Į pagalbą vežėjams skuba „Trelo“: atidaro naująjį vilkikų remonto centrą Prancūzijoje

Reklama publikuota: 2019-12-10

Iki šiol UAB „Trelo“ valdė tris sunkvežimių ir priekabų remonto centrus Vakarų Europoje: Genke ir Antverpene, Belgijoje ir Lahro mieste Vokietijoje, o nuo 2019 m. gruodžio 9 dienos duris atveria ketvirtasis sunkvežimių remonto paslaugų centras Lione, Prancūzijoje.

UAB „Trelo“ direktorius D. Mockus sako: „Lietuvos vežėjus šiandien galėčiau apibūdinti skambia fraze: „Lietuvos verslo tarakonai“. Ši frazė atspindi Lietuvos vežėjų „nemirtingumą“, stiprybę, profesionalumą, ryžtą bei verslumą bet kokiomis sąlygomis. Jiems nuo pat nepriklausomybės atkūrimo bando pakenkti visi, kurie vienu ar kitu būdu susiję su šiuo sektoriumi: pradžioje buvo 90-ųjų mafija, vėliau įvairiausios valstybinės priežiūros ir kontrolės institucijos tiek Lietuvoje, tiek kitose šalyse, dabar – Seimas ir, galiausiai, Europos Sąjunga siekianti įtvirtinti Lietuvos vežėjams ypač nepalankų „Mobilumo paketą“. Per visą šį laikotarpį, turbūt, nebuvo priimta nei vieno įstatymo, kuris palengvintų Lietuvos vežėjų verslą. Todėl šioje sudėtingoje išgyvenimo kovoje, mes, UAB „Trelo“, bandome būti tais, kurie gali palengvinti vežėjų darbą. Kuriame paslaugą, kuri suteiktų galimybę mūsų klientams pasijausti saugesniems, leistų pasitikėti UAB „Trelo“ kaip partneriu,  visada ieškančiu geriausio įmanomo sprendimo mūsų veiklos srityje – transporto priemonių techninėje priežiūroje ir remonte.“

Būti ten, kur patogu klientams

UAB „Trelo“ veiklą pradėjo dar 2010 m., kaip transporto įmonės padalinys. Pagrindinė padalinio užduotis buvo  suteikti sunkvežimių ir priekabų remonto paslaugą Vakarų Europoje, kurios kainos ir kokybės santykis būtų priimtinas transporto įmonei. Pastebėjus, kad ši veiklos sritis yra reikalinga rinkai ir gali generuoti pelną, padalinys tapo atskira įmone. Taip ilgainiui atsirado visi trys servisai. Verslo modelis, paremtas remonto centrų valdymu iš Lietuvos, kurioje dirba administracijos darbuotojai, o remonto centruose dirba tautiečiai lietuviai, tapo ypač paklausus prasidėjus Lietuvos vežėjų plėtrai, kai šie po 2009 m. krizės ir abipusių sankcijų tarp Europos Sąjungos ir Rusijos galutinai perkėlė savo veiklą į Vakarų Europą.

nuotrauka::1 left

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Donatas Mockus,  UAB „Trelo“ vadovaujantis jau ketverius metus, aiškiai apibrėžia pagrindines sunkvežimių ir priekabų remonto paslaugų verslo sudedamąsias dalis: paslaugų centrų lokacijos, darbuotojų kompetencijos, detalių tiekimo grandinės valdymas bei techninė įranga. Atradus, kaip užtikrinti kiekvienos sudedamosios dalies veiksnumą ir sąryšį su kitomis, šis verslas tampa pelningas ir labai perspektyvus.

Kadangi dalis vilkikų į remonto vietą patys atvykti negali ir UAB „Trelo“ darbuotojams dažnai tenka vykti šalinti gedimų į Pietų Prancūziją ar net Italiją, 2019 m. pradžioje buvo priimtas strateginis sprendimas atidaryti papildomą padalinį Lione. Naujojo remonto centro atidarymo procesas užtruko beveik 10 mėnesių. Liono miesto regionas yra antras pagal dydį Prancūzijoje ir vienas iš ekonomiškai stipriausių miestų visoje šalyje. Lionas yra vienas iš pagrindinių maršruto taškų pakeliui į Marselio uostą bei kitas krovinių gabenimui svarbias lokacijas. Pro jį kiekvieną dieną pravažiuoja didelis skaičius tiek Lietuvos, tiek užsienio vežėjų. Todėl naujajam UAB „Trelo“ vilkikų ir priekabų remonto centrui buvo svarbu įsikurti vežėjams patogioje lokacijoje. Šalia A7 greitkelio, Lione esančiame servise yra įkurtos vietos net 7 sąstatų remontams vienu metu – tai didžiausias UAB „Trelo“ priklausantis sunkvežimių ir priekabų remonto centras. Naujasis servisas leis UAB „Trelo“ būti arčiau klientams patogių lokacijų ir aptarnauti visus klientus, kuriems yra reikalingos techninės priežiūros ir remonto paslaugos.

Kiekviena paslauga – už geriausią įmanomą kainą

Inovacijos dar ilgai nepakeis darbuotojų technikų kompetencijų, todėl suburti profesionalią darbuotojų komandą remonto centruose –  ypač svarbu. Žinodama, kaip šiuo metu sunku rasti patyrusių specialistų, įmonė privalo pasiūlyti pačias geriausias sąlygas savo darbuotojams, aukštas kompetencijas atitinkančius atlyginimus, patogų ir lankstų darbo grafiką, leisti darbuotojams dalyvauti priimant sprendimus, jaustis esant svarbia verslo sėkmės dalimi. Servisų darbuotojai turi visas galimybes naudotis įmonės transportu, jei nori keliauti laisvadienių metu, jų apgyvendinimo, kelionių išlaidos yra taip pat padengiamos. Rūpinamasi irų kitais jų kasdieniais poreikiais – tai papildomos pridėtinės naudos  UAB „Trelo“ darbuotojams, kurios padeda užtikrinti geriausių savo srities specialistų pritraukimą. Šiuo metu įmonėje dirba 87 darbuotojai, o naujajame remonto centre darbus pradeda nauja 15 darbuotojų komanda.

2015 m. įmonės apyvarta siekė 2,79 mln. Eur, 2017 m. pardavimo pajamos buvo padvigubintos ir siekė 5,48 mln. Eur, 2018 m. — 7,12 mln. Eur, o 2019 m. planuojama rekordinė – net 9,2 mln. Eur apyvarta. Rekordiniams apyvartos skaičiams pasiekti reikėjo ne tik padidinti remonto darbų mastą – jų per metus buvo atlikta daugiau nei 20 000 – bet ir pakeisti per 200 000 detalių: nuo poveržlių iki kitų sudėtingų agregatų, sunaudoti 80 000 litrų alyvos ir kitų eksploatacinių skysčių, pakeisti per 7 500 padangų. Atliekant remonto darbus klientų sunkvežimiams yra keičiamos detalės, kurių kaina daro įtaką vežėjams renkantis servisą. UAB „Trelo“ užmezgusi ilgalaikes partnerystes su detalių tiekėjais iš įvairių regionų: Lietuvos, Italijos, Turkijos, Prancūzijos, Olandijos, Lenkijos bei kitų šalių. Pagrindinis detalių pirkimo ir sandėlių formavimo principas – kiekviena detalė už įmanomai gerą kainą. Visuose UAB „Trelo“ serviso paslaugų centruose yra sandėliai, kuriuose detalių atsargų suma siekia daugiau nei 1 mln. Eur, o visą sudėtingą tiekimo grandinės procesą padeda suvaldyti moderni dirbtinio intelekto atsargų valdymo sistema. 

Apie plėtojamą UAB „Trelo“ verslo modelį bei Lietuvos vežėjams suteikiamas naudas Donatas Mockus sako: „Kiekvienas vežėjas turi įvairių patirčių remontuojant savo techniką Vakarų Europos servisuose, kur jis, kaip klientas, dažniausiai atsiduria aukos vaidmenyje. Žvelgiant bendrai, Vakarų Europoje veikiančių servisų tikslas yra suteikti kuo brangesnę paslaugą: pavyzdžiui, be kliento pritarimo pakeičiant daugybę detalių, kurių keisti visai nėra būtina, atlikti arba tariamai atlikti įvairiausius remonto darbus už didžiausią įmanomą kainą. Mūsų veiklos principai yra kitokie. UAB „Trelo“ kaskart stengiasi rasti optimalų būdą, kaip pašalinti gedimą, siūlome klientams kelių kokybės lygių detales už įmanomai gerą kainą. Svarbiausias mūsų veiklos principas – remontas iš pirmo karto, kuris atliekamas per su klientu sutartą laiką ir už teisingą kainą. Toks verslo modelis UAB „Trelo” leidžia išlaikyti ilgalaikius santykius su klientais ir laukti jų sugrįžtant“.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Logistika“
Kovą pradėti ir baigti NT projektai Premium

Vilniuje pradėtos biurų pastato statybos, Misionierių vienuolyno statinių ansamblio rekonstrukcija. Sostinėje...

Statyba ir NT
2022.03.31
„AerCap“ pateikė 3,5 mlrd. USD draudimo reikalavimą dėl Rusijos pavogtų lėktuvų

Didžiausia pasaulyje lėktuvų lizingo bendrovė nurodo neturinti daug vilčių gauti draudimo kompensacijas,...

Logistika
2022.03.31
ES pasiruošusi organizuoti greitojo tiekimo prekybos kelius į Ukrainą 1

Europos Komisija (EK) yra pasiruošusi suformuoti specialius prekybos kelius tarp Lenkijos ir Ukrainos, kurie...

Logistika
2022.03.31
ES skirs 60 mln. Eur karinės svarbos kelių atnaujinimui

Susisiekimo ministras Marius Skuodis ketvirtadienį pareiškė, jog Vyriausybė Europos Sąjungos paramos lėšomis...

Verslo aplinka
2022.03.31
Pašto rinka 2021 m. IV ketvirtį augo 2,4%

Lietuvos pašto ir kurjerių rinka pernai ketvirtąjį ketvirtį siekė 63,6  mln. Eur – 2,4% daugiau nei prieš...

Logistika
2022.03.31
„Versli Lietuva“: lietuviškos kilmės prekių eksporto vertė augs 11,1%, paslaugų 3,8%

Verslumo ir eksporto plėtros agentūra „Versli Lietuva“ blogina Lietuvos eksporto prognozę – pasak jos, šiemet...

Logistika
2022.03.31
Pradėtas eismas naujuoju tiltu per Nerį Kaune

Kaune, magistralėje Vilnius–Kaunas–Klaipėda ketvirtadienį oficialiai eismui atidarytas naujas tiltas per Nerį...

Logistika
2022.03.31
„Inbalance“ gavo 1,5 mln. Eur finansavimą, įrengs 640 elektromobilių įkrovimo stotelių

Investicijų bendrovės „I asset management“ fondas „NuCapital“‚ suteikė 1,5 mln. Eur paskolą, kurią per...

Automobiliai
2022.03.31
Vilnių ir Kauną jungiantis kelias nuo balandžio tampa automagistrale 21

Vilnių ir Kauną jungiančiam keliui nuo balandžio 1-osios suteikiama automagistralės kategorija, trečiadienį...

Logistika
2022.03.30
„Girteka“ atskirs veiklą Rusijoje nuo grupės, keis pervežimų geografiją 20

Didžiausią nuosavą vilkikų parką Europoje valdanti lietuviška transporto įmonių grupė paviešino savo...

Logistika
2022.03.30
Po kibernetinės atakos „Rosaviacija“ bando surasti 65 TB ištrintų duomenų 4

Pasak pranešimų, strateginė Rusijos aviacijos agentūra prarado visus savo serveriuose laikytus duomenis,...

Logistika
2022.03.30
VRM prašys 24 mln. Eur Kaliningrado traukinių tranzito saugumui užtikrinti 3

Kaliningrado traukinių tranzito saugumui užtikrinti iš Europos Sąjungos bus prašoma papildomų 24 mln. Eur,...

Verslo aplinka
2022.03.30
Paslaugų eksportas paskutinį ketvirtį augo 23,9%, importas – 48,5%

Lietuvos paslaugų eksportas 2021 metų ketvirtąjį ketvirtį siekė 3,6 mlrd. Eur – 23,9% daugiau nei tuo pačiu...

Logistika
2022.03.30
Ukrainos uostuose užblokuota mažiausiai 100 užsienio prekybos laivų, 5 iš jų buvo apšaudyti

Ukrainos uostuose užblokuota mažiausiai 100 užsienio prekybos laivų ir daugiau kaip 1.000 jūrininkų – šių...

Logistika
2022.03.30
Verslo rizika auga, gali būti, kad laukia daug darbo su žalomis ir išmokomis Premium 1

Dėl karo Ukrainoje ir agresoriams pritaikytų tarptautinių sankcijų Lietuvos įmonės kol kas tiesiogiai...

Finansai
2022.03.30
Vokietija trigubai didina vandenilio degalinių skaičių

Vokietija gerokai išplės vandenilio degalinių tinklą, siekdama paskatinti sunkvežimių ir autobusų operatores...

Logistika
2022.03.29
Karo poveikis automobilių pramonei: Vakarų gamintojai perskirsto tiekėjus, rusai bandys viską darytis patys Premium 1

Žaliavų ir komponentų pristigę Europos gamintojai ieško naujų tiekimo sprendimų, o dėl masinės tarptautinių...

Automobiliai
2022.03.29
Seime liko paskutinis balsavimas dėl PVM lengvatos už įmonių elektromobilius

Seime skinasi kelią pataisa, leidžianti nuo 2023 metų taikyti pridėtinės vertės mokesčio (PVM) lengvatą už...

Logistika
2022.03.29
Vilniuje pavojingai palikti automobiliai bus nutempiami 2

Savivaldybės tarnybos nuo antradienio vykdys automobilių nutempimo funkciją, kuri anksčiau buvo leistina tik...

Logistika
2022.03.29
Susisiekimo ministerija pristatė Lietuvos aviacijos gaires, kviečia diskusijai

Gairėse numatoma ne mažiau kaip 150 krypčių, kuriomis oru bus pasiekiama Lietuva, klimatui neutralios ir...

Logistika
2022.03.29

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku