Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-11-14 11:13
2025-11-13 10:33
2025-11-13 05:45
2025-11-12 09:03
RĖMIMAS
2025-11-11 16:20
2025-11-11 12:10
2025-11-10 15:35
2025-11-10 10:10
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Marazmai ir kvailos nesamones ! Ir 100 metru aukscio siena nesulaikytu pajurio veju nesamu tersalu i miesto puse !!!!!!!!!!
Įdomiausia, kad mieste užterštumas didesnis, nei uoste. O uoste užterštumas padidėja, kai vėjas pučia nuo miesto, ne nuo Marių...
Skaitytojas_9C06A9, Klasco pakalike, bandai laižyti savo apgailėtinos, sovietinių laikų darbo principų besilaikančios, kontoros gerą vietą... Gyvenu centre, net ne prie pat Klasco, ir net durnam aišku, iš kur tos stambios rudos dulkės, kurias magnetas visas gražiai sutraukia.
Trumpa apims pavydas, jis noretu tokios sienos nuo meksikos :)
ne taip reikia spręsti problemas. Technika esanti uoste yra pasenusi visomis prasmemis ir todėl turime atidengtas aikšteles kur keramzito, trašų ir kitų birių krovinių dulkės kyla į visą miestą
Viešai prieinami duomenys rodo, kad pagrindinė tarša Klaipėdoje kyla prie sankryžų toli nuo uosto (neišspręstos infrastruktūros problemos), statybų ir kitų šaltinių. Na ir, žinoma, interesai, todėl visas dėmesys sukoncentruotas į vieną bendrovę iš kelių šimtų, veikiančių Klaipėdoje.
nelygų apie kokią taršą mes kalbame. Nereikia daug kalbų, o manau pakanka Klaipėdoje nueiti prie Švturio gatvės namų palangų atsuktų į uosto pusę ir bus akivaizdus rezultatas. Klasco nėra vienintelė bendrovė, tačiau manau Klaipėdos uosto bendrovėms modernizuoti techniką ir plėsti galimybės yra tikrai jau būtina. nebe tas amžius.
KLASCO ir investuoja, turbūt daugiausia iš visų uosto krovos bendrovių. Bent jau aplinkosaugoje. O vertinant palanges... reikėtų nueiti ir į senamiestį, ir prie Akropolio sankryžos daugiabučių - vaizdas gali dar labiau nustebinti. Subjektyvi žmogaus akis mato tai, ko ieško.
Skaitytojas_9C06A9, Klasco darbuotojau, linkiu, kad tavo darbovietė kada nors bankrutuotų. Tikrai neverks miestas dėl kelių šimtų naujų bedarbių, išsivalysim žaizdas. Ot kad JAV įkaltų sankcijas Rusijos kontoroms, kurios naudojasi Klasco paslaugomis... Gal tada užsilenktų šita sovietinė atgyvena.
Nežinau, ar domitės, bet dauguma uosto krovos kompanijų krauna krovinius Rusijos kompanijų krovinius, taip pat daug jų gabena ir valstybės valdomi Lietuvos geležinkeliai. Klaipėdos uostas yra tokioje geografinėje padėtyje, kad didumą krovinių sudaro ne pvz., Italijos, o ktos šalies kroviniai. Žinoma, dėl jų labai kovoja ir Ryga, tai nebent atstovaujate konkurentų interesus, jeigu norite, kad vietinės kompanijos bankrutuotų. Pasidomėkite, kiek iš uosto gauna visas šalies biudžetas ir miestas.
Joks aš ne konkurentas, o eilinis miesto gyventojas. Ir vienintelis interesas, kad vaikai grįžtų iš lauko neapkibę geležies rūdos dulkėmis. Miestui jūsų dulkėmis suteptų pinigų nereikia, nebent nesąžiningiems valdininkams. Nenustebsiu, jei sulauksite kada nors grupinio ieškinio dėl sveikatos žalojimo. O transporto tarša neprisidengsite. Transporto taršos dulkės visai kitokios, ir ne tokiais kiekiais jos nusėda. Esu gyvenęs ir Vilniuje, prie labai judrios gatvės, ir prie Šilutės plento. Toli gražu šiai taršai iki esančios aplink Klasco tvoras.
Gerbiu jūsų asmeninę patirtį. Aš remiuosi tik oficialiais ir išmatuotais faktais.
Kokie vadovai, tokios ir technologijos. Šiais laikais galima ir būtina naudoti tas technologijas, kurios įgalina visiškai išvengti aplinkos taršos. Tai krovinių pakavimas, modulinė krova, konteineriai. Lietuvos aplinkos apsaugos įstatymai draudžia nepakuotų krovinių pervežimą, krovą ir saugojimą. Uosto vertelgos matyt korupcijos būdu išsikovojo sau išimtis. Jeigu konteinerizuoti krovą per brangu, reiškia ir jų pervežimas ir toks verslas yra nuostolingas. Reiškia, kad tokie verslaininkai uždirba vien aplinkso teršimo ir žmonių sveikatos gadinimo sąskaita. Bet ką tu kvailiams išaiškinsi.