Darbo tęsti nesutinkanti Lietuvos pašto valdyba: reikalaujami sprendimai būtų žalingi

Publikuota: 2019-11-11
Lietuvos paštas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Lietuvos paštas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Jaroslavo Narkevičiaus, susisiekimo ministro, atleisti Lietuvos pašto valdybos nariai nesutinka tęsti darbo, nors ministras prašė dirbti iki metų galo. Jie teigia, kad ministerijos reikalaujami sprendimai būtų žalingi bendrovei ir jos darbuotojams.

Po pirmadienį vykusio susitikimo su J. Narkevičiumi spalio 31 d. atleisti Lietuvos pašto valdybos nariai Nerijus Datkūnas, Danielius Merkinas, Gražvydas Jukna ir Jūratė Stanišauskienė išplatino pranešimą, kuriame teigia, kad „valdybos nariai yra atsakingi už sėkmingą bendrovės veiklą ir negali priimti LR Susisiekimo ministerijos reikalaujamų bendrovės veiklai ir plėtrai žalingų sprendimų“.

„2017 m. Lietuvos paštą radome pakrikusį, be aukščiausio lygio vadovų, nustekentą, neefektyvų, patiriantį nepagrįstą finansinę naštą dėl nesėkmingų verslo sprendimų, įsitraukusį į abejotinos vertės veiklas. Per nepilnus dvejus metus pilnai pertvarkėme bendrovės veiklą ir padarėme ją pelninga“, – dėstoma pranešime.

Anot dabar jau buvusių Lietuvos pašto valdybos narių, susisiekimo ministro sprendimas atšaukti valdybą buvo daugiau nei netikėtas ir visiškai nesuprantamas, juolab kad nei ministras nei kiti ministerijos darbuotojai nebuvo išreiškę priekaištų.

Buvę valdybos nariai teigia, kad valdybą ministras atšaukė, nes ši nesutiko stabdyti Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos centrinių paštų pardavimo aukcionų ir atleisti bendrovės vadovės Astos Sungailienės.

„2019 spalio 31 d. į Susiekimo ministerija buvo staiga iškviestas Lietuvos pašto valdybos pirmininkas Nerijus Datkūnas. Jis viceministro G. Mažeikos ir ministro patarėjos Joanos Sokolnik metu buvo informuotas, kad J. Narkevičius reikalauja nedelsiant nutraukti Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos centrinių pašto pastatų pardavimo aukcionus bei nedelsiant atleisti Lietuvos pašto generalinę direktorę A. Sungailienę. Valdybos pirmininkui atsakius, kad tokie klausimai turi būti sprendžiami bendrovės valdyboje, o vadovo atleidimas turi turėti aiškų pagrindą, tos pačios dienos vakare visi valdybos nariai gavo raštus dėl valdybos atšaukimo tą pačią dieną“, – rašoma pranešime.

Anot buvusių valdybos narių, centriniai paštai (ne tik didžiųjų miestų, bet ir visų rajono centrų) šiais laikais atlieka įprasto pašto skyriaus funkcijas, t.y. aptarnauja pašto klientus. Jokios kitos funkcijos buvusiuose centriniuose paštuose nebeatliekamos ir patalpos yra tuščios. Lietuvos žmonės mieliau renkasi pašto skyrius prekybos centruose ir kituose patogiose vietose, kai tuo tarpu žmonių srautai į centrinius paštus yra sumenkę.

„Lėšos iš centrinių pašto pastatų pardavimo yra būtinos vykdyti pašto modernizavimo darbus, vykdomų projektų finansavimą, užtikrinti gerą ir sklandų paslaugų teikimą visiems Lietuvos gyventojams, garantuoti įmonės veiklos stabilumą bei kelti Lietuvos pašto darbuotojų atlyginimus. Perteklinio turto išlaikymas neišvengiamai reikštų pašto ir visų kitų bendrovės teikiamų paslaugų kainų didinimą Lietuvos gyventojams“, – rašo buvę Lietuvos pašto valdybos nariai.

Pasak jų, centrinių paštų pastatų pardavimo aukcionų nutraukimas būtų itin žalingas bendrovei. Vietoj to, kad būtų investuojama į Lietuvos pašto darbuotojų darbo sąlygų gerinimą, lėšos būtų skirtos nenaudojamų pastatų išlaikymui.

„Aiškumo tikslais akcentuojame, kad valdyba veiklos nevykdo ir netęsia“, – nurodoma rašte.

J. Narkevičius pirmadienį BNS teigė, kad Lietuvos pašto valdybos įgaliojimai pratęsti iki gruodžio 31 d. ir kad valdyba yra dirbanti.

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Gauk nemokamą TRANSPORTO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Baltijos šalių premjerai sutarė asmeniškai kontroliuoti „Rail Baltica“ vystymą 1

Lietuvos, Latvijos ir Estijos premjerai penktadienį trišaliame susitikime sutarė asmeniškai kontroliuoti...

GM ir LG investuoja 2,3 mlrd. USD – statys vieną didžiausių baterijų gamyklų pasaulyje

General Motors“ (GM) ir „LG Chem“ pranešė investuojantys 2,3 mlrd. USD į elektrinių automobilių baterijų...

Pramonė
2019.12.06
Vilniečiai į darbą keliauja be automobilio – kaip ir kodėl keičiasi įpročiai? Verslo tribūna

Vilnius juda. Ir kasmet juda  vis darniau. Sostinės gyventojai po truputį keičia įpročius: vietoje kelionių...

Verslo aplinka
2019.12.06
Vilniuje lėktuvams įvedami papildomi ribojimai siekiant mažinti triukšmą 

Lėktuvai iš Sostinės oro uosto kils, atlikdami pirmąjį posūkį toliau nuo tankiai apgyvendintų rajonų.

Ekonomikos komitetui nesusirinkus, automobilių ir prekybos mokesčiai liko nesvarstyti

Seimo Ekonomikos komitetas trečią kartą iš eilės neapsvarstė taršių automobilių bei prekybos mokesčius...

Estijos premjeras: užbaigti „Rail Balticą“ laiku vargu ar realu

Užbaigti trijų Baltijos šalių įgyvendinamą europinės vėžės geležinkelio projektą „Rail Baltica“ iki pradinio...

„DB Schenker“ centralizavo įmonių valdymą Baltijos šalyse Premium

Vokietijos geležinkeliams priklausanti transporto ir logistikos grupė Baltijos šalyse įvykdė vadovybės...

Komisija leido pasirašyti geležinkelio elektrifikavimo sutartį su „Elecnor“

Vyriausybinė strateginius sandorius tikrinanti komisija ketvirtadienį leido valstybės valdomiems „Lietuvos...

V. Andrejevas: Panemunės aplinkkelį tikimasi sutvarkyti po metų

Prieš ketverius metus nekokybiškai nutiesto ir kol kas nenaudojamo Panemunės aplinkkelio pasienyje su...

Statyba ir NT
2019.12.05
Kelių direkcija: rangovai vilkina defektų taisymą

Pernai atlikus valstybinės reikšmės kelių auditą, rangovai vilkina defektų tvarkymą, todėl dalis jų bus...

Statyba ir NT
2019.12.05
Sostinės oro uoste – nauja beveik 1.000 vietų automobilių aikštelė

Vilniaus oro uoste pradeda veikti daugiafunkcė automobilių stovėjimo aikštelė, kurioje įrengta beveik 1.000...

K. Mažeika abejoja elektrifikavimo konkursu, V. Šapoka nespėlioja dėl lėšų panaudojimo

Aplinkos ministrui „valstiečiui“ Kęstučiui Mažeikai maždaug 360 mln. Eur vertės geležinkelio elektrifikavimo...

„Orion“ fondo įmonė įsigijo Palangos aplinkkelio projektą Premium 1

Investicijų valdymo bendrovės „Orion Asset Management“ fondo bendrovė įsigijo įmonę, kuri viešojo ir...

Statyba ir NT
2019.12.05
J. Narkevičius nesako, ar leis pasirašyti geležinkelių elektrifikavimo sutartį 2

Maždaug 360 mln. Eur vertės geležinkelio elektrifikavimo konkursas vyko neefektyviai, teigia Jaroslavas...

Ministerija: „Rail Balticos“ infrastruktūrą turi valdyti atskiros šalys

Europinės geležinkelio vėžės „Rail Balticos“ infrastruktūrą turi valdyti atskiros šalys, o ne bendra...

„Transekspedicija Invest“ auga išnaudodama tendencijas Verslo tribūna 1

UAB „Transekspedicija Invest“ priklausanti Transekspedicija įmonių grupei, pernai įsigijusi sklypą ypač...

Pasaulio didžiųjų transporto parkuose – žaliuojanti tendencija Premium

„Budweiser“, „Stella Artois“ ir kitų populiarių alaus prekės ženklų valdytoja JAV kompanija „Anheuser-Busch“...

Įstatymų pataisomis siekiama pažaboti fiktyvių automobilio pirkimo sutarčių sudarymą

Automobilių pirkėjams „Regitroje“ bus suteikiamas unikalus savininko deklaravimo kodas, pagal kurį bus...

Susisiekimo ministras nepritars geležinkelio elektrifikavimo sutarčiai

Susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius negali pasirašyti sprendimo dėl Vilniaus mazgo ir geležinkelio...

Nauji pasiūlymai dėl automobilių taršos mokesčio stringa Seimo komitetuose Premium 3

Seimo komitetai atideda rengiamo automobilių taršos mokesčio projekto svarstymą arba jam nepritaria, o naujo...

Automobiliai
2019.12.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau