M. Bartuška: tranzitinių krovinių apimtys mažėja

Sumažėjus per Lietuvą gabenamų Rusijos krovinių, Lietuvos geležinkelių krovinių vežimo apimtys šiemet gali nežymiai smukti, teigia bendrovės generalinis direktorius Mantas Bartuška. Tendencijos, tikėtina, išsilaikys ir kitąmet.
Viena iš priežasčių, kad rusiškų krovinių sumažėjimas, tam tikri produktai, kurie važiavo į Klaipėdą, šiais metais jų arba sumažėjo, arba visai nebevažiuoja. Tą dalinai kompensuojame lietuviškais, baltarusiškais kroviniais, bet bendras portfelis gali būti šiek tiek mažesnis (...) Jeigu mažės, tai 1% ar 2%, palyginti su 2018 m., tai nėra reikšmingi pokyčiai, ketvirtadienį sakė M. Bartuška.
Žurnalo Valstybė surengtoje Lietuvos susisiekimo konferencijoje jis teigė, kad Rusijos krovinių mažėjimo tendencijos gali išlikti ir kitais metais ir tai siejo su Rusijos pastangomis krovinius gabenti per savo uostus.
Rusiškų produktų mažėjimo tendencijos arba rizika išlieka ir ateityje, sakė M. Bartuška.
Anot jo, metų pabaigoje sumažėjo trąšų gabenimas iš Baltarusijos. Anot jo, visame pasaulyje, įskaitant ir Baltarusiją, gamintojai mažina apimtis, nes pirkėjai, o didžiausioji pirkėja yra Indija, yra apsipirkę į priekį.
Poreikis rinkoje mažesnis. Tai atitinkamai lemia ir mūsų paskutinio ketvirčio vežimus, sakė M. Bartuška.
Pasak jo, nepaisant Baltarusijos krovinių visomis kryptimis mažėjimo, Lietuvos geležinkeliams pavyksta išlaikyti jų srautą.
Turint omenyje, kad Latvijoje mažėja daugiau, Baltarusijoje mažėja didesniu procentu turint didesnį portfelį, Lenkijoje, kiek girdžiu, tendencijos už tris ketvirčius irgi yra didesnės mažėjimo linkme, tai net ir turint kelių procentų mažėjimą mes esame vieni iš daugiausiai vežančių, sakė Lietuvos geležinkelių vadovas.
Pernai Lietuvos geležinkeliai pervežė 56,8 mln. t krovinių (2017 m. 52,6 mln. t). Šių metų trijų ketvirčių prognozė yra 41,2 mln. t.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Logistika
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti