„Ergo“ nebereikalaus dalies pažymų apie automobilių apsaugos lygį

Publikuota: 2018-06-11
„Ergo“ nusprendė iš didelės dalies klientų nebereikalauti pažymų apie automobilio saugumo įrangos lygį. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
„Ergo“ nusprendė iš didelės dalies klientų nebereikalauti pažymų apie automobilio saugumo įrangos lygį. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Pirmoji Lietuvoje tokių pažymų nusprendusi atsisakyti bendrovė „Ergo“ apeliuoja į klientų sąmoningumą ir ketina supaprastinti administravimo procesą.

Draudimo bendrovės pranešime skelbiama, kad ši naujovė tiesiogiai palies kas penktą kasko draudimą perkantį asmenį.

„Beveik prieš dvidešimtmetį buvo įvestas reikalavimas kasko draudžiamuose automobiliuose sumontuoti tam tikras apsaugos sistemas, kurios dėl skirtingos automobilių modelių rizikos buvo suskirstytos į 4 lygius. Šiandien mes pirmieji atliekame esminį pokytį – daugiau nei pusės vairuotojų, norinčių savo transporto priemones apdrausti savanorišku kasko, nebeprašysime pateikti informacijos apie automobilio apsaugos lygį. Tuo pačiu šis pasikeitimas itin naudingas ir mums, nes leidžia gerinti veiklos efektyvumą, didesnį dėmesį skiriant klientų poreikiams ir jų aptarnavimui“, – pranešime cituojamas Darius Bivainis, „Ergo“ Lietuvoje Draudimo departamento direktorius.

Draudikas tvirtina, kad šiuolaikiniai klientai yra atsakingesni, todėl reikalavimas pateikti visų automobilių apsaugos sistemos specifikaciją šiandieninei rinkai buvo perteklinis.

4 kategorijos

2000 m. Lietuvos draudimo rinkoje buvo nutarta automobilių apsaugos sistemas skirstyti į keturis lygius. 1 ir 2+ – tai sistemos, turinčios sekimo funkciją. 2 lygio sistema turi aukšto lygio variklio ir kitų prietaisų blokavimo funkciją, 3 lygio – imobilizatorius su garsine signalizacija, 4 –imobilizatorius ar bet kokia kita apsaugos sistema.

Automobiliams, priklausomai nuo jų vertės, vagysčių dažnio ir kitų niuansų, būdavo nustatyti reikalavimai turėti tam tikro lygio apsaugos sistemą, o bent 4 lygis – reikalaujamas  visoms lengvosioms transporto priemonėms.

Jeigu automobilis nėra naujas, 4 lygio apsaugos sistemos buvimą buvo galima nustatyti ir po įvykio pateikus transporto priemonę apžiūrai ar pagal jos VIN kodą. Be to, imobilizatorius daugelyje naujesnių automobilių būna jau standartinėje komplektacijoje.

„Daugiausia laiko sutaupys automobilių, kuriems buvo reikalinga turėti 3 lygio sistemą, vairuotojai, kadangi garsinės signalizacijos retai būna standartinėje naujų automobilių įrangoje. Jeigu automobilis pirktas naudotas su papildomai sumontuota garsine sistema, specialų išrašą apie apsaugos buvimą gali išduoti tik jas montuojančios įmonės“, – nurodo p. Bivainis.

Pokytis palies daugiau nei pusę vairuotojų

Pakitus bendrovės reikalavimams, apie esančią apsaugos sistemą informacijos pateikti nebeturi 56% apdraustų automobilių vairuotojų.

Šiuo metu net 40,7% „Ergo“ klientų automobilių apsaugos lygis pakeistas iš 4 į nereikalaujamą, dar 11,8% – iš 3 į nereikalaujamą. Informacijos apie apsaugos lygį nebus reikalaujama ir daugelio populiarių automobilių – „Toyota Avensis“, „Nissan Qashqai“, „Toyota Auris“ ir kt.

„Daug naujesnių automobilių jau turi imobilizatorius, o ar reikia papildomos apsaugos, vairuotojai turėtų nuspręsti patys, įvertindami riziką ir savo požiūrį į turto saugojimą“, – cituojamas p. Bivainis.

Taip pat pranešama, kad nei draudimo agentui, nei brokeriui, nei pačiam klientui papildomų veiksmų dėl to atlikti nereikės. Pasiūlyme, polise ir kitose sistemose bus tiesiog nurodyta, kad apsaugos sistema nereikalaujama.

Parodytas pasitikėjimas

Robertas Šaltis, Lietuvos draudimo brokerių įmonių asociacijos prezidentas, VŽ pripažino, kad šis „Ergo“ sprendimas vertintinas kaip pažangus ir progresyvus.

„Lietuvoje tai yra naujas sprendimas, kuris galbūt iš draudiko reikalauja ir drąsos, ir pasitikėjimo. Bet jis tikrai supaprastins administravimą, todėl patiks tiek klientams, tiek patiems draudikams“, – sakė p. Šaltis. Jis pastebėjo, kad tokiam sprendimui pagrindą suteikia šiuolaikiniuose automobiliuose gamintojų montuojama saugos įranga, kuri dažnai užtikrina deramą apsaugą.

„Ergo“ yra viena pirmaujančių draudimo grupių Europoje, taip pat ir Baltijos šalyse, siūlanti ne gyvybės, gyvybės bei sveikatos draudimą. 2017 m. įmokų suma „Ergo“ Baltijos šalyse sudaro 242 mln. Eur. Praėjusiais metais „Ergo“ Baltijos šalyse klientams apmokėjo žalų už beveik 143 mln. Eur.

Pagrindinis „Ergo“ akcininkas yra viena didžiausių pasaulyje perdraudimo grupių „Munich Re“.

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą TRANSPORTO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Opel“ būstinėse – kratos

Automobilių gamintojo „Opel“ būstinėse Vokietijoje policija pirmadienį vykdo kratas.

Transportas
17:16
Įkaitų drama paralyžiavo Kelno traukinių stotį

Vokietijos Kelno miesto centrinė traukinių stotis pirmadienio popietę buvo evakuota, sutriko traukinių...

Kelininkai skelbiasi pasirengę žiemos sezonui

Valstybės įmonė „Kelių priežiūra“ skelbia pradedanti žiemos sezoną: nuo šiandien visos kelių tarnybos,...

Transportas
14:19
Energetikos ministerija su „Danpower“ aptars investicijas į elektromobilių įkrovos stoteles

Energetikos ministras ir Vokietijos bendrovės „Danpower“ atstovai antradienį aptars elektromobilių įkrovos...

Energetika
12:31
„Novaturo“ apyvarta per devynis mėnesius padidėjo 30% 1

Didžiausios Baltijos šalyse kelionių organizatorės AB „Novaturas“ apyvarta 2018 m. sausio - rugsėjo mėnesiais...

„Lietuvos geležinkeliai“ iš rinkos dalyvių laukia preliminarių pasiūlymų būstinei 1

Valstybės valdoma AB „Lietuvos geležinkeliai“ iš nekilnojamojo turto (NT) rinkos dalyvių laukia preliminarių...

Elektromobiliai: neišvengiama perspektyva su neeiliniu iššūkiu gamintojams Premium

Artimiausiais metais Europos automobilių prekybos salonus užplūs elektromobiliai, tačiau tai gamintojams...

Transportas
2018.10.14
Vietoj vinječių siūlomas naujas vilkikų mokestis 1

Seimo Biudžeto ir finansų komitetas šią savaitę sustabdė projekto svarstymą. Parlamentarams kilo įtarimų dėl...

Transportas
2018.10.13
Kokie iššūkiai laukia naujojo „Airbus“ CEO 1

Guillaume Faury nuo 2019 m. balandžio vadovaus „Airbus“, Europos orlaivių gamintojai. Naujajam CEO teks...

Vadyba
2018.10.13
Ateities transporto vizija: lustai mašinose, ženkluose ir pastatuose Premium 6

Enrico Salvatori, JAV lustų gamintojo „Qualcomm“ viceprezidentas, sako, kad 5G ryšys leis tikrove paversti...

Technologijos
2018.10.12
Lėktuvai aplenks tankiai apgyvendintus Vilniaus rajonus 9

Nuo šių metų gruodžio į Vilniaus oro uostą ir iš jo skrendantys lėktuvai skris virš mažiau apgyvendintų...

Transportas
2018.10.12
Lietuvos ir Lenkijos geležinkeliai bandys didinti greitį nuo Kauno iki Balstogės 13

Lietuvos ir Lenkijos geležinkelių atstovai tariasi, kaip padidinti greitį jau nutiestame ir veikiančiame...

Transportas
2018.10.12
Tyrimas: skrydžių bendrovėms prastai aptarnauti keleivius apsimoka 4

Turėjote įtarimų, jog prastai aptarnauti keleivius oro bendrovėms iš tikrųjų yra naudinga? Dabar tai įrodyta...

Kelių direkcijai vadovaus Andrejevas 6

Lietuvos automobilių kelių direkcijai (LAKD) vadovaus iki šiol laikinai vadovo pareigas ėjęs Vitalijus...

Transportas
2018.10.11
Pritarta privačių lėšų panaudojimo iniciatyvą skatinančioms Kelių įstatymo pataisoms

Seimo Ekonomikos komitetas šiandien pritarė Kelių įstatymo pakeitimams, kurie turėtų paskatinti privačių lėšų...

Transportas
2018.10.11
Vilniuje pristatytas pirmasis „Alto“ markės autobusas 14

„Altas komercinis transportas“ Vilniuje pristatė Hanoverio IAA 2018 parodoje viešai parodytą pirmąjį savos...

Transportas
2018.10.10
Po ES šalių susitarimo toliau deramasi dėl automobilių taršos mažinimo 2

ES šalys antradienį vakare susitarė iki 2030 m. automobilių išmetamo CO2 kiekį sumažinti 35%.

Transportas
2018.10.10
„Wizz Air“ seka „Ryanair“ pavyzdžiu – riboja nemokamo bagažo apimtį 6

Pigių skrydžių bendrovė „Wizz Air“ nuo lapkričio leis į saloną nemokamai neštis tik vieną, mažesnį rankinio...

Transportas
2018.10.10
„Baltic Ground Services“ Ukrainoje nuomos pusvagonius 1

Gedimino Žiemelio kontroliuojamai AB „Avia Solutions Group“ priklausanti UAB „Baltic Ground Services“...

Transportas
2018.10.10
„Penki kontinentai“ atnaujins Lietuvos oro uostų ryšio infrastruktūrą 8

Įmonių grupei „Penki kontinentai“ priklausanti UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ (PKKC) laimėjo...

Technologijos
2018.10.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau