Į pagalbą vežėjams skuba „Trelo“: atidaro naująjį vilkikų remonto centrą Prancūzijoje

Publikuota: 2019-12-10

Iki šiol UAB „Trelo“ valdė tris sunkvežimių ir priekabų remonto centrus Vakarų Europoje: Genke ir Antverpene, Belgijoje ir Lahro mieste Vokietijoje, o nuo 2019 m. gruodžio 9 dienos duris atveria ketvirtasis sunkvežimių remonto paslaugų centras Lione, Prancūzijoje.

UAB „Trelo“ direktorius D. Mockus sako: „Lietuvos vežėjus šiandien galėčiau apibūdinti skambia fraze: „Lietuvos verslo tarakonai“. Ši frazė atspindi Lietuvos vežėjų „nemirtingumą“, stiprybę, profesionalumą, ryžtą bei verslumą bet kokiomis sąlygomis. Jiems nuo pat nepriklausomybės atkūrimo bando pakenkti visi, kurie vienu ar kitu būdu susiję su šiuo sektoriumi: pradžioje buvo 90-ųjų mafija, vėliau įvairiausios valstybinės priežiūros ir kontrolės institucijos tiek Lietuvoje, tiek kitose šalyse, dabar – Seimas ir, galiausiai, Europos Sąjunga siekianti įtvirtinti Lietuvos vežėjams ypač nepalankų „Mobilumo paketą“. Per visą šį laikotarpį, turbūt, nebuvo priimta nei vieno įstatymo, kuris palengvintų Lietuvos vežėjų verslą. Todėl šioje sudėtingoje išgyvenimo kovoje, mes, UAB „Trelo“, bandome būti tais, kurie gali palengvinti vežėjų darbą. Kuriame paslaugą, kuri suteiktų galimybę mūsų klientams pasijausti saugesniems, leistų pasitikėti UAB „Trelo“ kaip partneriu,  visada ieškančiu geriausio įmanomo sprendimo mūsų veiklos srityje – transporto priemonių techninėje priežiūroje ir remonte.“

Būti ten, kur patogu klientams

UAB „Trelo“ veiklą pradėjo dar 2010 m., kaip transporto įmonės padalinys. Pagrindinė padalinio užduotis buvo  suteikti sunkvežimių ir priekabų remonto paslaugą Vakarų Europoje, kurios kainos ir kokybės santykis būtų priimtinas transporto įmonei. Pastebėjus, kad ši veiklos sritis yra reikalinga rinkai ir gali generuoti pelną, padalinys tapo atskira įmone. Taip ilgainiui atsirado visi trys servisai. Verslo modelis, paremtas remonto centrų valdymu iš Lietuvos, kurioje dirba administracijos darbuotojai, o remonto centruose dirba tautiečiai lietuviai, tapo ypač paklausus prasidėjus Lietuvos vežėjų plėtrai, kai šie po 2009 m. krizės ir abipusių sankcijų tarp Europos Sąjungos ir Rusijos galutinai perkėlė savo veiklą į Vakarų Europą.

nuotrauka::1 left

Donatas Mockus,  UAB „Trelo“ vadovaujantis jau ketverius metus, aiškiai apibrėžia pagrindines sunkvežimių ir priekabų remonto paslaugų verslo sudedamąsias dalis: paslaugų centrų lokacijos, darbuotojų kompetencijos, detalių tiekimo grandinės valdymas bei techninė įranga. Atradus, kaip užtikrinti kiekvienos sudedamosios dalies veiksnumą ir sąryšį su kitomis, šis verslas tampa pelningas ir labai perspektyvus.

Kadangi dalis vilkikų į remonto vietą patys atvykti negali ir UAB „Trelo“ darbuotojams dažnai tenka vykti šalinti gedimų į Pietų Prancūziją ar net Italiją, 2019 m. pradžioje buvo priimtas strateginis sprendimas atidaryti papildomą padalinį Lione. Naujojo remonto centro atidarymo procesas užtruko beveik 10 mėnesių. Liono miesto regionas yra antras pagal dydį Prancūzijoje ir vienas iš ekonomiškai stipriausių miestų visoje šalyje. Lionas yra vienas iš pagrindinių maršruto taškų pakeliui į Marselio uostą bei kitas krovinių gabenimui svarbias lokacijas. Pro jį kiekvieną dieną pravažiuoja didelis skaičius tiek Lietuvos, tiek užsienio vežėjų. Todėl naujajam UAB „Trelo“ vilkikų ir priekabų remonto centrui buvo svarbu įsikurti vežėjams patogioje lokacijoje. Šalia A7 greitkelio, Lione esančiame servise yra įkurtos vietos net 7 sąstatų remontams vienu metu – tai didžiausias UAB „Trelo“ priklausantis sunkvežimių ir priekabų remonto centras. Naujasis servisas leis UAB „Trelo“ būti arčiau klientams patogių lokacijų ir aptarnauti visus klientus, kuriems yra reikalingos techninės priežiūros ir remonto paslaugos.

Kiekviena paslauga – už geriausią įmanomą kainą

Inovacijos dar ilgai nepakeis darbuotojų technikų kompetencijų, todėl suburti profesionalią darbuotojų komandą remonto centruose –  ypač svarbu. Žinodama, kaip šiuo metu sunku rasti patyrusių specialistų, įmonė privalo pasiūlyti pačias geriausias sąlygas savo darbuotojams, aukštas kompetencijas atitinkančius atlyginimus, patogų ir lankstų darbo grafiką, leisti darbuotojams dalyvauti priimant sprendimus, jaustis esant svarbia verslo sėkmės dalimi. Servisų darbuotojai turi visas galimybes naudotis įmonės transportu, jei nori keliauti laisvadienių metu, jų apgyvendinimo, kelionių išlaidos yra taip pat padengiamos. Rūpinamasi irų kitais jų kasdieniais poreikiais – tai papildomos pridėtinės naudos  UAB „Trelo“ darbuotojams, kurios padeda užtikrinti geriausių savo srities specialistų pritraukimą. Šiuo metu įmonėje dirba 87 darbuotojai, o naujajame remonto centre darbus pradeda nauja 15 darbuotojų komanda.

2015 m. įmonės apyvarta siekė 2,79 mln. Eur, 2017 m. pardavimo pajamos buvo padvigubintos ir siekė 5,48 mln. Eur, 2018 m. — 7,12 mln. Eur, o 2019 m. planuojama rekordinė – net 9,2 mln. Eur apyvarta. Rekordiniams apyvartos skaičiams pasiekti reikėjo ne tik padidinti remonto darbų mastą – jų per metus buvo atlikta daugiau nei 20 000 – bet ir pakeisti per 200 000 detalių: nuo poveržlių iki kitų sudėtingų agregatų, sunaudoti 80 000 litrų alyvos ir kitų eksploatacinių skysčių, pakeisti per 7 500 padangų. Atliekant remonto darbus klientų sunkvežimiams yra keičiamos detalės, kurių kaina daro įtaką vežėjams renkantis servisą. UAB „Trelo“ užmezgusi ilgalaikes partnerystes su detalių tiekėjais iš įvairių regionų: Lietuvos, Italijos, Turkijos, Prancūzijos, Olandijos, Lenkijos bei kitų šalių. Pagrindinis detalių pirkimo ir sandėlių formavimo principas – kiekviena detalė už įmanomai gerą kainą. Visuose UAB „Trelo“ serviso paslaugų centruose yra sandėliai, kuriuose detalių atsargų suma siekia daugiau nei 1 mln. Eur, o visą sudėtingą tiekimo grandinės procesą padeda suvaldyti moderni dirbtinio intelekto atsargų valdymo sistema. 

Apie plėtojamą UAB „Trelo“ verslo modelį bei Lietuvos vežėjams suteikiamas naudas Donatas Mockus sako: „Kiekvienas vežėjas turi įvairių patirčių remontuojant savo techniką Vakarų Europos servisuose, kur jis, kaip klientas, dažniausiai atsiduria aukos vaidmenyje. Žvelgiant bendrai, Vakarų Europoje veikiančių servisų tikslas yra suteikti kuo brangesnę paslaugą: pavyzdžiui, be kliento pritarimo pakeičiant daugybę detalių, kurių keisti visai nėra būtina, atlikti arba tariamai atlikti įvairiausius remonto darbus už didžiausią įmanomą kainą. Mūsų veiklos principai yra kitokie. UAB „Trelo“ kaskart stengiasi rasti optimalų būdą, kaip pašalinti gedimą, siūlome klientams kelių kokybės lygių detales už įmanomai gerą kainą. Svarbiausias mūsų veiklos principas – remontas iš pirmo karto, kuris atliekamas per su klientu sutartą laiką ir už teisingą kainą. Toks verslo modelis UAB „Trelo” leidžia išlaikyti ilgalaikius santykius su klientais ir laukti jų sugrįžtant“.

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Gauk nemokamą TRANSPORTO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Vilniuje daugelyje vietų brangsta automobilių stovėjimas

Vilniuje nuo sausio 1-osios keičiasi rinkliavos zonų ribos – dėl to daug kur brangsta automobilių stovėjimas,...

Smiltynės perkėloje – nauja bilieto kompensaciją gaunančių asmenų identifikavimo sistema

Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) praneša, kad nuo 2020 m. sausio 27 d. asmenims, turintiems teisę...

Geležinkelių eismo valdymą Vilniaus aplinkkelyje atnaujins Ispanijos „Indra“

Ispanijos bendrovė „Indra Sistemas“ už maždaug 1,21 mln. Eur (su PVM) atnaujins geležinkelių eismo valdymą...

Geležinkelį Plungė-Šateikiai už 57 mln. Eur platins „Kauno tiltai“

Didžiausia Lietuvoje infrastruktūros statybos bendrovė „Kauno tiltai“ už 56,5 mln. Eur (su PVM)...

Statyba ir NT
2019.12.31
Svarbiausi šių metų transporto ir logistikos sektoriaus įvykiai Premium

Pranešimais apie 2018-aisiais fiksuotus rekordus šiuos metus pradėjusios logistikos ir transporto sektoriaus...

Orlaivių priežiūros bendrovė „Litcargus“ grįžo į įkūrėjo rankas Premium

Antžeminės orlaivių priežiūros ir keleivių aptarnavimo paslaugas Vilniaus ir Kauno oro uostuose teikianti...

Benediktas Vanagas paskelbė radęs naują šturmaną

Sportininkas pranešė pasirašęs sutartį 2020-tųjų Dakare dalyvauti su 42 metų portugalu Filipe Palmeiro.

Automobiliai
2019.12.31
Lietuvos paštui ieškomi nepriklausomi valdybos nariai 1

Susisiekimo ministerija praneša su atsirinktos personalo atrankos agentūros pagalba pradedanti kandidatūrų į...

Artėjant teismui Japonijoje, buvęs „Nissan“ vadovas C. Ghosnas netikėtai išvyko iš šalies 

Japonijoje laukęs teismo dėl kaltinimų finansiniais pažeidimais, Carlosas Ghosnas netikėtai išvyko į Libaną.

Automobiliai
2019.12.31
„Tesla“ pirkėjams pristatė pirmuosius kiniškus „Model 3“

„Tesla“ pristatė pirmuosius Kinijoje pagamintus automobilius. Specialioje Šanchajaus „Gigafactory“ gamykloje...

Automobiliai
2019.12.30
„Lietuvos geležinkeliai“ atstatė Rengės ruožą

„Lietuvos geležinkeliai“ baigė Rengės ruožo atstatymo darbus. Mažeikius Lietuvoje ir Rengę Latvijoje...

Parkavimo vietų dalijimosi platforma žengia į Kauną Premium

Automobilių parkavimo vietų dalijimosi platforma „Barking“ ruošiasi startui Kaune. Neseniai veikla Lietuvoje...

Statyba ir NT
2019.12.30
„Tesla Cybertruck“ įkvėpė 1977 m. Jameso Bondo automobilis  1

1989 m. pora iš Niujorko vadinamajame aklajame aukcione už 100 USD nusipirko seną sandėliuką. Aklas aukcionas...

Laisvalaikis
2019.12.29
Egipte Sinajaus pusiasalyje planuojama statyti dar vieną oro uostą turistams

Į Šarm el Šeicho kurortą grįžtant britų keliautojams, apie būtinybę atgaivinti turizmą svarstoma kitame...

Paslaugos
2019.12.28
„Mercedes“ elektrifikuoja savo komercinių automobilių modelius

„Mercedes-Benz“ savo „Sprinter“ furgonų seriją papildė elektra varomu modeliu. Jis tapo antruoju visiškai...

Automobiliai
2019.12.28
BMW ir „Daimler“ pavėžėjimo platforma meta iššūkį „Uber“  Premium

Dviejų Vokietijos automobilių pramonės koncernų – BMW AG ir „Mercedes-Benz“ automobilių gamintojo „Daimler...

Vilniaus oro uoste – „Kiss and Fly“ zona 1

Vilniaus oro uostas pradėjo bandymus su vadinamąja „Kiss and Fly“ zona, kuri įrengta prie išvykimo terminalo.

Gyventojams nebereiks informuoti VMI apie užsienyje įsigytus naujus automobilius 

Gyventojus ketinama atleisti nuo prievolės informuoti Valstybinę mokesčių inspekciją apie kitose Europos...

Verslo aplinka
2019.12.26
Transportas: augti bus sunkiau, bet pavyks Premium

Dar vieni šalies logistikos ir transporto sektoriaus augimo metai baigėsi vežėjų atstovų žygiu pas Seimo...

Verslo klasė
2019.12.26
Oro uostas testuoja bioskaidžius maišelius skysčiams vežtis

Londono Stanstedo oro uoste testuojamos biologiškai skaidžios pakuotės, kuriose keleiviai rankiniame bagaže...

Paslaugos
2019.12.25

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau