Dėl per didelių kainų nutrauktas dar vienas konkursas uoste

Publikuota: 2017-03-29
Algimanto Kalvaičio (VŽ) nuotr.
Algimanto Kalvaičio (VŽ) nuotr.

Klaipėdos valstybinio jūrų direkcija (KVJUD) dėl per didelių pasiūlytų rangos darbų kainų nutraukė AB „Vakarų laivų gamykla“ (VLG) krantinių rekonstrukcijos ir geležinkelio statybos konkursą.

Konkursas buvo skelbtas dokų duobės kasimui, naujos dokų inkaravimo sistemos įrengimui bei krantinių 137A, 138A ir 139 rekonstrukcijai ir geležinkelio kelių statybai. Šiomis krantinėmis uoste disponuoja VLG.

Konkurse pasiūlymus buvo pateikęs UAB „Borta“ ir „Latvijas tilti“ konsorciumas, kuris darbus siūlė atlikti už 29,7 mln. Eur, bei Latvijos statybos bendrovė BMGS kartu su „Hidrostatyba“, kurios pateikė pasiūlymą už 27,996 mln. Eur.

Vidmantas Paukštė, KVJUD l. e. infrastruktūros direktoriaus pareigas, VŽ sako, jog konkursas nutrauktas dėl per aukštos kainos: „Gavome aukštesnę kainą negu planavome. Buvome susiplanavę tam tikrą biudžetą, o pasiūlyta kaina buvo šiek tiek aukštesnė. Mes įvertinome, jog reiktų pabandyti tą pirkimą suskaidyti dalimis ir bandyti dar kartą pakartoti viešųjų pirkimų procedūras, gal tada paaiškės, jog kainos turi tendenciją sumažėti.“

Jis priduria, jog į uosto rengiamus konkursus siekiant pritraukti daugiau rangovų neseniai šiek tiek sušvelninti reikalavimai jų patirčiai: „Mes tikrai neatvėrėme durų ateiti bet kam, bet šiek tiek išplėtėme galimas rangovų patirtis, tad dabar į konkursus tikrai galės ateiti daugiau statybos bendrovių nei anksčiau, galbūt tai duos tam tikrą teigiamą poveikį.“

VŽ rašė, jog susirūpinusi, kad paskutiniu metu uoste skelbiami statybų rangos konkursai sulaukia mažiau dalyvių, o kainų lygis kyla, uosto direkcija darbų vykdytojų akyliau ėmė dairytis užsienyje. Ponas Paukštė viliasi, kad atliktas įdirbis kviečiant užsienio kompanijas netrukus padės duoti vaisius.

Nors tai ne pirmas dėl per aukštos pasiūlytos kainos paskutiniu metu uosto direkcijos nutrauktas konkursas, pašnekovas nelinkęs to vertinti kaip besikartojančios tendencijos.

„Mes tiesiog duodame signalą, kad norime priimtinų kainų. Žiūrėsime, kaip rinka reaguoja, dėsime visas pastangas, kad suplanuotus investicinius projektus įgyvendintume pakankamai patraukliomis kainomis“, – pažymi p. Paukštė.

VŽ skelbė, kad Hidrostatyba“ ir BMGS neseniai laimėjo kitą KVJUD skelbtą konkursą dėl 139–140 krantinių, kuriomis taip pat naudojasi „Vakarų laivų gamykla“, rekonstrukcijos. Su bendrovėmis pasirašyta 14,837 mln. Eur vertės sutartis.

Bendrovės buvo vienintelės jau antrą kartą skelbto konkurso dalyvės. Pirmąjį 139–140 VLG krantinių rekonstrukcijos konkursą uosto direkcija skelbė pernai, tačiau vasarą jis taip pat buvo nutrauktas dėl per didelių kainų.

Klaipėdos uosto direkcija į įvairius infrastruktūros projektus uoste šiemet yra suplanavusi investuoti 36,6 mln. Eur. O praėjusių metų pabaigoje patvirtintame strateginiame uosto veiklos plane per artimiausius ketverius metus numatytos 405 mln. Eur investicijos.

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Gauk nemokamą TRANSPORTO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Baltijos šalių premjerai sutarė asmeniškai kontroliuoti „Rail Baltica“ vystymą 1

Lietuvos, Latvijos ir Estijos premjerai penktadienį trišaliame susitikime sutarė asmeniškai kontroliuoti...

GM ir LG investuoja 2,3 mlrd. USD – statys vieną didžiausių baterijų gamyklų pasaulyje

General Motors“ (GM) ir „LG Chem“ pranešė investuojantys 2,3 mlrd. USD į elektrinių automobilių baterijų...

Pramonė
2019.12.06
Vilniečiai į darbą keliauja be automobilio – kaip ir kodėl keičiasi įpročiai? Verslo tribūna

Vilnius juda. Ir kasmet juda  vis darniau. Sostinės gyventojai po truputį keičia įpročius: vietoje kelionių...

Verslo aplinka
2019.12.06
Vilniuje lėktuvams įvedami papildomi ribojimai siekiant mažinti triukšmą 

Lėktuvai iš Sostinės oro uosto kils, atlikdami pirmąjį posūkį toliau nuo tankiai apgyvendintų rajonų.

Ekonomikos komitetui nesusirinkus, automobilių ir prekybos mokesčiai liko nesvarstyti

Seimo Ekonomikos komitetas trečią kartą iš eilės neapsvarstė taršių automobilių bei prekybos mokesčius...

Estijos premjeras: užbaigti „Rail Balticą“ laiku vargu ar realu

Užbaigti trijų Baltijos šalių įgyvendinamą europinės vėžės geležinkelio projektą „Rail Baltica“ iki pradinio...

„DB Schenker“ centralizavo įmonių valdymą Baltijos šalyse Premium

Vokietijos geležinkeliams priklausanti transporto ir logistikos grupė Baltijos šalyse įvykdė vadovybės...

Komisija leido pasirašyti geležinkelio elektrifikavimo sutartį su „Elecnor“

Vyriausybinė strateginius sandorius tikrinanti komisija ketvirtadienį leido valstybės valdomiems „Lietuvos...

V. Andrejevas: Panemunės aplinkkelį tikimasi sutvarkyti po metų

Prieš ketverius metus nekokybiškai nutiesto ir kol kas nenaudojamo Panemunės aplinkkelio pasienyje su...

Statyba ir NT
2019.12.05
Kelių direkcija: rangovai vilkina defektų taisymą

Pernai atlikus valstybinės reikšmės kelių auditą, rangovai vilkina defektų tvarkymą, todėl dalis jų bus...

Statyba ir NT
2019.12.05
Sostinės oro uoste – nauja beveik 1.000 vietų automobilių aikštelė

Vilniaus oro uoste pradeda veikti daugiafunkcė automobilių stovėjimo aikštelė, kurioje įrengta beveik 1.000...

K. Mažeika abejoja elektrifikavimo konkursu, V. Šapoka nespėlioja dėl lėšų panaudojimo

Aplinkos ministrui „valstiečiui“ Kęstučiui Mažeikai maždaug 360 mln. Eur vertės geležinkelio elektrifikavimo...

„Orion“ fondo įmonė įsigijo Palangos aplinkkelio projektą Premium 1

Investicijų valdymo bendrovės „Orion Asset Management“ fondo bendrovė įsigijo įmonę, kuri viešojo ir...

Statyba ir NT
2019.12.05
J. Narkevičius nesako, ar leis pasirašyti geležinkelių elektrifikavimo sutartį 2

Maždaug 360 mln. Eur vertės geležinkelio elektrifikavimo konkursas vyko neefektyviai, teigia Jaroslavas...

Ministerija: „Rail Balticos“ infrastruktūrą turi valdyti atskiros šalys

Europinės geležinkelio vėžės „Rail Balticos“ infrastruktūrą turi valdyti atskiros šalys, o ne bendra...

„Transekspedicija Invest“ auga išnaudodama tendencijas Verslo tribūna 1

UAB „Transekspedicija Invest“ priklausanti Transekspedicija įmonių grupei, pernai įsigijusi sklypą ypač...

Pasaulio didžiųjų transporto parkuose – žaliuojanti tendencija Premium

„Budweiser“, „Stella Artois“ ir kitų populiarių alaus prekės ženklų valdytoja JAV kompanija „Anheuser-Busch“...

Įstatymų pataisomis siekiama pažaboti fiktyvių automobilio pirkimo sutarčių sudarymą

Automobilių pirkėjams „Regitroje“ bus suteikiamas unikalus savininko deklaravimo kodas, pagal kurį bus...

Susisiekimo ministras nepritars geležinkelio elektrifikavimo sutarčiai

Susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius negali pasirašyti sprendimo dėl Vilniaus mazgo ir geležinkelio...

Nauji pasiūlymai dėl automobilių taršos mokesčio stringa Seimo komitetuose Premium 3

Seimo komitetai atideda rengiamo automobilių taršos mokesčio projekto svarstymą arba jam nepritaria, o naujo...

Automobiliai
2019.12.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau