„Garant Group“ pirkinys – laivas specializuotiems darbams

Publikuota: 2017-05-19

Skirtingų profilių laivų aptarnavimo bendroves vienijanti įmonių grupė „Garant Group“ apie 0,5 mln. Eur investavo į laivo krano „Baltic Worker“ įsigijimą. Teigiama, kad įvairiems darbams po vandeniu, kitų laivų aptarnavimui ir remontui skirtas laivas bus vienintelis tokiems specializuotiems darbams skirtas laivas Klaipėdos uoste.

Laivą administruos viena iš „Garant Group“ grupės įmonių – UAB „Garant Diving“, užsiimanti povandeniniais laivų priežiūros ir remonto darbais.

Vasilijus Pigarevas, „Garant Group“ valdybos pirmininkas, nėra linkęs atskleisti, kiek grupė investavo į šio laivo įsigijimą, tačiau paklaustas, ar suma siekė apie 0,5 mln. Eur, jis teigė, jog netoli tiek.

35 m ilgio ir 10 m pločio laivas, kurio grimzlė siekia iki 2 m turi keturis pagrindinius variklius plaukimui ir manevravimui bei dar keturis – įrangos agregatams valdyti. Laive sumontuotas 40 t keliamosios galios kranas, jame taip pat yra galinga žemsiurbė bei sonaras, leidžiantis stebėti dugno reljefą ir kontroliuoti po vandeniu atliekamus darbus.

Iš Olandijos kompanijos įsigytas laivas nėra naujas, 1991 m. buvo atliktas kapitalinis jo remontas.

Vaidas Valančius, „Garant Diving“ direktorius, sako, jog investuoti į tokio laivo įsigijimą apsispręsta, nes panašios profesionalios technikos aptarnavimo darbams atlikti Klaipėdos uoste iki šiol praktiškai nebuvo.

„Užsakymams vykdyti atskirai tekdavo samdyti baržą, buksyrą, kraną. O dabar turime viską viename laive. Neabejojame, jog tai leis įgyvendinti gerokai daugiau įvairių jūrinių projektų, kurių dažnai tekdavo atsisakyti vien dėl to, jog neturėdavome reikiamos technikos“, – teigia p. Valančius.

Uostas tikisi patrauklesnių kainų

Pasak pašnekovo, su šiuo laivu galima pašalinti gruntą ir akmenis nuo povandeninių komunikacijų – kabelių, dujų ir kitos paskirties vamzdynų, atlikti gilinimo darbus, statyti ir remontuoti krantines, atlikti kitų laivų korpusų valymo darbus, statyti povandenines konstrukcijas ir atlikti daugelį kitų darbų po vandeniu.

„Tokie laivai kaip „Baltic Worker“ yra universalus pagalbininkas uosto įrengimų ir laivų priežiūros darbuose“, – pasakoja p. Valančius.

Arvydas Vaitkus, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius, tikisi, jog tokio laivo dislokavimas Klaipėdos uoste padės atpiginti ir dalį paslaugų, kurioms dabar tenka samdyti užsienio kompanijas.

„Tokių laivų mobilizacija uostui kainuoja pakankamai brangiai ir tokio laivo turėjimas uoste kelia didelę tikimybę turėti patrauklias kainas valant uosto akvatoriją“, – teigia uosto vadovas.

Užsakymų dairysis ir užsienyje

Ponas Valančius sako, jog jau gautas ir pirmasis užsakymas Klaipėdos uoste – AB „Vakarų laivų gamykla“ teritorijoje bus keičiamos dokų inkarų grandinės.

Užsakymų Lietuvos jūrų laivų registre įregistruotam ir su Lietuvos vėliava plaukiosiančiam „Baltic Worker“ bus dairomasi ir užsienyje.

„Tokie laivai naudojami vėjo jėgainėms Baltijos jūroje statyti, kur matome gerą nišą dirbti. Šiuo metu nagrinėjame keletą projektų Lenkijoje, Vokietijoje“, – nurodo pašnekovas.

„Baltic Worker“ įvairius korpuso aptarnavimo darbus atliks ir suskystintųjų gamtinių dujų (SkGD) laive – saugykloje „Independence“.

Daugiausia užsakymų įvairiems povandeniniams laivų priežiūros ir remonto darbams „Garant Diving“ įmonė turi Baltijos jūros regione.

Dirba visame pasaulyje

„Garant Group“ įmonių grupė iš viso vienija 14-ka skirtingų profilių laivų aptarnavimo įmonių, kurios užsiima techniniu laivų tiekimu, remontuoja laivus, atlieka įvairius povandeninius darbus. Grupės įmonės veikia visose Baltijos šalyse, Kaliningrade bei Ispanijoje. Grupės pajamos iš veiklos vietos rinkoje sudaro apie 20% apyvartos, o didžiąją dalį pajamų generuoja eksportas.

„Atsižvelgdami į klientų poreikius prekes tiekiame į bet kurį pasaulio uostą, kur tuo metu stovi mūsų klientų laivai. Dirbame Afrikoje, Azijoje, Amerikoje. Savo klientams iš vienų rankų siūlome visą kompleksą paslaugų: nuo maisto ir techninių prekių tiekimo į laivus iki jų techninės priežiūros, remonto“, – pasakoja Aleksandras Pigarevas, „Garant Group“ komercijos vadovas.

1990 m. Klaipėdoje įkurta kompanija veiklą pradėjo vos su 10 žmonių komanda, o šiandien įvairiuose pasaulio kompanijose dirba apie 300 darbuotojų.

Pernai konsoliduotos įmonių grupės pajamos siekė 28 mln. Eur ir buvo apie 12% didesnės nei 2015 m., kai jos sudarė 25 mln. Eur. Šiemet pardavimus prognozuojama didinti iki 30 mln. Eur.

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Gauk nemokamą TRANSPORTO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
J. Narkevičius – nepopuliariausias politikas  1

Susisiekimo ministras, Lenkų rinkimų akcijos-Krikščioniškų šeimų sąjungos atstovas Jaroslavas Narkevičius po...

H&M ėmė išvežioti prekes dviračiais

Švedijos greitosios mados prekių gamintoja „Hennes & Mauritz“ (H&M) Nyderlandų klientams pasiūlė naują...

Prekyba
2019.12.13
Šiaulių oro uoste numatomos 20 mln. investicijos lėktuvų priežiūros centrui 

Įmonė nauju pavadinimu ir vadovu planuoja didelį lėktuvų techninės priežiūros centrą, kuris veiklą pradės...

Dėl taršių automobilių mokesčio liko galutinis balsavimas

Seime kelią skinasi „valstiečių“ iniciatyva apmokestinti taršius automobilius. Mokestis nuo kitų metų...

Inovacijos keliuose: išmanioji sistema padės valdyti eismą ir sumažins aplinkos taršą Verslo tribūna

Nesunku pastebėti, kad augant žmonių populiacijai ir kylant pragyvenimo lygiui, didėja ir transporto...

Savavaldžiai sunkvežimiai jau gabena krovinius skersai JAV Premium

Autonominių sunkvežimių sprendimus kurianti JAV bendrovė „Plus.ai“ įvykdė pristatymą, kurio metu krovinys...

Derybose dėl mobilumo paketo – „paskutinė žinutė“ mūsų vežėjams  Premium 5

Vakar vakare ir praėjusią naktį Briuselyje vykusios trilogo derybos dėl mobilumo paketo nuostatų pasiekė...

Latvijoje byra A. Lembergo verslo asociacija

Byra Latvijos tranzito verslo asociacija, kurioje svarios įtakos turi Latvijos oligarchas ir Ventspilio meras...

Verslo aplinka
2019.12.12
Šiaurės investicijų bankas Kaunui skolina 17,5 mln. Eur naujiems troleibusams pirkti

Šiaurės investicijų bankas (NIB) ir UAB „Kauno autobusai“ pasirašė 17,5 mln. Eur vertės paskolos sutartį,...

„UniCredit Leasing“ pasitraukimas – smūgis Lietuvos vežėjams Premium 1

Sandoris, kuriuo Latvijos bankinė grupė įsigyja visą italų grupės „UniCredit“ lizingavimo verslą Baltijos...

Rinkos
2019.12.12
Atnaujinamos ES derybos dėl reikalavimų vilkikų vairuotojams 1

Europos Sąjungos (ES) institucijos trečiadienį Briuselyje atnaujina derybas dėl daug diskusijų keliančio...

„Girteka Logistics“ parke – SkGD varomi „Scania“ vilkikai 

Vienas didžiausių vežėjų Europoje įsigijo 3 suskystintomis gamtinėmis dujomis (SkGD) varomus „Scania R410“...

Seimo komitetas: taršių automobilių mokestis – nuo balandžio 2

Seimo Biudžeto ir finansų komitetas (BFK) trečiadienį pritarė „valstietės“ Agnės Širinskienės siūlymui iki...

Žingsnis link giliavandenio uosto – patvirtintas Klaipėdos uosto bendrasis planas Premium

Vyriausybė trečiadienį patvirtino Klaipėdos valstybinio jūrų uosto bendrąjį planą. Jo sprendiniai suteiks...

Verslo aplinka
2019.12.11
Ventspilio ir Rygos uostų valdymą perima „padėtį gelbstinti“ Vyriausybė

Latvijos susisiekimo ministras Talis Linkaitis pareiškė, jog valstybė dviejų didžiausių šalies uostų – Rygos...

„Lietuvos geležinkeliai“ per 3 metus perveš 30 mln. tonų „Achemos“ krovinių

„Lietuvos geležinkelių“ krovinių vežimo bendrovė „LG Cargo“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su „Achemos...

Į pagalbą vežėjams skuba „Trelo“: atidaro naująjį vilkikų remonto centrą Prancūzijoje Verslo tribūna

Iki šiol UAB „Trelo“ valdė tris sunkvežimių ir priekabų remonto centrus Vakarų Europoje: Genke ir Antverpene,...

„Norwegian“ kopia iš nuostolių, atsisakydama visko, kas nebūtina  Premium

Norvegijos pigių skrydžių bendrovė mažina darbuotojų skaičių, veiklos apimtis, parduoda savo lėktuvus,...

M. Bartuškos interviu: apie įmonės pertvarką, planus ir politinį palaikymą Premium 2

Reorganizaciją baigusios ir veiklas į atskiras įmones išskaidžiusios bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“...

Pavasarį – penkios naujos „airBaltic“ kryptys iš Vilniaus

Latvijos oro linijų bendrovė „airBaltic“ nuo kitų metų pavasario iš Vilniaus pradės skraidinti penkiomis...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau