„Hidrostatyba“ ir BMGS uoste atliks darbų už 14,8 mln. Eur

Publikuota: 2017-03-22
Algimanto Kalvaičio (VŽ) nuotr.
Algimanto Kalvaičio (VŽ) nuotr.

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos (KVJUD) skelbtą viešųjų pirkimų konkursą dėl 139–140 krantinių, kuriomis naudojasi AB „Vakarų laivų gamykla“ (VLG), rekonstrukcijos laimėjo UAB „Hidrostatyba“ ir latvių statybos bendrovė BMGS.

Su bendrovėmis pasirašyta 14,837 mln. Eur vertės sutartis. Viešojo pirkimo ataskaitoje nurodoma, jog darbams už beveik 4,2 mln. Eur atlikti numatoma pasitelkti subrangovus.

Bendrovės buvo vienintelės jau antrą kartą skelbto konkurso dalyvės. Pirmąjį VLG krantinių rekonstrukcijos konkursą uosto direkcija skelbė pernai, tačiau vasarą jis buvo nutrauktas dėl per didelių pasiūlytų kainų.

„Hidrostatyba“ ir BMGS tada konkurse taip pat dalyvavo, darbus jos siūlė atlikti už 15,185 mln. Eur.

VŽ neseniai rašė, jog susirūpinusi, kad paskutiniu metu uoste skelbiami statybų rangos konkursai sulaukia mažiau dalyvių, o kainų lygis kyla, uosto direkcija darbų vykdytojų akyliau ėmė dairytis užsienyje.

Arvydas Vaitkus, KVJUD generalinis direktorius, tada teigė, jog siekiant sulaukti daugiau dalyvių kreiptasi į didžiausias šalies įmones ir užsienio bendroves.

„Pateikėme informaciją, kokius projektus bei kada rengiamės paleisti į rinką, ir pakvietėme dalyvauti. Tikimės rangovų geografiją išplėsti Europos mastu. Tai nelabai patinka tiems, kurie tradiciškai čia dalyvauja, bet mes negalime taikstytis su kainomis, kurios gali būti kylančios“, – dėstė uosto vadovas.

Savo ruožtu nuolatiniai šalies uostų konkursų dalyviai tada pastebėjo, jog darbų įkainiai uoste paskutiniais metais tokie žemi, kad vietos įmonės dirba vos galą su galu sudurdamos.

„Pastaraisiais metais situacija statybų sektoriuje buvo sudėtinga, todėl darbų uoste ėmėmės labai žemomis kainomis. Deja, jau patyrėme, ką reiškia dirbti mažesnėmis nei skaičiuojamoji kainomis, tie objektai mums tapo nuostolingi. Ne tik mes, bet ir kitos kompanijos pamatė, kad dirbti tokiais įkainiais neįmanoma. Todėl natūralu, jog kainos kyla, kitaip nebus. Uoste reikalavimai aukšti, tie darbai tikrai tiek kainuoja, įkainiai nėra išpūsti. Pigiau nei mes jų nepadarys nei vokietis, nei amerikietis“, – prieš kelias savaites VŽ kalbėjo Jonas Dumašius, „Hidrostatybos“ valdybos pirmininkas.

Klaipėdos uosto direkcija į įvairius infrastruktūros projektus uoste šiemet yra suplanavusi investuoti 36,6 mln. Eur. O praėjusių metų pabaigoje patvirtintame strateginiame uosto veiklos plane per artimiausius ketverius metus numatytos 405 mln. Eur investicijos.

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Gauk nemokamą TRANSPORTO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Sugedus lėktuvui, Egipte įstrigo apie 200 poilsiautojų iš Lietuvos

Sugedus oro linijų „GetJet Airlines“ lėktuvui, Egipto Šarm aš Šeicho kurorte penktadienį įstrigo apie 200...

E. Muskas išteisintas šmeižto byloje

Elektromobilių gamybos milžinės „Tesla“ vienas iš įkūrėjų Elonas Muskas penktadienį buvo išteisintas...

Automobiliai
16:03
Vilkikų gamintojai: perėjimas prie nulinės CO2 emisijos negali vykti be politikos pokyčių

Europos krovininio transporto gamintojai teigia, kad jie patvirtina savo įsipareigojimą pereiti prie nulinės...

Baltijos šalių premjerai sutarė asmeniškai kontroliuoti „Rail Baltica“ vystymą 1

Lietuvos, Latvijos ir Estijos premjerai penktadienį trišaliame susitikime sutarė asmeniškai kontroliuoti...

GM ir LG investuoja 2,3 mlrd. USD – statys vieną didžiausių baterijų gamyklų pasaulyje

General Motors“ (GM) ir „LG Chem“ pranešė investuojantys 2,3 mlrd. USD į elektrinių automobilių baterijų...

Pramonė
2019.12.06
Vilniečiai į darbą keliauja be automobilio – kaip ir kodėl keičiasi įpročiai? Verslo tribūna

Vilnius juda. Ir kasmet juda  vis darniau. Sostinės gyventojai po truputį keičia įpročius: vietoje kelionių...

Verslo aplinka
2019.12.06
Vilniuje lėktuvams įvedami papildomi ribojimai siekiant mažinti triukšmą 

Lėktuvai iš Sostinės oro uosto kils, atlikdami pirmąjį posūkį toliau nuo tankiai apgyvendintų rajonų.

Ekonomikos komitetui nesusirinkus, automobilių ir prekybos mokesčiai liko nesvarstyti

Seimo Ekonomikos komitetas trečią kartą iš eilės neapsvarstė taršių automobilių bei prekybos mokesčius...

Estijos premjeras: užbaigti „Rail Balticą“ laiku vargu ar realu

Užbaigti trijų Baltijos šalių įgyvendinamą europinės vėžės geležinkelio projektą „Rail Baltica“ iki pradinio...

„DB Schenker“ centralizavo įmonių valdymą Baltijos šalyse Premium

Vokietijos geležinkeliams priklausanti transporto ir logistikos grupė Baltijos šalyse įvykdė vadovybės...

Komisija leido pasirašyti geležinkelio elektrifikavimo sutartį su „Elecnor“

Vyriausybinė strateginius sandorius tikrinanti komisija ketvirtadienį leido valstybės valdomiems „Lietuvos...

V. Andrejevas: Panemunės aplinkkelį tikimasi sutvarkyti po metų

Prieš ketverius metus nekokybiškai nutiesto ir kol kas nenaudojamo Panemunės aplinkkelio pasienyje su...

Statyba ir NT
2019.12.05
Kelių direkcija: rangovai vilkina defektų taisymą 1

Pernai atlikus valstybinės reikšmės kelių auditą, rangovai vilkina defektų tvarkymą, todėl dalis jų bus...

Statyba ir NT
2019.12.05
Sostinės oro uoste – nauja beveik 1.000 vietų automobilių aikštelė

Vilniaus oro uoste pradeda veikti daugiafunkcė automobilių stovėjimo aikštelė, kurioje įrengta beveik 1.000...

K. Mažeika abejoja elektrifikavimo konkursu, V. Šapoka nespėlioja dėl lėšų panaudojimo

Aplinkos ministrui „valstiečiui“ Kęstučiui Mažeikai maždaug 360 mln. Eur vertės geležinkelio elektrifikavimo...

„Orion“ fondo įmonė įsigijo Palangos aplinkkelio projektą Premium 1

Investicijų valdymo bendrovės „Orion Asset Management“ fondo bendrovė įsigijo įmonę, kuri viešojo ir...

Statyba ir NT
2019.12.05
J. Narkevičius nesako, ar leis pasirašyti geležinkelių elektrifikavimo sutartį 2

Maždaug 360 mln. Eur vertės geležinkelio elektrifikavimo konkursas vyko neefektyviai, teigia Jaroslavas...

Ministerija: „Rail Balticos“ infrastruktūrą turi valdyti atskiros šalys

Europinės geležinkelio vėžės „Rail Balticos“ infrastruktūrą turi valdyti atskiros šalys, o ne bendra...

„Transekspedicija Invest“ auga išnaudodama tendencijas Verslo tribūna 1

UAB „Transekspedicija Invest“ priklausanti Transekspedicija įmonių grupei, pernai įsigijusi sklypą ypač...

Pasaulio didžiųjų transporto parkuose – žaliuojanti tendencija Premium

„Budweiser“, „Stella Artois“ ir kitų populiarių alaus prekės ženklų valdytoja JAV kompanija „Anheuser-Busch“...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau