Dar vienas žaidimų kūrėjas iš Rusijos kuriasi Vilniuje

Maskvoje įkurta technologijų bendrovė GOSU Data Lab, kurianti dirbtiniu intelektu (DI) grįstą platformą e-sporto mėgėjams ir profesionalams, savo pagrindiniam biurui pasirinko Vilnių. Perkėlusi beveik 10 žmonių vystymo komandą, GOSU planuoja per ateinančius porą metų išplėsti kolektyvą iki 50 darbuotojų, įdarbinant vietos duomenų mokslo specialistų ir programuotojų.
Atsivedė antrą bendrovę
Naujieną pranešanti Investuok Lietuvoje taip pristato rusišką bendrovę: GOSU Data Lab įkurta 2017 m., o savo platformą atvėrė šiais metais. Bendrovė patraukė rizikos kapitalistų dėmesį ir, pelniusi jų pasitikėjimą, iki šios dienos sulaukė 2,4 mln. USD investicijų. Tarp investuotojų yra tokios bendrovės kaip Runa Capital, Ventech ir Sistema VC.
Lietuva buvo pasirinkta toli gražu ne atsitiktinai, teigia viena iš GOSU steigėjų, lietuviškų šaknų turinti Alisa Čiumačenko, jau anksčiau perkėlusi į Vilnių kitą savo įsteigtą bendrovę Game Insight, kuri kol kas dirba nuostolingai.
Mūsų persikraustymas į Lietuvą suteiks daugiau galimybių vietos duomenų mokslo bendruomenei, Investuok Lietuvoje pranešime spaudai cituojama p. Čiumačenko. Pasaulinė DI rinka tebesiformuoja, ir mes manome galintys išties prisidėti ir padėti Lietuvai sustiprinti savo poziciją joje, o taip pat platesnėse IT ir žaidimų kūrimo rinkose.
Pranešime paaiškinama, kad kadangi bendrovė kuria DI sprendimus, GOSU komandos branduolį sudaro duomenų mokslininkai, matematikai ir inžinieriai. Augdama bendrovė ieškos panašaus profilio specialistų, o taip pat programuotojų, gerai išmanančių Python, JavaScript ir Java kalbas.
GOSU platformoje dirbtinio intelekto galia pasitelkiama siekiant padėti žaidėjams analizuoti savo ankstesnes varžybas ir išsiaiškinti, kuriuos įgūdžius jiems reikėtų tobulinti, kad pasiektų geresnių rezultatų. Be to, pateikiama patarimų, kokia įrangos komplektuotė geriausia ir kokia strategija gali padėti nugalėti konkretų priešą. Platforma šiuo metu palaiko tokius populiarius žaidimus kaip CS:GO, Dota 2 ir PUBG, o 2019-aisiais prie sąrašo prisidės ir daugiau pavadinimų, kaip antai Hearthstone ir World of Tanks, rašoma pranešime.
GOSU Data Lab teikiama platforma naudojasi entuziastai ir profesionalūs žaidėjai iš daugiau negu 70 šalių.
Dar sustiprins žaidimų pramonę
Lietuvoje veikiančios vietos bei užsienio kapitalo bendrovės kuria dirbtinio intelekto sprendimus medicinos, prekybos, vairuotojų elgsenos tyrimų ir kitose srityse. Tačiau būtent žaidimų industrija įvardijama, kaip perspektyviausia ir pelningiausia rinka dirbtinio intelekto sprendimų kūrėjams. GOSU sprendimas kurtis Lietuvoje padės ne tik ugdyti šios industrijos profesionalų kompetencijas naujame segmente, bet ir sustiprins šalies žaidimų pramonę, pranešime spaudai cituojamas ūkio ministras Virginijus Sinkevičius.
Pasak Investuok Lietuvoje generalinio direktoriaus Manto Katino, stiprios dirbtinio intelekto kompetencijos padės Lietuvai išlikti konkurencingai technologijų rinkoje ateityje.
Jau šiandien matome, kad Lietuvoje įsikūrusios bendrovės taiko naujausius DI ir mašininio mokymosi metodus tokiose srityse kaip kibernetinis saugumas ir medicina. GOSU Data Lab atskleis tų pačių specialistų gebėjimus žaidimų kūrimo srityje nišoje, kurioje Lietuvoje turi galimybių plėstis ateityje, įsitikinęs p. Katinas.
VŽ rugpjūtį rašė, kad Lietuvos žaidimų industrija, nors vis dar nedidelė, toliau auga ir bręsta stambių kompanijų atėjimui. Kartu sudėjus virš 100 mln. Eur pajamų pernai gavusioms Lietuvos žaidimų bendrovėms labiausiai trūksta kelerių metų patirtį turinčių specialistų. Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacijos duomenimis, gegužę šalyje veikė 37 vaizdo žaidimų kūrimo bendrovės, prieš metus jų buvo 28. Rinkoje žinomos yra tokios žaidimų įmonės kaip Nordcurrent, Game Insight, Tiny Lab Productions (UAB Invenis), Tutotoons (UAB Edukacinės sistemos), Sneaky Box, Pepi Play, Tag of Joy, Strange Fire, JetCat Games, Charlie Oscar Lima Tango Interactive Entertainment.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti