidijuoja kitus pervežimus.

„Kaip žinote, šiuo metu „Lietuvos geležinkeliai“ turi išimtinę teisę vykdyti Kaliningrado tranzitą (...). Tai nekvestionuojama, tačiau problema ta, kad pajamos, gautos už tranzitinių krovinių vežimą, niekaip nėra atskirtos, ir faktas, kad „LTG Cargo“ naudoja tas pajamas kitiems vežimams subsidijuoti“, – komitete trečiadienį sakė T. Keršis.

Jis tvirtino, kad „LTG Cargo“ krovinius veža pigiau nei sumoka infrastruktūros valdytojai – kitai antrinei „Lietuvos geležinkelių“ įmonei „LTG Infra“. Todėl T. Keršis siūlo atskirti iš tranzito gaunamas pajamas, galbūt – į atskirą įmonę.

Tačiau „LTG Cargo“ vadovas Egidijus Lazauskas T. Keršio informaciją pavadino melaginga ir tikino, kad galutinė užsakovų sumokama kaina turi daugiau dedamųjų ir yra didesnė, nei tvirtina asociacijos vadovas.

„Pateiktas raštuose minimas skaičius yra ištrauktas iš konteksto ir neatspindi visos kainos dedamosios. Kaina formuojama ne tik už vagono vežimą, yra už tuščio vagono sugrąžinimą, bendro parko panaudojimą, yra dokumentų tvarkymas. Tai nėra ta kaina, kuri įvardinta pono Keršio raštuose. Tai yra didesnė kaina“, – komitete aiškino E. Lazauskas.

„Mes nesame suinteresuoti dirbti į nuostolį ir negalime už gryną pinigą priimti šitų faktų, kad vežame dempinguodami kainas“, – pridūrė jis.

„LTG Cargo“ vadovas pabrėžė, kad galutinių tarifų, kuriuos sumoka klientai, bendrovė neviešina, nes tai yra komercinė paslaptis ir skelbia tik tarifo dalį.

Tačiau Ekonomikos komiteto nariai paragino įmonę skelbti galutinius klientų sumokamus tarifus.

„Geležinkeliams turbūt būtų nesunku tą bazinį tarifą paskelbti, kuris apimtų visas sudedamąsias dalis“, – sakė Dainius Kreivys, komiteto pirmininko pavaduotojas.

Liberalas Eugenijus Gentvilas siūlė komitetui suformuluoti poziciją, reikalaujant paviešinti galutinius tarifus.

„Čia nepakanka gražiai paprašyti per mikrofoną, būkit geri, pateikit bazinius (tarifus – BNS). Manau, kad turime suformuoti komiteto poziciją – prašome, pateikite bazinius tarifus“, – pareiškė E. Gentvilas.

Savo ruožtu E. Lazauskas tvirtino, kad universalaus bazinio tarifo nėra, jis priklauso nuo maršruto.

„Važiuojant iš vieno taško į kitą Lietuvoje, yra daug maršrutų, nuvažiuotų kilometrų skaičių daugini iš atskirų dedamųjų (...). Mums reikėtų pažiūrėti konkrečias kryptis, iš konkrečios krypties į konkrečią stotį, tada galima pažiūrėti, kaip tas bazines dalis sudėlioti“, – sakė „LTG Cargo“ vadovas.

Gauk nemokamą TRANSPORTO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„AirBaltic“ Vilnių naudoja kaip trampliną skrydžiams į Kijevą

Latvijos oro bendrovė nuo antradienio pradeda vykdyti tiesioginius skrydžius, jungiančius Lietuvos ir...

Lenkija pradeda tiesti Lietuvą su Balkanais jungiančios „Via Carpatia“ atkarpas 

Lenkijoje pradedamos tiesti Klaipėdos uostą su Balkanų valstybių uostais prie Viduržemio ir Juodosios jūrų...

Vežėjų orientacija į Vakarus didina transporto paslaugų kainas Lietuvos įmonėms Premium 2

Didžiajai daliai Lietuvos vežėjų įmonių dirbant Vakarų Europoje, pradeda trūkti transporto pajėgumo...

Automatiniai kelionių lapai: tausoja automobilį, taupo laiką ir degalus Verslo tribūna

Automatinius kelionių lapus naudojančios bendrovės ir įstaigos taupo 15–40% degalų, sumažina automobilio...

Paslaugos
06:30
Klaipėdos uostas ne laukia, o kviečia: vartai atviri, bangos – taikios, jei reikia – locmanai „nuotoliniai“ Verslo tribūna 1

Gali susidaryti įspūdis, kad bet kuris uostas – vieta, savaime atsidūrusi ties krovinių srautu ir jame viskas...

Po sėkmingo rudens – aktyvių 2021-ųjų laukimas ir lūkesčiai dėl lizingo  Premium

Po rudeninio pakilimo rinkoje sunkvežimių gamintojų atstovai mato aktyvius ateinančius metus, tačiau vežėjų...

Vokietijoje kylant „Giga Berlin“, E. Muskas asmeniškai ieško norinčių čia dirbti Premium 3

„Tesla“ Vokietijoje ruošiasi paleisti didžiausią pasaulyje baterijų gamyklą „Giga Berlin“ ir pradeda ieškoti...

Pramonė
05:45
Lietuvoje kurs vandenilio platformą

Lietuvoje bus plėtojamos vandenilio technologijas — tokį susitarimą pasirašė trys ministerijos, verslo...

Australų „Qantas Airways“ atleis dar 2.000 darbuotojų 

Didžiausia Australijos oro linijų bendrovė „Qantas Airways“ paskelbė planus perduoti antžemines skrydžių...

Šalies oro uostai norėtų testuoti keleivius dėl COVID-19

Valstybės valdomi Lietuvos oro uostai siekia, kad COVID-19 testus keleiviai prieš ar po kelionių galėtų...

Teismas atmetė „LGC Cargo“ skundą dėl geležinkelio pajėgumų 

Atmestas Lietuvos geležinkelių paslaugų įmonės „LGC Cargo“, per didžiausią akcininkę Latvijos bendrovę...

„Ober-Haus“: šiemet sandėlių pastatyta 57% daugiau

Šiemet per tris ketvirčius Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos regionuose baigta 12 sandėlių projektų, kuriuose –...

Statyba ir NT
2020.11.30
Lietuvių startuoliai  transporto sektoriui padeda išvengti milijardinių nuostolių Verslo tribūna 4

Pasaulis skaičiuoja jau 10-tą koronaviruso pandemijos mėnesį. Verslai vis dar priversti sukti galvas, kaip...

„Metų automobiliai“ – sumažėję, atpigę, elektrifikuoti Premium 2

Kasmečiame Lietuvos „Metų automobilio“ konkurse – nauji laiko ženklai: automobilių parke sparčiai įsitvirtina...

Automobiliai
2020.11.29
Dėl pandemijos atsisakyta daugiau nei trečdalio autobusų reisų

Dėl suvaržymų sulėtėjus gyvenimo tempui ir žmonėms mažiau važinėjant autobusais, jų srautas kai kur krito iki...

Lietuvos metų automobiliu pirmą kartą tapo elektromobilis  1

Komisijos nariams labai tolygiai paskirsčius balsus, nugalėtojas išaiškintas po kelių perskaičiavimų.

Automobiliai
2020.11.27
„Tesla“ Kinijoje atšaukia 870 automobilių dėl defektuotos stogų apdailos

JAV elektromobilių gamintoja „Tesla“ atšaukia 870 transporto priemonių Kinijoje dėl defektuotų stogų, kurių...

Automobiliai
2020.11.27
G. Žiemelio „Avion Express“ pradėjo restruktūrizavimą 2

Verslininko Gedimino Žiemelio valdomos „Avia Solutions Group“ Lietuvos lėktuvų nuomos, techninės priežiūros...

„CityBee“ skųs teismo nusprendį, reikalaujantį atlyginti kliento sukeltą žalą  36

Nuomą teikiančios įmonės vadovas tvirtina, kad tokia praktika užkirstų kelią tolimesnei analogiškų paslaugų...

Paslaugų sektoriuje III ketv. didžiausią nuosmukį patyrė turizmo ir oro transporto įmonės

Lietuvos transporto, apgyvendinimo ir paslaugų įmonės šių metų trečiąjį ketvirtį gavo 6,4 mlrd. Eur pajamų...

Paslaugos
2020.11.27

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus