Dar vienas žaidimų kūrėjas iš Rusijos kuriasi Vilniuje

Publikuota: 2018-10-09
Investuok Lietuvoje iliustracija.
Investuok Lietuvoje iliustracija.

Maskvoje įkurta technologijų bendrovė „GOSU Data Lab“, kurianti dirbtiniu intelektu (DI) grįstą platformą e-sporto mėgėjams ir profesionalams, savo pagrindiniam biurui pasirinko Vilnių. Perkėlusi beveik 10 žmonių vystymo komandą, „GOSU“ planuoja per ateinančius porą metų išplėsti kolektyvą iki 50 darbuotojų, įdarbinant vietos duomenų mokslo specialistų ir programuotojų.

Atsivedė antrą bendrovę

Naujieną pranešanti „Investuok Lietuvoje“ taip pristato rusišką bendrovę: „GOSU Data Lab“ įkurta 2017 m., o savo platformą atvėrė šiais metais. Bendrovė patraukė rizikos kapitalistų dėmesį ir, pelniusi jų pasitikėjimą, iki šios dienos sulaukė 2,4 mln. USD investicijų. Tarp investuotojų yra tokios bendrovės kaip „Runa Capital“, „Ventech“ ir „Sistema VC“.“

Lietuva buvo pasirinkta toli gražu ne atsitiktinai, teigia viena iš „GOSU“ steigėjų, lietuviškų šaknų turinti Alisa Čiumačenko, jau anksčiau perkėlusi į Vilnių kitą savo įsteigtą bendrovę „Game Insight“, kuri kol kas dirba nuostolingai.

„Mūsų persikraustymas į Lietuvą suteiks daugiau galimybių vietos duomenų mokslo bendruomenei, – „Investuok Lietuvoje“ pranešime spaudai cituojama p. Čiumačenko. – Pasaulinė DI rinka tebesiformuoja, ir mes manome galintys išties prisidėti ir padėti Lietuvai sustiprinti savo poziciją joje, o taip pat platesnėse IT ir žaidimų kūrimo rinkose.“

Pranešime paaiškinama, kad kadangi bendrovė kuria DI sprendimus, „GOSU“ komandos branduolį sudaro duomenų mokslininkai, matematikai ir inžinieriai. Augdama bendrovė ieškos panašaus profilio specialistų, o taip pat programuotojų, gerai išmanančių „Python“, „JavaScript“ ir „Java“ kalbas.

„GOSU“ platformoje dirbtinio intelekto galia pasitelkiama siekiant padėti žaidėjams analizuoti savo ankstesnes varžybas ir išsiaiškinti, kuriuos įgūdžius jiems reikėtų tobulinti, kad pasiektų geresnių rezultatų. Be to, pateikiama patarimų, kokia įrangos komplektuotė geriausia ir kokia strategija gali padėti nugalėti konkretų priešą. Platforma šiuo metu palaiko tokius populiarius žaidimus kaip „CS:GO“, „Dota 2“ ir PUBG, o 2019-aisiais prie sąrašo prisidės ir daugiau pavadinimų, kaip antai „Hearthstone“ ir „World of Tanks“, rašoma pranešime.

„GOSU Data Lab“ teikiama platforma naudojasi entuziastai ir profesionalūs žaidėjai iš daugiau negu 70 šalių.

Dar sustiprins žaidimų pramonę

„Lietuvoje veikiančios vietos bei užsienio kapitalo bendrovės kuria dirbtinio intelekto sprendimus medicinos, prekybos, vairuotojų elgsenos tyrimų ir kitose srityse. Tačiau būtent žaidimų industrija įvardijama, kaip perspektyviausia ir pelningiausia rinka dirbtinio intelekto sprendimų kūrėjams. „GOSU“ sprendimas kurtis Lietuvoje padės ne tik ugdyti šios industrijos profesionalų kompetencijas naujame segmente, bet ir sustiprins šalies žaidimų pramonę“, – pranešime spaudai cituojamas ūkio ministras Virginijus Sinkevičius.

Pasak „Investuok Lietuvoje“ generalinio direktoriaus Manto Katino, stiprios dirbtinio intelekto kompetencijos padės Lietuvai išlikti konkurencingai technologijų rinkoje ateityje.

„Jau šiandien matome, kad Lietuvoje įsikūrusios bendrovės taiko naujausius DI ir mašininio mokymosi metodus tokiose srityse kaip kibernetinis saugumas ir medicina. „GOSU Data Lab“ atskleis tų pačių specialistų gebėjimus žaidimų kūrimo srityje – nišoje, kurioje Lietuvoje turi galimybių plėstis ateityje“, – įsitikinęs p. Katinas.

VŽ rugpjūtį rašė, kad  Lietuvos žaidimų industrija, nors vis dar nedidelė, toliau auga ir bręsta stambių kompanijų atėjimui. Kartu sudėjus virš 100 mln. Eur pajamų pernai gavusioms Lietuvos žaidimų bendrovėms labiausiai trūksta kelerių metų patirtį turinčių specialistų. Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacijos duomenimis, gegužę šalyje veikė 37 vaizdo žaidimų kūrimo bendrovės, prieš metus jų buvo 28. Rinkoje žinomos yra tokios žaidimų įmonės kaip „Nordcurrent“, „Game Insight“, „Tiny Lab Productions“ (UAB „Invenis“), „Tutotoons“ (UAB „Edukacinės sistemos“), „Sneaky Box“, „Pepi Play“, „Tag of Joy“, „Strange Fire“, „JetCat Games“, „Charlie Oscar Lima Tango Interactive Entertainment“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Honor“ telefonų pristatymą aptemdė JAV ir „Huawei“ konfliktas Premium 6

Kinijos milžinė „Huawei“ Londone pristatė jaunimui skirto prekės ženklo „Honor“ išmaniųjų telefonų naujus...

Po skandalų „Facebook“ sunkiai sekasi rasti darbuotojų 

Kadaise geriausia darboviete JAV laikytai bendrovei „Facebook“ sunkiai sekasi rasti darbuotojų. Jos...

Vadyba
2019.05.20
Pagrindinis „NFQ Technologies“ pardavimų komandos tikslas – rasti įdomius projektus 300 IT specialistams 5

Norint, kad kuo daugiau potencialių pardavimų konvertuotųsi į pardavimą, pirminiame bendravimo su klientu...

Pardavimai
2019.05.19
K. Šiuipys: per mėnesį „Amazon“ jūsų prekė gali pasiekti antrą poziciją Premium 6

Didžiausia pasaulyje elektroninės komercijos platforma „Amazon“ yra daugelio prekybininkų ir gamintojų...

Prekyba
2019.04.30

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau