„Ergo“ nebereikalaus dalies pažymų apie automobilių apsaugos lygį

Publikuota: 2018-06-11
„Ergo“ nusprendė iš didelės dalies klientų nebereikalauti pažymų apie automobilio saugumo įrangos lygį. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
„Ergo“ nusprendė iš didelės dalies klientų nebereikalauti pažymų apie automobilio saugumo įrangos lygį. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Pirmoji Lietuvoje tokių pažymų nusprendusi atsisakyti bendrovė „Ergo“ apeliuoja į klientų sąmoningumą ir ketina supaprastinti administravimo procesą.

Draudimo bendrovės pranešime skelbiama, kad ši naujovė tiesiogiai palies kas penktą kasko draudimą perkantį asmenį.

„Beveik prieš dvidešimtmetį buvo įvestas reikalavimas kasko draudžiamuose automobiliuose sumontuoti tam tikras apsaugos sistemas, kurios dėl skirtingos automobilių modelių rizikos buvo suskirstytos į 4 lygius. Šiandien mes pirmieji atliekame esminį pokytį – daugiau nei pusės vairuotojų, norinčių savo transporto priemones apdrausti savanorišku kasko, nebeprašysime pateikti informacijos apie automobilio apsaugos lygį. Tuo pačiu šis pasikeitimas itin naudingas ir mums, nes leidžia gerinti veiklos efektyvumą, didesnį dėmesį skiriant klientų poreikiams ir jų aptarnavimui“, – pranešime cituojamas Darius Bivainis, „Ergo“ Lietuvoje Draudimo departamento direktorius.

Draudikas tvirtina, kad šiuolaikiniai klientai yra atsakingesni, todėl reikalavimas pateikti visų automobilių apsaugos sistemos specifikaciją šiandieninei rinkai buvo perteklinis.

4 kategorijos

2000 m. Lietuvos draudimo rinkoje buvo nutarta automobilių apsaugos sistemas skirstyti į keturis lygius. 1 ir 2+ – tai sistemos, turinčios sekimo funkciją. 2 lygio sistema turi aukšto lygio variklio ir kitų prietaisų blokavimo funkciją, 3 lygio – imobilizatorius su garsine signalizacija, 4 –imobilizatorius ar bet kokia kita apsaugos sistema.

Automobiliams, priklausomai nuo jų vertės, vagysčių dažnio ir kitų niuansų, būdavo nustatyti reikalavimai turėti tam tikro lygio apsaugos sistemą, o bent 4 lygis – reikalaujamas  visoms lengvosioms transporto priemonėms.

Jeigu automobilis nėra naujas, 4 lygio apsaugos sistemos buvimą buvo galima nustatyti ir po įvykio pateikus transporto priemonę apžiūrai ar pagal jos VIN kodą. Be to, imobilizatorius daugelyje naujesnių automobilių būna jau standartinėje komplektacijoje.

„Daugiausia laiko sutaupys automobilių, kuriems buvo reikalinga turėti 3 lygio sistemą, vairuotojai, kadangi garsinės signalizacijos retai būna standartinėje naujų automobilių įrangoje. Jeigu automobilis pirktas naudotas su papildomai sumontuota garsine sistema, specialų išrašą apie apsaugos buvimą gali išduoti tik jas montuojančios įmonės“, – nurodo p. Bivainis.

Pokytis palies daugiau nei pusę vairuotojų

Pakitus bendrovės reikalavimams, apie esančią apsaugos sistemą informacijos pateikti nebeturi 56% apdraustų automobilių vairuotojų.

Šiuo metu net 40,7% „Ergo“ klientų automobilių apsaugos lygis pakeistas iš 4 į nereikalaujamą, dar 11,8% – iš 3 į nereikalaujamą. Informacijos apie apsaugos lygį nebus reikalaujama ir daugelio populiarių automobilių – „Toyota Avensis“, „Nissan Qashqai“, „Toyota Auris“ ir kt.

„Daug naujesnių automobilių jau turi imobilizatorius, o ar reikia papildomos apsaugos, vairuotojai turėtų nuspręsti patys, įvertindami riziką ir savo požiūrį į turto saugojimą“, – cituojamas p. Bivainis.

Taip pat pranešama, kad nei draudimo agentui, nei brokeriui, nei pačiam klientui papildomų veiksmų dėl to atlikti nereikės. Pasiūlyme, polise ir kitose sistemose bus tiesiog nurodyta, kad apsaugos sistema nereikalaujama.

Parodytas pasitikėjimas

Robertas Šaltis, Lietuvos draudimo brokerių įmonių asociacijos prezidentas, VŽ pripažino, kad šis „Ergo“ sprendimas vertintinas kaip pažangus ir progresyvus.

„Lietuvoje tai yra naujas sprendimas, kuris galbūt iš draudiko reikalauja ir drąsos, ir pasitikėjimo. Bet jis tikrai supaprastins administravimą, todėl patiks tiek klientams, tiek patiems draudikams“, – sakė p. Šaltis. Jis pastebėjo, kad tokiam sprendimui pagrindą suteikia šiuolaikiniuose automobiliuose gamintojų montuojama saugos įranga, kuri dažnai užtikrina deramą apsaugą.

„Ergo“ yra viena pirmaujančių draudimo grupių Europoje, taip pat ir Baltijos šalyse, siūlanti ne gyvybės, gyvybės bei sveikatos draudimą. 2017 m. įmokų suma „Ergo“ Baltijos šalyse sudaro 242 mln. Eur. Praėjusiais metais „Ergo“ Baltijos šalyse klientams apmokėjo žalų už beveik 143 mln. Eur.

Pagrindinis „Ergo“ akcininkas yra viena didžiausių pasaulyje perdraudimo grupių „Munich Re“.

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą TRANSPORTO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
VŽ bando: „Hyundai“ flagmanas „Santa Fe“  Premium

Ketvirtoji didžiojo korėjiečių markės SUV automobilio karta artėja „premium“ segmento standartų ir kainos...

Automobiliai
21:45
8,6 mln. eurų ES paramos – Kauno ir Vilniaus intermodaliniams terminalams 1

Kauno ir Vilniaus intermodalinių terminalų rekonstrukcijai skirta 8,6 mln. eurų paramos iš Europos...

19:55
Rinkimų kampaniją „Linavoje“ lydi teismai ir „fizinė jėga“

Nacionalinei vežėjų asociacijai ruošiantis eiliniams prezidento rinkimam atmosfera kaista, o prezidiumo...

Logistika
19:05
Parlamentarai apie mobilumo paketą: visos galimybės išlieka Premium 2

Vakarykščiame Europos Parlamento (EP) plenarinėje sesijoje nedalyvavę ir Lietuvai svarbaus siūlymo nepalaikę...

Logistika
17:31
Lietuvoje – pirmasis oficialus „Audi“ elektromobilio pasirodymas 8

Ilgai lauktą elektromobilį pristatę Vokietijos automobilių gamintojo atstovai įžengia į jiems visiškai naują...

Automobiliai
14:54
Klaipėdos uostas sumokės beveik 22 mln. eurų pelno įmoką 2

Valstybės valdomas Klaipėdos jūrų uostas, pernai uždirbęs 30,97 mln. Eur audituoto grynojo pelno, į valstybės...

Logistika
14:47
Balsavime nedalyvavę Lietuvos europarlamentarai sustabdė svarbią iniciatyvą 22

Vakar vakare pritrūko vos dviejų balsų, kad į Europos Parlamento (EP) plenarinės sesijos darbotvarkę kovo 27...

Logistika
13:04
A. Vaitkus ketina skųsti atleidimą iš Klaipėdos uosto vadovų  15

Iš Klaipėdos uosto vadovo pareigų pirmadienį atšauktas Arvydas Vaitkus ketina skųsti susisiekimo ministro...

Logistika
11:23
„Uber“ už 3,1 mlrd. USD perka konkurentą „Careem“ 2

JAV pavėžėjimo paslaugų bendrovė „Uber“ už 3,1 mlrd. USD perka tame pačiame segmente dirbančią Dubajuje...

Rinkos
09:34
LAuGEA sustiprino automobilių pramonės įmones ir organizacijas Verslo tribūna

Lietuvos autodalių gamintojų ir eksportuotojų asociacija (LAuGEA) – verslo klasteris, nuo 2014 m. vienijantis...

Logistika
06:00
Transportas ir logistika šturmuoja pelnus 4

Lietuvos transporto ir logistikos sektorius praėjusius metus gali laikyti gana sėkmingais: augo pajamos ir...

Logistika
05:50
Transporto ir logistikos įmonių pernai įgytas pagreitis šiemet neišsikvėps Premium 2

Praėjusiais metais transporto ir logistikos įmonė augino ir pajamas, ir dar įspūdingiau – pelną. Pelningumu...

Logistika
05:45
Atleistam A. Vaitkui – beveik 20.000 Eur premija už gerus darbo rezultatus  6

Iš Klaipėdos uosto vadovo pareigų pirmadienį atleistam Arvydui Vaitkui susisiekimo ministras Rokas Masiulis...

Vadyba
2019.03.25
Klaipėdos uosto valdybos pirmininkas: A. Vaitkui pamainos ieškosime ir užsienyje Premium 15

Nerijus Udrėnas, VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos (toliau Klaipėdos uosto) valdybos...

Vadyba
2019.03.25
Atleidžiamas Klaipėdos uosto vadovas A. Vaitkus 88

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos (KVJUD) generalinis direktorius Arvydas Vaitkus atleistas iš...

Logistika
2019.03.25
„Uber Freight“ siuntėjus su vežėjais jungs ir Europoje

Prieš dvejus metus Jungtinėse Valstijose pristatyta „Uber Fright“ paslauga, sujungianti krovinių siuntėjus ir...

Logistika
2019.03.25
Pašto rinkos pajamos pernai ūgtelėjo 16% 1

Bendrosios pašto sektoriaus 2018 m. pajamos sudarė 171,1 mln. Eur, t. y. 16,3% daugiau nei 2017 m., kai jos...

Paslaugos
2019.03.25
„Oribalt“ į naujų sandėlių statybą investuoja 4,8 mln. Eur

Farmacijos logistikos UAB „Oribalt Vilnius“ prie Vilniaus pradėjo farmacijos sandėlių statybą ir ketina...

Statyba ir NT
2019.03.25
Prieš lemtingą balsavimą dėl Mobilumo paketo – dar vienas skundas

Europos Parlamentui ruošiantis balsuoti dėl prieštaringai vertinamo Mobilumo paketo, penkių šalių – Lietuvos,...

Logistika
2019.03.25
„Vykom“ didina apsukas, didžiausias iššūkis – elektromobiliai Verslo tribūna 2

Kompanija „Vykom“, teikianti automobilių ir kitų krovinių pervežimo paslaugas, artimiausiems metams yra...

Logistika
2019.03.25

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau