„MV GROUP Logistics“: tobulėti skatina klientų reiklumas

Po daugiau kaip 22 tūkst. kvadratinių metrų ploto logistikos centrą zuja modernūs elektriniai vežimėliai ir krautuvai. Pastarieji iš pat palubės, 11 metrų aukščio, nukelia paletes su prekėmis, kurios netrukus iškeliaus į Lietuvos parduotuves. Apsilankius šioje įmonėje sąvoka greito apyvartumo prekės (fast moving consumer goods) įgyja visiškai tiesioginę prasmę: logistikos paslaugų bendrovėje MV GROUP Logistics gyvenimas verda ištisą parą. Tačiau sumaišties nematyti priešingai, darbuotojų veiksmai atrodo ne tik greiti, bet ir tikslūs.
Kiekviena logistikos centre laikoma prekė turi tiksliai pažymėtą vietą su adresu. Renkant prekes ir ruošiant jas pristatyti užsakovams, sandėlio valdymo sistema parenka optimalų maršrutą ir efektyviausią kelią užsakymui surinkti. Atstumai čia dideli, padrikai važinėjant po sandėlį būtų gaištama labai daug laiko. O užsakymus siekiame įvykdyti greitai ir be klaidų, pasakoja bendrovės vadovas Raimondas Vyšniauskas.
Duomenis teikia realiu laiku
Iš jo vadovaujamos įmonės kroviniai kasdien išvyksta į maždaug 800 paskirties vietų. Per mėnesį jų išsiunčiama daugiau kaip 4 tūkstančiai tonų: daugiausiai gėrimų, maisto produktų, higienos priemonių, spaudos ir knygų bei kitų kasdien paklausių prekių. Jos kiekvieną mėnesį pasiekia daugiau nei 6,6 tūkst. prekybos vietų.
Dalis gaminių logistikos centre neužsibūna pavyzdžiui, daugelio taip mėgstami bulvių traškučiai, pristatyti į sandėlį jau kitą dieną gali būti pristatomi į parduotuves. Kitos, ypač sezoninės prekės, čia gali būti saugomos ir kelis mėnesius. Tačiau gamintojus ir prekybininkus aptarnaujančioje MV GROUP Logistics greito apyvartumo prekių užsakymams reikalingas trumpas įvykdymo terminas.
Maisto produktai turi pasiekti pirkėjus, užtikrinant prekių FEFO rotaciją sandėlyje. Tai padeda pasiekti modernios sandėlio valdymo technologijos. Galiojimo terminai, laikymo sąlygos, sertifikatai kiekvieną gaminį lydi daug informacijos, kurią taip pat registruojame ir galime sekti, kaip produktas judėjo nuo jo priėmimo į sandėlį iki kliento. Žinome, kada prekės gautos, kur jos buvo, kokioje vietoje, kiek laiko, bei teikti visus šiuos duomenis mūsų klientams, paaiškina R. Vyšniauskas.
Tiesiogiai sekti vykstančius procesus sandėlyje leidžia naujai įdiegtos modernios informacinės sistemos ir technologijos. Šiuo metu MV GROUP Logistics baigia modernizuoti sandėlio valdymo sistemą, kuri jau leido automatizuoti sandėlyje atliekamas operacijas ir padidinti efektyvumą, taip pat dar labiau pagerinti darbo kokybę įvykdant užsakymus. Šia naujove klientams bus suteiktos papildomos galimybės: patikrinti informaciją apie užsakymų statusus, turimus likučius sandėlyje, jų galiojimą ir kita.
Džiugina ir šįmet įdiegtos transporto valdymo sistemos Track-POD atnešti rezultatai: sistema padeda efektyviai planuoti prekių pristatymo maršrutus. Įdiegus sistemą, užsakymams pristatyti vairuotojai naudoja telefonus, leidžiančius priimti prekių gavėjo elektroninį parašą ir suformuojami elektroniniai važtaraščiai.
Moderni transporto valdymo ir pristatymo sistema leidžia supaprastinti prekių pristatymo procedūrą, stebėti ir užfiksuoti kiekvieną atliktą veiksmą. Tuo tarpu klientai gali sekti kiekvieną žingsnį realiu laiku stebėti pristatymą, taip pat gauti visą informaciją apie jo statusą. Be to, naujoji sistema leidžia internetu pasiekti reikiamus dokumentus su prekių gavėjų parašais ar net peržiūrėti prekių pridavimo nuotraukas, privalumus vardija R. Vyšniauskas.
Iš viso bendrovės investicijos į informacinių sistemų plėtrą siekia net pusę milijono eurų. Dar tiek pat MV GROUP Logistics šiemet investavo į sandėlio infrastruktūros, vaizdo stebėjimo sistemos atnaujinimą ir modernizavimą.
Atstoja logistikos padalinį įmonėms
R. Vyšniausko vadovaujama MV GROUP Logistics aptarnauja tokias bendroves kaip Lithuanian Snacks, Momentin Lietuva, Nestle Baltic ar Dr. Oetker Lietuva, kurių gaminius įprasta matyti Lietuvos pirkėjų krepšeliuose. Prekybos vietas visoje šalyje šie gaminiai pasiekia iš įmonės logistikos centro.
Būtent darbas su tarptautiniais klientais ir siekiai plėsti veiklą užsienyje šią įmonių grupei MV GROUP priklausančią bendrovę paskatino keisti pavadinimą. Anksčiau veikusi kaip Tromina, įmonė 2018 m. rudenį persikrikštijo į MV GROUP Logistics.
Bendrovė teikia kompleksines, vadinamąsias trečiosios šalies logistikos paslaugas: nuo sandėliavimo ir akcizinio sandėlio, iki prekių ženklinimo, užsakymų surinkimo ir pristatymo. Savo veiklą ir paslaugas organizuojame taip, kad mūsų aptarnaujamai įmonei nebereikėtų turėti savo logistikos padalinio. Klientui tereikia pateikti duomenis apie pirkimus ir jo klientų užsakymus, visą kitą darbą atliekame mes, komentuoja įmonės vadovas.
Į bendrovės veiklos spektrą patenka ir paslaugos, apie kurias daugelis vartotojų, ko gero, nė nesusimąsto. Šokolado plytelių ar kitokių gaminių pakuotės ženklinimas, ant kurių užklijuoti lipdukai su informacija apie gaminį lietuvių kalba. Akcijoms skirti, į vieną pakuotę sujungti skirtingi traškučių pakeliai nemaža dalis gaminių prekybai Lietuvoje taip pat paruošiami būtent logistikos centre.
Pasak R. Vyšniausko, tarptautinėms bendrovėms, siekiant efektyvinti gamybos procesą, gaminių partijos mažesnių šalių rinkas pasiekia nepaženklintos taip, kaip reikalauja tų šalių teisės aktai. Tad šį darbą atlieka įmonės prekių paruošimo prekybai padalinys. Kiekvieną mėnesį MV GROUP Logistics darbuotojai paženklina iki 4 milijonų gaminių vienetų.
99,9 proc. tikslumu
Procesų valdymui ir kokybės kontrolei įmonė skiria ypatingą dėmesį. Tai atspindi įmonės veiklos rodikliai. Pasak MV GROUP Logistics vadovo, pernai ir šiemet 99,6 proc. prekių buvo pristatyta laiku, o prekių užsakymų paruošimo kokybė siekia 99,9 proc.
Šie skaičiai rodo mūsų operacijų patikimumo lygį: kaip gerai atrenkami, paruošiami ir komplektuojami klientų užsakymai bei gebėjimas gaminius pristatyti laiku. Tie 99,9 proc. yra aukštas rodiklis, ir dirbant su greitojo vartojimo prekėmis, jį nėra lengva pasiekti. Kai prekės nėra greito apyvartumo, o užsakymams įvykdyti galima skirti daugiau laiko, viskas gerokai paprasčiau. Tuo tarpu mūsų atveju, darbo kokybei būtina skirti ypatingą dėmesį, teigia R. Vyšniauskas.
Anot vadovo, itin griežti kokybės reikalavimai darbo su tarptautinėmis kompanijomis, savo srities lyderėmis, kasdienybė. Kai kurios MV GROUP Logistics aptarnaujamų įmonių nuolat atlieka kompleksinius auditus, apimančius visą tiekimo grandinę, įskaitant prekių sandėliavimo sąlygas ir procedūras, aplinkosaugą, sandėliavimo ir pristatymo energetinį efektyvumą. MV GROUP Logistics vadovas tvirtina, kad bendradarbiavimas su itin reikliais klientais yra didelis paskatinimas tobulėti ir pačiai įmonei.
Vis dėlto, pagrindinį darbą bendrovėje atlieka žmonės, kurių MV GROUP Logistics dirba arti 200. Ar įmanoma išvengti žmogiškų klaidų?
Suprantama, esame žmonės, ir visiškai apsisaugoti nuo klaidų neįmanoma. Bet mes visi kartu ieškome geriausių būdų kaip to galime išvengti. Pastebime, kad darbuotojus itin motyvuoja naujovės, galimybė patiems dalyvauti veiklos tobulinimo procesuose, savarankiškai priimti sprendimus. Įsitikinome, kad tik įtraukiant darbuotojus, suteikiant jiems atsakomybę už savo veiklą, galima tikėtis sėkmės, teigia pašnekovas.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Logistika
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti