2020-04-16 08:45

Įsisiūbuojančio kainų karo mažieji gali ir neišgyventi

Arnulfo Hettricho („Imago Images“ / „Scanpix“) nuotr.
Arnulfo Hettricho („Imago Images“ / „Scanpix“) nuotr.
Didžiajai daliai Europos pramonės panirus į karantiną ir išsekus krovinių srautui, pervežimų sektoriuje įsisiūbuoja kainų karai. Užsakymų gauna įmonės, kurios turi sukaupusios rezervų ir gali sau leisti pasiūlyti itin žemas kainas, o rinkoje jau kyla ir skandalų, kai krovinius siūloma vežti pigiau už savikainą. Jei tokia padėtis užsitęs, mažesnės bendrovės geresnių laikų gali ir nebesulaukti.

Vokietijos logistikos milžinė „DB Schenker“ šią savaitę įsivėlė į skandalą, kai didžiausioje Europos krovinių biržoje TIMOCOM pasiūlė pilną puspriekabę 631 km nugabenti už 320 Eur, arba 0,5 Eur už kilometrą.

Tokia kaina sulaukė aršios Vokietijos vežėjų asociacijos BGL kritikos, „DB Schenker“ sprendimas buvo įvardytas kaip siekis išnaudoti COVID-19 krizę ir perimti krovinius, juos vežant pigiau, nei kainuoja pačios transporto operacijos.

52795
130817
52791