„Transekspedicija Invest“ auga išnaudodama tendencijas

Reklama publikuota: 2019-12-05
Kęstutis Balčiūnas, „Transekspedicija Invest“ direktorius plėtrai
svg svg
Kęstutis Balčiūnas, „Transekspedicija Invest“ direktorius plėtrai

UAB „Transekspedicija Invest“ priklausanti Transekspedicija įmonių grupei, pernai įsigijusi sklypą ypač strategiškai patogioje vietoje vos 5 km. nuo Vilniaus vakarionio aplinkelio prie A2 magistralės , dvigubina savo logistikos sandėlių plotą ir kuria naujus plėtros planus.

Bendrovė į projektą planuoja investuoti 10 mln. eurų ir dalį šių lėšų jau panaudojo sklypui įsigyti, projektavimui, infrastruktūrai ir išorinei pastatų daliai — konstrukcijoms, stogui, langams ir sienoms.

„Planuojami projektai keliais etapais, – pasakoja Kęstutis Balčiūnas, „Transekspedicijos Invest“ direktorius plėtrai. – Jau iškilo 25 tūkst. kv. metrų sandėliai, o netrukus bus investuojama dar į 10 tūkst. kv. metrų sandėlių plėtrą, kuriems jau ir leidimą statyboms turime. Tai matyt bus įgyvendinama per ateinačius porą metų. Čia yra įdeali vieta verslui su galimybėmis patalpas įrengti pagal klientų poreikius.

Iki žiemos, kol teigiama temperatūra, planuojama išbetonuoti sandėlių grindis, o iki gegužės pirmas projekto etapas turėtų būti pilnai užbaigtas.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Dabar bendrovė valdo beveik 30 tūkst. kv. metrų ploto sandėlius. Taigi, užbaigus projektą, plotas padvigubės iki 63 tūkst. kv. metrų.

Tai bus 11 metrų aukščio A+ klasės sandėliai, todėl bus galima sandėliuoti daugiau krovinių.

Įvairiems poreikiams

Pasak p. Balčiūno, nuo būsimų sandėlių iki dabartinių tėra keli šimtai metrų, todėl jie patenka į vieną kompleksą: logistikos centras įsikūręs prie viaduko, važiuoja viešasis transportas, yra „City Bee“ parkavimo vietos, veikia kavinė, yra muitinės postas, kuris dirba visą savaitę.

A+ energetinės klasės pastatai suprojektuoti taip, kad čia galėtų patogiai įsikurti ir logistikos sandėlių operatoriai, ir vežėjai, ir gamybininkai.

Bendrovės plėtros vadovo teigimu, vystomo projekto pusė patalpų jau išnuomuota, o dėl likusios dalies dar galima tartis, klientams įrengiant patalpas pagal jų poreikius tiek logistikos, tiek ir kitokio pobūdžio komercinėms įmonėms.

Tikimasi, kad artimiausiu metu pavyks išnuomoti ir visą likusį plotą, juolab kad bendrovė lauks ne tik stambių klientų didesniems nuomos plotams, bet ir smulkesnių, ypač logistikos įmonių, kuriems užtektų nuo 1–1,5 tūkst. kv. metrų ploto.

Kroviniai visomis kryptimis

Pono Balčiūno nuomone, rasti nuomininkų neturėtų būti sunku, juolab kad netoliese kuriasi stambios kompanijos, o joms būtų patogi ir „Transekspedicijos Invest“ sandėliams parinkta vieta – šalia sostinės, prie pat Vilniaus – Panevėžio greitkelio A2, netoli Vakarinio aplinkkelio, todėl krovinius iš čia patogu skirstyti ir į Baltijos valstybes, Vakarų Europą bei NVS šalis.

Bendrovės sandėliai įsikūrę prie viaduko, todėl vilkikams nereikės daryti lanksto, kai reikės krovinius vežti priešinga kryptimi. Tai padės taupyti ir laiką, ir degalus.

Terminalų rinka auga

Apskritai, p. Balčiūno nuomone, rinkoje yra naujų logistikos sandėlių poreikis, juolab kad Lietuvoje vežimo, logistikos ir sandėliavimo paslaugos sudaro virš 10 proc. BVP. Tai tikrai didelė ir auganti ūkio šaka, todėl, matyt, ši kryptis yra išplėtota.

„Matome, kad didelės gamybos įmonės nemaža dalimi reziduoja senuose posovietiniuose pastatuose, todėl ir savo logistikos centrus statome tokius, kad jie galėtų būti taikomi įvairiai naujų klientų veiklai, bei tikimės kad mūsų vystomas projektas labiausiai atitiks jų lūkeščius “, – sako p. Balčiūnas.

Anot jo, turėdama ilgametę patirtį, „Transekspecija Invest“ mato, ką ir kaip reikėtų sudėliuoti, kad būtų galima tenkinti kuo didesnius potencialių užsakovų poreikius.

Išnaudoja patirtį

Pirmą nekilnojamojo turto projektą „Transekpedicija Invest“ įgyvendino 1997 metais Verkių g. Vilniuje, ir tai buvo 1,5 tūkst. kv. metrų terminalas. Tada tai buvo didelis terminalas. 2011 metais bendrovė atidarė pirmą modernų A klasės 10 tūkst. kv. metrų ploto terminalą šalia Vilniaus, o dar po kelių metų pastatė dar dvigubai didesnį.

„Kai statai trečią namą, padarai mažiau klaidų“, – sako p. Balčiūnas.

Naujasis terminalas statomas ūkio būdu ir generalinio rangovo jau nebuvo ieškoma. „Manau, taip yra ir pigiau, ir geriau. Turime savo komandą, statybą suvaldome patys“, – sako bendrovės plėtros vadovas, nors pripažįsta, jog daugiau tenka dirbti patiems.

Jo teigimu, UAB „Transekspedicija Invest“ yra glaudžiai susijusi įmonė su UAB „Transekspedicija“, kuri yra sukaupusi tarptautinių krovinių vežimo bei logistikos patirtį, atlieka 3 PL paslaugas, todėl gali klientams pasiūlyti ir sandėliavimo bei vežimo paslaugas.

UAB „Transekspedicija“ 2019 metais planuoja generuoti 40 mln. eurų apyvartą. Jos transporto parką sudaro daugiau kaip 200 autovilkikų ir dirba 380 darbuotojai.

FOTOGALERIJA „Transekspedicija Invest“ auga išnaudodama tendencijas (11 nuotr.)

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Logistika“
Privatūs lėktuvai: godumo simbolis ar nauda verslui Premium

Ekspertai teigia, kad privatūs lėktuvai leidžia greitai įvertinti konkretaus asmens vidinius instinktus...

Vadyba
2022.06.30
Sankcijų spaudžiama Kaliningrado sritis pergrupuoja tiekimo grandines Premium

Nuo Vakarų importo priklausantis Rusijos eksklavas ieško būdų užsitikrinti ekonomikai reikiamą 20 mln. t per...

Logistika
2022.06.30
ES ir Ukraina pasirašė susitarimą, palengvinantį krovinių gabenimą keliais

Ukraina pasirašė „bevizio režimo“ dėl krovinių gabenimo susitarimą su Europos Sąjunga (ES).

Logistika
2022.06.30
„Equite“ vietoje „Pieno žvaigždžių“ sandėlių Vilniuje mato gyvenamuosius namus

Verslininko Viliaus Kavaliausko investicijų bendrovė „Equite“, užbaigusi vienos didžiausių pieno perdirbimo...

Statyba ir NT
2022.06.30
Po Rusijos priekaištų dėl Svalbardo Norvegija atsakė, kad jokių sutarčių nepažeidžia

Norvegija nepažeidžia šimtmečio senumo sutarties dėl Svalbardo salyno Arktyje, blokuodama Rusijos krovinių...

Verslo aplinka
2022.06.30
Minskas siekia atnaujinti keleivinių traukinių eismą į Vilnių, Lietuva prašymus atmeta 1

Minskui pareiškus pageidavimą atnaujinti prieš dvejus metus nutrauktą keleivinį susisiekimą geležinkeliais su...

Logistika
2022.06.30
Lietuvos vežėjai: Vakarų kompanijoms konkuruoti su verslais iš Europos periferijos lengva nebus Premium 4

Palaipsniui įsigaliojančios Europos Sąjungos (ES) Mobilumo paketo nuostatos keičia visos Europos transporto...

Logistika
2022.06.30
Birželį pradėti ir baigti NT projektai Premium

Birželį Vilniuje pradėtos naujų daugiabučių, bendro gyvenimo būsto, biurų pastato statybos, Kaune ir...

Statyba ir NT
2022.06.30
Turkija optimistiškai vertina Ukrainos grūdų eksporto galimybes

Turkijos prezidentas Recepas Tayyipas Erdoganas išreiškė viltį, kad būtų galima atidaryti humanitarinius...

Verslo aplinka
2022.06.29
Du su valstybe siejamų bendrovių vadovai sukaupė milijoninį turtą

Du bendrovių, kurių akcininkė yra savivaldybė ar valstybė, vadovai yra milijonieriai, rodo vieši Valstybinės...

Vadyba
2022.06.29
„LTG Cargo“ skelbia generalinio direktoriaus atranką 1

„Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupė pradeda krovinių vežimo geležinkeliu bendrovės „LTG Cargo“ generalinio...

Logistika
2022.06.29
Turtingiausių strateginių įmonių vadovų TOP 10 – M. Armonaitis, M. Rudnickis, A. Latakas

Tarp strateginių Lietuvos įmonių vadovų pagal deklaruoto 2021 m. turto ir lėšų vertę išsiskyrė Klaipėdos...

Vadyba
2022.06.29
Atidedama Lietuvos oro uostų pertvarka į akcinę bendrovę

Valstybės įmonės Lietuvos oro uostų pertvarkymas iš valstybės įmonės (VĮ) į akcinę bendrovę (AB) dėl numatomo...

Logistika
2022.06.29
Įtariant taršos duomenų klastojimą, „Hyundai“ ir „Kia“ biuruose Vokietijoje surengti reidai

Vokietijos prokurorai surengė reidus Pietų Korėjos automobilių koncerno „Hyundai“ ir jam priklausančio „Kia“,...

Automobiliai
2022.06.29
2035 m. ES ketina stabdyti automobilių su vidaus degimo varikliais prekybą 1

Šiai priemonei numatomos ir išlygos, ja tikimasi pasiekti Europos tikslus dėl klimato taršos ir iki 2050 m.

Logistika
2022.06.29
Negalintis Ukrainai teikti paslaugų „Gargždų geležinkelis“ nežino, kaip grąžinti skolas 3

Verslininko Igorio Udovickio valdoma bendrovė „Gargždų geležinkelis“ teigia, kad jos ateities planus griauna...

Logistika
2022.06.29
Teismas svarstys vokeliuose atlyginimus mokėjusių Klaipėdos keleivinio transporto įmonių bylą

Tyrimo duomenimis, dviejose įmonėse, kurios teikė viešojo transporto paslaugas Klaipėdos mieste, įdarbinti...

Logistika
2022.06.29
„Modus group“ automobilių prenumeratos tiekėjas „MyBee“ iš „Luminor“ skolinasi 11 mln. Eur

Bankas „Luminor“ susitarė su įmone „MyBee“ dėl 11 mln. Eur lizingo finansavimo. Susitarimas numato, kad šios...

Logistika
2022.06.29
Tarp Vilniaus ir Briuselio įsiliepsnojo disputas dėl Kaliningrado Premium 39

Kai Lietuva pradėjo stabdyti rusiškų metalų tranzitą į Kaliningradą, tuo pilna apimtimi įgyvendindama ES...

Verslo aplinka
2022.06.29
„Simitri“ patirtis ir milijoninė apyvarta pirmaisiais metais: kaip sukurti pelningą e. parduotuvę Premium 5

2020-aisiais įkurta e. parduotuvė „Simitri“ „nulūžo“ per 10 min. po to, kai jos įkūrėjai – influenceriai...

Gazelė
2022.06.29

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku