Panaikinta „Uber“ licencija vežti keleivius Londone

Publikuota: 2019-11-25
Hannaho McKay („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Hannaho McKay („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

Londono transporto priežiūros ir reguliavimo tarnyba „Transport of London“ (TfL) nepratęsė San Franciske įsikūrusios pavežėjų bendrovės „Uber“ veiklos licencijos.

TfL teigia, kad „Uber“ veikla galimai kelia pavojų keleivių saugumui.

„Nors bendrovė padarė nemažai teigiamų pokyčių, nesame įsitikinę, kad keli praeityje pasitaikę atvejai, kai kilo grėsmė keleiviams, nepasikartos. Todėl manome, kad įmonės veikla šiuo metu nėra tinkama“, – konstatavo TfL.

Pirmą kartą „Uber“ licenciją TfL sustabdė dar 2017 m., nurodydama susirūpinimą dėl bendrovė požiūrio į saugą. Vėliau du kartus buvo suteikta laikina licencija vežti keleivius Londone. Paskutinės laikinosios licencijos galiojimas baigiasi lapkričio 25 d., pirmadienį.

Tiesa, „Uber“ turi 21 dieną apskųsti TfL sprendimą teismui, be to, galės pavežėjimo veiklą vykdyti, kol teismas TfL nuosprendžio nepatvirtins.

Bendrovė jau paskelbė, kad ketina pateikti apeliaciją, skelbia CNBC.

„TfL sprendimas yra nepagrįstas ir neteisingas. Per pastaruosius dvejus metus mes iš esmės pakeitėme savo verslą ir nustatėme naujus saugos standartus. Dėl savo 3,5 mln. keleivių ir 45.000 vairuotojų mes padarysime viską, ką galime, kad kartu su TfL išspręstume šią situaciją“, – bendrovės pranešime cituojamas Jamie Heywood, „Uber“ generalinis direktorius Šiaurės ir Rytų Europoje.

Sadiqas Khanas, Londono meras, paskelbė pranešimą, kuriame palaiko TfL sprendimą, teigdamas, kad miestiečių saugumas yra absoliutus prioritetas.

Tačiau JK Nepriklausomų darbuotojų sąjunga jau reikalauja skubaus susitikimo su meru, kuriame prašys spręsti darbo netenkančių „Uber“ vairuotojų problemas.

Londonas yra didžiausia „Uber“ rinka Europoje ir pagrindinis bendrovės pajamų variklis už JAV ribų. Po pranešimo apie TfL sprendimą „Uber“ akcijos Niujorko biržoje krito daugiau kaip 4%.

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Gauk nemokamą TRANSPORTO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„BAA Training“ Barselonoje planuoja mokymų centrą už 54 mln. Eur 

Lietuviško kapitalo grupei „Avia Solutions“ priklausanti įmonė Ispanijoje, šalia Barselonos El Prato oro...

VŽ bando: naujasis „Renault Captur“ Premium

Vieno į kitą išoriškai panašių SUV modelių laikais naujasis „Renault Captur“ sieks užkariauti išskirtinumo...

Automobiliai
2019.12.14
Rusija išbandė naujos kartos atominį ledlaužį „Arktika“ 1

Rusijos atominis ledlaužis „Arktika“, laikomas pajėgiausiu tokio tipo laivu ir Maskvos ambicijų naudoti...

J. Narkevičius – nepopuliariausias politikas  2

Susisiekimo ministras, Lenkų rinkimų akcijos-Krikščioniškų šeimų sąjungos atstovas Jaroslavas Narkevičius po...

Verslo aplinka
2019.12.14
H&M ėmė išvežioti prekes dviračiais

Švedijos greitosios mados prekių gamintoja „Hennes & Mauritz“ (H&M) Nyderlandų klientams pasiūlė naują...

Prekyba
2019.12.13
Šiaulių oro uoste numatomos 20 mln. investicijos lėktuvų priežiūros centrui 

Įmonė nauju pavadinimu ir vadovu planuoja didelį lėktuvų techninės priežiūros centrą, kuris veiklą pradės...

Dėl taršių automobilių mokesčio liko galutinis balsavimas

Seime kelią skinasi „valstiečių“ iniciatyva apmokestinti taršius automobilius. Mokestis nuo kitų metų...

Inovacijos keliuose: išmanioji sistema padės valdyti eismą ir sumažins aplinkos taršą Verslo tribūna

Nesunku pastebėti, kad augant žmonių populiacijai ir kylant pragyvenimo lygiui, didėja ir transporto...

Savavaldžiai sunkvežimiai jau gabena krovinius skersai JAV Premium

Autonominių sunkvežimių sprendimus kurianti JAV bendrovė „Plus.ai“ įvykdė pristatymą, kurio metu krovinys...

Derybose dėl mobilumo paketo – „paskutinė žinutė“ mūsų vežėjams  Premium 5

Vakar vakare ir praėjusią naktį Briuselyje vykusios trilogo derybos dėl mobilumo paketo nuostatų pasiekė...

Latvijoje byra A. Lembergo verslo asociacija

Byra Latvijos tranzito verslo asociacija, kurioje svarios įtakos turi Latvijos oligarchas ir Ventspilio meras...

Verslo aplinka
2019.12.12
Šiaurės investicijų bankas Kaunui skolina 17,5 mln. Eur naujiems troleibusams pirkti

Šiaurės investicijų bankas (NIB) ir UAB „Kauno autobusai“ pasirašė 17,5 mln. Eur vertės paskolos sutartį,...

„UniCredit Leasing“ pasitraukimas – smūgis Lietuvos vežėjams Premium 1

Sandoris, kuriuo Latvijos bankinė grupė įsigyja visą italų grupės „UniCredit“ lizingavimo verslą Baltijos...

Rinkos
2019.12.12
Atnaujinamos ES derybos dėl reikalavimų vilkikų vairuotojams 1

Europos Sąjungos (ES) institucijos trečiadienį Briuselyje atnaujina derybas dėl daug diskusijų keliančio...

„Girteka Logistics“ parke – SkGD varomi „Scania“ vilkikai 

Vienas didžiausių vežėjų Europoje įsigijo 3 suskystintomis gamtinėmis dujomis (SkGD) varomus „Scania R410“...

Seimo komitetas: taršių automobilių mokestis – nuo balandžio 2

Seimo Biudžeto ir finansų komitetas (BFK) trečiadienį pritarė „valstietės“ Agnės Širinskienės siūlymui iki...

Žingsnis link giliavandenio uosto – patvirtintas Klaipėdos uosto bendrasis planas Premium

Vyriausybė trečiadienį patvirtino Klaipėdos valstybinio jūrų uosto bendrąjį planą. Jo sprendiniai suteiks...

Verslo aplinka
2019.12.11
Ventspilio ir Rygos uostų valdymą perima „padėtį gelbstinti“ Vyriausybė

Latvijos susisiekimo ministras Talis Linkaitis pareiškė, jog valstybė dviejų didžiausių šalies uostų – Rygos...

„Lietuvos geležinkeliai“ per 3 metus perveš 30 mln. tonų „Achemos“ krovinių

„Lietuvos geležinkelių“ krovinių vežimo bendrovė „LG Cargo“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su „Achemos...

Į pagalbą vežėjams skuba „Trelo“: atidaro naująjį vilkikų remonto centrą Prancūzijoje Verslo tribūna

Iki šiol UAB „Trelo“ valdė tris sunkvežimių ir priekabų remonto centrus Vakarų Europoje: Genke ir Antverpene,...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau