Nekantraujantys klientai verčia kurjerių tarnybas pasitempti

Publikuota: 2019-04-09

Greitųjų siuntų tarnybos siekia prisitaikyti prie kintančių vartotojų įpročių. 2018 metų pabaigoje atlikti tyrimai rodo, kad beveik 88 proc. pirkėjų yra pasirengę mokėti papildomai už prekių pristatymą tą pačią dieną, o beveik pusė pirkėjų, renkantis iš kur pirks produktą, nusprendžia pagal prekės pristatymo greitį.

Tokios tendencijos greitųjų siuntų tarnybas verčia investuoti į spartesnį prekių pristatymą. Bendrovės „Venipak“ vadovas Justas Šablinskas teigia, kad „Same Day Delivery“ („tos pačios dienos pristatymas“) yra viena iš esminių jo vadovaujamos bendrovės paslaugų krypčių tiek Lietuvoje, tiek ir kitose Baltijos šalyse.

„2017 ir 2018 metais daug investavome į terminalų plėtrą Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje – vien praėjusiais metais atidarėme penkis naujus terminalus Baltijos šalyse, taip pat stipriai išplėtėme „Pick up“ punktų tinklą. Šios naujovės leidžia užtikrinti, kad siunta gali pasiekti adresatą sutartu laiku per vieną dieną ne tik Lietuvoje, bet ir tarp šalių – siunčiant siuntą iš Lietuvos į Estiją ar Latviją“, — sako J. Šablinskas.

„Greitesnis ir lankstesnis prekių pristatymas prekybos įmonėms leidžia susikurti konkurencinį pranašumą. Jeigu prekė tokia pati ir jos kaina beveik nesiskiria, pristatymo laikas yra esminis pranašumas kovoje dėl kliento. Tai ypač pastebime e-komercijos sektoriuje, kur nemaža dalis klientų norėtų prekę gauti dar tą pačią dieną. Klientų poreikiai auga ir prie jų prisitaikę rinkos dalyviai laimi“, — sako J. Šablinskas.

Europos Sąjungoje ir Jungtinėse Amerikos Valstijose atliktas tyrimas rodo, kad net 47 proc. vartotojų apsisprendimą dėl prekės įsigijimo grindžia jos pristatymo greičiu: „Tačiau tai yra tik pradžia, nes prekių pristatymo tempai turės dar greitėti. Tyrimai rodo, kad beveik pusė visų pirkėjų prekes nori gauti per 1 – 3 valandas“.

Šiuo metu visame pasaulyje beveik pusė prekybos įmonių savo klientams sudaro galimybę prekes gauti per vieną dieną, o per artimiausius dvejus metus šis skaičius padidės iki 65 procentų: „Atliktas tyrimas rodo, kad net 25 proc. pirkėjų atsisako pabaigti pirkimą, jeigu nemato greito pristatymo galimybės. Net ir mes patys sulaukiame skambučių, kai klientai klausia, ar negalėtų patys atvažiuoti pasiimti prekių iš sandėlio, nes jam reikia to produkto kuo skubiau“.

Ir toliau investuos į naujoves

Anot „Venipak“ vadovo, norint siuntas pristatyti per vieną dieną, labai svarbus yra kurjerių efektyvumas. Dėl šios priežasties pasaulyje greitųjų siuntų tarnybos investuoja į naujoves.

„Mūsų pačių vienas iš paskutinių inovatyvių produktų, kurį vieni pirmų pasaulyje pristatėme Lietuvos rinkai ir sėkmingai pradėjome naudoti dar 2016-aisiais, yra  „Venipak Drive“. Šis projektas yra paremtas „crowdsourcing“ principu, kurio esmė yra, kad siuntas konkrečiam gavėjui pristato eiliniai, tačiau kruopščiai atrinkti žmonės, bet ne kurjerių tarnybos darbuotojai.  Pastarąjį projektą toliau sėkmingai plėtojame „tos pačios dienos“ pristatymo paslaugai atlikti.

„Nors jaučiame didelį poreikį iš įmonių, tačiau šiuo metu prekės pristatymas tą pačią dieną labiausiai yra paplitęs tarp fizinių pirkėjų, todėl kurjeriai prekes dažniausiai pristatyto vakarais, patogiausiu laiku klientams. „Venipak Drive“ projekto dėka, mes galime efektyviai, greitai  ir lanksčiai pristatyti prekes pirkėjui. Tokiu būdu „Venipak“ paslaugas naudojančios įmonės įgyja konkurencinį pranašumą prieš konkurentus. Dar šiais metais šį projektą ketiname paleisti Latvijoje ir Estijoje“, — sako J. Šablinskas.

„Per kelis metus prie projekto prisijungė daugiau nei 150 žmonių, kurie bent kartą per savaitę pristato siuntas į kaimynų namus ar aplinkinius biurus. Tai mums ypač padeda šventiniu laikotarpiu, kuomet siuntų kiekiai stipriai išauga. Šiais metais planuojame, kad žmonių dalyvaujančių Venipak Drive projekte skaičius išaugs dvigubai“, — sako J. Šablinskas.

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Atsistatydino „Klasco“ generalinis direktorius

Vytautas Kaunas, „Achemos grupės“ valdomos vienos didžiausių Klaipėdos krovos bendrovių „Klasco“ generalinis...

Naujų automobilių pardavimai Lietuvoje augo sparčiausiai ES

Naujų automobilių pardavimų augimas Lietuvoje per tris šių metų mėnesius buvo sparčiausias Europos Sąjungoje,...

Pirmąjį ketvirtį „airBaltic“ iš Lietuvos skraidino 20% daugiau keleivių 1

Pirmąjį šių metų ketvirtį oro bendrovė „airBaltic“ aptarnavo daugiau kaip 100.000 keleivių į Lietuvą ir iš...

Su „Vlantana“ susijusi „Stonus Invest“ prie Klaipėdos planuoja logistikos centrą Premium 1

Bendrovė „Stonus Invest“ Klaipėdos rajone, šalia autostrados Vilnius–Klaipėda, ketina statyti naują...

Žalieji sprendimai ateities miestams: mažiau tarši logistika Verslo tribūna 1

Tokiu pavadinimu konferenciją Vilniuje balandžio 12 d. surengė Žaliosios politikos institutas. Renginyje,...

Europos Parlamentas pritarė papildomoms saugumo priemonėms automobiliuose

Nuo 2022 m. Europos Sąjungos (ES) rinkoje parduodamuose naujuose automobilių modeliuose turės būti sumontuota...

„Silberauto“ netoli Gariūnų planuoja kėbulų remonto kompleksą

Vokietijos automobilių gamintojai „Daimler“ Lietuvoje atstovaujanti Estijos kapitalo bendrovė „Silberauto“...

Blokų grandinės logistikoje: kelią skinantys milžinai kviečia mažesnius Premium

Blokų grandinių („blokchain“) technologija žada naujas logistikos galimybes: gerąja „Maersk“ ir IBM praktika...

Kad kvėpuoti būtų lengviau: „valstiečiai“ galėtų prisiminti, kad jie yra ir „žalieji“ 15

Kova su smirdančiu pilkšvai-juodu dūmeliu Europoje jau tapo realybė ir būtų kvaila tai ignoruoti.

ES pučia žaliąjį burbulą – kasmet nori surinkti bent po 180 mlrd. Eur Premium 12

Pastatų renovacija, transportas, mobilumo miestuose projektai, energetika, miškininkystė – tai į...

Finansai
2019.04.15
Įvardijo kovo punktualiausią pasaulyje oro bendrovę

Italijos oro bendrovė „Alitalia“ kovo mėnesį buvo pati punktualiausia oro vežėja pasaulyje, rodo...

Paslaugos
2019.04.13
Naudotų automobilių rinka smuktelėjo po metų augimo 2

2019 m. kovą Lietuvoje pirmą kartą įregistruotas 14.591 naudotas lengvasis automobilis, 5,2% mažiau nei 2018...

Iš „Gelsaugos“ iškeliama apsaugos veikla, svarstys apie pardavimą 4

„Lietuvos geležinkelių“ valdomoje bendrovėje „Gelsauga“ pradedama reorganizacija – į atskirą įmonę...

Lenkijos transporto bendrovė „Laude“ kuriasi Kaune  3

Lenkijos transporto ir logistikos bendrovė „Laude“ kuriasi Kaune – įmonė įsteigė įmonę „Laude Baltica“.

Sandėliavimo patalpų plėtotojai atranda Klaipėdą   Premium

Pastaruosius kelerius metus banguotai besivysčiusi Klaipėdos sandėliavimo NT rinka šiemet įgauna pagreitį ir...

Statyba ir NT
2019.04.12
„Uber“ atvėrė detalius finansinius rezultatus 5

JAV pavėžėjimo paslaugų bendrovė „Uber“, balandį planuojanti vieną šiemet labiausiai laukiamų ir...

Rinkos
2019.04.12
1.000 Eur paskata naujai transporto priemonei įsigyti – geriau nei nieko, bet perversmo nebus Premium 25

Vyriausybė planuoja persodinti lietuvius į mažiau taršius automobilius. Pokyčiai bus skatinami taršių...

Perspektyvi kryptis: magistralinio kelio Vilnius–Panevėžys nauji projektai Premium 7

Šalia magistralinio kelio A2 Vilnius–Panevėžys vienu metu įgyvendinama keletas projektų – ruošiami sklypai...

Pramonė
2019.04.12
„Ford“ irgi siūlys gamyklinę telematikos sistemą Premium

Koncernas „Ford“ Amsterdame neseniai vykusiame renginyje paskelbė apie jau šiemet Europoje pradedamus siūlyti...

Paslaugos
2019.04.11
K. Mažeika: už seno automobilio atsisakymą – 1.000 Eur 45

Kęstutis Mažeika, aplinkos ministras, ketvirtadienį pranešė, kad patvirtinus taršos mažinimo planą...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau