Kazachų oro linijos Vilnių pasirinko kaip pačiai bendrovei ir verslui svarbų miestą

Publikuota: 2018-04-16
NIkolajus Buriakovas, „SCAT Airlines“ viceprezidentas sako neabejojantis naujojo reiso sėkme. Lino Butkaus (VŽ) nuotr.
NIkolajus Buriakovas, „SCAT Airlines“ viceprezidentas sako neabejojantis naujojo reiso sėkme. Lino Butkaus (VŽ) nuotr.

Antrosios pagal dydį Kazachstano oro linijos „SCAT Airlines“ Vilnių pasirinko savo pirmajam maršrutui į Europos Sąjungą.

Kazachstano sostinę Astaną ir Vilnių sujungianti naujoji oro linija bus atidaryta gegužės 27 d. Šio maršruto atsiradimui įtaką padarė Kazachstano siekis savo sostinę sujungti su šiai šaliai svarbiausių valstybių sostinėmis ir itin sparčiai didėjanti prekyba tarp šių dviejų valstybių.

Pirmadienį Lietuvoje viešėję Kazachstano oro bendrovės „SCAT Airlines“ atstovai paskelbė savo pasirinkimo priežastis.

Svarbus partneris

„Mums Lietuva jau seniai yra svarbus partneris – mes čia prižiūrime savo lėktuvus ir apmokome savo personalą. Nuo 2008 m., kai pradėjome dirbti su Lietuvos įmonėmis, mūsų bendradarbiavimo apimtys viršijo 170 mln. USD (apie 138 mln. Eur). Be to, matome intensyvų ryšių tarp abiejų šalių stiprėjimą, –specialiai surengtoje spaudos konferencijoje sakė Nikolajus Buriakovas, „SCAT Airlines“ viceprezidentas. – Iki šiol Vilnių iš Astanos buvo galima pasiekti per Rusiją, Baltarusiją ar net Ukrainą. O dabar tai bus galima padaryti vos per 4 val. 20 min, skrendant patogiu lėktuvu, tiesioginiu skrydžiu.“

Vytautas Naudužas, Lietuvos ambasadorius Kazachstano Respublikoje, pastebi, kad Kazachstanui mūsų valstybė yra vienas iš svarbiausių prekybos partnerių. „Lietuva yra didžiausiųjų Kazachstano prekybos partnerių dešimtuke ir prekybos su mūsų šalimi apimtys lenkia ne tik prekybos su Lenkija, bet ir prekybos su Baltarusija apimtis.

Pernai prekyba su Kazachstanu viršijo 1,7 mlrd. USD ir tikimasi, kad jau šiemet ji viršys 2 mlrd. USD“.

Nuo 165 Eur

„SCAT Airlines“ lėktuvai iš Vilniaus į Astaną skris du kartus per savaitę – ketvirtadieniais ir sekmadieniais. Skrydis bus vykdomas „Boeing 737-700 LY-AZV“ 149 vietų orlaiviu. Pasak bendrovės, šis orlaivis pasirinktas dėl ekonomiškumo.

Pasak p. Buriakovo, naujuoju maršrutu visų pirma naudosis verslo atstovai, Lietuvos kazachų ar Kazachstano lietuvių bendruomenės. Taip pat kiekvienais metais Lietuvos universitetuose studijuoja bent 150 Kazachstano studentų. Tikimasi, kad keleivių srautą papildys turizmas ir ypač – medicininis turizmas į Lietuvos reabilitacijos įstaigas.

Taip pat tikimasi, kad šis maršrutas bus naudojamas kaip tranzitinis: jau dabar „SCAT Airlines“ per Astaną siūlo pasiekti ir kitus Kazachstano miestus: Almatą, Šymkentą, Aktobę bei susiekti su Kinija. Bilietų prekyba iš Vilniaus į Astaną ir atgal jau pradėta: bilieto kaina į vieną pusę siekia 165 Eur, į abi puses – 250 Eur.

„Mes neabejojame šio maršruto sėkme, o pastebėję sparčiai augantį poreikį, iš karto svarstysime apie papildomus skrydžius“, – tvirtino p. Buriakovas.

Aštuonioliktoji bendrovė

1997 m. įkurta „SCAT Airlines“ yra antroji pagal dydį Kazachstano oro bendrovė po „Air Astana“. Pasak p. Buriakovo, ši bendrovė yra privati, jos akcininkai yra Kazachstano Respublikos piliečiai. Šiuo „SCAT Airlines“ vykdo skrydžius į aštuonias pasaulio šalis: Kiniją, Rusiją, Jungtinius Arabų Emyratus, Turkiją, Indiją, Gruziją, Azerbaidžaną ir Armėniją. Bendrovės lėktuvų parką sudaro 18 orlaivių – 12 „Boeing“ ir 6 „Bombardier“. Jais skrendama daugiau nei 50 vidinių ir 25 tarptautinių krypčių, kurias kasmet papildo 10 naujų. Be to, vykdomi ir užsakomieji atostogų skrydžiai. Praėjusiais metais bendrovė pervežė per 1,2 mln. keleivių, o kasmetinis keleivių srauto augimas sudaro 20–27%.

Į Lietuvą skrydžius pradėsianti bendrovė nėra pigių skrydžių oro linijos – jos dirba įprastiniu modeliu, be to, pasak p. Buriakovo, nemokamai veža Antrojo pasaulinio karo veteranus ir 1–2 grupių invalidus.

„SCAT Airlines“ taps jau 18–ąja oro linijų bendrove, vykdančia reguliariuosius skrydžius iš ir į Vilniaus oro uostą, o Astana bus toliausiai į rytus nutolęs tiesiogiai pasiekiamas miestas.

FOTOGALERIJA SCAT Airlines (3 nuotr.)

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Žinote, ką norite žinoti?
Užsisakykite personalizuotą naujienlaiškį.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Europos Parlamentas apribojo sunkvežimių taršą

Nuo 2025 m. nauji sunkvežimiai ES vidutiniškai turės išmesti 15%, o nuo 2030 m. – 30% mažiau anglies...

„Uber“ ateina į biržą: Lietuvos analitikų verdiktas, ar verta investuoti Premium

JAV pavėžėjimo paslaugų pradininkei „Uber“ žengiant į biržą, Lietuvos analitikų nuomonės dėl investavimo į...

Rinkos
05:45
Ministras L. Kukuraitis vairuotojams dienpinigius siūlo mokėti, jeigu jų alga sieks 2 MMA  27

Socialinės apsaugos ir darbo ministro teigimu, ateityje tolimųjų reisų vairuotojams planuojama leisti...

„Girteka“ imasi būstinės statybos Vilniuje – investuoja 60 mln. Eur 23

Krovinių gabenimo UAB „Girteka logistics“ investuoja į naują būstinę Vilniuje, kurioje po kelerių metų...

Statyba ir NT
2019.04.17
Šalies oro uostuose – daugiau skrydžių ir keleivių

Valstybės įmonė Lietuvos oro uostai pirmąjį metų ketvirtį perskraidino daugiau kaip 1,322 mln. keleivių. Šis...

Atsistatydino „Klasco“ generalinis direktorius 10

Vytautas Kaunas, „Achemos grupės“ valdomos vienos didžiausių Klaipėdos krovos bendrovių „Klasco“ generalinis...

Naujų automobilių pardavimai Lietuvoje augo sparčiausiai ES

Naujų automobilių pardavimų augimas Lietuvoje per tris šių metų mėnesius buvo sparčiausias Europos Sąjungoje,...

Pirmąjį ketvirtį „airBaltic“ iš Lietuvos skraidino 20% daugiau keleivių 1

Pirmąjį šių metų ketvirtį oro bendrovė „airBaltic“ aptarnavo daugiau kaip 100.000 keleivių į Lietuvą ir iš...

Su „Vlantana“ susijusi „Stonus Invest“ prie Klaipėdos planuoja logistikos centrą Premium 1

Bendrovė „Stonus Invest“ Klaipėdos rajone, šalia autostrados Vilnius–Klaipėda, ketina statyti naują...

Žalieji sprendimai ateities miestams: mažiau tarši logistika Verslo tribūna 1

Tokiu pavadinimu konferenciją Vilniuje balandžio 12 d. surengė Žaliosios politikos institutas. Renginyje,...

Europos Parlamentas pritarė papildomoms saugumo priemonėms automobiliuose

Nuo 2022 m. Europos Sąjungos (ES) rinkoje parduodamuose naujuose automobilių modeliuose turės būti sumontuota...

„Silberauto“ netoli Gariūnų planuoja kėbulų remonto kompleksą

Vokietijos automobilių gamintojai „Daimler“ Lietuvoje atstovaujanti Estijos kapitalo bendrovė „Silberauto“...

Blokų grandinės logistikoje: kelią skinantys milžinai kviečia mažesnius Premium

Blokų grandinių („blokchain“) technologija žada naujas logistikos galimybes: gerąja „Maersk“ ir IBM praktika...

Kad kvėpuoti būtų lengviau: „valstiečiai“ galėtų prisiminti, kad jie yra ir „žalieji“ 15

Kova su smirdančiu pilkšvai-juodu dūmeliu Europoje jau tapo realybė ir būtų kvaila tai ignoruoti.

ES pučia žaliąjį burbulą – kasmet nori surinkti bent po 180 mlrd. Eur Premium 12

Pastatų renovacija, transportas, mobilumo miestuose projektai, energetika, miškininkystė – tai į...

Finansai
2019.04.15
Įvardijo kovo punktualiausią pasaulyje oro bendrovę

Italijos oro bendrovė „Alitalia“ kovo mėnesį buvo pati punktualiausia oro vežėja pasaulyje, rodo...

Paslaugos
2019.04.13
Naudotų automobilių rinka smuktelėjo po metų augimo 2

2019 m. kovą Lietuvoje pirmą kartą įregistruotas 14.591 naudotas lengvasis automobilis, 5,2% mažiau nei 2018...

Iš „Gelsaugos“ iškeliama apsaugos veikla, svarstys apie pardavimą 4

„Lietuvos geležinkelių“ valdomoje bendrovėje „Gelsauga“ pradedama reorganizacija – į atskirą įmonę...

Lenkijos transporto bendrovė „Laude“ kuriasi Kaune  3

Lenkijos transporto ir logistikos bendrovė „Laude“ kuriasi Kaune – įmonė įsteigė įmonę „Laude Baltica“.

Sandėliavimo patalpų plėtotojai atranda Klaipėdą   Premium

Pastaruosius kelerius metus banguotai besivysčiusi Klaipėdos sandėliavimo NT rinka šiemet įgauna pagreitį ir...

Statyba ir NT
2019.04.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau