Vienas „Rhenus Svoris“ sandėlys – vietoje trijų

Publikuota: 2017-10-04

UAB „Rhenus Svoris“ baigė įgyvendinti naujo logistikos centro, kurio statybos kainavo per 10 mln. Eur, projektą. Jo investitore buvo Norvegijos kompanija „Baltic Sea Property AS“.

Pastaraisiais metais savo veiklą vykdžiusi trijuose logistikos centruose, dabar savo veiklą ji sukoncentravo viename objekte. Palyginti su anksčiau naudotais sandėliais, kurių bendras plotas siekė apie 9.800 kv.m, dabartinis plotas padidėjo iki 12.000 kv. m. Tačiau jis yra gerokai aukštesnis, dėl ko naudingas sandėliavimo plotas tapo dvigubai didesnis: seniau disponuota apie 10.000 paletėms skirtų vietų, o dabar – apie 20.000 paletėms skirtų vietų.

Pasirinkti norvegai

„Senieji centrai nebuvo blogi, bet buvo suprojektuoti ir pastatyti taip, kad tiktų visiems. O tai, kas tinka visiems – netinka niekam!“, – sako Arūnas Bertašius, UAB „Rhenus Svoris“ generalinis direktorius.

Ieškodama galimybės įsikurti naujame logistikos centre, „Rhenus Svoris“ ilgai vedė dialogus su įvairiais nekilnojamojo turto projektų plėtotojais – tiek vietiniais, tiek užsienio bendrovėmis.

Galų gale pasirinkta daug didelių logistikos objektų Lietuvoje valdanti Norvegijos kompanija „Baltic Sea Property AS“. Ji ir tapo pagrindine šio projekto investitore, pastačiusia per 10 mln. Eur kainavusį logistikos centrą.

„Lietuvos bendrovės mums siūlė centrą statyti savo turimuose sklypuose. O tie sklypai mums buvo netinkami tai dėl savo vietos, tai dėl dydžio ar formos. „Baltic Sea Property AS“ mums aukcione nupirko sklypą, esantį visai šalia mūsų buvusių sandėlių ir pastatė šį centrą“, – rodydamas naujas patalpas, pasakojo „Rhenus Svoris“ vadovas.

Tiksliai pagal poreikius

Naujasis bendrovės centras – sandėlys ir prie jo prisišliejęs biurų pastatas. „Ir sandėlį, ir biurą braižėme, atsižvelgdami į darbo procesą: ką mes veikiame ir kur ką darome“, – sako centro vadovas.

Bendrovė į šį centrą įžengė praėjusį birželį, o VŽ apsilankymo metu dar tebebuvo vykdomi paskutiniai darbai prieš spalio 5 dieną rengiamą oficialų centro atidarymą.

Pasak vadovo, naujasis centras susijęs tiek su įmonės plėtra, tiek su veiklos optimizavimu. Dabartinis sandėlio plotas yra didesnis, negu šiuo metu įmonei yra reikalingas – todėl yra vietos plėstis. O iš trijų centrų į vieną koncentruota veikla leidžia optimizuoti veiklos kaštus.

Akcentai: vartojimas arba gamyba

Į šį centrą teko perkelti prekes iš trijų anksčiau naudotų sandėlių, nenutraukiant sklandžios įmonės veiklos. Tačiau atrodo, kad p. Bertašius šio fakto labai nesureikšmina. Pasak jo, logistikos bendrovės turi sugebėti išpsręsti tokį uždavinį. Ypač – kai jis vykdomas palengva, žingsnis po žingsnio.

Sandėlyje laikomos įvairios vartojimo prekės, pramonei skirti ruošiniai, gamybinė įranga. Pasak p. Bertašiaus, prekės iš sandėlio keliauja po visą pasaulį – daugiausiai į Europą ir Aziją, tačiau nemaža (ir auganti) veiklos dalis – maždaug trečdalis krovinių keliauja į Baltijos šalis.

„Baltijos šalyse pastaruoju metu vis daugėja vartojimo prekių, kai, pavyzdžiui, į Rusiją keliauja vis daugiau įrengimų, detalių, specifinės žaliavos“, – pastebi įmonės vadovas. Pasak jo, tai gali atspindėti čia augantį poreikį vartoti ir tuo pat metu vis didėjančius Rusijos gamybinius pajėgumus.

Šluotų gamybos lyderis?

Tiesa, „Rhenus Svoris“ sandėliuose taip pat vyksta intensyvi gamyba. „Mes turbūt esame didžiausi šluotų gamintojai Lietuvoje“, – neslėpdamas šypsenos, tvirtina p. Bertašius. Viename sandėlio pakraštyje yra įrengtas cechas, kuriame atliekami įvairūs darbai: ant penčių uždedami kirviai, šluotkočiai sujungiami su šluotomis, jau komplektuojamos sandėlyje laikomos kosmetikos Kalėdų akcijų pakuotės.

Tokia veikla yra naudinga tiek sandėlyje prekes laikantiems tiekėjams, tiek logistikos bendrovei: pavyzdžiui, visą savo kosmetikos produkciją šiame sandėlyje laikančiai bendrovei nėra patogesnės vietos komplektuoti kalėdines pakuotes. O šluotų ar kirvių tiekėjams – surinkti iš skirtingų vietų atvežtus komponentus į vieną, galutiniam vartojimui skirtą, prekę.

Laikotarpis primena 2007-uosius

Ponas Bertašius sako, kad jam šis laikotarpis labai primena 2007-uosius metus.

Logistikos bendrovės vadovas tvirtina, kad dabartinė verslo aplinka jam primena „auksinius“ Lietuvos ekonomikos metus: „tada viskas buvo labai gerai, bet labai neilgai. Rinkos augo, visiems visko reikėjo, darbuotojai norėjo nuolat augančių algų“, – reziumuoja p. Bertašius.

Praėjus vos porai metų po „auksinių“ 2007-ųjų, šalį palietė pasaulinė krizė. Kaip dabar p. Bertašius įsivaizduoja šalies ir savo vadovaujamo verslo situaciją po dviejų metų? „Stebuklo nebus! Gal ir ne po dviejų, bet gal po trejų metų, ar dar vėliau – bus recesija. Tai yra normalu“, – nerodydamas nerimo atsako jis.

Dar nuo 1990 metų veikiančioje UAB „Rhenus Svoris“ dirba 129 darbuotojai, o 2016 metais gautos pajamos siekė beveik 14,5 mln. Eur.

[infogram id="63caaad2-e6ef-41e1-a7f9-534ae825dfa1" prefix="rQg" format="interactive" title="Transportas: Rhenus logistikos centro duomenys"]

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Gauk nemokamą TRANSPORTO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Transporto sektorius – ekonomikos būklės indikatorius 6

Lietuvos transporto ir logistikos sektorius skaičiuoja bene geriausius rezultatus per visą istoriją.

Lietuvos transporto rinkoje - Skandinaviškosios logistikos tendencijos Verslo tribūna

Šiomis dienomis būdvardį „skandinaviškas“ naudojame siekiant pabrėžti kokybę darbe ir namuose, aukštus...

Uostuose šaltuko nuojauta: laimės tie, kas netrypčios Verslo tribūna

Baltijos valstybių uostų krovos rodikliai signalizuoja apie augimo tempų lėtėjimą. Tad uostai nedelsdami...

Nuo šiol Scania vilkikuose – dar galingesni ir degalus efektyviau taupantys varikliai Verslo tribūna

Šią vasarą pasaulio transporto rinkos milžinė Švedijos bendrovė Scania pristatė naują 540 arklių galios (AG)...

„Logistikos sektoriaus lyderiai 2019“: pirmūnai taikosi į naujas aukštumas Premium

Lietuvos transporto ir logistikos bendrovėms praėjusieji metai buvo bene geriausi per visą istoriją. Nors...

Ministras J. Narkevičius: verslo atstovus matau kaip partnerius  Premium 1

Naujasis susisiekimo ministras tarnybą perėmė po audringo laikotarpio, kurį sukėlė ankstesniojo ministro Roko...

V. Ąžuolas: situacija po „Kelių priežiūros“ suformavimo nepasikeitė 2

Specialiųjų tyrimų tarnybai nustačius, kad valstybės valdomos įmonės „Kelių priežiūra“ veikloje 2016-2018...

Verslo aplinka
2019.09.18
Kylantys atlyginimai didina ir automobilių pirkėjų galimybes  3

Automobilio įperkamumo lizingu vertė Lietuvoje augo sparčiau negu kitose Baltijos šalyse, pirkėjai vis...

Automobiliai
2019.09.18
Transporto bendrovės „Arijus“ vadovas: krizė yra jau dabar Premium 14

Krizė jau prasidėjo, bet kartu ji yra galimybė, kuria pasinaudojusios bendrovės gali išlošti. Taip padėtį...

Politinės korupcijos byloje – garso įrašas apie „Lietuvos geležinkelių“ ginčą 8

Politinės korupcijos bylą nagrinėjantis Vilniaus apygardos teismas trečiadienį posėdyje perklausė garso...

Lietuva nebeturi teisių į „AirBaltic“ – įmonė grąžino 20 mln. Eur „Snorui“ 4

Latvijos skrydžių bendrovė „AirBaltic“ grąžino 19,5 mln. Eur kreditą Lietuvos nacionalizuotam bankui „Snoras“.

Rinkos
2019.09.18
„Avia Solutions Group“ toliau ruošiasi biržai, svarsto apie obligacijas 4

Lietuvos aviacijos paslaugų grupė „Avia Solutions Group“ vykdo pasiruošimą žengimui į Honkongo biržą, tačiau...

Rinkos
2019.09.18
Išrinkta transporto ir logistikos sektoriaus lyderė 7

„Verslo žinios“ pagal redakcijos analitikų sukurtą reitingavimo modelį atrinko pačias stipriausias Lietuvos...

E. prekybos PVM direktyva apsunkins kiniškų siuntų kelią į Europą  Premium 13

2017 m. gruodžio 5 d. Europos Sąjungos (ES) mastu priimta vadinamoji elektroninės prekybos PVM direktyva,...

Prekyba
2019.09.18
„Šiaulių plentas“ siekia restruktūrizavimo 6

Viena didžiausių šalies kelių ir tiltų statybos bendrovių „Šiaulių plentas“ prašo teismo leisti pradėti...

Statyba ir NT
2019.09.17
ES nori peržiūrėti energijai ir degalams taikomus mokesčius Premium

Dauguma ES finansų ministrų sutiko, jog reikia peržiūrėti energijos apmokestinimo direktyvą, kad ji atitiktų...

Finansai
2019.09.17
Grynųjų iš pavėžėjų Seimas neatims 2

Seimas linksta griežčiau reglamentuoti pavėžėjų veiklą, tačiau atsisako nuostatos neleisti už pavėžėjų...

Suomių „Veho“ perka „Silberauto“ 15

Suomijos įmonė „Veho“ įsigyja Estijos įmonę „Silberauto“, kuri importuoja ir platina „Mercedes-Benz“...

V. Ušackas tapo „Avia Solutions Group“ direktorių tarybos nariu: interviu apie pokyčius Premium 22

Pastaraisiais mėnesiais žadėjęs pranešti apie savo tolesnius planus, ilgametis Lietuvos ir ES diplomatas...

Vilniaus oro uoste nakties metu laikinai uždaromas išvykimo pandusas 5

Iki spalio vidurio pandusas bus remontuojamas, naktimis ribojant automobilių eismą.

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau