„Lufthansa“ sutarė dėl „Air Berlin“ turto įsigijimo

Lufthansa ketvirtadienį paskelbs apie bankrutavusios Vokietijos bendrovės Air Berlin turto ir verslo dalių įsigijimą.
Apie tai, remdamasi šaltiniais įmonės viduje, paskelbė agentūra Reuters. Vėliau šį faktą patvirtino ir Lufthansa vadovas Carstenas Spohras.
Šiandien išvysime esminį etapą Lufthansa ir Air Berlin istorijoje, sakė jis.
Ilgą laiką nuostolingai dirbusi Air Berlin paskelbė apie bankrotą rugpjūčio viduryje. Vokietijos vyriausybė suteikė bendrovei paskolą, kad ši nenutrauktų savo veiklos iš karto bei pradėtų derybas su potencialiais pirkėjais. Ketvirtadienis yra paskutinė nustatyto limito deryboms diena.
Lufthansa turėtų įsigyti Air Berlin priklausančią skrydžių atostogų kryptimis bendrovę Niki, taip pat regioninį vežėją LG Walter bei 13 lėktuvų trumpo nuotolio skrydžiams. Iš viso Lufthansa turėtų perimti 81 lėktuvą bei maždaug 3.000 Air Berlin darbuotojų. Air Berlin priklausė 144 lėktuvai, kompanijoje dirbo 8.607 darbuotojų.
Didžiausia Vokietijos skrydžių bendrovė taip pat perims Air Berlin priklausiusias pakilimo ir nusileidimo teises Berlyno Tėgelio bei Diuseldorfo oro uostuose.
Savo ruožtu derybos su EasyJet, kuri ketino įsigyti per 30 lėktuvų, greičiausiai nepasiseks, skelbia daugelis žiniasklaidos priemonių. Per šių derybų laikotarpį apie bankrotą paskelbė britų bendrovė Monarch Airlines.
Svarstoma, kad EasyJet galimai nukreipė savo žvilgsnį į šios įmonės turtą per 40 lėktuvų. Vokietijos leidinys Handelsblatt skelbia, kad EasyJet nėra linkusi įsitraukti į derybas su profesinėmis sąjungomis, kurios atstovauja Air Berlin darbuotojus, o įsigijimų atvejų, įmonė bus priversta tai daryti. Be to, kompanija sumažino savo pasiūlyumo kainą.
Air Berlin, iki šiol antros didžiausios Vokietijos skrydžių bendrovės, veikla bus sustabdyta spalio 28-ąją.
Šiemet jau bankrutavo dar dvi Europos avialinijos britų Monarch Airlines bei Italijos Alitalia. Vokietijos ir Italijos bendrovių žlugimas yra susijęs su Jungtinių Arabų Emyratų investuotojo Etihad Airways atsitraukimu. Dešimtmetį įspūdingu tempu augusi bendrovė šiuo metu susiduria su spaudimu vietinėje rinkoje, todėl nusprendė apkarpyti nepasiteisinusias investicijas Europoje.
Ekspertų manymu, bankrutuojant nuostolingai dirbančioms oro linijoms, perpildyta Europos rinka juda reikalingos konsolidacijos link.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Logistika
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti