„Linavos“ generalinis sekretorius: nesąžiningi vežėjai daro žalą sąžiningiems

Vakar Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybai (FNTT) paskelbus apie įspūdingai didelį nustatytų transporto įmonių daromą pažeidimų kiekį, vežėjų atstovai tvirtina nematantys vietos tokiam verslui.
VŽ rašė, kad per šiuos metus FNTT kartu su Valstybine mokesčių inspekcija (VMI) ir Valstybine darbo inspekcija (VDI) atliko 40-ies transporto sektoriaus bendrovių patikrinimus. 75% patikrinimų užbaigti nustačius įvairių pažeidimų.
Tačiau vežėjų atstovai svarsto, kad tokie rezultatai negali charakterizuoti viso sektoriaus.
Mes visada sakome tiek savo asociacijos nariams, tiek vadovybei: Baudžiamąjį kodeksą reikia gerbti. Jeigu yra pažeidėjai, juos reikia traukti į šviesą, VŽ tvirtina Mečislavas Atroškevičius, Nacionalinės vežėjų asociacijos Linava generalinis sekretorius.
Nežinau, ar tos išaiškintos bendrovės mūsų nariai, ar ne. Bet mes to negalime toleruoti: tokie verslininkai nesąžiningai konkuruoja, taip padarydami žalą rinkai ir sąžiningiems vežėjams. Mūsų pozicija visada tokia buvo, yra ir bus.
Sąmoningi nusižengimai
Ar FNTT paskelbtas faktas, kad 75% patikrintų įmonių išaiškintos kaip darančios pažeidimus, reiškia, kad visas sektorius turi problemų?
Jeigu aš patikrinsiu 4 blogiausias įmones ir jų tarpe bus 75% tai bus teisybė. Bet jeigu patikrinsiu 4 geras įmones, ten bus 0%. Mano manymu, tai neperteikia tikros situacijos. Šiandien verslo veikla yra skaidri, nes gerai matoma. Net su Rusija nebėra atsiskaitymų grynais pinigais, nebėra pinigų vežiojimo lagaminuose. Nėra net išankstinių apmokėjimų: nuveži krovinius, surenki dokumentus, nusiunti užsakovui ir jis anksčiau ar vėliau apmoka, sako p. Atroškevičius. Todėl man tai labai keista. Tokie nusižengimai galėjo būti daromi tik realizuojant nuo pradžių neskaidrias schemas.
Priešnuodis nuolaidos
FNTT taip pat praneša apie išaiškintą nelegalią degalinę, kurioje iš Rytų grįžusių vilkikų bakuose esantys degalai perpilami į tuos, kurie važiuoja į Vakarų šalis.
Ponas Atroškevičius tvirtina, kad tokiai veiklai gerą prevenciją daro asociacijos sutartys su degalų tiekėjais.
Jeigu Rusijoje litras degalų kainuoja 6070 centų, o mes čia gauname nuolaidas ir dar atskaičiuojame PVM, normaliems vežėjams net neapsimoka tuo užsiimti, tikina vienas Linavos vadovų. Jis pasakoja, kad tokios lengvatų programos ne vieną vežėja privertė uždaryti nuosavas nedideles degalines, kurių išlaikymas taip pat reikalauja nemažų kaštų.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Logistika
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti