„Rail Baltica“ projektas Latvijoje gali vėluoti maždaug 2,5 metų

Kaimyninės šalies ministras tvirtina, kad 2020 metais planuoti statybos darbai gali būti nepradėti.
Apie tai praneša valstybinis Estijos transliuotojas err.ee su nuoroda į agentūrą BNS.
Mes dirbame, siekdami užtikrinti būtiną finansavimą. Su Briuseliu ir kitomis Baltijos šalimis sprendžiame, kaip racionaliai panaudoti skirtus pinigus. Tuo pat metu tikimės gauti papildomą finansavimą, nes už dabar turimas lėšas nieko ypatingo pastatyti negalėsime, cituojamas Talis Linkaitis, Latvijos susisiekimo ministras. Jis paaiškino, kad papildomų pinigų prireikė dėl projekto plėtros ir iškilusių reikalavimų.
Aš visų dalyvaujančių šalių paprašiau iki kovo 13 d. parengti tikslų Latvijoje numatomų darbų planą, ketvirtadienį tvirtino p. Linkaitis. Iki 2026 m. kažkas bus pastatyta, bet nutiesti visos trasos dar nepavyks.
Europinės vėžės Rail Baltica geležinkelio magistralė Baltijos šalis prijungs prie Europos geležinkelių tinklo, o šis projektas Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje kainuos apie 5,8 mlrd. Eur. Iki šiol planuota vėžę nuo Lietuvos-Lenkijos pasienio iki Talino pabaigti 2025 m., o 2026 m. pradėti magistralės eksploataciją.
Tačiau dabar atrodo, kad šiuos terminus teks atidėti.
Rašyti komentarą 0
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti