Logistika – sudėtinga? Nebe, atėjo laikas modernizuoti ir logistikos sektorių.

Publikuota: 2020-09-30
Logistikos procesai gali būti efektyvūs ir taupantys kaštus – tam reikia inovacijų. Bendrovės nuotr.
svg svg
Logistikos procesai gali būti efektyvūs ir taupantys kaštus – tam reikia inovacijų. Bendrovės nuotr.

Jei esate gamybos, distribucijos ar prekybos įmonės vadovas – kreipiamės tiesiai į jus. Tikriausiai manote, kad jūsų įmonėje logistikos procesai vyksta sklandžiai, logistikos vadybininkai dirba lyg darnus orkestras. Deja, taip nėra. Logistikos procesų valdymas nėra efektyvu su: „Skype“, elektroniniu paštu ir telefono skambučiais. „Cargo stream“ siūlo nedelsiant modernizuoti logistikos valdymą – sutaupysite kaštų, o šiuo metu neefektyviai dirbantys vadybininkai galės būti nukreipti į veiklas, kuriančias didesnę pridėtinę vertę.

Tai, kad logistika – sunkiasvoris elementas ekonomikos grandinėje, visi tarsi žino, susitaikė ir priima lyg fatališką neišvengiamybę, nors itin racionalus logistikos valdymo sprendimas pasiekiamas ranka.

Šiuo metu vidiniai transporto vadybininkai su kitais logistikos partneriais bendrauja daugybe kanalų: „Skype“, elektroniniu paštu, telefonu, su skirtingomis įmonėmis – skirtingomis programomis, kurios, beje, net nebuvo sukurtos logistikos valdymui. Tuo pačiu metu vyksta apsikeitimas pačių įvairiausių formatų dokumentais – PDF, „Excel“ ir kitais. Norint gauti tikslios informacijos, reikia skambinti vadybininkui ir laukti, kol jis paruoš atsakymą, o jis ir pats tuomet skambina telefonu ar rašo elektroniniu paštu, kad sužinotų, kas tam tikru metu vyksta procese.

Praktiniai pavyzdžiai rodo, kad, daugelio įmonių teigimu, jose logistika valdoma sklandžiai, tačiau pradėjus analizuoti atskirus procesus, paaiškėja, jog net apie sėkmingą krovinio pristatymą siuntėjas nesužino, jei pats tuo nepasidomi, arba sužino šią informaciją pavėluotai. Taip pat neretas atvejis, kad logistikos bendrovės siunčia krovinio siuntėjo vadybininkui ataskaitas, pateikdamos netikslią, pasenusią informaciją. Jei logistikos bendrovė užmiršta laiku atsiųsti sąskaitą, stoja pajamavimo procesas, ir įmonė tiesiog negali parduoti prekių.

Tokių logistikos valdymo trikdžių galima vardyti labai daug. Lengvas chaosas virsta tiesiog neefektyviu darbu visame logistikos procese, ir su tuo nereikėtų taikytis dirbtinio intelekto epochoje.

Vadybininkai – tik situacijos įkaitai

Pagrindinė pirmoji žinia įmonės vadovui, kurioje susiduriama su tokiomis situacijomis – nepliekite savo logistikos vadybininkų. Jie niekuo dėti dėl to, kad lig šiol logistikos sektoriuje mėgstama komunikuoti senoviškai. Gavėjas siunčia dešimtis užklausų, kur krovinys, – siuntėjo vadybininkai privalo atsakyti. Siuntėjui pačiam trūksta informacijos realiu laiku. Logistikos paslaugų teikėjai vėluoja atsakyti ir siuntėjui, ir gavėjui – argi lengva susikalbėti tokiame skirtingų komunikacinių kanalų triukšme?

Dokumentai skraido elektroniniu paštu ar kitais kanalais įvairiausiais formatais, maža kas – gal kuris nugulė poilsio „junk“ aplanke, o gal dėl elektroninių laiškų ir žinučių pertekliaus tiesiog pasimetė. Jau nekalbame apie segtuvų ir popierinių dokumentų galybę – šiais laikais, kai popierius teoriškai labiausiai tiktų poetui, kurį įkvėpimas užklupo miške, be kompiuterio ir tik su tušinuku.

Antroji žinia vadovui – jau dabar galite didinti savo įmonės efektyvumą. Galimybė yra, reikia tik drąsos inovatyviems sprendimams. Be to, ne kalbama apie kiekvienam darbdaviui skausmingus sprendimus, tokius kaip darbuotojų atleidimas. Inovatyvus logistikos valdymo sprendimas leidžia išplėsti esamų darbuotojų funkcijas, sudaryti jiems galimybę dirbti aukštesnės pridėtinės vertės darbą. Bus sutaupyta laiko, prarandamo bandant suvaldyti pervežimus, ir jo liks tam, kad darbuotojas skirtų daugiau dėmesio klientui.

„Cargo stream“: tai, ko jums reikia

„Cargo stream“ inovatyvi logistikos valdymo sistema gimė siekiant optimizuoti logistikos procesus realiuoju laiku ir maksimaliai išnaudoti krovinių siuntėjų, gavėjų ir vežėjų komunikacijos potencialą. Visiems logistikos grandinės partneriams – viena sistema. Visi dalyviai – vadovas, užsakovas, siuntėjas, gavėjas, vadybininkai ir ekspeditoriai, vairuotojai, sandėlio darbuotojai – gauna reikiamą informaciją realiuoju laiku. Jei esate vadovas ir šiandien norite patikrinti, kaip keliauja jūsų svarbusis krovinys, –reikiami dokumentai lengvai pasiekiami (netgi jei jų nuotraukos padaromos mobiliuoju telefonu), lengvas komunikacijos procesas, komunikacija – vienintelėje „Cargo stream“ platformoje, o ne skirtingų kanalų labirinte.

Kaip užtikrinamas duomenų saugumas ir jų perdavimo patikimumas? „Cargo stream“ duomenų bazėje visi duomenys yra užkoduoti – jie saugomi „Amazon“ serveriuose.

Beje, „Cargo stream“ neketina tapti nei vežėjais, nei ekspeditoriais ir neturi būti asocijuojama su krovinių biržomis. Įmonės tikslas – sukurti naują Europos standartą logistikai valdyti.

Logistikos sprendimus jau seniai reikėjo skaitmenizuoti, ir yra norinčių judėti šia linkme, tačiau kol kas tik „Cargo stream“ pasiūlė visiškai išskirtinį sprendimą, kada krovinį siunčianti įmonė sutaupo kaštų, logistikos vadybininkai dirba sklandžiai, o procesas matomas čia ir dabar.  

Kaip logistikos valdymas atrodė anksčiau:

nuotrauka::1 nocrop

Kaip logistikos valdymas atrodo dabar:

nuotrauka::2 nocrop

Inovatyvi sistema – sutaupyti verslo kaštai, ramesni logistikos grandinės darbuotojų nervai, saugiau ir tiksliau gavėjo sandėlius pasiekiantys kroviniai. Galiausiai, kuo mažiau nežinomybės – tuo laimingesnis vadovas. Laimingas vadovas, sėkminga įmonė. To ir linkime.

Apie „Cargo stream“

„Cargo Stream“ sistema yra pagrįsta „SaaS“ (angl.) verslo modeliu – programinė įranga kaip paslauga. Platforma leidžia efektyviai valdyti krovinių pervežimus, sprendžia visų logistikos grandinėje esančių dalyvių komunikacijos ir užsakymų valdymo klausimus, leidžia atsisakyti popierinių dokumentų naudojimo, taip pat pasenusių ir neefektyvių, tačiau logistikos srityje vis dar populiarių komunikavimo būdų (pvz., elektroninis paštas, įvairios bendravimo programėlės). Pagrindiniai platformos naudotojai – transporto vadybininkai, ekspeditoriai, vilkikų vairuotojai ir sandėlininkai. „Cargo Stream“ šiuo metu – vienintelė technologijų platforma Rytų Europoje, kurioje yra galimybė stebėti krovinio judėjimą realiu laiku visoje logistikos grandinėje.

Dėl technologijos ir modernumo įmonė priskiriama startuoliams, tačiau jos komanda susideda tik iš patyrusių ekspertų ir turinčių sėkmės istorijų žmonių. 

Mūsų moto: Netrikdykite logistikos, padarykite ją veiksmingesnę. Daug technologijų įmonių bando augti ir atsidurti dėmesio centre, sugriaudamos kai kuriuos verslo procesus, pvz., logistikos grandinėje išstumiant ekspeditorius. Mes pasirinkome kitą kelią ir siekiame logistiką padaryti veiksmingesnę įvairiais aspektais. „Cargo stream“ nieko nepašalina iš logistikos grandinės, priešingai – skatina dalyvių lojalumą ir bendradarbiavimą.

www.cargostream.co

Gauk nemokamą TRANSPORTO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Pernai uždirbtą 23 mln. Eur pelną „Circle K“ skirs investicijoms 1

Mažmeninės prekybos degalais tinklą Lietuvoje valdanti bendrovė „Circle K Lietuva“, pernai uždirbusi daugiau...

Prekyba
2020.09.30
Rekonstrukcija padvigubino „Klaipėdos Smeltės“ terminalo pajėgumą

Vienos didžiausių Klaipėdos uosto krovos bendrovių „Klaipėdos Smeltė“ konteinerių terminale užbaigti...

Naują kelių rinkliavos sistemą siūloma finansuoti DNR plano lėšomis 

Apie 90 mln. Eur vertės kelių apmokestinimo sistemos (e-tolling) sukūrimą ir diegimą siūloma finansuoti iš...

„Autokurto“ įkūrėjas užleidžia vadovo vietą pagrindiniam akcininkui  1

Iš generalinio direktoriaus pareigų bendrovėje „Autokurtas“ traukiasi Vytautas Garbenis, ilgametis įmonės...

„LTG Cargo“ raginama viešinti krovinių vežimo tarifus  1

Privatiems vežėjams kaltinant „Lietuvos geležinkelių“ krovinių vežimo bendrovę „LTG Cargo“ dempingavimu ir...

Vilniuje – pirmasis „Teslos“ prekybos atstovų partneris 18

Amerikiečių elektromobilių gamintojo „Tesla“ prekybos atstovų – Lenkijos įmonės „Centrumcars24“ partneriais...

Automobiliai
2020.09.30
Prašo lėktuvų keleiviams privalomą izoliaciją pakeisti išankstiniais testais 1

Oro transporto organizacijos siūlo valstybėms naudoti tarptautinį testavimo modelį, kuris leistų išvengti...

Statomame Vilniaus „BH Meraki“ biurą nuomosis „Baltic Consol Line“

Vilniaus Perkūnkiemyje šiuo metu statomame verslo centre „BH Meraki“ įsikurs įvairių rūšių krovinių...

Statyba ir NT
2020.09.30
Logistika – sudėtinga? Nebe, atėjo laikas modernizuoti ir logistikos sektorių. Verslo tribūna 3

Jei esate gamybos, distribucijos ar prekybos įmonės vadovas – kreipiamės tiesiai į jus. Tikriausiai manote,...

Vokietijos autopramonės krizė: elektrinė transformacija – tik išgelbėjus tradicinius gamintojus Premium 1

Po vasaros sąstingio, į kurį Vokietijos automobilių pramonę įvarė koronaviruso pandemija, ruduo sektoriui ne...

Pramonė
2020.09.30
Kelių direkcijai jau pilnai vadovauja R. Lipkevičius 3

Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovo konkursą laimėjęs Administravimo departamento direktorius...

Kauno oro uostas nori įsirengti saulės jėgainę  2

Lietuvos oro uostų (LTOU) tinklui priklausantis Kauno oro uostas paskelbė rinkos konsultacijas ir šiuo metu...

„Lietuvos geležinkeliai“ siekia vežioti puspriekabes tarp Vilniaus ir Klaipėdos  6

„Lietuvos geležinkelių“ grupės (LTG) krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“ praėjusią savaitę į Vilniaus...

„Panevėžio keliai“ gavo 12 mln. Eur užsakymą

AB „Panevėžio keliai“ už 11,969 mln. Eur (su PVM) rekonstruos krašto kelio Kėdainiai-Šėta-Ukmergė atkarpą.

Statyba ir NT
2020.09.29
„Tilsta“ už 28 mln. Eur Nemune įrengs bunas 2

Vilniaus statybos bendrovė „Tilsta“ už 28 mln. Eur tvarkys Nemuno vandens kelią nuo Kauno iki Kuršių marių ir...

„Pigu“ ambicijos: 30 parduotuvių iki metų pabaigos Premium 4

Vienintelis būdas užtikrinti gerą klientų patirtį ir operatyvų prekių pristatymą yra toks, kai prekės...

Prekyba
2020.09.29
Paskatinta naujo „Discovery“ filmo, Estija vėl tirs kelto „Estonia“ katastrofą  2

Pasirodžius naujam „Discovery“ dokumentiniam filmui apie nuskendusį keltą „Estonia“, Estijos premjeras Juris...

Krizė pakoregavo G. Žiemelio įmonės planus Vietname

Gedimino Žiemelio kontroliuojamos aviacijos grupės „Avia Solutions Group“ pilotų mokymo įmonė „BAA Training...

Mažėjantys Baltarusijos užsakymai gali kainuoti apie 0,3% Lietuvos BVP 5

Baltarusijos užsakymų Lietuvoje mažėjimas, kurį gali paskatinti prastėjantys dvišaliai santykiai ir blogesnė...

Verslo aplinka
2020.09.28
„Uber“ laimėjo apeliacinį procesą dėl licencijos atnaujinimo Londone 

„Uber“ pirmadienį laimėjo bylą Londone teisme, teisėjui nusprendus, kad įmonė gali vykdyti veiklą, nepaisant...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus