„MV GROUP Logistics“: tobulėti skatina klientų reiklumas

Reklama publikuota: 2019-12-04
svg svg

Po daugiau kaip 22 tūkst. kvadratinių metrų ploto logistikos centrą zuja modernūs elektriniai vežimėliai ir krautuvai. Pastarieji iš pat palubės, 11 metrų aukščio, nukelia paletes su prekėmis, kurios netrukus iškeliaus į Lietuvos parduotuves. Apsilankius šioje įmonėje sąvoka „greito apyvartumo prekės“ (fast moving consumer goods) įgyja visiškai tiesioginę prasmę: logistikos paslaugų bendrovėje „MV GROUP Logistics“ gyvenimas verda ištisą parą. Tačiau sumaišties nematyti – priešingai, darbuotojų veiksmai atrodo ne tik greiti, bet ir tikslūs.

„Kiekviena logistikos centre laikoma prekė turi tiksliai pažymėtą vietą su adresu. Renkant prekes ir ruošiant jas pristatyti užsakovams, sandėlio valdymo sistema parenka optimalų maršrutą ir efektyviausią kelią užsakymui surinkti. Atstumai čia dideli, padrikai važinėjant po sandėlį būtų gaištama labai daug laiko. O užsakymus siekiame įvykdyti greitai ir be klaidų“, — pasakoja bendrovės vadovas Raimondas Vyšniauskas.

Duomenis teikia realiu laiku

Iš jo vadovaujamos įmonės kroviniai kasdien išvyksta į maždaug 800 paskirties vietų. Per mėnesį jų išsiunčiama daugiau kaip 4 tūkstančiai tonų: daugiausiai gėrimų, maisto produktų, higienos priemonių, spaudos ir knygų bei kitų kasdien paklausių prekių. Jos kiekvieną mėnesį pasiekia daugiau nei 6,6 tūkst. prekybos vietų.

Dalis gaminių logistikos centre neužsibūna – pavyzdžiui, daugelio taip mėgstami bulvių traškučiai, pristatyti į sandėlį jau kitą dieną gali būti pristatomi į parduotuves. Kitos, ypač – sezoninės prekės, čia gali būti saugomos ir kelis mėnesius. Tačiau gamintojus ir prekybininkus aptarnaujančioje „MV GROUP Logistics“ greito apyvartumo prekių užsakymams reikalingas trumpas  įvykdymo terminas.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Maisto produktai turi pasiekti pirkėjus, užtikrinant prekių FEFO rotaciją sandėlyje. Tai padeda pasiekti modernios sandėlio valdymo technologijos. Galiojimo terminai, laikymo sąlygos, sertifikatai – kiekvieną gaminį lydi daug informacijos, kurią taip pat registruojame ir galime sekti, kaip produktas judėjo nuo jo priėmimo į sandėlį iki kliento. Žinome, kada prekės gautos, kur jos buvo, kokioje vietoje, kiek laiko, bei teikti visus šiuos duomenis mūsų klientams“, — paaiškina R. Vyšniauskas.

Tiesiogiai sekti vykstančius procesus sandėlyje leidžia naujai įdiegtos modernios informacinės sistemos ir technologijos. Šiuo metu „MV GROUP Logistics“ baigia modernizuoti sandėlio valdymo sistemą, kuri jau leido automatizuoti sandėlyje atliekamas operacijas ir padidinti efektyvumą, taip pat dar labiau pagerinti darbo kokybę įvykdant užsakymus. Šia naujove klientams bus suteiktos papildomos galimybės: patikrinti informaciją apie užsakymų statusus, turimus likučius sandėlyje, jų galiojimą ir kita. 

Džiugina ir šįmet įdiegtos transporto valdymo sistemos Track-POD atnešti rezultatai: sistema padeda efektyviai planuoti prekių pristatymo  maršrutus. Įdiegus sistemą, užsakymams pristatyti vairuotojai naudoja telefonus, leidžiančius priimti prekių gavėjo elektroninį parašą ir suformuojami elektroniniai važtaraščiai.  

„Moderni transporto valdymo ir pristatymo sistema leidžia supaprastinti prekių pristatymo procedūrą, stebėti ir užfiksuoti kiekvieną atliktą veiksmą. Tuo tarpu klientai  gali sekti kiekvieną žingsnį – realiu laiku stebėti pristatymą, taip pat gauti visą informaciją apie jo statusą. Be to, naujoji sistema leidžia internetu pasiekti reikiamus dokumentus su prekių gavėjų parašais ar net peržiūrėti prekių pridavimo nuotraukas“, – privalumus vardija R. Vyšniauskas.

Iš viso bendrovės investicijos į informacinių sistemų plėtrą siekia net pusę milijono eurų. Dar tiek pat „MV GROUP Logistics“ šiemet investavo į sandėlio infrastruktūros, vaizdo stebėjimo sistemos atnaujinimą ir modernizavimą.

Atstoja  logistikos padalinį įmonėms

R. Vyšniausko vadovaujama „MV GROUP Logistics“ aptarnauja tokias bendroves kaip  „Lithuanian Snacks“, „Momentin Lietuva“, „Nestle Baltic“ ar „Dr. Oetker Lietuva“, kurių gaminius įprasta matyti Lietuvos pirkėjų krepšeliuose. Prekybos vietas visoje šalyje šie gaminiai pasiekia iš įmonės logistikos centro.

Būtent darbas su tarptautiniais klientais ir siekiai plėsti veiklą užsienyje šią įmonių grupei „MV GROUP“ priklausančią bendrovę paskatino keisti pavadinimą. Anksčiau veikusi kaip „Tromina“, įmonė 2018 m. rudenį persikrikštijo į „MV GROUP Logistics“.

Bendrovė teikia kompleksines, vadinamąsias trečiosios šalies logistikos paslaugas: nuo sandėliavimo ir akcizinio sandėlio, iki prekių ženklinimo, užsakymų surinkimo ir pristatymo. „Savo veiklą ir paslaugas organizuojame taip, kad mūsų aptarnaujamai įmonei nebereikėtų turėti savo logistikos padalinio. Klientui tereikia pateikti duomenis apie pirkimus ir jo klientų užsakymus, visą kitą darbą atliekame mes“, – komentuoja įmonės vadovas.

Į bendrovės veiklos spektrą patenka ir paslaugos, apie kurias daugelis vartotojų, ko gero, nė nesusimąsto. Šokolado plytelių ar kitokių gaminių pakuotės ženklinimas, ant kurių užklijuoti lipdukai su informacija apie gaminį lietuvių kalba. Akcijoms skirti, į vieną pakuotę sujungti skirtingi traškučių pakeliai – nemaža dalis gaminių prekybai Lietuvoje taip pat paruošiami būtent logistikos centre.

Pasak R. Vyšniausko, tarptautinėms bendrovėms, siekiant efektyvinti gamybos procesą, gaminių partijos mažesnių šalių rinkas pasiekia nepaženklintos taip, kaip reikalauja tų šalių teisės aktai. Tad šį darbą atlieka įmonės prekių paruošimo prekybai padalinys. Kiekvieną mėnesį „MV GROUP Logistics“ darbuotojai paženklina iki 4 milijonų gaminių vienetų.

99,9 proc. tikslumu

Procesų valdymui ir kokybės kontrolei įmonė skiria ypatingą dėmesį. Tai atspindi įmonės veiklos rodikliai. Pasak „MV GROUP Logistics“ vadovo, pernai ir šiemet 99,6 proc. prekių buvo pristatyta laiku, o prekių užsakymų paruošimo kokybė siekia 99,9 proc.

„Šie skaičiai rodo mūsų operacijų patikimumo lygį: kaip gerai atrenkami, paruošiami ir komplektuojami klientų užsakymai bei gebėjimas gaminius pristatyti laiku. Tie 99,9 proc. yra aukštas rodiklis, ir dirbant su greitojo vartojimo prekėmis, jį nėra lengva pasiekti. Kai prekės nėra greito apyvartumo, o užsakymams įvykdyti galima skirti daugiau laiko, viskas gerokai paprasčiau. Tuo tarpu mūsų atveju, darbo kokybei būtina skirti ypatingą dėmesį“, — teigia R. Vyšniauskas.

Anot vadovo, itin griežti kokybės reikalavimai – darbo su tarptautinėmis kompanijomis, savo srities lyderėmis, kasdienybė. Kai kurios „MV GROUP Logistics“ aptarnaujamų įmonių nuolat atlieka kompleksinius auditus, apimančius visą tiekimo grandinę, įskaitant prekių sandėliavimo sąlygas ir procedūras, aplinkosaugą, sandėliavimo ir pristatymo energetinį efektyvumą. „MV GROUP Logistics“ vadovas tvirtina, kad bendradarbiavimas su itin reikliais klientais yra didelis paskatinimas tobulėti ir pačiai įmonei.

Vis dėlto, pagrindinį darbą bendrovėje atlieka žmonės, kurių „MV GROUP Logistics“ dirba arti 200. Ar įmanoma išvengti žmogiškų klaidų?

„Suprantama, esame žmonės, ir visiškai apsisaugoti nuo klaidų neįmanoma. Bet mes visi kartu ieškome geriausių būdų kaip to galime išvengti. Pastebime, kad darbuotojus itin motyvuoja naujovės, galimybė patiems dalyvauti veiklos tobulinimo procesuose, savarankiškai priimti sprendimus. Įsitikinome, kad tik įtraukiant darbuotojus, suteikiant jiems atsakomybę už savo veiklą, galima tikėtis sėkmės“, – teigia pašnekovas. 

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Logistika“
„LTG Infra“ su Italijos „Rizzani de Eccher“ pasirašė sutartį dėl tilto per Nerį statybų

AB „Lietuvos geležinkelių“ antrinė įmonė „LTG Infra“ su Italijos kompanija „Rizzani de Eccher“ pasirašė...

Kovą pradėti ir baigti NT projektai Premium

Vilniuje pradėtos biurų pastato statybos, Misionierių vienuolyno statinių ansamblio rekonstrukcija. Sostinėje...

Statyba ir NT
2022.03.31
„AerCap“ pateikė 3,5 mlrd. USD draudimo reikalavimą dėl Rusijos pavogtų lėktuvų

Didžiausia pasaulyje lėktuvų lizingo bendrovė nurodo neturinti daug vilčių gauti draudimo kompensacijas,...

Logistika
2022.03.31
ES pasiruošusi organizuoti greitojo tiekimo prekybos kelius į Ukrainą 1

Europos Komisija (EK) yra pasiruošusi suformuoti specialius prekybos kelius tarp Lenkijos ir Ukrainos, kurie...

Logistika
2022.03.31
ES skirs 60 mln. Eur karinės svarbos kelių atnaujinimui

Susisiekimo ministras Marius Skuodis ketvirtadienį pareiškė, jog Vyriausybė Europos Sąjungos paramos lėšomis...

Verslo aplinka
2022.03.31
Pašto rinka 2021 m. IV ketvirtį augo 2,4%

Lietuvos pašto ir kurjerių rinka pernai ketvirtąjį ketvirtį siekė 63,6  mln. Eur – 2,4% daugiau nei prieš...

Logistika
2022.03.31
„Versli Lietuva“: lietuviškos kilmės prekių eksporto vertė augs 11,1%, paslaugų 3,8%

Verslumo ir eksporto plėtros agentūra „Versli Lietuva“ blogina Lietuvos eksporto prognozę – pasak jos, šiemet...

Logistika
2022.03.31
Pradėtas eismas naujuoju tiltu per Nerį Kaune

Kaune, magistralėje Vilnius–Kaunas–Klaipėda ketvirtadienį oficialiai eismui atidarytas naujas tiltas per Nerį...

Logistika
2022.03.31
„Inbalance“ gavo 1,5 mln. Eur finansavimą, įrengs 640 elektromobilių įkrovimo stotelių

Investicijų bendrovės „I asset management“ fondas „NuCapital“‚ suteikė 1,5 mln. Eur paskolą, kurią per...

Automobiliai
2022.03.31
Vilnių ir Kauną jungiantis kelias nuo balandžio tampa automagistrale 21

Vilnių ir Kauną jungiančiam keliui nuo balandžio 1-osios suteikiama automagistralės kategorija, trečiadienį...

Logistika
2022.03.30
„Girteka“ atskirs veiklą Rusijoje nuo grupės, keis pervežimų geografiją 20

Didžiausią nuosavą vilkikų parką Europoje valdanti lietuviška transporto įmonių grupė paviešino savo...

Logistika
2022.03.30
Po kibernetinės atakos „Rosaviacija“ bando surasti 65 TB ištrintų duomenų 4

Pasak pranešimų, strateginė Rusijos aviacijos agentūra prarado visus savo serveriuose laikytus duomenis,...

Logistika
2022.03.30
VRM prašys 24 mln. Eur Kaliningrado traukinių tranzito saugumui užtikrinti 3

Kaliningrado traukinių tranzito saugumui užtikrinti iš Europos Sąjungos bus prašoma papildomų 24 mln. Eur,...

Verslo aplinka
2022.03.30
Paslaugų eksportas paskutinį ketvirtį augo 23,9%, importas – 48,5%

Lietuvos paslaugų eksportas 2021 metų ketvirtąjį ketvirtį siekė 3,6 mlrd. Eur – 23,9% daugiau nei tuo pačiu...

Logistika
2022.03.30
Ukrainos uostuose užblokuota mažiausiai 100 užsienio prekybos laivų, 5 iš jų buvo apšaudyti

Ukrainos uostuose užblokuota mažiausiai 100 užsienio prekybos laivų ir daugiau kaip 1.000 jūrininkų – šių...

Logistika
2022.03.30
Verslo rizika auga, gali būti, kad laukia daug darbo su žalomis ir išmokomis Premium 1

Dėl karo Ukrainoje ir agresoriams pritaikytų tarptautinių sankcijų Lietuvos įmonės kol kas tiesiogiai...

Finansai
2022.03.30
Vokietija trigubai didina vandenilio degalinių skaičių

Vokietija gerokai išplės vandenilio degalinių tinklą, siekdama paskatinti sunkvežimių ir autobusų operatores...

Logistika
2022.03.29
Karo poveikis automobilių pramonei: Vakarų gamintojai perskirsto tiekėjus, rusai bandys viską darytis patys Premium 1

Žaliavų ir komponentų pristigę Europos gamintojai ieško naujų tiekimo sprendimų, o dėl masinės tarptautinių...

Automobiliai
2022.03.29
Seime liko paskutinis balsavimas dėl PVM lengvatos už įmonių elektromobilius

Seime skinasi kelią pataisa, leidžianti nuo 2023 metų taikyti pridėtinės vertės mokesčio (PVM) lengvatą už...

Logistika
2022.03.29
Vilniuje pavojingai palikti automobiliai bus nutempiami 2

Savivaldybės tarnybos nuo antradienio vykdys automobilių nutempimo funkciją, kuri anksčiau buvo leistina tik...

Logistika
2022.03.29

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku