„Financial Times“: „Girteka Logistics“ galvoja apie plėtrą Jungtinėje Karalystėje 

Publikuota: 2019-09-09
Edvardas Liachovičius, UAB „Girteka Logistics“ vadovas, tvirtina, kad JK jam yra labai svarbi rinka. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Edvardas Liachovičius, UAB „Girteka Logistics“ vadovas, tvirtina, kad JK jam yra labai svarbi rinka. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Didžiausia Lietuvoje ir viena didžiausių Europoje transporto bendrovių tvirtina Jungtinės Karalystės (JK) pasitraukimą iš Europos Sąjungos (ES) išnaudosianti kaip „milžinišką galimybę“.

Apie tai „Financial Times“ (FT) pasakojo Kristianas Kaasas Mortensenas, „Girteka Logistics“ strateginės partnerystės vadovas.

„Esame labai ištroškę įžengti į Jungtinės Karalystės rinką. Mūsų investicijas riboja tik nežinomybė. Mums nerūpi „Brexit“ rezultatas, JK vis tiek bus labai patraukli rinka“, – FT cituoja K. K. Mortenseną. Jis tvirtina, kad geopolitiniai pokyčiai taps dideliu iššūkiu seniesiems Europos vežėjams, o „Girteka Logistics“ turi praktikos veždama krovinius tarp ES, Norvegijos, Šveicarijos, Rusijos ir Ukrainos.

Pasak „Girteka Logistics“ atstovo, galimas „Brexit“ poveikis krovinių judėjimui į JK „gali būti tik trumpalaikis“.

„Kai žmonės išalks, atsiras nauji sprendimai. Kai bus aiškumas, mes investuosime į papildomus pajėgumus, kurie bus skirti tiek krovinių vežimui į JK, tiek krovinių gabenimui JK teritorijoje“, – FT tvirtino K. K. Mortensenas.

VŽ paprašius detalizuoti planus JK, vežėjas apsiribojo aptakiais Edvardo Liachovičiaus, UAB „Girteka Logistics“ vadovo, komentarais.

„Girteka Logistics“ planuoja tolimesnį augimą Europos rinkoje, didinant tiek pilnų krovinių pervežimo paslaugas tarp Europos ir Didžiosios Britanijos, tiek integruojant vidinius pervežimus Jungtinėje Karalystėje, – bendrovės pranešime cituojamas E. Liachovičius. – Europa yra mūsų pagrindinė rinka ir jos reikšmė tik didės. Be tarptautinių pilnų kovinių pervežimų Europoje, mes taip pat matome didelę galimybę dirbti didžiausių ekonomikų vidinėse rinkose.“

Kompanijos vadovas primena, kad „Girteka Logistics“ jau kelis metus atlieka pervežimus Norvegijos, Vokietijos ir Rusijos vidinėse rinkose, o tarptautiniai pervežimai Anglijoje yra „svarbi mūsų rinkos dalis“, kurioje planuojama augti, didinant vidinius pilnų krovinių pervežimus. Tačiau abiejų vežėjo atstovų užuominos leidžia suprasti, kad artimiausiu metu JK gali tapti šalimi, į kurią bus nukreiptos naujos lietuviško kapitalo investicijos.

[infogram id="4ffc4785-4ba1-42cd-90b9-5bb28ba97536" prefix="nN5" format="interactive" title="Girteka Logistics UAB finansiniai rezultatai 2018"]

„Girteka Logistics“ yra viena iš didžiausių transporto įmonių Europoje, kurioje dirba per 15.500 darbuotojų, o parke yra per 6.700 nuosavų vilkikų ir 7.000 puspriekabių. Per metus kompanija perveža apie 460.000 pilnų krovinių.

Konkurentų veiksmai

Dar praėjusiais metais įmonę Jungtinėje Karalystėje įsteigė ir transporto bei logistikos įmonių grupė „Hoptrans holding“.

Vytas Volkevičius, „Hoptrans holding“ vadovas ir pagrindinis akcininkas, VŽ tuomet pasakojo, kad, tebesitęsiant neapibrėžtumui dėl „Brexit“, Jungtinėje Karalystėje įsteigta bendrovė konkuruos dėl pozicijų vidinėje rinkoje ir vilkikų į žemyninę Europą nesiųs.

„JK rinka vis tiek yra gana didelė, joje šiandien esame aktyvūs. Jei Didžioji Britanija taps trečiąja šalimi ir atsiras visos su tuo susijusios problemos, mūsų strategija bus dirbti lokalioje rinkoje, taip pat teikti multimodalinio pervežimo paskutinės dalies paslaugas“, – teigė V. Volkevičius.

Tuo metu Donatas Butinavičius, vežėjų bendroves Vakarų Europoje valdančios bedrovės „Go valda“ akcininkas, VŽ šių metų pavasarį pasakojo, kad planuoja apskritai palaipsniui traukti iš Didžiosios Britanijos rinkos.

„Turime tikslą gražiai iš ten išeiti arba dirbti, jei už tai moka gerus pinigus. Prastovos Kalė uoste jau dabar išaugusios, eilės, į priekabas lipantys nelegalai – daug ten visokių problemų“, – sako D. Butinavičius.

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Gauk nemokamą TRANSPORTO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Amazon“ ruošiasi „Rivian“ elektriniams furgonams išleisti 4 mlrd. USD

JAV elektromobilių startuolis „Rivian“ imasi elektra varomo furgono gamybos. Skelbiama, kad „Rivian“ jau turi...

Išvardijo Europos transporto sektoriaus iššūkius ir pasiūlė sprendimus Premium

Duomenys ir jų analizė, „Brexit“, didėjantis vairuotojų amžius, su aplinkosauga susiję reguliavimai – tai...

Vilniuje į gatves išvažiuoja pirmieji elektrobusai 11

Penktadienį Sostinėje pristatyti nauji elektra varomi „Karsan Jest Electric“, kurie nuo sekmadienio važinės...

Krovinių antrąjį ketvirtį vežta daugiau nei prieš metus 2

Šių metų antrąjį ketvirtį visų rūšių transportu vežta 42,5 mln. t krovinių – 8% daugiau nei per tą patį...

Seime – siūlymas įvesti lengvatinį 9 proc. PVM elektromobiliams 62

Grupė Seimo narių siūlo naujų elektromobilių įsigijimui, neviršijant 35.000 Eur sumos, taikyti lengvatinį 9%...

EP Transporto ir turizmo komitetas nesustabdė Mobilumo paketo

Europos Parlamento Transporto ir turizmo komitetas nepritarė, kad daug aistrų keliantis Mobilumo paketas būtų...

V. Sutkus: kelių sektoriuje – drastiškas nuosmukis  14

Situacija Lietuvos transporto sektoriuje blogėja, sako Lietuvos verslo konfederacijos (LVK)...

Statyba ir NT
2019.09.19
Miškų urėdija už 5,2 mln. Eur perka 247 naujus automobilius 2

Valstybinių miškų urėdija už 5,2 mln. Eur perka 247 naujus automobilius.

„Logistikos ir transporto forume“ – dėmesys įmonių konkurencingumui

Vilniuje prasidėjo „Verslo žinių“ rengiamas „Logistikos ir transporto forumas 2019”. Jame išskirtinis dėmesys...

Transporto sektorius – ekonomikos būklės indikatorius 11

Lietuvos transporto ir logistikos sektorius skaičiuoja bene geriausius rezultatus per visą istoriją.

Lietuvos transporto rinkoje - Skandinaviškosios logistikos tendencijos Verslo tribūna 1

Šiomis dienomis būdvardį „skandinaviškas“ naudojame siekiant pabrėžti kokybę darbe ir namuose, aukštus...

Uostuose šaltuko nuojauta: laimės tie, kas netrypčios Verslo tribūna

Baltijos valstybių uostų krovos rodikliai signalizuoja apie augimo tempų lėtėjimą. Tad uostai nedelsdami...

Nuo šiol Scania vilkikuose – dar galingesni ir degalus efektyviau taupantys varikliai Verslo tribūna

Šią vasarą pasaulio transporto rinkos milžinė Švedijos bendrovė Scania pristatė naują 540 arklių galios (AG)...

„Logistikos sektoriaus lyderiai 2019“: pirmūnai taikosi į naujas aukštumas Premium

Lietuvos transporto ir logistikos bendrovėms praėjusieji metai buvo bene geriausi per visą istoriją. Nors...

Ministras J. Narkevičius: verslo atstovus matau kaip partnerius  Premium 2

Naujasis susisiekimo ministras tarnybą perėmė po audringo laikotarpio, kurį sukėlė ankstesniojo ministro Roko...

V. Ąžuolas: situacija po „Kelių priežiūros“ suformavimo nepasikeitė 6

Specialiųjų tyrimų tarnybai nustačius, kad valstybės valdomos įmonės „Kelių priežiūra“ veikloje 2016-2018...

Verslo aplinka
2019.09.18
Kylantys atlyginimai didina ir automobilių pirkėjų galimybes  4

Automobilio įperkamumo lizingu vertė Lietuvoje augo sparčiau negu kitose Baltijos šalyse, pirkėjai vis...

Automobiliai
2019.09.18
Transporto bendrovės „Arijus“ vadovas: krizė yra jau dabar Premium 15

Krizė jau prasidėjo, bet kartu ji yra galimybė, kuria pasinaudojusios bendrovės gali išlošti. Taip padėtį...

Politinės korupcijos byloje – garso įrašas apie „Lietuvos geležinkelių“ ginčą 9

Politinės korupcijos bylą nagrinėjantis Vilniaus apygardos teismas trečiadienį posėdyje perklausė garso...

Lietuva nebeturi teisių į „AirBaltic“ – įmonė grąžino 20 mln. Eur „Snorui“ 4

Latvijos skrydžių bendrovė „AirBaltic“ grąžino 19,5 mln. Eur kreditą Lietuvos nacionalizuotam bankui „Snoras“.

Rinkos
2019.09.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau