2018-04-10 09:00

Uosto naujokai ir senbuviai susikibo dėl dividendų

Algimanto Kalvaičio nuotr.
Algimanto Kalvaičio nuotr.
Talino uostas jau šiemet rengiasi tapti įmone, kurios akcijomis prekiaujama biržoje ir kuri kapitalo plėtrai siekia prisitraukti iš šalies, o Klaipėdos uosto vadovybė lėšų investicijoms ir toliau dairosi į valstybės kišenę. Krovos įmonės prieš vykdant plėtrą ragina gerai atlikti namų darbus ir neskubėti investuoti į išorinį uostą, o pirmiausia imtis uosto įplaukos vartų rekonstrukcijos ir vidinio kanalo gilinimo darbų.

Savo ruožtu nauji nariai VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos (KVJUD) valdyboje numato inicijuoti investicijų naudos ir kaštų analizę, kad uostas ne tik viešai skelbtų apie viršijamus naujus krovos rekordus, bet ir pasiektų šiai įmonei Vyriausybės 2016–2018 m. nustatytą nuosavybės grąžą.

Naujoji uosto valdyba preliminariai balandžio 13 d. numato svarstyti Klaipėdos uosto finansinių 2017 m. veiklos rezultatus ir pelno paskirstymo projektą. Pirmąkart po septynerių metų pertraukos uostas vėl mokės pelno įmokas į biudžetą, jei bus priimtas toks galutinis sprendimas.

52795
130817
52791