Kauno autobusų stotis nemokama paslauga tikisi sudominti verslininkus

Kauno autobusų stotis savo klientams pasiūlė parkavimo paslaugą Parkuok ir važiuok, kuri labai panaši į Vilniuje veikiančią Statyk ir važiuok, bet, priešingai nei sostinėje, yra nemokama. Kauno centre siūloma dar viena parkavimo naujovė.
Atvykus į Kauno autobusų stotį automobiliu, jį parai arba trims (priklausomai nuo autobuso bilieto kainos) bus galima palikti požeminėje aikštelėje ir kelionę tęsti autobusu. Sugrįžus į stotį, informacijoje reikės atsiimti nemokamo parkavimo kodą. Kartu su kodu klientai papildomai gaus 20% nuolaidą kitai kelionei.
Norint automobilį parkuoti nemokamai vieną parą, bilieto kaina turės būti ne mažesnė nei 7 Eur, parkuojant trims dienoms ne mažesnė nei 25 Eur.
Paslauga galioja perkant tarpmiestinius Kautros bei tarptautinius Eurolines autobusų bilietus.
Nenorime konkuruoti su automobiliais, norime, kad šie keliavimo būdai vienas kitą papildytų. Kelionės autobusu metu gali ilsėtis, padirbėt, nekreipti dėmesio į eismo sąlygas. O po jos vėl patogiai sėstis į savo automobilį ir važiuoti namo, pranešime cituojama Laima Pakusienė, Kauno autobusų stoties vadovė.
Ši paslauga, anot p. Pakusienės, turėtų būti aktualiausia įmonėms, turinčioms filialus didžiuosiuose miestuose ar kaimyninėse šalyse.
Išbando magnetinius jutiklius
Kauno miesto savivaldybė pranešė apie dar vieną parkavimo naujovę Laikinojoje sostinėje miesto centre esančioje Gedimino gatvėje išbandomi į asfaltą įmontuoti magnetiniai jutikliai, padedantys vairuotojus informuoti apie laisvas parkavimo vietas. Šią naujovę ketinama įdiegti ir kitose labiausiai automobiliais apkrautose gatvėse. Gedimino gatvės atkarpoje nuo sankryžos su Kęstučio gatve iki soboro iš viso įrengti 22 magnetiniai jutikliai ir LED švieslentė, rodanti laisvų stovėjimo vietų šioje zonoje skaičių.
Šį pilotinį projektą pradedame būtent šioje vietoje dėl čia įsikūrusio Priėmimo, skubios pagalbos ir traumų skyrių, į kuriuos atvykstantiems kauniečiams itin svarbu parkuojant automobilį sugaišti kuo mažiau laiko, - pranešime spaudai cituojamas Justas Limanauskas, viešosios įstaigos Automobilių stovėjimo aikštelės direktorius.
Rašoma, kad Šveicarijoje pagaminti magnetiniai jutikliai yra atsparūs drėgmei, druskoms ir be jokių laidų montuojami tiesiai į asfalto dangą. Juose integruoti maitinimo elementai, kurie jutikliui leidžia veikti nuo 5 iki 10 metų. LED ekranas ir programinė įranga pagaminti Lietuvoje.
Kuomet šioje Gedimino gatvės atkarpoje būna užimtos visos parkavimo vietos, vairuotojams rekomenduojama automobilį statyti kitame Gedimino gatvės ruože tarp Kęstučio ir Miško gatvių arba prie 24 numeriu pažymėto pastato Kęstučio gatvėje esančioje stovėjimo aikštelėje.
Siekiant, kad sistema veiktų kuo tiksliau, visų vairuotojų prašome laikytis kelių eismo taisyklių ir automobilius statyti į subraižytas stovėjimo vietas, - į kauniečius kreipėsi p. Limanauskas.
Ateityje tokio tipo sistemas planuojama įrengti ir kitose labiausiai apkrautose miesto gatvėse. Planuojama, jog ateityje diegiant išmanaus parkavimo sistemas informaciją apie laisvas stovėjimo vietas bus galima matyti ne tik LED švieslentėse, bet ir mobiliųjų telefonų aplikacijoje.
Rašyti komentarą
Rašyti komentarą