2018-aisiais Baltijos šalyse „Venipak“ fiksavo dviženklį augimą

Publikuota: 2019-02-08
Venipak Lietuva vadovas Justas Šablinskas.
Venipak Lietuva vadovas Justas Šablinskas.

2018-aisiais metais greitųjų siuntų bendrovė „Venipak“ grupės mastu fiksavo dviženklį augimą – siuntų skaičius išaugo 21 procentu lyginant su 2017-aisiais metais. 2018 – taisiais metais visos grupės apyvarta siekė 28,5 mln. eurų bei padidėjo 31 proc. lyginant su 2017 – tais metais.

Bendrovės vadovas Justas Šablinskas teigia, kad praėjusiais metais bendrovė įdiegė daug naujovių, susijusių su kokybės gerinimu ir procesų optimizavimu.

„Praėję metai mūsų įmonei buvo tikrai sėkmingi ir ne tik todėl, kad gabenome daug daugiau siuntų nei užpernai. Augimo be papildomų investicijų tikėtis būtų sunku. Investavome į kurjerių ir visų darbuotojų darbo įrankius, kvalifikacijos kėlimą, toliau sėkmingai vykdome auto parko atnaujinimą bei naujų terminalų atidarymą. Visą tai lemia, kad galime paslaugą atlikti kokybiškiau, o tuo pačiu labai džiugu, kad klientai mumis pasitiki vis labiau“, — sako J. Šablinskas.

J. Šablinskas sako, kad 2019 – taisiais bendrovės apyvarta sieks beveik iki 40 milijonų eurų: „Nauji projektai ir plėtra kitose šalyse lems ir tai, kad bendrovės pajamos turėtų ir toliau didėti“.

Bendrovės pervežamų siuntu kiekis 2018-aisiais, lyginant su 2017-aisiais metais, Lietuvoje išaugo 15 procentų, Latvijoje – 32 procentų, o Estijoje  — 62 procentais.

„Venipak“ pardavimų direktoriaus Tomo Raišelio teigimu, finansiniai duomenys leidžia spėti, kad vietinių siuntimo paslaugų dalis 2018-aisiais Lietuvoje sudarė 21 procentą, Latvijoje – 19  procentų, Estijos rinkoje „Venipak“ kol kas užima neryškią rinkos dalį, tačiau paskutinius keletą metų Estijos padalinys fiksavo apie 60-80 procentų augimą ir nuosaikiai siekia tikslo užimti 15 procentų rinkos.

Siunčiančiųjų kiekis didėja

J. Šablinskas teigia, kad per praėjusius metus didėjo ne tik siuntų, bet ir siunčiančiųjų ir gaunančiųjų siuntas skaičius. „Venipak“ vadovas sako, kad viena iš pagrindinių priežasčių – besitęsiantis e-prekybos augimas.

„Prekybos internetu mastai ir toliau išlieka įspūdingi. Vien Europos Sąjungoje kiekvienais metais fiksuojamas 10 – 12 procentų augimas, o Baltijos valstybės nėra išimtis. Kiekvienais metais jaučiame vis didėjantį poreikį, todėl kai kuriuos procesus pritaikėme būtent e-prekybos klientams, kad pirkėjas savo produktą gautų daug greičiau ir patikimiau“, — sako J. Šablinskas.

Didėjo atsiėmimo punktų skaičius ir investicijos į naujoves

„Venipak“ vadovas teigia, kad siekiant patenkinti didėjančius vartotojų poreikius dėl e-prekybos apimčių augimo, nuolat didinamas siuntų atsiėmimo punktų skaičius. Šiuo metu įmonė visose Baltijos šalyse valdo 282 punktus, Lietuvoje – 157, Latvijoje – 80, Estijoje – 45.

„Turime kuo labiau prisiderinti prie vartotojų poreikių. Matome, kad siuntų atsiėmimo punktai pasiteisina, todėl šiais metais tikrai plėsime jų tinklą, ypač Latvijoje ir Estijoje“, — sako J. Šablinskas.

Bendrovės vadovas teigia, kad didelį proveržį įmonė pasiekė investuodama į procesų optimizavimą bei IT sprendimus.

„Ne pirmus metus „Venipak“ gana daug investuoja į IT sprendimus, nes manome, kad procesų optimizavimas – tiek siuntų apdorojimo ir rūšiavimo terminaluose, tiek pagalba kurjeriams – atsiperka. Mūsų IT sprendimų dėka savo klientams galime pasiūlyti kokybiškesnes paslaugas – siuntų pristatymo kokybė ir greitis ženkliai pagerėjo, klientai daug geriau atsiliepia apie mūsų paslaugas“, — sako J. Šablinskas.

Pašnekovas teigia, kad visame pasaulyje greitųjų siuntų bendrovės stengiasi konkuruoti inovatyviais sprendimais.

„2018-aisiais galėjome stebėti, kaip stipriai informacinės technologijos ir inovacijos keičia šį sektorių. Europoje ir Amerikoje dažniau pradėta naudoti inovatyvias technologija, vis labiau eksperimentuojama su skraidančiais dronais ir siuntų pristatymu autonominėmis priemonėmis. Mūsų pačių vienas iš paskutinių inovatyvių produktų, kurį vieni pirmų pasaulyje pristatėme Lietuvos rinkai ir sėkmingai pradėjome naudoti dar 2016-aisiais, yra  „Venipak Drive“. „Venipak Drive“ projektas yra paremtas „crowdsoursing“ principu, kurio esmė yra, kad siuntas konkrečiam gavėjui pristato eiliniai žmonės, bet ne kurjerių tarnybos darbuotojai.  Pastarąjį projektą toliau sėkmingai plėtojame Lietuvoje, bei planuojame jį panaudoti vis labiau populiarėjančiai „tos pačios dienos“ pristatymo paslaugai. „Venipak Drive“ ateinančiais metais ketiname įgyvendinti Latvijoje, Estijoje ir kitose šalyse, kuriose vykdysime veiklą. Todėl naujovių prasme metai tikrai bus įdomūs“, — sako J. Šablinskas.

Bendrovė „Venipak“ yra viena didžiausių greitųjų siuntų tarnybų Baltijos šalyse, kuri veiklą vykdo Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, turi atstovybes Lenkijoje bei neužilgo pradės veiklą Vokietijoje.  

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Gauk nemokamą TRANSPORTO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Honda“ atsisako dyzelinių variklių, pereina prie elektros 1

2021 m. „Honda“ ketina uždaryti Jungtinėje Karalystėje esančią gamyklą ir Europoje nebesiūlyti dyzelinių...

Automobiliai
2019.09.30
„Volkswagen“ sulaukė ieškinio iš 400.000 savo klientų  1

Vokietijos koncernas sulaukė paties didžiausio ieškinio, susijusio su taršos duomenų klastojimo skandalu.

Automobiliai
2019.09.30
Vyriausybėje – neskelbtas posėdis dėl „Belaruskalij“ ir I. Udovickio planų Klaipėdos uoste

Vyriausybė pirmadienį uždarame posėdyje apsvarstė Baltarusijos trąšų įmonės „Belaruskalij“ ir verslininko...

„Girteka Logistics“ savininkai parduoda sandėliavimo paslaugų įmonę 2

„ME Investicija“ už nenurodomą sumą parduoda savo bendrovę „Terminal LT“ ir koncentruojasi į tarptautinio...

„Rimi Lietuvos“ vadovas G. Bandzevičius: internetu užsakytas prekes nuvešime savo transportu Premium

Giedrius Bandzevičius, „Rimi Lietuvos“ generalinis direktorius, interviu VŽ atskleidžia, kad „Rimi Drive“...

Prekyba
2019.09.30
Tyrimas: autonominiai automobiliai tik didintų spūstis 14

Jei autonominiais automobiliais jau dabar būtų leidžiama be jokių apribojimų naudotis viešuose keliuose, tai...

„Aston Martin“ SUV: pirmoji informacija 1

Prabangių britiškų automobilių gamintojas „Aston Martin“ paskelbė pirmąją oficialią informaciją apie gamybai...

Automobiliai
2019.09.29
Po programinės įrangos atnaujinimo „Tesla“ turės ir karaokės funkciją

JAV elektromobilių kompanija „Tesla“ artimiausiomis dienomis pristatys programinės įrangos atnaujinimą, kuris...

Automobiliai
2019.09.28
Pirmasis „Volvo“ elektromobilis bus „vienas saugiausių“ gamintojo modelių 8

Intensyvią savo automobilių gamos elektrifikaciją planuojantis Švedijos automobilių gamintojas spalį ketina...

Automobiliai
2019.09.28
VŽ bando: visureigių mėgėjams subalansuotas „Ford Focus Active“ Premium 5

Pirkėjų potraukis SUV tipo automobiliams ir krosoveriams lemia ir visureigius primenančių versijų atsiradimą.

Automobiliai
2019.09.27
„Lietuvos geležinkeliai“ vėl pratęsė Vilniaus–Klaipėdos ruožo elektrifikavimo konkursą 7

Valstybės valdomiems „Lietuvos geležinkeliams“ nepavyksta užbaigti daugiau kaip prieš pusantrų metų paskelbto...

„Modus Group“ trečdaliu didino I-ojo pusmečio pajamas  7

Iki 226,3 mln. Eur didėjusį grupės pajamų augimą palaikė investicijos į plėtrą užsienio rinkose.

J. Narkevičius: uosto vadovo konkursas bus arba greitai, arba iš viso nebus 1

Susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius sako, kad Klaipėdos uosto vadovo konkursas bus paskelbtas arba...

„Ionity“ elektromobilių stotelių tinklas pradeda plėtrą Lietuvoje  Premium 12

Dar šiais metais turėtų būti pastatytos pirmosios itin didelės galios visą Europą apimančio elektromobilių...

Automobiliai
2019.09.27
Eksportuotojai iriasi prieš srovę ant kaštų keteros  Premium

Silpstant paklausai užsienio šalyse, maloniai stebimas sparčiau, nei tikėtasi, augantis paslaugų ir prekių...

Finansai
2019.09.27
Vežėjams siūlo už degalus mokėti išmaniai ir išvengti sukčių Premium 3

Įvairiose srityse atsiskaitymams keliantis į išmaniuosius įrenginius, vežėjai vis dar masiškai naudojasi...

Paslaugų eksportas auga dukart sparčiau nei prekių 

Nors Lietuvos eksporto tempai lėtėja dėl lėtėjančio augimo užsienio šalyse, eksporto vertė išlieka istorinėse...

Finansai
2019.09.26
„Ziticity“ ruošiasi startui Paryžiuje Premium 2

Lietuvių siuntų pristatymo startuolis UAB „Miesto logistika“, veikiantis su prekės ženklu „Ziticity“, dar...

Paslaugos
2019.09.26
Seimas atskyrė taksi ir pavėžėjimo paslaugų teikimą 2

Nuo 2020 metų įsigalios naujos taksi ir pavėžėjų paslaugų teikimo taisyklės.

Bankrutuoja ir „Thomas Cook“ padalinys Vokietijoje 2

Bankrutuoja dar viena šią savaitę veiklą nutraukusios britų kelionių organizavimo milžinės „Thomas Cook“...

Paslaugos
2019.09.25

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau