„Transekspedicija Invest“ auga išnaudodama tendencijas

Publikuota: 2019-12-05
Kęstutis Balčiūnas, „Transekspedicija Invest“ direktorius plėtrai
svg svg
Kęstutis Balčiūnas, „Transekspedicija Invest“ direktorius plėtrai

UAB „Transekspedicija Invest“ priklausanti Transekspedicija įmonių grupei, pernai įsigijusi sklypą ypač strategiškai patogioje vietoje vos 5 km. nuo Vilniaus vakarionio aplinkelio prie A2 magistralės , dvigubina savo logistikos sandėlių plotą ir kuria naujus plėtros planus.

Bendrovė į projektą planuoja investuoti 10 mln. eurų ir dalį šių lėšų jau panaudojo sklypui įsigyti, projektavimui, infrastruktūrai ir išorinei pastatų daliai — konstrukcijoms, stogui, langams ir sienoms.

„Planuojami projektai keliais etapais, – pasakoja Kęstutis Balčiūnas, „Transekspedicijos Invest“ direktorius plėtrai. – Jau iškilo 25 tūkst. kv. metrų sandėliai, o netrukus bus investuojama dar į 10 tūkst. kv. metrų sandėlių plėtrą, kuriems jau ir leidimą statyboms turime. Tai matyt bus įgyvendinama per ateinačius porą metų. Čia yra įdeali vieta verslui su galimybėmis patalpas įrengti pagal klientų poreikius.

Iki žiemos, kol teigiama temperatūra, planuojama išbetonuoti sandėlių grindis, o iki gegužės pirmas projekto etapas turėtų būti pilnai užbaigtas.

Dabar bendrovė valdo beveik 30 tūkst. kv. metrų ploto sandėlius. Taigi, užbaigus projektą, plotas padvigubės iki 63 tūkst. kv. metrų.

Tai bus 11 metrų aukščio A+ klasės sandėliai, todėl bus galima sandėliuoti daugiau krovinių.

Įvairiems poreikiams

Pasak p. Balčiūno, nuo būsimų sandėlių iki dabartinių tėra keli šimtai metrų, todėl jie patenka į vieną kompleksą: logistikos centras įsikūręs prie viaduko, važiuoja viešasis transportas, yra „City Bee“ parkavimo vietos, veikia kavinė, yra muitinės postas, kuris dirba visą savaitę.

A+ energetinės klasės pastatai suprojektuoti taip, kad čia galėtų patogiai įsikurti ir logistikos sandėlių operatoriai, ir vežėjai, ir gamybininkai.

Bendrovės plėtros vadovo teigimu, vystomo projekto pusė patalpų jau išnuomuota, o dėl likusios dalies dar galima tartis, klientams įrengiant patalpas pagal jų poreikius tiek logistikos, tiek ir kitokio pobūdžio komercinėms įmonėms.

Tikimasi, kad artimiausiu metu pavyks išnuomoti ir visą likusį plotą, juolab kad bendrovė lauks ne tik stambių klientų didesniems nuomos plotams, bet ir smulkesnių, ypač logistikos įmonių, kuriems užtektų nuo 1–1,5 tūkst. kv. metrų ploto.

Kroviniai visomis kryptimis

Pono Balčiūno nuomone, rasti nuomininkų neturėtų būti sunku, juolab kad netoliese kuriasi stambios kompanijos, o joms būtų patogi ir „Transekspedicijos Invest“ sandėliams parinkta vieta – šalia sostinės, prie pat Vilniaus – Panevėžio greitkelio A2, netoli Vakarinio aplinkkelio, todėl krovinius iš čia patogu skirstyti ir į Baltijos valstybes, Vakarų Europą bei NVS šalis.

Bendrovės sandėliai įsikūrę prie viaduko, todėl vilkikams nereikės daryti lanksto, kai reikės krovinius vežti priešinga kryptimi. Tai padės taupyti ir laiką, ir degalus.

Terminalų rinka auga

Apskritai, p. Balčiūno nuomone, rinkoje yra naujų logistikos sandėlių poreikis, juolab kad Lietuvoje vežimo, logistikos ir sandėliavimo paslaugos sudaro virš 10 proc. BVP. Tai tikrai didelė ir auganti ūkio šaka, todėl, matyt, ši kryptis yra išplėtota.

„Matome, kad didelės gamybos įmonės nemaža dalimi reziduoja senuose posovietiniuose pastatuose, todėl ir savo logistikos centrus statome tokius, kad jie galėtų būti taikomi įvairiai naujų klientų veiklai, bei tikimės kad mūsų vystomas projektas labiausiai atitiks jų lūkeščius “, – sako p. Balčiūnas.

Anot jo, turėdama ilgametę patirtį, „Transekspecija Invest“ mato, ką ir kaip reikėtų sudėliuoti, kad būtų galima tenkinti kuo didesnius potencialių užsakovų poreikius.

Išnaudoja patirtį

Pirmą nekilnojamojo turto projektą „Transekpedicija Invest“ įgyvendino 1997 metais Verkių g. Vilniuje, ir tai buvo 1,5 tūkst. kv. metrų terminalas. Tada tai buvo didelis terminalas. 2011 metais bendrovė atidarė pirmą modernų A klasės 10 tūkst. kv. metrų ploto terminalą šalia Vilniaus, o dar po kelių metų pastatė dar dvigubai didesnį.

„Kai statai trečią namą, padarai mažiau klaidų“, – sako p. Balčiūnas.

Naujasis terminalas statomas ūkio būdu ir generalinio rangovo jau nebuvo ieškoma. „Manau, taip yra ir pigiau, ir geriau. Turime savo komandą, statybą suvaldome patys“, – sako bendrovės plėtros vadovas, nors pripažįsta, jog daugiau tenka dirbti patiems.

Jo teigimu, UAB „Transekspedicija Invest“ yra glaudžiai susijusi įmonė su UAB „Transekspedicija“, kuri yra sukaupusi tarptautinių krovinių vežimo bei logistikos patirtį, atlieka 3 PL paslaugas, todėl gali klientams pasiūlyti ir sandėliavimo bei vežimo paslaugas.

UAB „Transekspedicija“ 2019 metais planuoja generuoti 40 mln. eurų apyvartą. Jos transporto parką sudaro daugiau kaip 200 autovilkikų ir dirba 380 darbuotojai.

FOTOGALERIJA „Transekspedicija Invest“ auga išnaudodama tendencijas (11 nuotr.)

Gauk nemokamą TRANSPORTO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Šiaulių „Aviatic“ planuoja gaminti viruso prevencijai skirtus įrenginius 

„Aviatic“, Šiaulių oro uoste statanti orlaivių techninės priežiūros ir remonto centrą, su strateginiais...

Pramonė
09:09
TRELO Paryžiuje atidarė vilkikų remonto centrą: lankstumas – verslo augimo paslaptis Verslo tribūna

Sunkvežimių ir priekabų remonto centrus Vakarų Europoje valdanti įmonė TRELO per pastaruosius metus savo...

Logistikos automatizavimas greitai kintančioje rinkoje: kaip tinkamai pasiruošti Verslo tribūna

Pandemijos akivaizdoje ženkliai išaugus e-prekybos mastams, rinkos dalyviams teko neplanuotai peržvelgti...

Pernai uždirbtą 23 mln. Eur pelną „Circle K“ skirs investicijoms 2

Mažmeninės prekybos degalais tinklą Lietuvoje valdanti bendrovė „Circle K Lietuva“, pernai uždirbusi daugiau...

Prekyba
2020.09.30
Rekonstrukcija padvigubino „Klaipėdos Smeltės“ terminalo pajėgumą

Vienos didžiausių Klaipėdos uosto krovos bendrovių „Klaipėdos Smeltė“ konteinerių terminale užbaigti...

Naują kelių rinkliavos sistemą siūloma finansuoti DNR plano lėšomis 

Apie 90 mln. Eur vertės kelių apmokestinimo sistemos (e-tolling) sukūrimą ir diegimą siūloma finansuoti iš...

„Autokurto“ įkūrėjas užleidžia vadovo vietą pagrindiniam akcininkui  2

Iš generalinio direktoriaus pareigų bendrovėje „Autokurtas“ traukiasi Vytautas Garbenis, ilgametis įmonės...

„LTG Cargo“ raginama viešinti krovinių vežimo tarifus  1

Privatiems vežėjams kaltinant „Lietuvos geležinkelių“ krovinių vežimo bendrovę „LTG Cargo“ dempingavimu ir...

Vilniuje – pirmasis „Teslos“ prekybos atstovų partneris 25

Amerikiečių elektromobilių gamintojo „Tesla“ prekybos atstovų – Lenkijos įmonės „Centrumcars24“ partneriais...

Automobiliai
2020.09.30
Prašo lėktuvų keleiviams privalomą izoliaciją pakeisti išankstiniais testais 1

Oro transporto organizacijos siūlo valstybėms naudoti tarptautinį testavimo modelį, kuris leistų išvengti...

Statomame Vilniaus „BH Meraki“ biurą nuomosis „Baltic Consol Line“

Vilniaus Perkūnkiemyje šiuo metu statomame verslo centre „BH Meraki“ įsikurs įvairių rūšių krovinių...

Statyba ir NT
2020.09.30
Logistika – sudėtinga? Nebe, atėjo laikas modernizuoti ir logistikos sektorių. Verslo tribūna 4

Jei esate gamybos, distribucijos ar prekybos įmonės vadovas – kreipiamės tiesiai į jus. Tikriausiai manote,...

Vokietijos autopramonės krizė: elektrinė transformacija – tik išgelbėjus tradicinius gamintojus Premium 1

Po vasaros sąstingio, į kurį Vokietijos automobilių pramonę įvarė koronaviruso pandemija, ruduo sektoriui ne...

Pramonė
2020.09.30
Kelių direkcijai jau pilnai vadovauja R. Lipkevičius 3

Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovo konkursą laimėjęs Administravimo departamento direktorius...

Kauno oro uostas nori įsirengti saulės jėgainę  2

Lietuvos oro uostų (LTOU) tinklui priklausantis Kauno oro uostas paskelbė rinkos konsultacijas ir šiuo metu...

„Lietuvos geležinkeliai“ siekia vežioti puspriekabes tarp Vilniaus ir Klaipėdos  7

„Lietuvos geležinkelių“ grupės (LTG) krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“ praėjusią savaitę į Vilniaus...

„Panevėžio keliai“ gavo 12 mln. Eur užsakymą

AB „Panevėžio keliai“ už 11,969 mln. Eur (su PVM) rekonstruos krašto kelio Kėdainiai-Šėta-Ukmergė atkarpą.

Statyba ir NT
2020.09.29
„Tilsta“ už 28 mln. Eur Nemune įrengs bunas 2

Vilniaus statybos bendrovė „Tilsta“ už 28 mln. Eur tvarkys Nemuno vandens kelią nuo Kauno iki Kuršių marių ir...

„Pigu“ ambicijos: 30 parduotuvių iki metų pabaigos Premium 4

Vienintelis būdas užtikrinti gerą klientų patirtį ir operatyvų prekių pristatymą yra toks, kai prekės...

Prekyba
2020.09.29
Paskatinta naujo „Discovery“ filmo, Estija vėl tirs kelto „Estonia“ katastrofą  2

Pasirodžius naujam „Discovery“ dokumentiniam filmui apie nuskendusį keltą „Estonia“, Estijos premjeras Juris...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus