5 mitai apie automobilių nuomą verslui

Publikuota: 2017-05-09

Smulkaus ir vidutinio verslo bendrovės Lietuvoje automobilius dažniau įsigyja, stambaus - nuomoja. „Europcar” ir „Creditinfo” atlikto tyrimo duomenimis, 79.8 proc. mažesnių šalies bendrovių automobilių parko sudaro nuosavybės teisėmis valdomi automobiliai. Tarp stambių bendrovių šis skaičius siekia tik 48.5 procento.

„Didesnės bendrovės nuomos paslaugas verslui renkasi kaip alternatyvą automobilio pirkimui ar finansiniam lizingui. Paslauga suteikia galimybę naudotis nauju automobiliu konkrečiam terminui, aiškiai apskaičiuoti išlaidas visam automobilio naudojimo laikotarpiui bei pamiršti techninės priežiūros rūpesčius” - teigė „Europcar” Lietuvoje atstovaujančios UAB „Mobility Lietuva” vadovas Einoras Čiagus. Bendrovė teikia trumpalaikės, lanksčios („FitRent”) bei ilgalaikės (veiklos) nuomos paslaugas verslui.

Nors nuomos verslui paslaugomis aktyviai naudojasi stambios bendrovės, vadovo teigimu, jų paplitimą smulkių ir vidutinių klientų segmente vis dar stabdo keletas rinkoje sklandančių mitų.

Mitas nr. 1: automobilių nuoma - tik stambiam verslui

Nors nuomos verslui paslaugos populiaresnės tarp stambių bendrovių, būtent mažesnėms įmonėms jos teikia daugiausia naudos. Automobilio įsigijimas - finansinė našta nedidelei bendrovei. „Europcar” veiklos nuoma leidžia naudotis nauju automobiliu neprisiimant finansinės rizikos. Tiek pradinis įnašas lizinguojant automobilį, tiek tolesnė automobilio kaip ilgalaikio turto apskaita, sukuria ženklius, su pagrindine įmonės veikla nesusijusius kaštus.

Mitas nr. 2: automobilių nuoma man per brangi

„Europcar” mėnesio įmokos prasideda nuo 180 Eur. Mėnesinių išlaidų prasme, veiklos nuoma kainuoja mažiau nei finansinis automobilio lizingas. Pripažinkime: įmonei reikalingas ne automobilis, o darbuotojų mobilumas. Ilgalaikė nuoma leidžia naudotis automobiliu kaip paslauga už fiksuotą mėnesio mokestį bei tiksliai įvertinti automobilio kaštus visą jo naudojimo laikotarpį. Svarbiausia, jog šie kaštai nesikeičia net kintant rinkos sąlygoms. Finansinio lizingo atveju, įmonė prisiima riziką dėl pokyčių palūkanų rinkoje. Per kelerių metų laikotarpį automobilio techninės priežiūros paslaugos taip pat neišvengiamai brangs. Nuomojant automobilį šias rizikas prisiima ne automobilio naudotojas, o nuomos paslaugas teikianti įmonė.

Mitas nr. 3: automobilių nuoma - nepraktiška

Nuoma verslui - daug lankstesnis automobilio naudojimo būdas nei finansinis lizingas ar automobilio įsigijimas. „Europcar” paslaugos verslui apima nuomą nuo 1 dienos iki 60 mėnesių. Galbūt papildomas automobilis reikalingas tik laikinai įgyvendinant naują projektą. Galbūt per metus automobiliu nuvažiuosite vos kelis tūkstančius kilometrų, o didžiąją laiko dalį automobilis stovės nenaudojamas. Galbūt padidėjus užsakymams įmonei komercinis automobilis reikalingas tik pusmečiui. „Europcar” siūlo pilną nuomos paslaugų kompleksą. Su trumpalaike nuoma galite naudotis automobiliu tada, kai jo reikia. Paslauga „FitRent” leis lanksčiai naudotis automobiliu atskiriems projektams ir pakeisti automobilį (pavyzdžiui, iš lengvojo į komercinį) pasikeitus įmonės poreikiams. Platus „Europcar” paslaugų kompleksas leidžia automobilio naudojimą lanksčiai taikyti prie verslo poreikių, o ne verslui derintis prie automobilio.

Mitas nr. 4: automobilių nuoma - finansiškai nenaudinga

Automobilis - ne įmonės turtas, o darbo įrankis. Naudojantis „Europcar” ilgalaike nuoma, automobilio išlaidos įtraukiamos į veiklos sąnaudas, nereikia apskaityti ilgalaikio turto nusidėvėjimo ar rūpintis automobilio realizacija atėjus laikui jį pakeisti. Todėl automobilio įsigijimui skirtas lėšas bendrovė galės naudoti tiesioginės veiklos reikmėms. Jei įsigijimo išlaidos turi mažesnį svorį stambios įmonės biudžete, mažesnėse įmonėse jos turi tiesioginę įtaką bendrovės kreditingumui. Nuoma padeda šių rizikų išvengti.

Mitas nr. 5: automobilių nuoma - neūkiška

Nuomos paslaugas galite rinktis atsižvelgiant į automobilio eksploatacijos pobūdį. „Europcar” konsultantai padės pasirinkti nuomos sąlygas bei automobilius atsižvelgdami į metines ridas, vairavimo aplinką ir kitus eksploatacijos kaštams įtakos turinčius veiksnius.

Veiklos nuoma taip pat padeda optimizuoti automobilių parko valdymo kaštus. Paslaugoje siūlome plačiausią tarptautinį viskas įskaičiuota „Europcar Promise” paketą, į kurį įtraukta pilna techninė automobilio priežiūra, gedimų administravimas, draudimo paketas, pagalba kelyje ir daug kitų papildomų verčių, tad įmonė nepatirs jokių su automobilio technine priežiūra susijusių kaštų. „Europcar” taip pat rūpinasi civilinės atsakomybės bei KASKO draudimu, technine apžiūra, remonto administravimu. Jei dėl remonto darbų negalite naudotis automobiliu - suteikiame pakaitinį.

Todėl visą dėmesį galite skirti verslui - automobiliu pasirūpinsime mes!

Ar ilgalaikė nuoma tinka Jūsų verslui? Susisiekite ir gaukite individualų pasiūlymą.

Daugiau informacijos: www.europcar.lt/lt/pages/europcar-for-business

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą TRANSPORTO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Superkondensatoriai keičia akumuliatorius

Didžiausi šiuolaikinių elektromobilių trūkumai slypi akumuliatoriuose. Jie – sunkūs, brangūs, lėtai įkraunami...

Transportas
08:59
„Nextury Ventures“ keičia „Baltic arrow“ kryptį, pradinė idėja nepasiteisino Premium 18

Verslininko Ilja Laurso kontroliuojamas startuolis „Baltic arrow“ keičia kryptį – trumpalaikį apsikeitimą...

Technologijos
2018.12.31
Susisiekimo ministerija atsisako idėjos viešinti neblaivių vairuotojų pavardes 8

Susisiekimo ministerija atsisako anksčiau šiais metais išsakytos idėjos viešinti neblaivių vairuotojų...

Transportas
2018.12.30
Traukinyje į Maskvą – verslo klasės vagonas 8

Traukinyje Kaliningradas–Maskva įrengtas verslo klasės vagonas, kuriame yra 6 kupė su sofomis–lovomis,...

Pramonė
2018.12.30
„Infiniti“ ruošia atsaką vokiškam „Audi e-tron“ 9

Sausį JAV, Detroite, vyks didžiausia šalies automobilių paroda „NAIAS 2019“. Jau aišku, kad šiemet čia...

Transportas
2018.12.29
VŽ bando: greičiausias „Bentley“ sedanas 3

Greičio mėgėjams skirta aukščiausios klasės britiško sedano „Bentley Mulsanne“ versija „Speed“ – mėgstantiems...

Transportas
2018.12.29
Milijoną keleivių aptarnavęs Kauno oro uostas ketina išlaikyti tempą 5

Antrasis pagal dydį šalies oro uostas šiemet plėtė veiklos profilį, pritraukė verslo keleivių segmentą ir...

Transportas
2018.12.28
„Klaipėdos nafta“ įkūrė antrinę bendrovę „SGD terminalas“ 10

Suskystinųjų gamtinių dujų (SkGD) terminalo Klaipėdoje operatorė „Klaipėdos nafta“ įsteigė antrinę bendrovę...

Energetika
2018.12.28
„Hondos“ atstovybė Vilniuje tapo „Autoerdvės“ nuosavybe 7

Estijos įmonės „Nippon Auto“ Lietuvoje įkurta „Hondos“ atstovybė galutinai perėjo į Lietuvos verslininkų...

Transportas
2018.12.28
Naikinama CAA 6

Nuo 2019 m. sausio 1 d. nebelieka biudžetinės įstaigos Civilinės aviacijos administracijos (CAA), kurios...

Transportas
2018.12.28
Teismas: „Lietuvos geležinkeliai“ teisėtai įsigijo pabėgius iš „Swetrak“

Valstybės valdomų „Lietuvos geležinkelių“ ir Estijos bei Lietuvos kapitalo bendrovės „Swetrak“ po neskelbiamų...

Transportas
2018.12.28
Kelių plėtrai ir priežiūrai 2019 m. skiriama 477,5 mln. Eur 11

2019 m. Lietuvos kelių tinklo plėtrai, priežiūrai ir eismo saugai gerinti iš valstybės biudžeto skiriama...

Transportas
2018.12.28
C. Ghosnas lieka kalėjime, o G. Kellis ieško medikų pagalbos

Carlosas Ghosnas, „Renault-Nissan-Mitsubishi“ aljanso vadovas išlieka sulaikytas, o kartu su juo suimtas...

Transportas
2018.12.27
Ministerija reikalauja ištirti galimai neskaidrų asfaltuotinų žvyrkelių atrankos atvejį 2

Susisiekimo ministras Rokas Masiulis nurodė Lietuvos automobilių kelių direkcijai (LAKD) skubos tvarka...

Transportas
2018.12.27
Licencijas prekiauti degalais išduos Kainų komisija 1

Vyriausybė siūlo, kad licencijas prekiauti nefasuotais naftos produktais išdavinėtų ne savivaldybės, bet...

„Klaipėdos Smeltės“ plėtrai – 80 mln. Eur SEB banko finansavimas

Laivų krovos akcinė bendrovė „Klaipėdos Smeltė“ toliau investuoja į savo terminalo pajėgumų didinimą, taip...

Transportas
2018.12.27
Kova su šešėliu: centralizuos degalų prekybos leidimų išdavimą 7

Vyriausybė užsimojo centralizuoti ir sugriežtinti prekybos nefasuotais naftos produktais licencijavimą.

Verslo aplinka
2018.12.25
Trečiasis transporto ketvirtis: augimas ir įžvalgos dėl kaimyninių rinkų Premium 1

2018 m. III ketvirtį visų rūšių transportu buvo pervežta 40,5 mln. t krovinių, arba 10,4% daugiau krovinių...

Transportas
2018.12.21
Kaunas dvigubina elektromobilių įkrovimo stotelių skaičių 3

Kauno m. savivaldybė iki 2019 m. pavasario mieste planuoja įrengti 11 elektromobilių įkrovimo stotelių, viena...

Transportas
2018.12.21
Atrinks „Rail Baltica“ atkarpos iki Latvijos sienos projektuotojus

„Rail Baltica“ greitojo geležinkelio projektą koordinuojanti bendrovė „RB Rail AS“ pradėjo...

Transportas
2018.12.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau