K. Sankovskis: atsistatydinti iš „RB Rail“ stebėtojų neketinu

Publikuota: 2019-11-27
Karolis Sankovskis. Žygimanto Gedvilos („15min“ / „Scanpix“) nuotr.
Karolis Sankovskis. Žygimanto Gedvilos („15min“ / „Scanpix“) nuotr.

Europinės vėžės geležinkelio projekto „Rail Baltica“ bendros įmonės „RB Rail“ stebėtojų tarybos pirmininkas Karolis Sankovskis sako esantis pasirengęs susitikti su bendrovės darbuotojais ir aptarti jų priekaištus dėl esą blogo korporatyvinio valdymo ir interesų konflikto, tačiau atsistatydinti teigia neketinantis.

„Asmeniškai to pareiškimo nesu gavęs, todėl išsamiai jo turinio komentuoti negalėčiau. (...) Su „RB Rail“ naujos vadovybės, kuri yra labai operatyviai paskirta, pagalba esame pasiruošę atsiliepti į visus darbuotojų lūkesčius ir siūlymus, tačiau atsistatydinti neketinu. Siūlymai atsistatydinti turi būti pagrįsti, o to pagrįstumo nematau“, – BNS sakė „Lietuvos geležinkelių“ Geležinkelių infrastruktūros direkcijos vadovas K. Sankovskis.

„Dedu visas pastangas projektą vystyti kuo greičiau. Stebėtojų taryba yra labai aktyvi, mes priiminėjame sprendimus visais klausimais, jų neatidėliojame“, – pridūrė jis.

Pasak K. Sankovskio, natūralu, kad stebėtojų taryba užduoda klausimų tiek „RB Rail“ valdybai, tiek įmonėms vadovams, nes tokios yra jos funkcijos ir atsakomybė. 

„Yra nagrinėjami dokumentai, vyksta normali ir pilnavertė stebėtojų tarybos veikla. Jei yra klausimų ir siūlymų dėl mūsų veiklos, esame atviri dėl jų diskutuoti“, – tvirtino K. Sankovskis.

Jis neigė „RB Rail“ darbuotojų kaltinimus dėl nesugebėjimo užkirsti kelią interesų konfliktui.

„Interesų konflikto nėra ir jo būti negali, nes mes dirbame vienam projektui. Siekiame bendrų tikslų įvykdyti projektą iki 2026 metų, šiuo metu visos jungtinės įmonės „RB Rail“ veiklos – studijos, projektavimas ar kitos užduotys, yra reikšmingos visoms nacionalinėms veikloms“, – sakė K. Sankovskis.

Pasak jo, šiuo metu „Rail Baltica“ nuo grafiko neatsilieka, tačiau yra rizikų dėl projektavimo ir statybos darbų tempų.

„Tiek projektavimo, tiek statybos darbų procesai yra pakankamai sudėtingi, tokia infrastruktūra Baltijos šalyse kuriama pirmą kartą, todėl galimos rizikos laike. Todėl yra labai svarbu spartinti projektą, kad jis turėtų tam tikrą laiko rezervą“, – aiškino K. Sankovskis.

Jis pabrėžė, kad „RB Rail“ darbuotojai, valdyba ir stebėtojų taryba visų pirma turi galvoti apie „Rail Baltica“ sėkmę, vengiant politizavimo ar viešų pareiškimu, galinčių pakenkti projekto reputacijai. K. Sankovkis taip pat sakė turintis visišką Lietuvos Vyriausybės palaikymą.

„Šiuo metu Vyriausybės iniciatyvų ar lūkesčių, kad turėtų būti keičiamas projekto vykdymo stebėjimo mechanizmas, tikrai neturime“, – sakė K. Sankovskis.

„RB Rail“ darbuotojai pareiškė, kad „Rail Baltica“ padėtis yra kritinė dėl blogo korporatyvinio valdymo ir interesų konflikto. Jie ragina perduoti projekto įgyvendinimo priežiūrą Baltijos šalių premjerams, nes išskaidyta vadovybės atsakomybė neužtikrina efektyvaus projekto įgyvendinimo bei koordinavimo.

„RB Rail“ yra bendra Lietuvos, Latvijos ir Estijos įmonė, įsteigta įgyvendinti europinės vėžės geležinkelio projektą „Rail Baltica“. Vykdant jį, nuo Talino iki Lietuvos sienos su Lenkija bus nutiestas greitasis geležinkelis. Projektą numatoma užbaigti iki 2026 metų.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Gauk nemokamą TRANSPORTO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„BAA Training“ Barselonoje planuoja mokymų centrą už 54 mln. Eur 

Lietuviško kapitalo grupei „Avia Solutions“ priklausanti įmonė Ispanijoje, šalia Barselonos El Prato oro...

VŽ bando: naujasis „Renault Captur“ Premium

Vieno į kitą išoriškai panašių SUV modelių laikais naujasis „Renault Captur“ sieks užkariauti išskirtinumo...

Automobiliai
2019.12.14
Rusija išbandė naujos kartos atominį ledlaužį „Arktika“ 1

Rusijos atominis ledlaužis „Arktika“, laikomas pajėgiausiu tokio tipo laivu ir Maskvos ambicijų naudoti...

J. Narkevičius – nepopuliariausias politikas  2

Susisiekimo ministras, Lenkų rinkimų akcijos-Krikščioniškų šeimų sąjungos atstovas Jaroslavas Narkevičius po...

Verslo aplinka
2019.12.14
H&M ėmė išvežioti prekes dviračiais

Švedijos greitosios mados prekių gamintoja „Hennes & Mauritz“ (H&M) Nyderlandų klientams pasiūlė naują...

Prekyba
2019.12.13
Šiaulių oro uoste numatomos 20 mln. investicijos lėktuvų priežiūros centrui 

Įmonė nauju pavadinimu ir vadovu planuoja didelį lėktuvų techninės priežiūros centrą, kuris veiklą pradės...

Dėl taršių automobilių mokesčio liko galutinis balsavimas

Seime kelią skinasi „valstiečių“ iniciatyva apmokestinti taršius automobilius. Mokestis nuo kitų metų...

Inovacijos keliuose: išmanioji sistema padės valdyti eismą ir sumažins aplinkos taršą Verslo tribūna

Nesunku pastebėti, kad augant žmonių populiacijai ir kylant pragyvenimo lygiui, didėja ir transporto...

Savavaldžiai sunkvežimiai jau gabena krovinius skersai JAV Premium

Autonominių sunkvežimių sprendimus kurianti JAV bendrovė „Plus.ai“ įvykdė pristatymą, kurio metu krovinys...

Derybose dėl mobilumo paketo – „paskutinė žinutė“ mūsų vežėjams  Premium 5

Vakar vakare ir praėjusią naktį Briuselyje vykusios trilogo derybos dėl mobilumo paketo nuostatų pasiekė...

Latvijoje byra A. Lembergo verslo asociacija

Byra Latvijos tranzito verslo asociacija, kurioje svarios įtakos turi Latvijos oligarchas ir Ventspilio meras...

Verslo aplinka
2019.12.12
Šiaurės investicijų bankas Kaunui skolina 17,5 mln. Eur naujiems troleibusams pirkti

Šiaurės investicijų bankas (NIB) ir UAB „Kauno autobusai“ pasirašė 17,5 mln. Eur vertės paskolos sutartį,...

„UniCredit Leasing“ pasitraukimas – smūgis Lietuvos vežėjams Premium 1

Sandoris, kuriuo Latvijos bankinė grupė įsigyja visą italų grupės „UniCredit“ lizingavimo verslą Baltijos...

Rinkos
2019.12.12
Atnaujinamos ES derybos dėl reikalavimų vilkikų vairuotojams 1

Europos Sąjungos (ES) institucijos trečiadienį Briuselyje atnaujina derybas dėl daug diskusijų keliančio...

„Girteka Logistics“ parke – SkGD varomi „Scania“ vilkikai 

Vienas didžiausių vežėjų Europoje įsigijo 3 suskystintomis gamtinėmis dujomis (SkGD) varomus „Scania R410“...

Seimo komitetas: taršių automobilių mokestis – nuo balandžio 2

Seimo Biudžeto ir finansų komitetas (BFK) trečiadienį pritarė „valstietės“ Agnės Širinskienės siūlymui iki...

Žingsnis link giliavandenio uosto – patvirtintas Klaipėdos uosto bendrasis planas Premium

Vyriausybė trečiadienį patvirtino Klaipėdos valstybinio jūrų uosto bendrąjį planą. Jo sprendiniai suteiks...

Verslo aplinka
2019.12.11
Ventspilio ir Rygos uostų valdymą perima „padėtį gelbstinti“ Vyriausybė

Latvijos susisiekimo ministras Talis Linkaitis pareiškė, jog valstybė dviejų didžiausių šalies uostų – Rygos...

„Lietuvos geležinkeliai“ per 3 metus perveš 30 mln. tonų „Achemos“ krovinių

„Lietuvos geležinkelių“ krovinių vežimo bendrovė „LG Cargo“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su „Achemos...

Į pagalbą vežėjams skuba „Trelo“: atidaro naująjį vilkikų remonto centrą Prancūzijoje Verslo tribūna

Iki šiol UAB „Trelo“ valdė tris sunkvežimių ir priekabų remonto centrus Vakarų Europoje: Genke ir Antverpene,...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau