„Girteka“ savo vilkikus įregistravo ir Vokietijoje

Lietuvos transporto gigantas paskelbė savo pirmuosius vilkikus įregistravęs didžiausioje Europos transporto rinkoje. Tai Girtekai leis apeiti svetimšaliams vežėjams Vokietijoje taikomus ribojimus.
Atsižvelgdami į augančią pilnų krovinių (FTL) transportavimo paklausą Vokietijos rinkoje, jau šiandien savo pirmuosius vilkikus užregistravome su šios šalies valstybiniais numeriais. Šis svarbus įvykis yra vienas nedidelis žingsnis tikslo link iki 2021 m. turėti 10.000 vilkikų ir 20.000 jų vairuotojų, trečiadienį išplatintame pranešime cituojamas Kristianas Kaasas Mortensenas, Girteka Logistics strateginės partnerystės direktorius.
Linkedin socialiniame tinkle yra viešinami Girtekos skelbimai, kuriais kviečiama įsidarbinti Krailsheime, Baden-Viurtenbergo žemėje esančioje įmonėje.
Lietuvos transporto įmonių ėjimas į Vakarų Europos šalis jau kurį laiką vykstantis, šių šalių protekcionizmo paskatintas procesas. VŽ žiniomis, vis daugiau mūsų vežėjų perka Vokietijos, Prancūzijos ir kitų svarbių rinkų įmones, sudarydami palankias sąlygas savo veiklai tose valstybėse.
Girteka Logistics grupė iki šiol skelbėsi savo įmones turinti Rusijoje, Danijoje ir Norvegijoje. Dabar išplatintas pranešimas nurodo, kad Lietuvos transporto gigantas tapo ir vietiniu Vokietijos vežėju, kuriam bus suteikiamos galimybės neribotai atlikti kabotažinius (vidinius) krovinių vežimus.
Koziris vairuotojai
Grupė nurodo, kad Europos ir Vokietijos transporto bendroves kamuoja chroniškai didėjantis vairuotojų trūkumas.
Kalbama, kad 2018 m. būtent dėl šios problemos negalėjo važiuoti 20 % Vokietijos vilkikų, rašoma Girtekos pranešime.
Grupė skelbiasi bendradarbiaujanti su pasaulyje pirmaujančiais prekių ženklais ir jų produkciją transportuojanti visoje Europoje.
Bendrovės raktas į sėkmę visada buvo tarptautiniai FTL (full trailer load pilnų, vienu adresu vežamų krovinių VŽ) pervežimai dideliais atstumais. Nuo šiol integruota įmonės teikiamų paslaugų portfelio dalis tampa ir Vokietijos vietinė logistikos paslaugų rinka, rašoma pranešime.
Ponas Mortensenas pastebi, kad pastaraisiais metais Vokietijos pervežimo bendrovės niekaip negali išspręsti vis gilėjančios vairuotojų trūkumo problemos.
Tuo tarpu mūsų vairuotojų skaičius nuo 2018 m. sausio iki šios dienos išaugo nuo 8.000 iki daugiau kaip 10.000, pranešime skelbia p. Mortensenas. Įmonės veiklos pradžioje galėjome konkuruoti maža paslaugų kaina iš Rytų, o šiandien esame sunkiai įveikiami dėl augančios paslaugų apimties ir aukšto profesionalumo lygio. Šiais žodžiais p. Mortensenas leidžia suprasti, kad Lietuvos transporto gigantas jau yra perėjęs į naują kokybinį lygmenį.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Logistika
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti