„MV GROUP Logistics“: tobulėti skatina klientų reiklumas

Publikuota: 2019-12-04

Po daugiau kaip 22 tūkst. kvadratinių metrų ploto logistikos centrą zuja modernūs elektriniai vežimėliai ir krautuvai. Pastarieji iš pat palubės, 11 metrų aukščio, nukelia paletes su prekėmis, kurios netrukus iškeliaus į Lietuvos parduotuves. Apsilankius šioje įmonėje sąvoka „greito apyvartumo prekės“ (fast moving consumer goods) įgyja visiškai tiesioginę prasmę: logistikos paslaugų bendrovėje „MV GROUP Logistics“ gyvenimas verda ištisą parą. Tačiau sumaišties nematyti – priešingai, darbuotojų veiksmai atrodo ne tik greiti, bet ir tikslūs.

„Kiekviena logistikos centre laikoma prekė turi tiksliai pažymėtą vietą su adresu. Renkant prekes ir ruošiant jas pristatyti užsakovams, sandėlio valdymo sistema parenka optimalų maršrutą ir efektyviausią kelią užsakymui surinkti. Atstumai čia dideli, padrikai važinėjant po sandėlį būtų gaištama labai daug laiko. O užsakymus siekiame įvykdyti greitai ir be klaidų“, — pasakoja bendrovės vadovas Raimondas Vyšniauskas.

Duomenis teikia realiu laiku

Iš jo vadovaujamos įmonės kroviniai kasdien išvyksta į maždaug 800 paskirties vietų. Per mėnesį jų išsiunčiama daugiau kaip 4 tūkstančiai tonų: daugiausiai gėrimų, maisto produktų, higienos priemonių, spaudos ir knygų bei kitų kasdien paklausių prekių. Jos kiekvieną mėnesį pasiekia daugiau nei 6,6 tūkst. prekybos vietų.

Dalis gaminių logistikos centre neužsibūna – pavyzdžiui, daugelio taip mėgstami bulvių traškučiai, pristatyti į sandėlį jau kitą dieną gali būti pristatomi į parduotuves. Kitos, ypač – sezoninės prekės, čia gali būti saugomos ir kelis mėnesius. Tačiau gamintojus ir prekybininkus aptarnaujančioje „MV GROUP Logistics“ greito apyvartumo prekių užsakymams reikalingas trumpas  įvykdymo terminas.

„Maisto produktai turi pasiekti pirkėjus, užtikrinant prekių FEFO rotaciją sandėlyje. Tai padeda pasiekti modernios sandėlio valdymo technologijos. Galiojimo terminai, laikymo sąlygos, sertifikatai – kiekvieną gaminį lydi daug informacijos, kurią taip pat registruojame ir galime sekti, kaip produktas judėjo nuo jo priėmimo į sandėlį iki kliento. Žinome, kada prekės gautos, kur jos buvo, kokioje vietoje, kiek laiko, bei teikti visus šiuos duomenis mūsų klientams“, — paaiškina R. Vyšniauskas.

Tiesiogiai sekti vykstančius procesus sandėlyje leidžia naujai įdiegtos modernios informacinės sistemos ir technologijos. Šiuo metu „MV GROUP Logistics“ baigia modernizuoti sandėlio valdymo sistemą, kuri jau leido automatizuoti sandėlyje atliekamas operacijas ir padidinti efektyvumą, taip pat dar labiau pagerinti darbo kokybę įvykdant užsakymus. Šia naujove klientams bus suteiktos papildomos galimybės: patikrinti informaciją apie užsakymų statusus, turimus likučius sandėlyje, jų galiojimą ir kita. 

Džiugina ir šįmet įdiegtos transporto valdymo sistemos Track-POD atnešti rezultatai: sistema padeda efektyviai planuoti prekių pristatymo  maršrutus. Įdiegus sistemą, užsakymams pristatyti vairuotojai naudoja telefonus, leidžiančius priimti prekių gavėjo elektroninį parašą ir suformuojami elektroniniai važtaraščiai.  

„Moderni transporto valdymo ir pristatymo sistema leidžia supaprastinti prekių pristatymo procedūrą, stebėti ir užfiksuoti kiekvieną atliktą veiksmą. Tuo tarpu klientai  gali sekti kiekvieną žingsnį – realiu laiku stebėti pristatymą, taip pat gauti visą informaciją apie jo statusą. Be to, naujoji sistema leidžia internetu pasiekti reikiamus dokumentus su prekių gavėjų parašais ar net peržiūrėti prekių pridavimo nuotraukas“, – privalumus vardija R. Vyšniauskas.

Iš viso bendrovės investicijos į informacinių sistemų plėtrą siekia net pusę milijono eurų. Dar tiek pat „MV GROUP Logistics“ šiemet investavo į sandėlio infrastruktūros, vaizdo stebėjimo sistemos atnaujinimą ir modernizavimą.

Atstoja  logistikos padalinį įmonėms

R. Vyšniausko vadovaujama „MV GROUP Logistics“ aptarnauja tokias bendroves kaip  „Lithuanian Snacks“, „Momentin Lietuva“, „Nestle Baltic“ ar „Dr. Oetker Lietuva“, kurių gaminius įprasta matyti Lietuvos pirkėjų krepšeliuose. Prekybos vietas visoje šalyje šie gaminiai pasiekia iš įmonės logistikos centro.

Būtent darbas su tarptautiniais klientais ir siekiai plėsti veiklą užsienyje šią įmonių grupei „MV GROUP“ priklausančią bendrovę paskatino keisti pavadinimą. Anksčiau veikusi kaip „Tromina“, įmonė 2018 m. rudenį persikrikštijo į „MV GROUP Logistics“.

Bendrovė teikia kompleksines, vadinamąsias trečiosios šalies logistikos paslaugas: nuo sandėliavimo ir akcizinio sandėlio, iki prekių ženklinimo, užsakymų surinkimo ir pristatymo. „Savo veiklą ir paslaugas organizuojame taip, kad mūsų aptarnaujamai įmonei nebereikėtų turėti savo logistikos padalinio. Klientui tereikia pateikti duomenis apie pirkimus ir jo klientų užsakymus, visą kitą darbą atliekame mes“, – komentuoja įmonės vadovas.

Į bendrovės veiklos spektrą patenka ir paslaugos, apie kurias daugelis vartotojų, ko gero, nė nesusimąsto. Šokolado plytelių ar kitokių gaminių pakuotės ženklinimas, ant kurių užklijuoti lipdukai su informacija apie gaminį lietuvių kalba. Akcijoms skirti, į vieną pakuotę sujungti skirtingi traškučių pakeliai – nemaža dalis gaminių prekybai Lietuvoje taip pat paruošiami būtent logistikos centre.

Pasak R. Vyšniausko, tarptautinėms bendrovėms, siekiant efektyvinti gamybos procesą, gaminių partijos mažesnių šalių rinkas pasiekia nepaženklintos taip, kaip reikalauja tų šalių teisės aktai. Tad šį darbą atlieka įmonės prekių paruošimo prekybai padalinys. Kiekvieną mėnesį „MV GROUP Logistics“ darbuotojai paženklina iki 4 milijonų gaminių vienetų.

99,9 proc. tikslumu

Procesų valdymui ir kokybės kontrolei įmonė skiria ypatingą dėmesį. Tai atspindi įmonės veiklos rodikliai. Pasak „MV GROUP Logistics“ vadovo, pernai ir šiemet 99,6 proc. prekių buvo pristatyta laiku, o prekių užsakymų paruošimo kokybė siekia 99,9 proc.

„Šie skaičiai rodo mūsų operacijų patikimumo lygį: kaip gerai atrenkami, paruošiami ir komplektuojami klientų užsakymai bei gebėjimas gaminius pristatyti laiku. Tie 99,9 proc. yra aukštas rodiklis, ir dirbant su greitojo vartojimo prekėmis, jį nėra lengva pasiekti. Kai prekės nėra greito apyvartumo, o užsakymams įvykdyti galima skirti daugiau laiko, viskas gerokai paprasčiau. Tuo tarpu mūsų atveju, darbo kokybei būtina skirti ypatingą dėmesį“, — teigia R. Vyšniauskas.

Anot vadovo, itin griežti kokybės reikalavimai – darbo su tarptautinėmis kompanijomis, savo srities lyderėmis, kasdienybė. Kai kurios „MV GROUP Logistics“ aptarnaujamų įmonių nuolat atlieka kompleksinius auditus, apimančius visą tiekimo grandinę, įskaitant prekių sandėliavimo sąlygas ir procedūras, aplinkosaugą, sandėliavimo ir pristatymo energetinį efektyvumą. „MV GROUP Logistics“ vadovas tvirtina, kad bendradarbiavimas su itin reikliais klientais yra didelis paskatinimas tobulėti ir pačiai įmonei.

Vis dėlto, pagrindinį darbą bendrovėje atlieka žmonės, kurių „MV GROUP Logistics“ dirba arti 200. Ar įmanoma išvengti žmogiškų klaidų?

„Suprantama, esame žmonės, ir visiškai apsisaugoti nuo klaidų neįmanoma. Bet mes visi kartu ieškome geriausių būdų kaip to galime išvengti. Pastebime, kad darbuotojus itin motyvuoja naujovės, galimybė patiems dalyvauti veiklos tobulinimo procesuose, savarankiškai priimti sprendimus. Įsitikinome, kad tik įtraukiant darbuotojus, suteikiant jiems atsakomybę už savo veiklą, galima tikėtis sėkmės“, – teigia pašnekovas. 

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Gauk nemokamą TRANSPORTO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Lietuvos geležinkelių infrastruktūra“ pradeda veiklą

Veiklą pradeda nauja valstybės valdomų „Lietuvos geležinkelių“ grupės bendrovė „Lietuvos geležinkelių...

Rengės ruože – baigiamieji atstatymo darbai 

Prieš dešimtmetį išardytame geležinkelio ruože iš Mažeikių į Latvijos Rengę vyksta baigiamieji atstatymo...

Prekybos mokesčio kirvis – ir virš automobilių pramonės atstovų galvų  Premium

Specializuotoje rinkoje veikiantys autorizuoti automobilių gamintojų atstovai tikina, kad naujasis stambios...

Automobiliai
09:03
Greta Kauno nukritus lėktuvui žuvo žinomas pilotas V. Ramonas ir dar vienas vyras

Sekmadienio popietę Kauno rajone nukritus sportiniam lėktuvui, žuvo du juo skridę vyrai, pranešė policija.

Atnaujinami traukinių tvarkaraščiai tarp Vilniaus ir Kauno

Sekmadienį atnaujinami traukinių tarp Vilniaus ir Kauno tvarkaraščiai.

Sugedus lėktuvui, Egipte įstrigo apie 200 poilsiautojų iš Lietuvos

Sugedus oro linijų „GetJet Airlines“ lėktuvui, Egipto Šarm aš Šeicho kurorte penktadienį įstrigo apie 200...

E. Muskas išteisintas šmeižto byloje

Elektromobilių gamybos milžinės „Tesla“ vienas iš įkūrėjų Elonas Muskas penktadienį buvo išteisintas...

Automobiliai
2019.12.07
Vilkikų gamintojai: perėjimas prie nulinės CO2 emisijos negali vykti be politikos pokyčių

Europos krovininio transporto gamintojai teigia, kad jie patvirtina savo įsipareigojimą pereiti prie nulinės...

Baltijos šalių premjerai sutarė asmeniškai kontroliuoti „Rail Baltica“ vystymą 1

Lietuvos, Latvijos ir Estijos premjerai penktadienį trišaliame susitikime sutarė asmeniškai kontroliuoti...

GM ir LG investuoja 2,3 mlrd. USD – statys vieną didžiausių baterijų gamyklų pasaulyje

General Motors“ (GM) ir „LG Chem“ pranešė investuojantys 2,3 mlrd. USD į elektrinių automobilių baterijų...

Pramonė
2019.12.06
Vilniečiai į darbą keliauja be automobilio – kaip ir kodėl keičiasi įpročiai? Verslo tribūna

Vilnius juda. Ir kasmet juda  vis darniau. Sostinės gyventojai po truputį keičia įpročius: vietoje kelionių...

Verslo aplinka
2019.12.06
Vilniuje lėktuvams įvedami papildomi ribojimai siekiant mažinti triukšmą 

Lėktuvai iš Sostinės oro uosto kils, atlikdami pirmąjį posūkį toliau nuo tankiai apgyvendintų rajonų.

Ekonomikos komitetui nesusirinkus, automobilių ir prekybos mokesčiai liko nesvarstyti

Seimo Ekonomikos komitetas trečią kartą iš eilės neapsvarstė taršių automobilių bei prekybos mokesčius...

Estijos premjeras: užbaigti „Rail Balticą“ laiku vargu ar realu

Užbaigti trijų Baltijos šalių įgyvendinamą europinės vėžės geležinkelio projektą „Rail Baltica“ iki pradinio...

„DB Schenker“ centralizavo įmonių valdymą Baltijos šalyse Premium

Vokietijos geležinkeliams priklausanti transporto ir logistikos grupė Baltijos šalyse įvykdė vadovybės...

Komisija leido pasirašyti geležinkelio elektrifikavimo sutartį su „Elecnor“

Vyriausybinė strateginius sandorius tikrinanti komisija ketvirtadienį leido valstybės valdomiems „Lietuvos...

V. Andrejevas: Panemunės aplinkkelį tikimasi sutvarkyti po metų

Prieš ketverius metus nekokybiškai nutiesto ir kol kas nenaudojamo Panemunės aplinkkelio pasienyje su...

Statyba ir NT
2019.12.05
Kelių direkcija: rangovai vilkina defektų taisymą 1

Pernai atlikus valstybinės reikšmės kelių auditą, rangovai vilkina defektų tvarkymą, todėl dalis jų bus...

Statyba ir NT
2019.12.05
Sostinės oro uoste – nauja beveik 1.000 vietų automobilių aikštelė 1

Vilniaus oro uoste pradeda veikti daugiafunkcė automobilių stovėjimo aikštelė, kurioje įrengta beveik 1.000...

K. Mažeika abejoja elektrifikavimo konkursu, V. Šapoka nespėlioja dėl lėšų panaudojimo

Aplinkos ministrui „valstiečiui“ Kęstučiui Mažeikai maždaug 360 mln. Eur vertės geležinkelio elektrifikavimo...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau