Iš Balio vis dar negali išskristi dešimtys tūkstančių turistų
FOTOGALERIJA Balio ugnikalnis Agungas (II) (42 nuotr.)
Balio tarptautinis oro uostas dėl pelenais besisvaidančio ugnikalnio lieka uždarytas atšaukta jau beveik 1.000 skrydžių, oru palikti salos negali dešimtys tūkstančių turistų.
Sekmadienį Indonezijos saloje Balyje ugnikalnis Agungas išspjovė milžinišką, apie 6 km aukščio dūmų ir pelenų stulpą. Dėl to 10 km spinduliu esanti teritorija buvo paskelbta kaip pavojinga, 100.000 vietinių paprašyta evakuotis. Vis dėlto tūkstančiai jų liko namuose nejausdami pavojaus ar nenorėdamki palikti turto, skelbia Time.
Situaciją kai kuriuose regionuose apsunkina ir liūčių sezonas: su vandeniu susimaišę ugnikalnio pelenai sudaro pavojingas purvo nuošliaužas.
Antradienį pagrindinis salos oro uostas, kuris taip pat yra trečias pagal užimtumą visoje Indonezijoje, lieka uždarytas kaip ir pirmadienį, atšaukta per 400 skrydžių. Oro uosto atstovai skaičiuoja, kad šie lėktuvai būtų galėję išskraidinti 59.500 žmonių.
Tuo metu keltus valdantys verslai jau ruošiasi priimti maksimalų galimą skaičių keleivių. Šie salą gali palikti laivu, tuomet važiuoti autobusu iki Javos salos miesto Surabajos, kuriame yra oro uostas. Ši kelionė gali trukti daugiau nei 12 valandų.
Suaktyvėjęs ugnikalnis jau daro žalą salos turizmo sektoriui: viešbučiai fiksuoja tūkstančius rezervacijų atšaukimų. Be to, šiuo metu įstrigusiems turistams viešbučiai taiko 20100% nuolaidas.
Paprastai per dieną į salą atvyksta ir iš jos išvyksta apie 15.00020.000 turistų. Balio viešbučių ir restoranų asociacija skaičiuoja, kad vieno žmogaus atšaukta rezervacija turizmo sektoriui kainuotų beveik 1.300 USD (apie 1.100 Eur).
Paskutinį kartą Agungas buvo išsiveržęs 1963 m., tuomet žuvo 1.100 žmonių. Ekspertai kol kas negali tiksliai pasakyti, ar šį kartą ugnikalnis gali išspjauti daug lavos, ar vis dėlto nurims išmetęs pelenų.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Logistika
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti