Ekonomikos komitetas – prieš „Problematikos“ ir „Kelių priežiūros“ privatizavimą

Publikuota: 2019-09-11
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Valstybės valdomos bendrovės „Problematika“ ir „Kelių priežiūra“ turėtų būti išbrauktos iš privatizuojamų įmonių sąrašo ir įtrauktos į strateginių įmonių sąrašą, jeigu tam pritars Seimas.  

Tokį siūlymą trečiadienį priėmė Seimo Ekonomikos komitetas, apsvarstęs Strateginę reikšmę nacionaliniam saugumui turinčių įmonių įstatymo pataisas.

Stabdyti kelių techninės priežiūros ir kokybės kontrolės bendrovės „Problematika“ privatizavimą siūlė „valstiečiai“ Viktoras Rinkevičius, Valius Ąžuolas, Antanas Baura ir komiteto vadovas socialdarbietis Rimantas Sinkevičius. Komitetas taip pat pritarė konservatoriaus Jurgio Razmos siūlymui į tą patį sąrašą įtraukti ir AB „Kelių priežiūra“. 

Tačiau nepritarta R. Sinkevičiaus siūlymui prašyti Vyriausybės stabdyti „Problematikos“ privatizavimą, kol bus nustatyta šios įmonės strateginė vieta transporto sistemoje. Komitetas nutarė, kad „Problematikos“ privatizavimą stabdys jos įtraukimas į strateginių  įmonių sąrašą. Pasak J. Razmos, įmonės nereikia skubėti privatizuoti, nes ją gali įsigyti konkurentai iš kitų šalių.  

„Galime tą rinką su laboratorija atiduoti kokiai Latvijos įmonei, kuri konkuruoja ir paims tą rinką“, – komiteto posėdyje teigė J. Razma. 

Pasak jo, į įmonės laboratoriją investuota daug Europos Sąjungos lėšų, ji modernizuota.  

„Privatizuojant kažin ar kas gerai už ją sumokės“,  – pridūrė parlamentaras.  

Turto banko valdoma „Problematika“ į valstybės biudžetą šiemet pervedė 1,33 mln. Eur dividendų. Bendrovėje dirba apie 100 žmonių. Bendrovei nuo 2018 m. rugpjūčio vadovauja Artūras Palekas. Buvęs susisiekimo ministras Rokas Masiulis anksčiau kalbėjo, kad „Problematiką“ tikimasi parduoti už 5 mln. Eur.  

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Gauk nemokamą TRANSPORTO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Išvardijo Europos transporto sektoriaus iššūkius ir pasiūlė sprendimus Premium

Duomenys ir jų analizė, „Brexit“, didėjantis vairuotojų amžius, su aplinkosauga susiję reguliavimai – tai...

Vilniuje į gatves išvažiuoja pirmieji elektrobusai 11

Penktadienį Sostinėje pristatyti nauji elektra varomi „Karsan Jest Electric“, kurie nuo sekmadienio važinės...

Krovinių antrąjį ketvirtį vežta daugiau nei prieš metus 2

Šių metų antrąjį ketvirtį visų rūšių transportu vežta 42,5 mln. t krovinių – 8% daugiau nei per tą patį...

Seime – siūlymas įvesti lengvatinį 9 proc. PVM elektromobiliams 61

Grupė Seimo narių siūlo naujų elektromobilių įsigijimui, neviršijant 35.000 Eur sumos, taikyti lengvatinį 9%...

EP Transporto ir turizmo komitetas nesustabdė Mobilumo paketo

Europos Parlamento Transporto ir turizmo komitetas nepritarė, kad daug aistrų keliantis Mobilumo paketas būtų...

V. Sutkus: kelių sektoriuje – drastiškas nuosmukis  14

Situacija Lietuvos transporto sektoriuje blogėja, sako Lietuvos verslo konfederacijos (LVK)...

Statyba ir NT
2019.09.19
Miškų urėdija už 5,2 mln. Eur perka 247 naujus automobilius 2

Valstybinių miškų urėdija už 5,2 mln. Eur perka 247 naujus automobilius.

„Logistikos ir transporto forume“ – dėmesys įmonių konkurencingumui

Vilniuje prasidėjo „Verslo žinių“ rengiamas „Logistikos ir transporto forumas 2019”. Jame išskirtinis dėmesys...

Transporto sektorius – ekonomikos būklės indikatorius 11

Lietuvos transporto ir logistikos sektorius skaičiuoja bene geriausius rezultatus per visą istoriją.

Lietuvos transporto rinkoje - Skandinaviškosios logistikos tendencijos Verslo tribūna 1

Šiomis dienomis būdvardį „skandinaviškas“ naudojame siekiant pabrėžti kokybę darbe ir namuose, aukštus...

Uostuose šaltuko nuojauta: laimės tie, kas netrypčios Verslo tribūna

Baltijos valstybių uostų krovos rodikliai signalizuoja apie augimo tempų lėtėjimą. Tad uostai nedelsdami...

Nuo šiol Scania vilkikuose – dar galingesni ir degalus efektyviau taupantys varikliai Verslo tribūna

Šią vasarą pasaulio transporto rinkos milžinė Švedijos bendrovė Scania pristatė naują 540 arklių galios (AG)...

„Logistikos sektoriaus lyderiai 2019“: pirmūnai taikosi į naujas aukštumas Premium

Lietuvos transporto ir logistikos bendrovėms praėjusieji metai buvo bene geriausi per visą istoriją. Nors...

Ministras J. Narkevičius: verslo atstovus matau kaip partnerius  Premium 2

Naujasis susisiekimo ministras tarnybą perėmė po audringo laikotarpio, kurį sukėlė ankstesniojo ministro Roko...

V. Ąžuolas: situacija po „Kelių priežiūros“ suformavimo nepasikeitė 6

Specialiųjų tyrimų tarnybai nustačius, kad valstybės valdomos įmonės „Kelių priežiūra“ veikloje 2016-2018...

Verslo aplinka
2019.09.18
Kylantys atlyginimai didina ir automobilių pirkėjų galimybes  4

Automobilio įperkamumo lizingu vertė Lietuvoje augo sparčiau negu kitose Baltijos šalyse, pirkėjai vis...

Automobiliai
2019.09.18
Transporto bendrovės „Arijus“ vadovas: krizė yra jau dabar Premium 15

Krizė jau prasidėjo, bet kartu ji yra galimybė, kuria pasinaudojusios bendrovės gali išlošti. Taip padėtį...

Politinės korupcijos byloje – garso įrašas apie „Lietuvos geležinkelių“ ginčą 9

Politinės korupcijos bylą nagrinėjantis Vilniaus apygardos teismas trečiadienį posėdyje perklausė garso...

Lietuva nebeturi teisių į „AirBaltic“ – įmonė grąžino 20 mln. Eur „Snorui“ 4

Latvijos skrydžių bendrovė „AirBaltic“ grąžino 19,5 mln. Eur kreditą Lietuvos nacionalizuotam bankui „Snoras“.

Rinkos
2019.09.18
„Avia Solutions Group“ toliau ruošiasi biržai, svarsto apie obligacijas 5

Lietuvos aviacijos paslaugų grupė „Avia Solutions Group“ vykdo pasiruošimą žengimui į Honkongo biržą, tačiau...

Rinkos
2019.09.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau