„Lietuvos geležinkeliai“ tikisi remontuoti Lenkijos ir Ukrainos lokomotyvus

Publikuota: 2019-09-11
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ pradeda remontuoti antrinės krovinių vežimo įmonės „LG Cargo“ naudojamus „Siemens“ lokomotyvus. Pasak  Manto Bartuškos, bendrovės vadovo, bendrovė nori gauti užsakymų remontuoti lokomotyvus Lenkijoje, Ukrainoje bei taip plėsti paslaugas Europoje. 

„Tai yra geras žingsnis ir pačiai mūsų dukterinei bendrovei (Vilniaus lokomotyvų remonto depui, VLRD – BNS), auginant kompetencijas ir plečiant savo paslaugų spektrą Europoje, nes mes ir toliau sieksime sėkmingai gauti užsakymų aptarnauti lokomotyvus Lenkijoje, Ukrainoje“, – trečiadienį spaudos konferencijoje sakė M. Bartuška.

Anot Egidijaus Lazausko, „LG Cargo“ vadovo, „Siemens“ lokomotyvai įmonei yra itin reikšmingi – jais pervežama apie pusė visų bendrovės krovinių.

„Lokomotyvų turėjimas laiku ir už reikiamus kaštus yra labai svarbus. Mes konkuruojame su kitų šalių geležinkeliais – Latvijos ir Lenkijos. Kadangi kroviniai yra vežami iš įvairių pasaulio vietų ir tam, kad jie važiuotų pro Lietuvą, mes turime būti pigesni, greitesni, efektyvesni nei kiti“, – sakė E. Lazauskas.

Tuo metu Albertas Bajorinas, VLRD vadovas sako, kad tokios apimties darbų remontuojant vakarietiškus lokomotyvus bendrovei dar neteko atlikti.

„Tai yra didžiulis iššūkis. Iki šiol mes remontavome lokomotyvus, bet tokios apimties darbo vakarietiškiems „Siemens“ lokomotyvams nesame darę“, – teigė A. Bajorinas.

„Šis projektas padidins mūsų paslaugų spektrą ir mes būsime pasiruošę remontuoti ne tik Rytų, bet ir Vakarų Europoje pagamintus lokomotyvus“, – teigė VLRD vadovas.

Pasak jo, pirmasis lokomotyvas turėtų būti suremontuotas per 30 dienų.

Pasak M. Bartuškos, lokomotyvų remontas įmonės jėgomis sutaupys apie 11 mln. Eur.

„Tai yra viena iš mūsų programų, kuri padės reikšmingai efektyvinti veiklą. Skaičiuojame, kad patys sutelkdami jėgas, apmokę mūsų darbuotojus ir įgiję daugiau kompetencijų, sutaupysime apie 11 mln. Eur“, – sakė M. Bartuška.

Pasak jo, visų 44 „Siemens“ lokomotyvų remontas kainuos apie 35 mln. Eur, jį užbaigti numatoma iki 2021 metų.

„Lietuvos geležinkeliai“ turi iš viso 199 lokomotyvus, iš jų 84 – magistraliniai.

Per dvejus metus pervežamų krovinių srautą bendrovė padidino 19% – nuo 47,7 mln. tonų iki 56,8 mln. tonų. 

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Gauk nemokamą TRANSPORTO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Išvardijo Europos transporto sektoriaus iššūkius ir pasiūlė sprendimus Premium

Duomenys ir jų analizė, „Brexit“, didėjantis vairuotojų amžius, su aplinkosauga susiję reguliavimai – tai...

Vilniuje į gatves išvažiuoja pirmieji elektrobusai 11

Penktadienį Sostinėje pristatyti nauji elektra varomi „Karsan Jest Electric“, kurie nuo sekmadienio važinės...

Krovinių antrąjį ketvirtį vežta daugiau nei prieš metus 2

Šių metų antrąjį ketvirtį visų rūšių transportu vežta 42,5 mln. t krovinių – 8% daugiau nei per tą patį...

Seime – siūlymas įvesti lengvatinį 9 proc. PVM elektromobiliams 61

Grupė Seimo narių siūlo naujų elektromobilių įsigijimui, neviršijant 35.000 Eur sumos, taikyti lengvatinį 9%...

EP Transporto ir turizmo komitetas nesustabdė Mobilumo paketo

Europos Parlamento Transporto ir turizmo komitetas nepritarė, kad daug aistrų keliantis Mobilumo paketas būtų...

V. Sutkus: kelių sektoriuje – drastiškas nuosmukis  14

Situacija Lietuvos transporto sektoriuje blogėja, sako Lietuvos verslo konfederacijos (LVK)...

Statyba ir NT
2019.09.19
Miškų urėdija už 5,2 mln. Eur perka 247 naujus automobilius 2

Valstybinių miškų urėdija už 5,2 mln. Eur perka 247 naujus automobilius.

„Logistikos ir transporto forume“ – dėmesys įmonių konkurencingumui

Vilniuje prasidėjo „Verslo žinių“ rengiamas „Logistikos ir transporto forumas 2019”. Jame išskirtinis dėmesys...

Transporto sektorius – ekonomikos būklės indikatorius 11

Lietuvos transporto ir logistikos sektorius skaičiuoja bene geriausius rezultatus per visą istoriją.

Lietuvos transporto rinkoje - Skandinaviškosios logistikos tendencijos Verslo tribūna 1

Šiomis dienomis būdvardį „skandinaviškas“ naudojame siekiant pabrėžti kokybę darbe ir namuose, aukštus...

Uostuose šaltuko nuojauta: laimės tie, kas netrypčios Verslo tribūna

Baltijos valstybių uostų krovos rodikliai signalizuoja apie augimo tempų lėtėjimą. Tad uostai nedelsdami...

Nuo šiol Scania vilkikuose – dar galingesni ir degalus efektyviau taupantys varikliai Verslo tribūna

Šią vasarą pasaulio transporto rinkos milžinė Švedijos bendrovė Scania pristatė naują 540 arklių galios (AG)...

„Logistikos sektoriaus lyderiai 2019“: pirmūnai taikosi į naujas aukštumas Premium

Lietuvos transporto ir logistikos bendrovėms praėjusieji metai buvo bene geriausi per visą istoriją. Nors...

Ministras J. Narkevičius: verslo atstovus matau kaip partnerius  Premium 2

Naujasis susisiekimo ministras tarnybą perėmė po audringo laikotarpio, kurį sukėlė ankstesniojo ministro Roko...

V. Ąžuolas: situacija po „Kelių priežiūros“ suformavimo nepasikeitė 6

Specialiųjų tyrimų tarnybai nustačius, kad valstybės valdomos įmonės „Kelių priežiūra“ veikloje 2016-2018...

Verslo aplinka
2019.09.18
Kylantys atlyginimai didina ir automobilių pirkėjų galimybes  4

Automobilio įperkamumo lizingu vertė Lietuvoje augo sparčiau negu kitose Baltijos šalyse, pirkėjai vis...

Automobiliai
2019.09.18
Transporto bendrovės „Arijus“ vadovas: krizė yra jau dabar Premium 15

Krizė jau prasidėjo, bet kartu ji yra galimybė, kuria pasinaudojusios bendrovės gali išlošti. Taip padėtį...

Politinės korupcijos byloje – garso įrašas apie „Lietuvos geležinkelių“ ginčą 9

Politinės korupcijos bylą nagrinėjantis Vilniaus apygardos teismas trečiadienį posėdyje perklausė garso...

Lietuva nebeturi teisių į „AirBaltic“ – įmonė grąžino 20 mln. Eur „Snorui“ 4

Latvijos skrydžių bendrovė „AirBaltic“ grąžino 19,5 mln. Eur kreditą Lietuvos nacionalizuotam bankui „Snoras“.

Rinkos
2019.09.18
„Avia Solutions Group“ toliau ruošiasi biržai, svarsto apie obligacijas 5

Lietuvos aviacijos paslaugų grupė „Avia Solutions Group“ vykdo pasiruošimą žengimui į Honkongo biržą, tačiau...

Rinkos
2019.09.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau