„Lietuvos geležinkeliai“ vėl pratęsė Vilniaus–Klaipėdos ruožo elektrifikavimo konkursą

Valstybės valdomiems Lietuvos geležinkeliams nepavyksta užbaigti daugiau kaip prieš pusantrų metų paskelbto maždaug 250 mln. eurų vertės VilniausKlaipėdos ruožo elektrifikavimo konkurso bendrovė dar savaitei pratęsė pasiūlymų pateikimo terminą.
Kvalifikuotų dalyvių pasiūlymų Lietuvos geležinkeliai laukė iki liepos 16 dienos, bet liepos viduryje terminas buvo pratęstas iki rugpjūčio 19 dienos, o vėliau iki rugsėjo 27 dienos. Dabar pasiūlymų pateikimo terminas yra pratęstas iki spalio 4 dienos, BNS patvirtino Lietuvos geležinkelių atstovas Mantas Dubauskas.
Jis nekomentavo, kodėl buvo priimtas sprendimas dar kartą atidėti pasiūlymų pateikimo terminą.
BNS žiniomis, liepos viduryje konkursas buvo pratęstas geležinkeliams baiminantis, kad gali būti nesulaukta nė vieno pasiūlymo, nes potencialūs rangovai ir bendrovė nesutarė dėl būsimos sutarties projekto. Liepos pabaigoje apie pasitraukimą iš konkurso paskelbė viena iš jo dalyvių Prancūzijos infrastruktūros statybų grupė Eurovia ir jos antrinė įmonė Eurovia Lietuva.
Konkurse, BNS žiniomis, taip pat dalyvauja Inabelec konsorciumas, kuriame yra Ispanijos Elecnor ir Instalaciones Inabensa, Prancūzijos Alstom, Kauno tiltai kartu su didžiausia akcininke Lenkijos Trakcja PRKiI, Ispanijos Cobra Instalaciones Y Servicios, taip pat Lietuvos bendrovės ATEF-Euroope atstovaujamas konsorciumas.
Konkurse dalyvavo ir Lietuvos inžinerinių sprendimų bendrovė Telekonta, tačiau balandį ji buvo pašalinta iš pirkimo, nes neatitiko kvalifikacijos reikalavimų. Telekonta šį Lietuvos geležinkelių sprendimą skundė teismui, tačiau tiek Vilniaus apygardos teismas, tiek Lietuvos apeliacinis teismas bendrovės skundą atmetė.
Vilniaus geležinkelio mazgo ir ruožo KaišiadorysKlaipėda elektrifikavimo konkursą Lietuvos geležinkeliai paskelbė 2017-ųjų gruodį. Planuojama, kad įgyvendinus projektą, Lietuvoje elektrifikuotu geležinkeliu bus pervežama daugiau kaip trys ketvirtadaliai visų krovinių ir du trečdaliai keleivių.
Dabar elektrifikuotų esamų geležinkelio kelių ilgis Lietuvoje sudaro 9% viso geležinkelių tinklo. Anot Lietuvos geležinkelių, tai yra mažiausias rodiklis ES, kur elektrifikuoti geležinkelio keliai vidutiniškai sudaro 52,7%.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Logistika
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti