„Lietuvos geležinkeliai“ išregistruos dvi antrines įmones

Publikuota: 2017-09-20
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Valstybės valdoma bendrovė AB „Lietuvos geležinkeliai“ mažina bendrą antrinių įmonių skaičių. Bendrovė tikisi, kad pertvarka kasmet duos po 13,74 mln. Eur finansinį efektą.

„Lietuvos geležinkeliams“ šiuo metu priklauso 6 antrinės įmonės: „Gelsauga“, Geležinkelio tiesimo centras (GTC), Vilniaus lokomotyvų remonto depas (VLRD), Geležinkelių aplinkosaugos centras (GAC), „Rail Baltica statyba“ ir „Geležinkelių projektavimas“ (GelPro). Iki metų pabaigos antrinių įmonių skaičius sumažės sumažės iki keturių.

„Pastarąjį pusmetį išsamiai analizavome antrinių įmonių veiklą. Išsiaiškinome, kad potencialas veikti efektyviau ir stiprinti konkurencingumą – didžiulis. Galima atsisakyti su tiesiogine bendrovės veikla nesusijusių paslaugų ir jas už priimtinesnę kainą įsigyti rinkoje arba perkelti į kitas įmones. Šie pokyčiai leis efektyviau naudoti resursus įmonių grupėje ir susitelkti į plėtrą tarptautinėje rinkoje. Pagrindines pertvarkas planuojame užbaigti dar šiemet“, – išplatintame pranešime spaudai cituojamas Mantas Bartuška, „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius.

Numatoma, kad iki šių metų pabaigos GAC ir GelPro nustos veikti kaip atskiros įmonės. GelPro atsisakė nepagrindinių veiklų, o iki rugsėjo pabaigos bendrovės veikla bus perkelta į GTC. Pati įmonė – išregistruota. GTC galės pasiūlyti kompleksines geležinkelių tiesimo paslaugas – projektavimo, žemės darbų, signalizacijos, elektros, kontaktinio tinklo sprendimus, infrastruktūros statinių priežiūros ir statybos darbų. Įmonių susijungimas leis kasmet sutaupyti po 0,36 mln. Eur.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Be to, į GTC bus perkeliama „Lietuvos geležinkelių“ infrastruktūros valdymo filialų kelio remonto technika. Kelių gedimų šalinimas bei remontas bus sukoncentruotas antrinėje įmonėje, o „Lietuvos geležinkeliai“ tikrins kelio būklę bei jį prižiūrės. Atsisakius besidubliuojančių funkcijų grupėje, bus pasiektas 8,3 mln. Eur teigiamas metinis efektas.

Aplinkosauga, atliekų tvarkymu, valymo įrenginių, želdinių, apsauginių miškų priežiūra ir kt. paslaugas teikusi GAC bus likviduojama, o didžioji dalis reikalingų paslaugų bus perkama rinkoje. Pertvarkos efektas sieks 1,31 mln. Eur per metus.

VLRD ir „Gelsauga“ veikla taip pat optimizuojama, atsisakant grupėje besidubliuojančių funkcijų ir didinant jų konkurencingumą. VLRD keliamas tikslas tapti didžiausiu riedmenų centru regione. Šios įmonės konkurencingumas stiprinamas čia sutelkiant visos grupės su riedmenų remontu ir priežiūra susijusias paslaugas. Įgyvendinus šias pertvarkas atpigs riedmenų remonto paslaugos.

Tuo tarpu apsaugos ir komunalinių paslaugų bendrovė „Gelsauga“, jau anksčiau atsisakiusi statybų veiklos, nebevystys ir kitų nepagrindinių veiklų – šaudyklos eksploatacijos, autoserviso paslaugų ir kt. VLRD pertvarka grupei turėtų suteikti 2,34 mln. Eur efektą kasmet, „Gelsaugos“ – 1,43 mln. Eur.

Už strateginio europinės vėžės „Rail Baltica“ projekto įgyvendinimą atsakinga UAB „Rail Baltica statyba“ir toliau rūpinsis šio projekto įgyvendinimu.

[infogram id="5c50e717-c796-42d9-8ff1-6846dc8abb6f" prefix="SCK" format="interactive" title="AB „Lietuvos geležinkeliai“ darbuotojų skaičius"]

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Logistika“
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

Darbus Klaipėdos uoste pradeda didžiausias hidraulinis kranas Baltijos šalyse Verslo tribūna

Iš Suomijos į Klaipėdą uostą atplukdytas didžiausias Baltijos šalyse hidraulinis kranas „Mantsinen 300“,...

Sulėtinusi tempą Lietuvoje, „Hegelmann“ investuoja 10 mln. Eur į intermodalumą Premium

Iki 2019 m. rodžiusi tvirtą augimą Lietuvoje, pastaraisiais metais Vokietijos kapitalo „Hegelmann Group“...

Logistika
05:45
Krovinių srautai per Rygos oro uostą dėl karo sumenko ketvirtadaliu

Krovinių srautai per Rygos oro uostą dėl Rusijos karo Ukrainoje sumenko 25% – mažiau nei prognozuotas...

Logistika
2022.07.04
Dėl atšaukiamų skrydžių atsistatydina „EasyJet“ vadovas

Jungtinės Karalystės pigių skrydžių bendrovei „EasyJet“ nesusitvarkant su iškilusia atšaukiamų skrydžių...

Logistika
2022.07.04
Muitinė: vilkikų eilės pasienyje su Baltarusija auga ir dėl ES sankcijų

Pastaraisiais mėnesiais susidarančios ilgos vilkikų eilės pasienyje su Baltarusija dar labiau auga dėl...

Logistika
2022.07.04
Į vištidę pakviesta lapė ir nedžiuginanti pergalė 6

Gali būti, kad artimiausiais metais mes pamatysime dar vieną lietuviško transporto sektoriaus triumfą. Bet...

Nuomonės
2022.07.04
„Peugeot 408“: spjaukite į miesto visureigius Premium 7

Prancūzijos gamintojas pasiūlys elektrifikuotą sprendimą, skirtą nuo SUV tipo automobilių pavargusiems...

Automobiliai
2022.07.03
Paskelbtas konkursas vandens autobuso paslaugoms Danės upe teikti

Klaipėdos savivaldybės įmonė „Klaipėdos keleivinis transportas“ ieško, kas tris sezonus teiks vandens...

Logistika
2022.07.03
Automobilių pramonės mirtis Rusijoje ir stebuklingas „Volkswagen“ receptas Premium

Ekspertų teigimu, Rusijos automobilių pramonė, su kuria šalyje susiję virš 1 mln. darbo vietų, – miršta.

Pramonė
2022.07.03
J. Adomavičius – apie komunikaciją bei strateginius pokyčius karo nulemtų iššūkių apsuptyje Premium

Jurgis Adomavičius, muitinės tarpininko paslaugas teikiančios įmonės „Bunasta“ vadovas, pasakoja, kaip...

Logistika
2022.07.03
Pirmoji elektrinė „Toyota“ painiu pavadinimu Premium 4

Ilgą laiką viešai ignoravęs elektros pavarą ir savo veiklą sutelkęs į hibridinių automobilių kūrimą, o...

Automobiliai
2022.07.02
„Der Spiegel“: EK leis Maskvai į Kaliningradą vežti visas prekes, bet ribotais kiekiais 20

Europos Komisija (EK) planuoja paskelbti išaiškinimą, kuris panaikins tranzito iš Rusijos per Lietuvą į...

Logistika
2022.07.01
Birželį naujų automobilių registravimas sumažėjo 23,7%

Lietuvos naujų lengvųjų automobilių registravimas šiemet birželį, palyginti su tuo pačiu metu pernai, smuko...

Logistika
2022.07.01
Pernai bendrovės „Bolt“ nuostolis išaugo iki 547,2 mln. Eur 2

„Bolt“ prekės ženklą naudojantis Estijos startuolis „Bolt Technology“ 2021-aisiais patyrė 547,2 mln. Eur...

Logistika
2022.07.01
„Bloomberg“: naujame ES sankcijų pakete turėtų atsirasti patikslinimai dėl tranzito į Kaliningradą 3

Europos Sąjunga pradėjo rengti naują sankcijų Rusijai paketą, kuris turėtų apimti embargą jos aukso pasiūlai,...

Verslo aplinka
2022.07.01
„Omniva“ investuoja 40 mln. Eur – statys siuntų paskirstymo terminalą Kaune Premium 16

Siuntų UAB „Omniva LT“ Kauno laisvojoje ekonominėje zonoje (LEZ) statys savo siuntų terminalą, kuris turėtų...

Logistika
2022.07.01
ES investuos 5,4 mlrd. Eur į transporto infrastruktūrą, tarp projektų – ir „Rail Baltica“

Europos Komisija atrinko 135 transporto infrastruktūros projektus, kuriems bus suteiktos ES dotacijos. Tarp...

Logistika
2022.07.01
Vidaus vandens kelių direkcija įvykdė pertvarką – tapo akcine bendrove

Valstybės valdoma Vidaus vandens kelių direkcija nuo penktadienio tapo akcine bendrove.

Logistika
2022.07.01
Lietuvos oro uostuose atšaukiamų skrydžių skaičius nedidelis – apie 1%

Kai kuriems Europos oro uostams nebespėjant aptarnauti padidėjusių keleivių srautų bei fiksuojant išaugusius...

Logistika
2022.07.01
Autonominis laivas perplaukė Atlantą

Robotinis laivas be įgulos „Mayflower“, pakartojęs anglų kolonistų 1620 metų kelionę laivu „Mayflower“,...

Logistika
2022.07.01

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku