„Hegelmann Transporte“ pirkinys – 1.000 „Mercedes-Benz“ vilkikų

Publikuota: 2018-02-02
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

Viena didžiausių transporto ir logistikos bendrovių Lietuvoje „Hegelmann Transporte“ iš automobilių verslo įmonės „Silberauto“ įsigyja 1.000 „Mercedes-Benz“ vilkikų. „Hegelmann Transporte“ pajėgumus sustiprins ir gegužę pradėsiantis veikti naujas logistikos centras.

Vokiečių kapitalo bendrovė „Hegelmann Transporte“ pernai jau atsiėmė 400 užsakytų vilkikų, o per 2018 m. pirmąjį pusmetį Lietuvą pasieks likę 600 „Mercedes-Benz Actros“. Lietuvoje jie bus paruošti darbui ir išvyks į reisus po visą Europą. Daugiausia įsigyjamų vilkikų – balniniai, nedidelė dalis – automobilvežiai.

Šiuo metu „Hegelmann Transporte“ grupei priklauso 1.500 sunkvežimių, o 2018 m. pabaigoje visa grupė valdys apie 2.500 vilkikų. „Mercedes-Benz“ sudaro apie 90% grupės sunkvežimių parko.

„Komplektuodami vilkikus investuojame į veiklos efektyvumo didinimą, vairuotojų komfortą, todėl užsakyti vilkikai aukštesnės nei standartinės komplektacijos, aprūpinti modernia įranga“, – sako Tomas Jurgelevičius, „Hegelmann Transporte“ padalinio Lietuvoje direktorius.

Visi naujieji „Mercedes-Benz Actros“ vilkikai komplektuojami su „Euro 6“ standartą atitinkančiais 450 arklio galių varikliais, aprūpinti padidintomis „BigSpace“ vairuotojo kabinomis su lygiomis grindimis, telematine sistema „FleetBoard“, automatine pavarų perjun-gimo sistema „Powershift“.

Vilkikuose taip pat sumontuota kelio reljefą nuskaitanti išmanioji sistema „Predictive Po-wertrain Control“, kuri užmezga ryšį su palydovu ir parsiunčia vietovės reljefo duomenis. Įjungus autopilotą vairuotojui tereikia stebėti ar kelyje nėra kliūčių, sukioti vairą, tačiau akceleratoriaus valdymą, pavarų perjungimą perima pati sistema.

Paulius Kraučiūnas, „Silberauto“ krovininių automobilių pardavimų vadovas, sako tikslios sandorio vertės įvardinti negalintis, tačiau įprastinėmis sąlygomis, rinkoje toks sunkvežimis kainuoja apie 90.000. Eur be PVM.

„Šiuo metu tai didžiausias mūsų sandoris“, – konstatuoja p. Kraučiūnas.

Pastaraisiais metais „Silberauto“ Lietuvoje kasmet parduoda daugiau nei 2.000 „Mercedes-Benz“ vilkikų ir kitokio tipo sunkvežimių bei užima apie 30-40 % Lietuvos vilkikų rinkos.

„Didžioji dalis Lietuvos vežėjų dirba Vakarų Europoje, kiek mažiau – Rusijoje, ir abejomis kryptimis šiuo metu matyti ekonomikos augimas, o tai reiškia, kad aplinkybės pervežimo sektoriui yra palankios. Todėl ir mums šie metai žada sveiką augimą“, – prognozuoja p. p. Kraučiūnas.

Pasak p. Jurgelevičiaus, „Hegelmann Transporte“ įmonių grupė pastaruoju metu vykdo intensyvią plėtrą, siekdama sustiprinti pajėgumus ir galimybes intensyviau konkuruoti rinkoje.

„Įsibėgėja ir pernai pradėtos 21.000. kv. m plotą užimančio logistikos centro ir 4.000 kv. m administracinio biuro statybos Kauno rajone, geografiškai itin patogioje vietoje šalia magistralės Kaunas-Klaipėda“, – sako p. Jurgelevičius.

Logistikos centras veiklą turėtų pradėti gegužę, o lapkritį planuojamas naujojo biuro atidarymas. Į kompleksą, kuriame bus sukurta 250 naujų darbo vietų, įmonė investuoja apie 20 mln. Eur.

„Naujame logistikos centre galėsime teikti visą paslaugų spektrą – transportavimo, sandėliavimo, pakavimo, kad klientai viskas paslaugas gautų iš vienų rankų“, – aiškina p. Jurgelevičius.

2017 m. UAB „Hegelmann Transporte“ pardavimo pajamos siekė 150 mln. Eur, 40% daugiau prieš metus.

„Pardavimo pajamų augimui įtakos turėjo palankios sąlygos – auganti Europos ekonomika. Priėmėme daugiau darbuotojų, padidinome automobilių skaičių. Šiais metais planuojame klientams suteikti daugiau paslaugų, todėl numatome ir didesnius pardavimus“, – nurodo p. Jurgelevičius.

Per 2016 m. bendrovės apyvarta augo beveik dvigubai – nuo 58 mln. Eur iki 107 mln. Eur. Visos „Hegelmann Transporte“ grupės apyvarta 2017 m. siekė 300 mln. Eur.

FOTOGALERIJA „Hegelmann Transporte“ stato naują logistikos centrą (6 nuotr.)

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Gauk nemokamą TRANSPORTO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Baltijos šalių premjerai sutarė asmeniškai kontroliuoti „Rail Baltica“ vystymą 1

Lietuvos, Latvijos ir Estijos premjerai penktadienį trišaliame susitikime sutarė asmeniškai kontroliuoti...

GM ir LG investuoja 2,3 mlrd. USD – statys vieną didžiausių baterijų gamyklų pasaulyje

General Motors“ (GM) ir „LG Chem“ pranešė investuojantys 2,3 mlrd. USD į elektrinių automobilių baterijų...

Pramonė
12:30
Vilniečiai į darbą keliauja be automobilio – kaip ir kodėl keičiasi įpročiai? Verslo tribūna

Vilnius juda. Ir kasmet juda  vis darniau. Sostinės gyventojai po truputį keičia įpročius: vietoje kelionių...

Vilniuje lėktuvams įvedami papildomi ribojimai siekiant mažinti triukšmą 

Lėktuvai iš Sostinės oro uosto kils, atlikdami pirmąjį posūkį toliau nuo tankiai apgyvendintų rajonų.

Ekonomikos komitetui nesusirinkus, automobilių ir prekybos mokesčiai liko nesvarstyti

Seimo Ekonomikos komitetas trečią kartą iš eilės neapsvarstė taršių automobilių bei prekybos mokesčius...

Estijos premjeras: užbaigti „Rail Balticą“ laiku vargu ar realu

Užbaigti trijų Baltijos šalių įgyvendinamą europinės vėžės geležinkelio projektą „Rail Baltica“ iki pradinio...

„DB Schenker“ centralizavo įmonių valdymą Baltijos šalyse Premium

Vokietijos geležinkeliams priklausanti transporto ir logistikos grupė Baltijos šalyse įvykdė vadovybės...

Komisija leido pasirašyti geležinkelio elektrifikavimo sutartį su „Elecnor“

Vyriausybinė strateginius sandorius tikrinanti komisija ketvirtadienį leido valstybės valdomiems „Lietuvos...

V. Andrejevas: Panemunės aplinkkelį tikimasi sutvarkyti po metų

Prieš ketverius metus nekokybiškai nutiesto ir kol kas nenaudojamo Panemunės aplinkkelio pasienyje su...

Statyba ir NT
2019.12.05
Kelių direkcija: rangovai vilkina defektų taisymą

Pernai atlikus valstybinės reikšmės kelių auditą, rangovai vilkina defektų tvarkymą, todėl dalis jų bus...

Statyba ir NT
2019.12.05
Sostinės oro uoste – nauja beveik 1.000 vietų automobilių aikštelė

Vilniaus oro uoste pradeda veikti daugiafunkcė automobilių stovėjimo aikštelė, kurioje įrengta beveik 1.000...

K. Mažeika abejoja elektrifikavimo konkursu, V. Šapoka nespėlioja dėl lėšų panaudojimo

Aplinkos ministrui „valstiečiui“ Kęstučiui Mažeikai maždaug 360 mln. Eur vertės geležinkelio elektrifikavimo...

„Orion“ fondo įmonė įsigijo Palangos aplinkkelio projektą Premium 1

Investicijų valdymo bendrovės „Orion Asset Management“ fondo bendrovė įsigijo įmonę, kuri viešojo ir...

Statyba ir NT
2019.12.05
J. Narkevičius nesako, ar leis pasirašyti geležinkelių elektrifikavimo sutartį 2

Maždaug 360 mln. Eur vertės geležinkelio elektrifikavimo konkursas vyko neefektyviai, teigia Jaroslavas...

Ministerija: „Rail Balticos“ infrastruktūrą turi valdyti atskiros šalys

Europinės geležinkelio vėžės „Rail Balticos“ infrastruktūrą turi valdyti atskiros šalys, o ne bendra...

„Transekspedicija Invest“ auga išnaudodama tendencijas Verslo tribūna 1

UAB „Transekspedicija Invest“ priklausanti Transekspedicija įmonių grupei, pernai įsigijusi sklypą ypač...

Pasaulio didžiųjų transporto parkuose – žaliuojanti tendencija Premium

„Budweiser“, „Stella Artois“ ir kitų populiarių alaus prekės ženklų valdytoja JAV kompanija „Anheuser-Busch“...

Įstatymų pataisomis siekiama pažaboti fiktyvių automobilio pirkimo sutarčių sudarymą

Automobilių pirkėjams „Regitroje“ bus suteikiamas unikalus savininko deklaravimo kodas, pagal kurį bus...

Susisiekimo ministras nepritars geležinkelio elektrifikavimo sutarčiai

Susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius negali pasirašyti sprendimo dėl Vilniaus mazgo ir geležinkelio...

Nauji pasiūlymai dėl automobilių taršos mokesčio stringa Seimo komitetuose Premium 3

Seimo komitetai atideda rengiamo automobilių taršos mokesčio projekto svarstymą arba jam nepritaria, o naujo...

Automobiliai
2019.12.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau