Logistika – sudėtinga? Nebe, atėjo laikas modernizuoti ir logistikos sektorių.

Reklama publikuota: 2020-09-30
Logistikos procesai gali būti efektyvūs ir taupantys kaštus – tam reikia inovacijų. Bendrovės nuotr.
svg svg
Logistikos procesai gali būti efektyvūs ir taupantys kaštus – tam reikia inovacijų. Bendrovės nuotr.

Jei esate gamybos, distribucijos ar prekybos įmonės vadovas – kreipiamės tiesiai į jus. Tikriausiai manote, kad jūsų įmonėje logistikos procesai vyksta sklandžiai, logistikos vadybininkai dirba lyg darnus orkestras. Deja, taip nėra. Logistikos procesų valdymas nėra efektyvu su: „Skype“, elektroniniu paštu ir telefono skambučiais. „Cargo stream“ siūlo nedelsiant modernizuoti logistikos valdymą – sutaupysite kaštų, o šiuo metu neefektyviai dirbantys vadybininkai galės būti nukreipti į veiklas, kuriančias didesnę pridėtinę vertę.

Tai, kad logistika – sunkiasvoris elementas ekonomikos grandinėje, visi tarsi žino, susitaikė ir priima lyg fatališką neišvengiamybę, nors itin racionalus logistikos valdymo sprendimas pasiekiamas ranka.

Šiuo metu vidiniai transporto vadybininkai su kitais logistikos partneriais bendrauja daugybe kanalų: „Skype“, elektroniniu paštu, telefonu, su skirtingomis įmonėmis – skirtingomis programomis, kurios, beje, net nebuvo sukurtos logistikos valdymui. Tuo pačiu metu vyksta apsikeitimas pačių įvairiausių formatų dokumentais – PDF, „Excel“ ir kitais. Norint gauti tikslios informacijos, reikia skambinti vadybininkui ir laukti, kol jis paruoš atsakymą, o jis ir pats tuomet skambina telefonu ar rašo elektroniniu paštu, kad sužinotų, kas tam tikru metu vyksta procese.

Praktiniai pavyzdžiai rodo, kad, daugelio įmonių teigimu, jose logistika valdoma sklandžiai, tačiau pradėjus analizuoti atskirus procesus, paaiškėja, jog net apie sėkmingą krovinio pristatymą siuntėjas nesužino, jei pats tuo nepasidomi, arba sužino šią informaciją pavėluotai. Taip pat neretas atvejis, kad logistikos bendrovės siunčia krovinio siuntėjo vadybininkui ataskaitas, pateikdamos netikslią, pasenusią informaciją. Jei logistikos bendrovė užmiršta laiku atsiųsti sąskaitą, stoja pajamavimo procesas, ir įmonė tiesiog negali parduoti prekių.

Tokių logistikos valdymo trikdžių galima vardyti labai daug. Lengvas chaosas virsta tiesiog neefektyviu darbu visame logistikos procese, ir su tuo nereikėtų taikytis dirbtinio intelekto epochoje.

Vadybininkai – tik situacijos įkaitai

Pagrindinė pirmoji žinia įmonės vadovui, kurioje susiduriama su tokiomis situacijomis – nepliekite savo logistikos vadybininkų. Jie niekuo dėti dėl to, kad lig šiol logistikos sektoriuje mėgstama komunikuoti senoviškai. Gavėjas siunčia dešimtis užklausų, kur krovinys, – siuntėjo vadybininkai privalo atsakyti. Siuntėjui pačiam trūksta informacijos realiu laiku. Logistikos paslaugų teikėjai vėluoja atsakyti ir siuntėjui, ir gavėjui – argi lengva susikalbėti tokiame skirtingų komunikacinių kanalų triukšme?

Dokumentai skraido elektroniniu paštu ar kitais kanalais įvairiausiais formatais, maža kas – gal kuris nugulė poilsio „junk“ aplanke, o gal dėl elektroninių laiškų ir žinučių pertekliaus tiesiog pasimetė. Jau nekalbame apie segtuvų ir popierinių dokumentų galybę – šiais laikais, kai popierius teoriškai labiausiai tiktų poetui, kurį įkvėpimas užklupo miške, be kompiuterio ir tik su tušinuku.

Antroji žinia vadovui – jau dabar galite didinti savo įmonės efektyvumą. Galimybė yra, reikia tik drąsos inovatyviems sprendimams. Be to, ne kalbama apie kiekvienam darbdaviui skausmingus sprendimus, tokius kaip darbuotojų atleidimas. Inovatyvus logistikos valdymo sprendimas leidžia išplėsti esamų darbuotojų funkcijas, sudaryti jiems galimybę dirbti aukštesnės pridėtinės vertės darbą. Bus sutaupyta laiko, prarandamo bandant suvaldyti pervežimus, ir jo liks tam, kad darbuotojas skirtų daugiau dėmesio klientui.

„Cargo stream“: tai, ko jums reikia

„Cargo stream“ inovatyvi logistikos valdymo sistema gimė siekiant optimizuoti logistikos procesus realiuoju laiku ir maksimaliai išnaudoti krovinių siuntėjų, gavėjų ir vežėjų komunikacijos potencialą. Visiems logistikos grandinės partneriams – viena sistema. Visi dalyviai – vadovas, užsakovas, siuntėjas, gavėjas, vadybininkai ir ekspeditoriai, vairuotojai, sandėlio darbuotojai – gauna reikiamą informaciją realiuoju laiku. Jei esate vadovas ir šiandien norite patikrinti, kaip keliauja jūsų svarbusis krovinys, –reikiami dokumentai lengvai pasiekiami (netgi jei jų nuotraukos padaromos mobiliuoju telefonu), lengvas komunikacijos procesas, komunikacija – vienintelėje „Cargo stream“ platformoje, o ne skirtingų kanalų labirinte.

Kaip užtikrinamas duomenų saugumas ir jų perdavimo patikimumas? „Cargo stream“ duomenų bazėje visi duomenys yra užkoduoti – jie saugomi „Amazon“ serveriuose.

Beje, „Cargo stream“ neketina tapti nei vežėjais, nei ekspeditoriais ir neturi būti asocijuojama su krovinių biržomis. Įmonės tikslas – sukurti naują Europos standartą logistikai valdyti.

Logistikos sprendimus jau seniai reikėjo skaitmenizuoti, ir yra norinčių judėti šia linkme, tačiau kol kas tik „Cargo stream“ pasiūlė visiškai išskirtinį sprendimą, kada krovinį siunčianti įmonė sutaupo kaštų, logistikos vadybininkai dirba sklandžiai, o procesas matomas čia ir dabar.  

Kaip logistikos valdymas atrodė anksčiau:

nuotrauka::1 nocrop

Kaip logistikos valdymas atrodo dabar:

nuotrauka::2 nocrop

Inovatyvi sistema – sutaupyti verslo kaštai, ramesni logistikos grandinės darbuotojų nervai, saugiau ir tiksliau gavėjo sandėlius pasiekiantys kroviniai. Galiausiai, kuo mažiau nežinomybės – tuo laimingesnis vadovas. Laimingas vadovas, sėkminga įmonė. To ir linkime.

Apie „Cargo stream“

„Cargo Stream“ sistema yra pagrįsta „SaaS“ (angl.) verslo modeliu – programinė įranga kaip paslauga. Platforma leidžia efektyviai valdyti krovinių pervežimus, sprendžia visų logistikos grandinėje esančių dalyvių komunikacijos ir užsakymų valdymo klausimus, leidžia atsisakyti popierinių dokumentų naudojimo, taip pat pasenusių ir neefektyvių, tačiau logistikos srityje vis dar populiarių komunikavimo būdų (pvz., elektroninis paštas, įvairios bendravimo programėlės). Pagrindiniai platformos naudotojai – transporto vadybininkai, ekspeditoriai, vilkikų vairuotojai ir sandėlininkai. „Cargo Stream“ šiuo metu – vienintelė technologijų platforma Rytų Europoje, kurioje yra galimybė stebėti krovinio judėjimą realiu laiku visoje logistikos grandinėje.

Dėl technologijos ir modernumo įmonė priskiriama startuoliams, tačiau jos komanda susideda tik iš patyrusių ekspertų ir turinčių sėkmės istorijų žmonių. 

Mūsų moto: Netrikdykite logistikos, padarykite ją veiksmingesnę. Daug technologijų įmonių bando augti ir atsidurti dėmesio centre, sugriaudamos kai kuriuos verslo procesus, pvz., logistikos grandinėje išstumiant ekspeditorius. Mes pasirinkome kitą kelią ir siekiame logistiką padaryti veiksmingesnę įvairiais aspektais. „Cargo stream“ nieko nepašalina iš logistikos grandinės, priešingai – skatina dalyvių lojalumą ir bendradarbiavimą.

www.cargostream.co

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose

Tema „Logistika“

Gauk nemokamą TRANSPORTO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Kelių mokesčių reforma vežėjus privers mokėti ir už atstumą, ir už taršą Premium

Europos Sąjunga (ES) brandina kelių mokesčių reformą, po kurios bus pereita nuo laiku grįsto apmokestinimo...

Logistika
05:45
Tvarumas logistikoje, arba Kaip išvengti kito „fūrų vergų“ epizodo Verslo tribūna 1

Tvarumo ideologiją Briuseliui verčiant teisės aktais, daugelio akys pirmiausia krypsta į transporto ir...

Klaipėdos jūrų uosto direkcija taps akcine bendrove 2

Klaipėdos jūrų uosto direkcija 2023 m. iš valstybės įmonės taps akcine bendrove, kurios 100% akcijų valdys...

Logistika
2021.06.30
Lietuvos paslaugų eksportas smuko mažiau nei importas

Lietuvos paslaugų eksportas šių metų pirmąjį ketvirtį buvo 2,8 mlrd. Eur – 1,4% mažiau nei prieš metus.

Paslaugos
2021.06.30
„Eugestos“ ir „Forto“ valdytoja labiau augo kaimynių rinkose Premium

Bendrovės „KS investicija“, „Eugestos“ ir „Forto“ restoranų valdytojos, įmonių pajamos praėjusiais metais...

Prekyba
2021.06.30
Siuntų gabentojai prognozuoja nemalonius naujų Muitinės sistemų siurprizus 7

Liepos 1 d. įsigaliojant naujoms siuntų iš trečiųjų šalių taisyklėms, Skubių siuntų gabentojų asociacija...

Logistika
2021.06.30
„Modus Group“ pasiūlė naują automobilio naudojimo sprendimą 4

Mobilumo sprendimų platformą „CityBee“ valdanti grupė pateikė alternatyvą lizingo ar ilgalaikės nuomos...

Logistika
2021.06.30
Kinijos pavėžėjimo paslaugų milžinė „Didi“ surengė 4,4 mlrd. USD dydžio IPO  

Kinijos „Didi Global“ – didžiausios šalies internetinės taksi užsakymo paslaugos operatorė – Niujorko...

Rinkos
2021.06.30
Dviejų greičių Europa: Lietuvos elektromobilių infrastruktūra – tarp blogiausių ES Premium 14

Beveik trys ketvirtadaliai Europos elektromobilių įkrovimo infrastruktūros sukoncentruota trijose šalyse,...

Logistika
2021.06.30
Konteinerių krovos terminalo Estijos Mugos uoste pajėgumas didinamas 4 kartus

Vokietijos logistikos holdingo „Hamburger Hafen und Logistik“ antrinė įmonė Estijoje „HHLA TK Estonia“...

Logistika
2021.06.30
Brangstanti logistika verčia ieškoti alternatyvų Kinijos prekėms Premium

Po daugybės pokyčių ir incidentų tradiciškai žemais įkainiais paremta jūrų logistika pamažu praranda mažos...

Logistika
2021.06.30
Pasiūlę vokiečiams likti namie, augo keturgubai Premium

Kai maža įmonė imasi naujos veiklos – atsargiai ir su kirbančiu nerimu, ji gali tapti sunkiu balastu, kai...

Gazelė
2021.06.30
Pavežėjams – nulis promilių

Pavėžėjams bus taikoma tokia pat blaivumo norma, kaip ir taksi vairuotojams – jie bus laikomi neblaiviais,...

Logistika
2021.06.29
Patikėjo atsigavimu: „United Airlines“ užsakė 200 „Boeing“ ir 70 „Airbus“ orlaivių

Antra pagal dydį JAV oro bendrovė „United Airlines“ antradienį paskelbė apie didžiulį „Boeing“ ir „Airbus“...

Logistika
2021.06.29
Ministerija siūlo mažinti ieškinio dėl Mobilumo paketo apimtį

Lietuvos Socialinės apsaugos ir darbo ministerija siūlo atsisakyti dalies Lietuvos ieškinio Europos Sąjungos...

Logistika
2021.06.29
ICAO tyrimas dėl Minske nutupdyto lėktuvo pratęstas iki rugsėjo

Tarptautinės civilinės aviacijos organizacija (ICAO) tyrimas dėl Minske nutupdyto „Ryanair“ lėktuvo pratęstas...

Verslo aplinka
2021.06.29
Apeliacinis teismas dar kartą: „Air Baltic“ neturi mokėti „FlyLAL“ 1

Bankrutavusi skrydžių bendrovė „FlyLAL-Lithuanian Airlines“ („FlyLAL“) neatgaus daugiau nei 16 mln. Eur iš...

Logistika
2021.06.28
„Adampolis“ atsitiesė po pandemijos ir skaičiuoja naujus rekordus  Premium

Įgaliotasis „MAN Truck and Bus AG“ atstovas Lietuvoje praėjusiais metais daugiau nei dešimtadaliu mažino savo...

Logistika
2021.06.28
„ME investicija“ investavo į JAV logistikos startuolį 

Lietuviška bendrovė investavo į logistikos technologijų startuolį „project44“, kurio paslaugomis naudojasi...

Logistika
2021.06.28
RRT: pašto sektoriaus pajamos per metus augo 56% iki 70 mln. Eur

Bendrosios pašto sektoriaus pajamos šių metų pirmąjį ketvirtį siekė 69,98 mln. Eur – 55,9% daugiau nei tuo...

Paslaugos
2021.06.28

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku