Getviko oro uostas keleivius į lėktuvus bando leisti pagal vietų numerius

Londono Getviko oro uostas eksperimentuoja su nauja keleivių laipinimo į lėktuvus tvarka, siekdamas pagreitinti procedūras ir mažinti spūstis prie laipinimo vartų.
Kaip informuoja CNBC, šalia vienų oro uosto vartų buvo įrengti skaitmeniniai ekranai, kuriuose rodomos keleivių sėdėjimo vietos. Tokiu būdu keleiviai išrikiuojami taip, kad pirmieji liptų lėktuvo gale prie lango sėdintys žmonės, paskui viduryje, prie tako ir t.t., kol lėktuvas užsipildo iki priekio.
Tokiu būdu išvengiama iki savo vietų einančių ir rankiniam bagažui erdvės virš sėdynių ieškančių keleivių stumdymosi lėktuvo viduje.
Du mėnesius eksperimentą vykdantis oro uostas šią savaitę paskelbė, kad vienu atveju pavyko per 14 minučių į lėktuvą susodinti 158 keleivius. Savo pranešime, Getviko oro uostas skelbia, kad laipinimo laiką, palyginti su įprastais metodais, siekia sumažinti 10%.
Oro uostas eksperimentą vykdo su Jungtinės Karalystės pigių skrydžių bendrove EasyJet. Eksperimentinė tvarka negalioja keleiviams, papildomai susimokėjusiems už pirmenybinį laipinimą, jos taip pat gali atsisakyti kartu į lėktuvą norinčios patekti šeimos ar keliautojų grupės.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Logistika
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti