„Omnivai“ augti padeda ir siuntiniai iš Kinijos

Publikuota: 2017-08-22

Per dieną tūkstančius siuntų gaunanti ir išdalijanti bendrovė „Omniva LT“ neslepia, kad augti ir plėstis padeda ir siuntiniai iš Kinijos.

Lietuvos padalinys priklauso tarptautinei įmonių grupei „Omniva“, kuri, sako bendrovės Lietuvoje vadovas Simonas Bielskis, šiuo metu ne tik rūpinasi plėtra jau esamuose regionuose, bet ir didina partnerių ratą. Žvalgomasi į tokias elektroninės prekybos milžines, kaip „Amazon“, „Ebay“ ar „AliExpress“. Pastarojoje parduotuvėje renkantis pristatymo būdą jau galima pamatyti ir „Omniva“ logotipą – siuntos keliauja į Estiją, o iš ten pasiekia Lietuvą.

Ponas Bielskis sako, kad pernai „Omniva“ grupė aprėpė maždaug 3% visų regionui tenkančių siuntų iš „AliExpress“ elektroninės parduotuvės, priklausančios Kinijos „Alibaba“ grupei. Deramasi ir su kitais partneriais.

„Pavyzdžiui, mūsų grupė yra kalbėjusi su Kinijos „Alibaba“ elektronine parduotuve. Jų tikslas po kelerių metų per dieną išsiųsti apie milijardą siuntų. Vadinasi, nepaisant to, kad jie turi labai daug partnerių, jų reikės dar daugiau“, – vertina pašnekovas.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Iš Kauno – visiems

Centrinis „Omniva LT“ siuntų padalinys – Kaune, į čia atvežami siuntiniai iš visos Lietuvos ir kitų šalių, iš čia paskirstomi visiems adresatams. Pašnekovas sako, kad bendrovė įsipareigojusi siuntą pristatyti per dieną, tačiau retkarčiais, kai siuntas dėlioja žmonės, pasitaiko klaidų, tad ne į tą miestą nukeliavęs siuntinys užtrunka viena diena ilgiau.

„Vėlavimo rodiklis gali būti 1%. Skaičiavome liepos rezultatus, tai vėlavimo rodiklis buvo 0,7%“, – sako pašnekovas.

Į terminalus mikroautobusais atkeliavusios siuntos mažesniuose terminaluose išrūšiuojamos rankomis, o Kaune – automatizuota rūšiavimo linija. Gauti siuntiniai išdėliojami ant atskirų palečių skirtingiems regionams, o patikrinti, ar visi siuntiniai padėti ten, kur priklauso, padeda ir brūkšniniai kodai.

„Jeigu, pavyzdžiui, į Šiaulius atkeliavo Vilniaus regionui skirta siunta, sistema neleidžia nuskaityti brūkšninio kodo, tad tai jau indikacija, kad kažkas vyksta neteisingai“, – aiškina pašnekovas.

Vilniaus siuntų centras kasdien sulaukia apie 3.000 siuntų, Kaune jų – maždaug dukart daugiau.

Per dieną surinktos siuntos į logistikos centrus atvežamos vakarop, apie 17-18 valandą, iš tolimesnių regionų – kiek vėliau. Darbas siuntų centruose baigiamas apie 2-3 nakties.

Bandys naikinti spūstis

Išrūšiuotos siuntos iš terminalų išvežamos iki 9 valandos ryto. Kurjeriai išdėlioja siuntinius paštomatų skyreliuose, o tuo atveju, jei paštomatas populiaresnis ir į jį telpa ne visos siuntos, kurjeris iki reikiamo taško grįžta ir antrą kartą. Natūralu, populiarėjant paslaugai ir augant poreikiui, bendrovė numačiusi plėtrą.

Ponas Bielskis žada, kad Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje „Omniva LT“ plėsis maždaug dukart, mažesniuose miestuose atsiras papildomų paštomatų.

„Kitais metais greičiausiai eisime į dar mažesnius miestelius, kur paslauga po truputį populiarėja. Visgi šiandien pagrindas yra didieji miestai“, – kalba pašnekovas. – Plėsimės nuo 7.000 siuntų skyrelių iki beveik 13.000, tad reikia tikėtis, kad išvengsime spūsčių prie paštomatų per šventes.“

Pašnekovas sako, kad per didžiąsias metų šventes siuntų kiekis toks, kad greta paštomatų tenka budėti kurjeriams ir siuntas dalyti tiesiai iš autobusų, mat visų norinčių siuntiniai į paštomatus nebetelpa. Tokiais atvejais, sako p. Bielskis, padėti kurjeriams tenka ir „Omniva LT“ administracijos darbuotojams, ne kartą siuntas dalijęs yra ir jis pats.

„Tada gera proga pamatyti žmones, pakalbinti, kas jiems patinka, kas ne, pasikalbėti“, – sako pašnekovas.

Daugiau automatizacijos

Kaune, pagrindiniame siuntų terminale, bendrovė numačiusi plėstis. Norima automatizuoti daugiau procesų, kas palengvintų siuntų rūšiavimą.

Kol kas siuntos rūšiuojamos ir ant palečių kurjeriams dėliojamos regionais, tačiau p. Bielskio vizijoje – rūšiavimas ir į atskiriems paštomatams skirtus rinkinius.

„Mūsų vizija tokia, kad jeigu mes turime 100 paštomatų, siuntos ant rūšiavimo linijos būtų rūšiuojamos ir dėliojamos ant 100 atskirų palečių“, – kalba pašnekovas.

Šiemet bendrovė numačiusi ir atnaujinti turimą transporto parką. Dar prieš kelerius metus „Omniva LT“ visas siuntas vežiojo vien tik nuosavu transportu, tačiau buvo priimtas sprendimas dalį darbų patikėti partneriams.

Atnaujina automobilius

Diversifikacija, sako p. Bielskis, buvo būtina norint sumažinti riziką, kad staigūs rinkos pokyčiai nepaliktų įmonės turimų automobilių ir vairuotojų be darbo.

„Kai prieš ketverius metus atėjau čia dirbti, visi automobiliai buvo mūsų. Šiandien pusė visų siuntas vežiojančio transporto yra mūsų, pusė – partnerių“, – pasakoja p. Bielskis.

Dabar, jeigu kažkuriame regione sumažėja siuntų kiekis, įmonė gali paprasčiausiai nepirkti paslaugos, ir atvirkščiai – jei siuntų kiekis išauga, gali rinktis, ar investuoti patiems, ar patikėti daugiau siuntų trečiosioms šalims.

Atnaujinant transporto parką norima seniausius, maždaug ketverių metų mikroautobusus, pakeisti naujais. Ponas Bielskis sako, kad renkamasi atsižvelgiant į patikimumą, kainą, likutinę vertę, taip pat – ir į vairuotojų atsiliepimus.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Logistika“
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

Kaliningradas išnaudojo vežimo geležinkeliais limitus, aiškina negalintis per Lietuvą įsivežti dalies prekių 1

Antonas Alichanovas, Kaliningrado srities gubernatorius, pareiškė, kad šis Rusijos regionas dėl Europos...

Logistika
15:46
Prekyba naujais automobiliais Estijoje šiemet mažėja 17%

Rinkai sistemingai traukiantis, „Toyota“ neužleidžia pozicijų, o pirkėjai vertina nedidelius krosoverius.

Automobiliai
12:37
Atsisakant rusiškos anglies – perkrovos tiekimo grandinėse ir naujų kelių paieška Premium 4

Pasauliui sugrįžtant prie iki šiol sistemingai eliminuoto kuro, logistikos įmonės ieško būdų prisijungti prie...

Logistika
11:06
Sunkiojo transporto ekspertai ragina susitelkti: metas ruoštis elektrifikacijai Verslo tribūna

Nei pasaulyje, nei mūsų regione nėra didelių ginčų, kaip transporto sektoriuje mažinti oro taršą ir siekti...

Elektromobilių krovimo tinklą kartais plečianti „Inbalance grid“ taikosi į lyderystę Lietuvoje Premium 1

2019 m. įkurta UAB „In balance grid“ nurodo, jog įskaitant turimas sutartis, per pastaruosius 10 mėn. jos...

Inovacijos
00:01
G. Landsbergis: Maskva turi pati surasti būdus, kaip atsiskaityti už Kaliningrado tranzitą 90

Ne Vilnius, o Maskva turi rasti būdus, kaip atsiskaityti už Kaliningrado tranzitą, sako Gabrielius...

Verslo aplinka
2022.08.08
Latviška ASG įmonė per pusmetį beveik pasiekė praėjusių metų rezultatus

125 mln. Eur per pirmuosius 6 mėnesius uždirbusi „SmartLynx“ iki metų pabaigos planuoja turėti 60-ies...

Logistika
2022.08.08
Dviejuose Kinijos miestuose į gatves išriedės „Baidu“ robotaksi

Kinijos technologijų milžinė „Baidu“, geriausiai žinoma dėl savo interneto paieškos variklio, pirmadienį...

Inovacijos
2022.08.08
Kaip skolinasi verslas: atidumas, kitoks sėkmės vertinimas ir rudeninė pagalvė Premium

Verslas atidžiau planuoja investicijas ir atsisako tų projektų, dėl kurių sėkmės suabejoja. Mažėja...

Gazelė
2022.08.08
Lietuvos susisiekimo viceministrė ir verslo atstovai lankosi Taivane

Susisiekimo viceministrė Agnė Vaiciukevičiūtė su Lietuvos verslo delegacija šią savaitę lankosi Taivane, kur...

Verslo aplinka
2022.08.08
Latvijoje 1,5 karto išaugo lėktuvų skrydžių skaičius

Matomas spartus atsigavimas po pandemijos, augimui netrukdo ir draudimas skristi Rusijos lėktuvams.

Logistika
2022.08.07
„Neo Group“ turėjo 0,5 mln. USD vertės rūpesčių Stambule, padėjo draudimas Premium

Kartas nuo karto draudikai Lietuvos įmonėms atlygina solidžias sumas, siekiančias šimtus tūkstančių eurų, kai...

Finansai
2022.08.07
Lietuvos vežėjų darbo jėgos sąnaudos yra dvigubai mažesnės nei ES vidurkis Premium 3

Lietuvos vežėjų darbo jėgos kaštai per metus nežymiai paaugo, tačiau pagal šį rodiklį Lietuvos transporto...

Logistika
2022.08.07
Pirkėjai persėda iš motorlaivių į irklines valtis Premium 2

Prieš dvejus metus nuo pandemijos bėgę kateriais ir jachtomis, dabar pirkėjai pradeda skaičiuoti, kiek...

Pramonė
2022.08.05
LBA: bankai laukia išaiškinimo, ar mokėjimus už tranzitą į Kaliningradą galima laikyti išimtinais

Aiškinantis dėl mokėjimų už Kaliningrado tranzitą aptarnavimo, Lietuvoje veikiantys bankai laukia rašto iš...

Verslo aplinka
2022.08.05
Lokomotyvų remonto depas bus iškeltas į Vaidotus

Dabartinėje depo vietoje planuojama kurti biurus, laisvalaikio ir prekybos vietas, naujasias remonto...

Logistika
2022.08.05
Paskirtos naujos „Viamatikos“ ir „Oro navigacijos“ valdybos

Įvyko pokyčiai dviejų susisiekimo sektoriaus įmonių valdybose. AB „Viamatika“ ir VĮ „Oro navigacija“, darbą...

Vadyba
2022.08.05
Kai liks tik graužtukai

Europos Sąjungos (ES) sankcijų stabdomos bankų transakcijos į Rusijos bankus gali sustabdyti ir bet kokią...

Nuomonės
2022.08.05
FNTT: aptarnaujant mokėjimus už Kaliningrado tranzitą gali būti daromos išimtys 14

Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnyba (FNTT) teigia, kad Lietuvoje veikiantiems bankams gali būti suteikiamos...

Logistika
2022.08.04
Ekspertai apie „Ziticity“ veiklos stabdymą: geras IT sprendimas, bet per maža rinka Premium 7

UAB „Miesto logistika“, valdanti greitojo siuntų pristatymo platformą „Ziticity“, pranešė apie savo veiklos...

Logistika
2022.08.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku