Dar vienas žaidimų kūrėjas iš Rusijos kuriasi Vilniuje

Publikuota: 2018-10-09
Investuok Lietuvoje iliustracija.
Investuok Lietuvoje iliustracija.

Maskvoje įkurta technologijų bendrovė „GOSU Data Lab“, kurianti dirbtiniu intelektu (DI) grįstą platformą e-sporto mėgėjams ir profesionalams, savo pagrindiniam biurui pasirinko Vilnių. Perkėlusi beveik 10 žmonių vystymo komandą, „GOSU“ planuoja per ateinančius porą metų išplėsti kolektyvą iki 50 darbuotojų, įdarbinant vietos duomenų mokslo specialistų ir programuotojų.

Atsivedė antrą bendrovę

Naujieną pranešanti „Investuok Lietuvoje“ taip pristato rusišką bendrovę: „GOSU Data Lab“ įkurta 2017 m., o savo platformą atvėrė šiais metais. Bendrovė patraukė rizikos kapitalistų dėmesį ir, pelniusi jų pasitikėjimą, iki šios dienos sulaukė 2,4 mln. USD investicijų. Tarp investuotojų yra tokios bendrovės kaip „Runa Capital“, „Ventech“ ir „Sistema VC“.“

Lietuva buvo pasirinkta toli gražu ne atsitiktinai, teigia viena iš „GOSU“ steigėjų, lietuviškų šaknų turinti Alisa Čiumačenko, jau anksčiau perkėlusi į Vilnių kitą savo įsteigtą bendrovę „Game Insight“, kuri kol kas dirba nuostolingai.

„Mūsų persikraustymas į Lietuvą suteiks daugiau galimybių vietos duomenų mokslo bendruomenei, – „Investuok Lietuvoje“ pranešime spaudai cituojama p. Čiumačenko. – Pasaulinė DI rinka tebesiformuoja, ir mes manome galintys išties prisidėti ir padėti Lietuvai sustiprinti savo poziciją joje, o taip pat platesnėse IT ir žaidimų kūrimo rinkose.“

Pranešime paaiškinama, kad kadangi bendrovė kuria DI sprendimus, „GOSU“ komandos branduolį sudaro duomenų mokslininkai, matematikai ir inžinieriai. Augdama bendrovė ieškos panašaus profilio specialistų, o taip pat programuotojų, gerai išmanančių „Python“, „JavaScript“ ir „Java“ kalbas.

„GOSU“ platformoje dirbtinio intelekto galia pasitelkiama siekiant padėti žaidėjams analizuoti savo ankstesnes varžybas ir išsiaiškinti, kuriuos įgūdžius jiems reikėtų tobulinti, kad pasiektų geresnių rezultatų. Be to, pateikiama patarimų, kokia įrangos komplektuotė geriausia ir kokia strategija gali padėti nugalėti konkretų priešą. Platforma šiuo metu palaiko tokius populiarius žaidimus kaip „CS:GO“, „Dota 2“ ir PUBG, o 2019-aisiais prie sąrašo prisidės ir daugiau pavadinimų, kaip antai „Hearthstone“ ir „World of Tanks“, rašoma pranešime.

„GOSU Data Lab“ teikiama platforma naudojasi entuziastai ir profesionalūs žaidėjai iš daugiau negu 70 šalių.

Dar sustiprins žaidimų pramonę

„Lietuvoje veikiančios vietos bei užsienio kapitalo bendrovės kuria dirbtinio intelekto sprendimus medicinos, prekybos, vairuotojų elgsenos tyrimų ir kitose srityse. Tačiau būtent žaidimų industrija įvardijama, kaip perspektyviausia ir pelningiausia rinka dirbtinio intelekto sprendimų kūrėjams. „GOSU“ sprendimas kurtis Lietuvoje padės ne tik ugdyti šios industrijos profesionalų kompetencijas naujame segmente, bet ir sustiprins šalies žaidimų pramonę“, – pranešime spaudai cituojamas ūkio ministras Virginijus Sinkevičius.

Pasak „Investuok Lietuvoje“ generalinio direktoriaus Manto Katino, stiprios dirbtinio intelekto kompetencijos padės Lietuvai išlikti konkurencingai technologijų rinkoje ateityje.

„Jau šiandien matome, kad Lietuvoje įsikūrusios bendrovės taiko naujausius DI ir mašininio mokymosi metodus tokiose srityse kaip kibernetinis saugumas ir medicina. „GOSU Data Lab“ atskleis tų pačių specialistų gebėjimus žaidimų kūrimo srityje – nišoje, kurioje Lietuvoje turi galimybių plėstis ateityje“, – įsitikinęs p. Katinas.

VŽ rugpjūtį rašė, kad  Lietuvos žaidimų industrija, nors vis dar nedidelė, toliau auga ir bręsta stambių kompanijų atėjimui. Kartu sudėjus virš 100 mln. Eur pajamų pernai gavusioms Lietuvos žaidimų bendrovėms labiausiai trūksta kelerių metų patirtį turinčių specialistų. Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacijos duomenimis, gegužę šalyje veikė 37 vaizdo žaidimų kūrimo bendrovės, prieš metus jų buvo 28. Rinkoje žinomos yra tokios žaidimų įmonės kaip „Nordcurrent“, „Game Insight“, „Tiny Lab Productions“ (UAB „Invenis“), „Tutotoons“ (UAB „Edukacinės sistemos“), „Sneaky Box“, „Pepi Play“, „Tag of Joy“, „Strange Fire“, „JetCat Games“, „Charlie Oscar Lima Tango Interactive Entertainment“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą TECHNOLOGIJŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Maxima“ siūlys savo įrankį atsiskaitantiems mobiliaisiais Premium 6

Po daugiau nei metus trukusio kūrybinio proceso „Maxima“ rengiasi pristatyti savo naująjį lojalumo įrankį –...

Teisėsauga baigė tyrimą dėl „Sodros“ viešųjų pirkimų

Teisėsauga baigė 2016 metų pradžioje pradėtą ikiteisminį tyrimą dėl socialinio draudimo fondo „Sodra“ viešųjų...

Registrų centras atnaujins duomenų bazę

Registrų centras praneša, kad šį savaitgalį, nuo spalio 12 d. (penktadienio) 20 val. iki spalio 15 d.

Technologijos
2018.10.12
„Devbridge Group“ Kaune turi naują vadovą

JAV programavimo paslaugų įmonės „Devbridge Group“ Kauno inžineriniam padaliniui nuo šiol vadovauja Edmundas...

Technologijos
2018.10.12
Dėl gedimo daliai „Tele2“ klientų nepasiekiamos paslaugos 9

Mobiliojo ryšio operatorės „Tele2“ viename iš duomenų centrų įvyko gedimas, dėl to dalis klientų negali...

Technologijos
2018.10.09
Dar vienas žaidimų kūrėjas iš Rusijos kuriasi Vilniuje

Maskvoje įkurta technologijų bendrovė „GOSU Data Lab“, kurianti dirbtiniu intelektu (DI) grįstą platformą...

Technologijos
2018.10.09
„TeleSoftas“ tampa išskirtiniu technologiniu „Tele2“ partneriu Baltijos šalyse 3

„Tele2“ pradeda bendradarbiauti su IT paslaugų kompanija „TeleSoftas“, kuri bus atsakinga už internetinių...

Technologijos
2018.10.08
Graikija mokesčiams iš turizmo sektoriaus surinkti pasitelkė dronus

Graikijos valdžia, siekdama aptikti tuos verslininkus, kurie darbuojasi turizmo srityje, tačiau vengia mokėti...

„PwC“: aukštesnių standartų padės siekti technologijos

Jungtinės Karalystės (JK) valdžia siekia, kad stambiausios Didžiojo ketverto audito įmonės „PwC“, EY, KPMG ir...

Technologijos
2018.10.06
Kenos pasienio punkto vaizdo sistemos atnaujinimo konkursas lieka sustabdytas

Valstybės sienos apsaugos tarnybos (VSAT) paskelbtas Kenos pasienio kontrolės punkto vaizdo stebėjimo...

Technologijos
2018.10.05
„Casino“ atidarė „Amazon“ tipo parduotuvę prie Eliziejaus laukų

Prancūzišką „Amazon Go“ versiją netoli Eliziejaus laukų pristatęs mažmeninės prekybos tinklas „Casino“...

Reikalauja, kad „Paysera“ nutrauktų mokėjimus piratams Premium 7

Autorių teises ginančios organizacijos kreipėsi į Lietuvos banką, kad šis įvertintų, ar UAB „Paysera“...

Finansai
2018.10.05
Sukūrė autoservisų tinklą, kurio darbuotojai – vien IT specialistai Premium 16

Platforma „PRO servisai“, leidžianti užsiregistruoti į arčiausiai esantį ir laisvų vietų turintį automobilių...

Technologijos
2018.10.05
E. sveikatai – dar vienas patikrinimas 1

Paaiškėjus e. sveikatos sistemos trūkumams Registrų centras (RC) inicijuoja papildomą nepriklausomą auditą. 

Technologijos
2018.10.04
„Trafi“ įsikurs „Hanner“ verslo centre prie Žalgirio stadiono

Kelionių mieste planavimo platformą „Trafi“ vystanti UAB „Intelligent Communications“ keliasi į NT plėtros...

Statyba ir NT
2018.10.04
„MoQ“ jau veikia „Rimi“ 27

Trijų mobiliojo ryšio operatorių sukurta mobiliųjų mokėjimų platforma „MoQ“ pasiekė susitarimą su prekybos...

Valstybės ir savivaldybių įstaigoms internetą teiks „Infostruktūra“ 3

Krašto apsaugos ministerijos (KAM) valdoma valstybės įmonė „Infostruktūra“ valstybės ar savivaldybių...

Technologijos
2018.10.03
E. sveikatos spragas parodžiusiam vyrui gresia baudžiamoji byla 31

Už elektroninės sveikatos trūkumų atskleidimą visuomenei kibernetinio saugumo ekspertui Dariui Povilaičiui...

Technologijos
2018.10.01
Ateities fabrikai pagal „Bosch“ Premium 6

Vokietijos bendrovės „Robert Bosch“ GmbH („Bosch“) teigimu, ateityje gamyklos bus automatinės. Jos veiks...

Technologijos
2018.10.01
Registrų centre – nauja komunikacijos komanda

VĮ Registrų centras paskyrė naują komunikacijos vadovą ir atstovą spaudai.

Vadyba
2018.10.01

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau