„Huawei“ už 15 mlrd. USD parduoda savo „Honor“ padalinį

Kinijos milžinė Huawei sutarė už 100 mlrd. CNY (15,2 mlrd. USD) parduoti savo vidutinės klasės išmaniųjų telefonų padalinį Honor investuotojų konsorciumui, kurį sudaro debesų kompiuterijos paslaugų ir įrangos bendrovė Digital China, mažiausiai trys investicijų fondai bei Huawei gimtojo miesto Šendženo valdžia, skelbia Reuters.
Papildyta Huawei komentaru.
Agentūros šaltinių žiniomis, pardavimas apima visą turtą, įskaitant prekės ženklą, mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros (MTEP) resursus (specialistus ir laboratorijas) bei tiekimo grandinės valdymą. Digital China sandorį planuoja finansuoti banko paskolomis. O fondai turimomis lėšomis.
Naujienų agentūra priduria, kad, JAV spaudžiama Huawei nutarė sutelkti dėmesį į aukščiausios klasės ir didžiausią maržą sukuriančius telefonus bei į verslas verslui segmentą.
Honor pardavimas taip pat rodo, kad Huawei nemato galimybių pakeisti JAV požiūrį, net ir pasiektus prezidento administracijai. Valstijose Huawei vertinama, kaip grėsmę nacionaliniam saugumui kelianti kompanija.
Teigiama, kad po pardavimo Honor planuoja išlaikyti didžiąją dalį iš daugiau kaip 7.000 darbuotojų ir per trejus metus žengti į biržą.
Patiria spaudimą
Kinijos milžinė antradienį (lapkričio 17 d.) patvirtino, kad dėl pardavimo sukirsta rankomis.
Huawei išmaniųjų įrenginių verslas pastaruoju metu patyrė milžinišką spaudimą dėl nuolatinio mobiliųjų įrenginių gaminimui reikiamų techninių elementų trūkumo. Tai lėmė, kad buvo nuspręsta parduoti Honor verslo turtą Shenzhen Zhixin New Information Technology Co., Ltd. Šis pardavimas padės Honor pardavimų kanalams ir tiekėjams išgyventi šį sunkų laikotarpį, rašoma Verslo žinioms atsiųstame komentare.
Pabrėžima, kad kai pardavimas bus įgyvendintas, Huawei neturės jokio turto ir nebus įtrauktas į jokį verslo valdymą ar sprendimų priėmimą naujoje Honor bendrovėje.
Huawei ypatingai vertina nuolatinį atsidavimą, dėmesį ir paramą, gautą iš Honor naudotojų, pardavimų kanalų, tiekėjų, partnerių ir darbuotojų. Tikimės, kad nauja Honor bendrovė taps naujo kelio pradžia šiam prekės ženklui, jo savininkams, partneriams ir darbuotojams. Nuo sukūrimo 2013 m. Honor prekinis ženklas buvo orientuotas į jaunimą, ir siūlė telefonus žemos bei vidutinės kainos segmentuose. Per pastaruosius septynerius metus, Honor pavyko išauginti iki prekės ženklo, kuris į prekybos vietas kasmet pristato po daugiau nei 70 mln. vienetų įrenginių, teigia Huawei.
Drastiškas žingsnis
Atrodo, kad tai yra drastiškas žingsnis, nes Honor prekės ženklas gerai papildė Huawei išmaniųjų telefonų portfelį, sako Nicole Peng, rinkos tyrimų bendrovės Canalys viceprezidentė.
Honor prekės ženklo išmanieji telefonai sudarė 26% iš 51,7 mln. vnt. telefonų, kuriuos Huawei liepos rugsėjo mėnesiais pristatė į prekybos vietas visame pasaulyje, rodo Canalys skaičiavimai.
Nors laikoma, kad vidutinio ir žemiausio kainos segmento telefonų maržos yra nedidelės (ypač palyginti su flagmanais), Honor pernai uždirbo 6 mlrd. CNY (910 mln. USD) grynojo pelno ir gavo 90 mlrd. CNY (13,6 mlrd. USD).
Tomas Kangas, Counterpoint tyrimų vadovas priduria, kad Digital China yra pagrindinis Honor platintojas Kinijoje. Tai padės šiam prekės ženklui išlaikyti rinkos dalį Kinijoje. Kitose rinkose jo likimas neaiškus.
JAV vyriausybė pernai uždraudė JAV įmonėms vykdyti verslą su Huawei ir jos antrinėmis įmonėmis. O vėliau apskritai uždraudė Huawei parduoti bet ką, kas pagaminta naudojant amerikietišką intelektinę nuosavybę. Taip Huawei šiemet neteko prieigos prie lustų bene svarbiausių išmaniųjų telefonų komponentų. Dabar rinkoje kalbama, kad JAV valdžia svarsto leisti didiesiems pasaulio gamintojams, tokiems kaip Taivano TSMC, pardavinėti Kinijos milžinei lustus, jei jie nėra susiję su 5G ryšiu.
Huawei įkūrė Honor 2013 m. Tačiau padalinys veikia savarankiškai (netgi organizuodavo atskirus įrangos pristatymo renginius). Kaip ir pati Huawei, Honor gamina ne tik telefonus, bet ir nešiojamuosius bei planšetinius kompiuterius, ir televizorius.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti