Kas tai? Veiklos sukaktis

Kiekvieni metai – atskaitos taškas augti

Publikuota: 2018-05-04
Vienas iš TLC tikslų – turėti didžiausius klientus: to siekta tendencingai, neskubant ir nespaudžiant būsimų klientų, o pateikiant optimalius kainos ir kokybės pasiūlymus.
Vienas iš TLC tikslų – turėti didžiausius klientus: to siekta tendencingai, neskubant ir nespaudžiant būsimų klientų, o pateikiant optimalius kainos ir kokybės pasiūlymus.

UAB „Tarptautinės logistikos centras“ šiemet švenčia 10 m. sukaktį. Jubiliejui įprasminti atnaujintas ir įmonės logotipas, ir kitas vizualinis identitetas. Tai – tik pora veiksmų, prisidėsiančių prie strateginių įmonės plėtros tikslų įgyvendinimo.

„Naujame logotipe dominuojančios raidės TLC – yra įmonės pavadinimo trumpinys. Raudona spalva perteikia kompanijos vertybes: veržlumą, lankstumą, patirtį bei nuolatinį tobulėjimą. Simbolis atspindi strategines veiklos kryptis, susijusias su laivų agentavimo paslaugomis bei krovinių frachtavimu“, – logotipo koncepciją aiškina Tomas Tupikas, įmonės direktorius.

Atnaujintoje interneto svetainėje įvardinami pagrindiniai įmonės veiklos principai ir tikslai: tiekti aukščiausios kokybės, profesionalias paslaugas ir nuoširdžiu darbu pelnyti kliento pasitikėjimą, kurti ilgalaikį bendradarbiavimą.

Grūdai ir vėjo jėgainės

TLC veiklą pradėjo įvairių krovinių logistika, po to užmezgė gerus ir ilgalaikius santykius su didžiausiais Lietuvos grūdų ir trąšų pardavėjais. Ponas Tupikas teigia, kad viena iš sferų, kurioje TLC specializuojasi, – birių krovinių logistika.

„Ne tik mes, bet ir patys grūdininkai per pastaruosius trejus metus ūgtelėjo, padidėjo grūdų kiekiai. Pavyzdžiui, jeigu anksčiau gūdines kultūras kraudavome tik į laivines partijas, tai dabar iki 10% grūdų krauname į jūrinius konteinerius. Šią sritį ir toliau stengiamės plėtoti“, – progresu džiaugiasi TLC direktorius.

Dar viena TLC specializacija pagal krovinių rūšį – trąšos. Anot vadovo, įmonė su jomis dirba beveik visus 10 veiklos metų, o per pastaruosius 3 metus čia klientų ypač augo.

Anot p. Tupiko, vienas iš didžiausių iššūkių per dešimtmetį – prieš trejus metus padėtas įgyvendinti vėjo jėgainių parkų statybos projektas: „Ekspedijavome ir agentavome laivais atplaukiančias vėjo jėgainių dalis. Didžioji dalis parkų buvo pastatytos 2015 m., dabar laukiame naujų projektų bangos. Tai buvo vienas iš įdomesnių, kruopštaus komandos susiderinimo reikalaujantis darbas, kuris pavyko sklandžiai.“

Auga ir TLC, ir klientai

Bendrovės vadovas teigia, kad vienas iš TLC tikslų nuo pat pradžių buvo turėti pačius didžiausius (masinius krovinius eksportuojančius) klientus, to įmonės komanda siekė tendencingai, neskubėdama ir nespausdama būsimų klientų, o pateikdama optimalius pasiūlymus ir dėl kainos, ir dėl kokybės. Ponas Tupikas mano, kad būtent dėl to bendrovei pavyko sukaupti nemažą būrį klientų, kurių kiekvieną vertina.

„Be abejo, dirbant su klientais ir mezgant su jais tvirtus ryšius teko susidurti su daugybe iššūkių – ir mums pavyko juos įveikti. Dabar mūsų konkurentai, kurių kolektyvai ir apyvarta didesni, nesugeba suprasti, kodėl klientai renkasi mus, o ne juos. Manau, esmė yra ne dydyje ir ne kiekybėje, o atliekamų paslaugų kokybėje“, – tvirtina vadovas.

Jis pabrėžia ir TLC bendradarbiavimo su esamais klientais tęstinumo svarbą: įmonei, dirbančiai su klientais, kurių planai ir keliami iššūkiai kasmet didėja ir sudėtingėja, lemta nuolat augti.

Užaugo stipri komanda

2015 ir 2017 m. TLC laimėjo „Verslo žinių“ įsteigtą sparčiausiai augančių smulkaus ir vidutinio verslo įmonių konkurso prizą „Gazelė“. Įmonės direktorius tvirtina, kad tai įrodė, jog vykdomi strateginiai žingsniai yra sėkmingi. Jis pabrėžia, kad šis prizas nebūtų pelnytas ir reikšmingi darbai nebūtų įgyvendinti be stiprios komandos.

„Įmonė užaugino savo kolektyvą, mes visi kartu užaugome su įmone, kiekvienas čia įdėjo dalelę savęs. Augimas užtruko, bet tai visomis prasmėmis duoda patį geriausią rezultatą ir priverčia kiekvieną didžiuotis atliktu darbu ir indėliu“, – teigia direktorius.

Planuose – didieji

TLC vizija, pasak įmonės vadovo, yra niekada nesustoti augti ir tobulėti bei teikti geriausias logistikos paslaugas esamiems ir būsimiems klientams: „Mes visada žiūrime pirmyn ir nesižvalgome atgal, pasiekimai nuo to tik gerėja. Kiekvienais metais turime atskaitos tašką, kurio tikslas kitais metais padaryti viską geriau, kokybiškiau bei stengtis pritraukti naujų stiprių partnerių, su kuriais bus galima eiti toli ir ilgai.“

Bendrovės direktorius viliasi, kad naujasis logotipas ir atnaujintas įmonės veidas pasitarnaus pritraukiant naujų klientų ir prisidės prie ateities sėkmės, kartu sustiprins įmonės įvaizdį dabartinių klientų akyse.

Artimiausiuose planuose – pritraukti dar viena didžiulį grūdininką. Ponas Tupikas tikisi, kad iki naujojo grūdų sezono tai pavyks įgyvendinti. Be to, TLC siekia pratęsti bendradarbiavimą su ypač didele kompanija ir padėti jai organizuoti logistiką iš Kinijos.

FOTOGALERIJA Tarptautinės logistikos centras (4 nuotr.)

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Ministras L. Kukuraitis vairuotojams dienpinigius siūlo mokėti, jeigu jų alga sieks 2 MMA  1

Socialinės apsaugos ir darbo ministro teigimu, ateityje tolimųjų reisų vairuotojams planuojama leisti...

13:03
Šalies oro uostuose – daugiau skrydžių ir keleivių

Valstybės įmonė Lietuvos oro uostai pirmąjį metų ketvirtį perskraidino daugiau kaip 1,322 mln. keleivių. Šis...

Atsistatydino „Klasco“ generalinis direktorius 2

Vytautas Kaunas, „Achemos grupės“ valdomos vienos didžiausių Klaipėdos krovos bendrovių „Klasco“ generalinis...

Naujų automobilių pardavimai Lietuvoje augo sparčiausiai ES

Naujų automobilių pardavimų augimas Lietuvoje per tris šių metų mėnesius buvo sparčiausias Europos Sąjungoje,...

Pirmąjį ketvirtį „airBaltic“ iš Lietuvos skraidino 20% daugiau keleivių 1

Pirmąjį šių metų ketvirtį oro bendrovė „airBaltic“ aptarnavo daugiau kaip 100.000 keleivių į Lietuvą ir iš...

Su „Vlantana“ susijusi „Stonus Invest“ prie Klaipėdos planuoja logistikos centrą Premium 1

Bendrovė „Stonus Invest“ Klaipėdos rajone, šalia autostrados Vilnius–Klaipėda, ketina statyti naują...

Žalieji sprendimai ateities miestams: mažiau tarši logistika Verslo tribūna 1

Tokiu pavadinimu konferenciją Vilniuje balandžio 12 d. surengė Žaliosios politikos institutas. Renginyje,...

Europos Parlamentas pritarė papildomoms saugumo priemonėms automobiliuose

Nuo 2022 m. Europos Sąjungos (ES) rinkoje parduodamuose naujuose automobilių modeliuose turės būti sumontuota...

„Silberauto“ netoli Gariūnų planuoja kėbulų remonto kompleksą

Vokietijos automobilių gamintojai „Daimler“ Lietuvoje atstovaujanti Estijos kapitalo bendrovė „Silberauto“...

Blokų grandinės logistikoje: kelią skinantys milžinai kviečia mažesnius Premium

Blokų grandinių („blokchain“) technologija žada naujas logistikos galimybes: gerąja „Maersk“ ir IBM praktika...

Kad kvėpuoti būtų lengviau: „valstiečiai“ galėtų prisiminti, kad jie yra ir „žalieji“ 15

Kova su smirdančiu pilkšvai-juodu dūmeliu Europoje jau tapo realybė ir būtų kvaila tai ignoruoti.

ES pučia žaliąjį burbulą – kasmet nori surinkti bent po 180 mlrd. Eur Premium 12

Pastatų renovacija, transportas, mobilumo miestuose projektai, energetika, miškininkystė – tai į...

Finansai
2019.04.15
Įvardijo kovo punktualiausią pasaulyje oro bendrovę

Italijos oro bendrovė „Alitalia“ kovo mėnesį buvo pati punktualiausia oro vežėja pasaulyje, rodo...

Paslaugos
2019.04.13
Naudotų automobilių rinka smuktelėjo po metų augimo 2

2019 m. kovą Lietuvoje pirmą kartą įregistruotas 14.591 naudotas lengvasis automobilis, 5,2% mažiau nei 2018...

Iš „Gelsaugos“ iškeliama apsaugos veikla, svarstys apie pardavimą 4

„Lietuvos geležinkelių“ valdomoje bendrovėje „Gelsauga“ pradedama reorganizacija – į atskirą įmonę...

Lenkijos transporto bendrovė „Laude“ kuriasi Kaune  3

Lenkijos transporto ir logistikos bendrovė „Laude“ kuriasi Kaune – įmonė įsteigė įmonę „Laude Baltica“.

Sandėliavimo patalpų plėtotojai atranda Klaipėdą   Premium

Pastaruosius kelerius metus banguotai besivysčiusi Klaipėdos sandėliavimo NT rinka šiemet įgauna pagreitį ir...

Statyba ir NT
2019.04.12
„Uber“ atvėrė detalius finansinius rezultatus 5

JAV pavėžėjimo paslaugų bendrovė „Uber“, balandį planuojanti vieną šiemet labiausiai laukiamų ir...

Rinkos
2019.04.12
1.000 Eur paskata naujai transporto priemonei įsigyti – geriau nei nieko, bet perversmo nebus Premium 25

Vyriausybė planuoja persodinti lietuvius į mažiau taršius automobilius. Pokyčiai bus skatinami taršių...

Perspektyvi kryptis: magistralinio kelio Vilnius–Panevėžys nauji projektai Premium 7

Šalia magistralinio kelio A2 Vilnius–Panevėžys vienu metu įgyvendinama keletas projektų – ruošiami sklypai...

Pramonė
2019.04.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau