Stasys Dailydka turi naują darbą

Publikuota: 2017-03-10
Stasys Dailydka, UAB „Autoverslo terminalas“ generalinis direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Stasys Dailydka, UAB „Autoverslo terminalas“ generalinis direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Buvęs AB „Lietuvos geležinkeliai“ (LG) vadovas jau mėnesį vadovauja krovininių kelių transporto UAB „Autoverslo terminalas“. Be to, Stasys Dailydka keliamas į Lietuvos nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ prezidentus.

„Autoverslo terminalo“ vadovybės pakeitimai Registrų centre fiksuoti šių metų vasario 3 d. Ponas Dailydka pareigose pakeitė Mantą Šimkų, bendrovės generalinio direktoriaus pareigas ėjusį 10 dienų.

„Autoverslo terminalas“ – UAB „Autoverslas“ antrinė bendrovė. Pastarosios įmonių grupei priklauso logistikos centrai Vilniuje, Vievyje, Klaipėdoje ir kelios geležinkelio atšakos greta didžiausių logistikos centrų. Grupėje dirba daugiau nei 200 darbuotojų. „Autoverslo terminale“ dirba 33 darbuotojai.

Valdemaras Zakarauskas, „Autoverslo“ pagrindinis akcininkas, VŽ sako, kad p. Dailydkai darbas pasiūlytas atsižvelgus į įmonės plėtrą.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Autoverslo terminalo“ pagrindinė veikla yra lengvųjų automobilių logistika, veikla vykdoma Vievyje. Čia atsitiesėme geležinkelį nuo Vievio stoties, jis bus priduotas kitą savaitę. Norime vystyti ir didinti automobilių ir kitų krovinių pervežimus geležinkeliu. Manėme, kad p. Dailydkos turimą patirtį galėsime sėkmingai panaudoti“, – aiškina p. Zakarauskas.

Ponas Dailydka sako darbą radęs atsitiktinai.

„Viskas atsitiktinai. Turėjau įvairių siūlymų. Sėdėti namuose nesinori. Kadangi ten (įmonėje – VŽ) labai tvarkinga aplinka, labai tvarkingi, atsakingi žmonės. Pasiūlė, pasvarsčiau, kad galiu būti naudingas. Ten ir geležinkelio yra, ir to, ir to. Mano sritį atitinka. Žinot, toks gyvenimas – čia kaip kurortas, palyginti su buvusiu darbu. (...) Man veiklos mažai – nei džiaugiuosi, nei nesidžiaugiu – visada norisi kažko daugiau“, – VŽ sako buvęs ilgametis LG vadovas.

Paklaustas, kokią strategiją brėžia „Autoverslo terminalui“, atsakyti nenorėjo.

„Nelabai aiškinčiau, kokia strategija, čia juk privati įmonė, kuri nevieša, tai mūsų strategija – paslaptys, aš tikrai negaliu jos aiškinti“, – teigia p. Dailydka.

Sukirto rankomis su LG

2012-aisiais paskelbta, kad į VšĮ Vilniaus logistikos parkas (į tuometį Vilniaus logistikos centrą) priviliotas vienas pirmųjų investuotojų. Minėtas parkas priklauso LG ir sostinės savivaldybei.

Tuomet LG džiaugėsi su „Autoverslu“ pasirašę sutartį dėl verslo planų bei investicijų į šį parką. Tuomet skelbta, kad bendrovė planuoja išsinuomoti apie 3,1–3,5 ha ploto žemės sklypą ir ten vystyti veiklą.

Tačiau investiciniai planai nebuvo įgyvendinti. Kaip sako p. Zakarauskas, jų atsisakyta dėl „Vilniaus logistikos parko“ teritorijos ypatumų.

„Investuoti norėjome ten, kur galėjome pasistatyti geležinkelį. O ten (toje teritorijoje – VŽ) toks reljefas, kad iki sandėlių atitiesti geležinkelį praktiškai neįmanoma, nes labai dideli aukščių skirtumai. Ta teritorija tinkama tiems, kas dirba su konteineriais“, – sako p. Zakarauskas ir prideda, kad atsisakius šių planų plėtra buvo pristabdyta. Pasak jo, paskui įtakos turėjo ir pasikeitusi geopolitinė ir ekonominė situacija, kai Rusijai buvo pritaikytos sankcijos.

Paklaustas, kodėl vėliau vis tik plėtra įvyko Vievyje, pašnekovas tai aiškina dar senesniais planais.

„Vievio projektas pradėtas 2006 m. Ten mes turime 15 ha teritoriją, naudojame daugiau nei pusę ploto: turime aikštelės saugojimo, gamybines patalpas, ruošiame lengvųjų automobilių komplektų surinkimui, juos siunčiame į Kazachstaną, Baltarusiją. Geležinkelis buvo suplanuotas nuo pat pradžių, vystėme etapais ir 2016 m. galutinai apsisprendėme, kad reikia užbaigti pradėtus dartbus. Paskui, jei atsiras didesnio ploto poreikis, ten (Vievyje – VŽ) viskas paruošta“, – teigia „Autoverslo“ akcininkas.

VŽ nepavyko rasti daugiau LG ir „Autoverslo“ grupės bendradarbiavimo pavyzdžių. Viešųjų pirkimų tarnybos atviri duomenys rodo, kad nei viena grupei priklausanti įmonė nelaimėjo nei vieno LG skelbto viešųjų pirkimų konkurso.

Paklaustas apie „Autoverslo“ ir LG bendradarbiavimą, p. Dailydka teigė, kad grupės įmonės galėjo būti smulkios valstybei priklausančios bendrovės paslaugų pirkėjos.

„Jie kažkiek naudojosi mūsų paslaugomis, veždavo automobilius, produkciją – dabar tą patį daro. (...) Turbūt kažkiek su mumis siejosi, bet aš pats... Žinot, ten tokia nedidelė įmonė, kad didelės įtakos LG nedarė. Tai su tokiais mažais mes ten ir nebendraudavom. Dažniausiai bendraujame su tais, kurie veža didelius krovinius, nes tai rimtas, stambus reikalas“, – pasakoja p. Dailydka.

Tęsinys po grafiku

infogr.am::uab_autoverslo_terminalas_eur

Siūlo vadovauti „Linavai“

Ponas Dailydka „Linavos“ Vilniaus regiono susirinkime buvo iškeltas į asociacijos prezidento postą. Pagal „Linavos“ taisykles, kiekvienas regionas turi teisę kongresui siūlyti kandidatus. Iki susirinkimo Vilniuje, p. Dailydkos kandidatūra taip pat buvo pasiūlyta Šiaulių regione (1 balsas).

Vilniaus regiono vežėjų susirinkime dalyvavę asociacijos nariai į prezidentus, be p. Dailydkos, siūlo ir dabartinį prezidentą Erlandą Mikėną. Už p. Dailydkos kandidatūrą pasisakė 14 narių, už p. Mikėno – 31.

Prezidentas bus renkamas pavasarinio kongreso metu, jis organizuojamas balandžio 26 d. Kaune.

Buvęs LG vadovas sako nedegantis noro vadovauti vežėjų asociacijai ir dar nėra apsisprendęs, ar imtųsi to darbo, jei kongrese būtų nubalsuota jo naudai.

Ponas Dailydka jau yra vadovavęs „Linavai“ – prezidento pareigas ėjo 2001–2005 m.

Pasitraukė iš LG

Ponas Dailydka iš LG vadovų pasitraukė praėjusių metų gruodžio 2 dieną. Tai buvo jo asmeninis sprendimas, tačiau tuo metu buvo susiklosčiusios kai kurios aplinkybės, kurios darė spaudimą 10 metų vadovavusiam p. Dailydkai.

LG, jų vadovui bei bendrovės rezultatams kritikos negailėjo prezidentė Dalia Grybauskaitę, įmonę pavadinusi „valstybe valstybėje“. Tuo metu neseniai suformuotam ministrų kabinetui, be kitų, buvo keliamas uždavinys užtikrinti efektyvią ir skaidrią valstybės įmonių veiklą. Šiuo metu LG vertina auditoriai, informaciją išanalizuoti paprašyta ir teisėsaugos institucijų.

Ponas Dailydka LG vadovu tapo 2006 m. kovo 29 d., pareigose pakeisdamas Joną Biržiškį, kuris taip pat įteikė pašymą atleisti jį iš užimamų pareigų.

Prieš tai (2002–2006 m.) p. Dailydka užėmė LG keleivių vežimo valdybos viršininko pareigas. 1997–2001 m. jis buvo draudimo bendrovės „Lindra“ konsultantu, UAB „Lindra – gyvybės draudimas" prezidentu. Prieš tai (1992–1997 m.) Ponas Dailydka ėjo skrydžių bendrovės „Lietuvos avialinijos“ generalinio direktoriaus pareigas, (2001–2005 m.) dirbo vežėjų asociacijos „Linava“ prezidentu. Ponas Dailydka yra dirbęs susisiekimo ministro pavaduotoju.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Logistika“
Infliacija pasauliui smogė ne vienodai – kai kurios šalys patiria mažesnį spaudimą Premium

Vakarų lyderiai dažnai pabrėžia, kad pastaruoju metu fiksuojamas kainų šuolis yra pasaulinis reiškinys,...

Verslo aplinka
2022.06.26
Kauno savivaldybė Kėdainių tilto konkursą planuoja skelbti liepą 2

Kauno savivaldybė vadinamojo Kėdainių tilto per Nemuną konkursą rengiasi skelbti jau liepos mėnesį.

Statyba ir NT
2022.06.25
Vytį bus galima naudoti ant transporto priemonių numerių

Kiek daugiau nei po metų ant motorinių transporto priemonių ir jų priekabų valstybinio registracijos numerio...

Logistika
2022.06.25
G. Nausėda: Vyriausybė turi skubiai konsultuotis su EK dėl sankcijų Kaliningrado tranzitui 19

Vyriausybė turi skubiai pradėti konsultacijas su Europos Komisija (EK) dėl sankcijų Kaliningrado tranzitui...

Verslo aplinka
2022.06.25
Pagrindiniame Amsterdamo oro uoste bus sumažinta skrydžių

Nyderlandai penktadienį paskelbė apribosiantys Amsterdamo Šipholio oro uosto naudojimą iki 440.000 skrydžių...

Logistika
2022.06.25
Šiemet registruota mažiau netaršių automobilių

Šiemet sausį–gegužę netaršių automobilių registruota šiek tiek mažiau nei pernai tuo pačiu metu, rodo...

Logistika
2022.06.24
„Modus Mobility“ žengia į Europą, ruošiasi devynženklėms investicijoms Premium 1

Automobilių nuomos ir prenumeratos paslaugas teikiantis „Modus Group“ padalinys ieško galimybių pritraukti...

Logistika
2022.06.24
Dėl kibernetinių atakų galimi „Lietuvos geležinkelių“ svetainių sutrikimai

„Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupė susiduria su grupės bendrovių interneto svetainių sutrikimais. Bendrovės...

Logistika
2022.06.23
„Aston Martin“ žymi naują galios erą ir Gudvudo greičio festivalyje pristato galingiausius savo kūrinius Verslo tribūna 1

• Garsiosiose Gudvudo „hill climb“ lenktynėse „Aston Martin“ pristatys ribotos ir galutinės serijos „V12...

G. Landsbergis: galimi pokyčiai dėl Kaliningrado tranzito ribojimo – EK rankose

Europos Komisija (EK) teoriškai galėtų pakeisti savo nuomonę dėl Kaliningrado tranzito ribojimo, šie...

Verslo aplinka
2022.06.23
Premjerė: Rusija žinojo apie įvestas sankcijas dėl tranzito ir joms ruošėsi

Rusija nuo kovo mėnesio žinojo apie įvestas sankcijas dėl prekių tranzito į Kaliningrado sritį ir tam...

Verslo aplinka
2022.06.23
Pasienyje su Baltarusija intensyvinama lengvųjų automobilių patikra rentgenu

Iš Baltarusijos į Lietuvą įvažiuojantys lengvieji automobiliai pradėti dažniau tikrinti rentgeno kontrolės...

Logistika
2022.06.23
A. Stikliūnas laikinai vadovaus Lietuvos oro uostams

Lietuvos oro uostų generalinio direktoriaus pareigas paliekantį Marių Gelžinį nuo birželio 23 dienos keičia...

Vadyba
2022.06.23
A. Skaisgirytė: Rusijos kalbos apie Karaliaučiaus tranzitą tėra propaganda 8

Rusijos reakcija į Europos Sąjungos (ES) sankcijas, kurios draudžia tranzitu per Lietuvą į Karaliaučių...

Verslo aplinka
2022.06.23
Kelių transporto problemos skatina intermodalinį pervežimą Premium 1

Nors intermodalinis transportavimas vis dar susiduria su daugybe iššūkių, ekspertai sako, kad kelių...

Logistika
2022.06.23
G. Landsbergis: Kaliningrado tranzito sankcijos buvo aiškios ir viešos dar kovą 12

Kaliningrado tranzito sankcijos buvo aiškios kovo mėnesį, o Rusijos grasinimai yra informacinės atakos dalis,...

Verslo aplinka
2022.06.22
Po derybų Maskvoje Turkijos laivas išplaukė iš Ukrainos Mariupolio uosto

Turkijos krovininis laivas trečiadienį išplaukė iš Rusijos okupuoto Ukrainos Mariupolio uosto po...

Verslo aplinka
2022.06.22
G. Nausėda: Lietuva pasirengusi būti atjungta nuo BRELL, karinės konfrontacijos su Rusija nesitiki

Lietuva pasirengusi tam, kad Rusija, keršydama už ES sankcionuotų prekių tranzito į Kaliningradą sustabdymą,...

Verslo aplinka
2022.06.22
LTG generaliniu direktoriumi paskirtas laikinai pareigas ėjęs E. Lazauskas 1

„Lietuvos geležinkeliai“ (LTG) baigė generalinio direktoriaus atranką – valdybos sprendimu, bendrovei ir...

Logistika
2022.06.22
M. Skuodis: plienas į Kaliningradą sudarė nereikšmingą LTG krovinių dalį 2

Marius Skuodis, susisiekimo ministras, sako, kad plieno tranzitas į Kaliningradą sudarė tik nereikšmingą...

Logistika
2022.06.22

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku