„Under Armour“ parduoda „MyFitnessPal“, naikina „Endomondo“

JAV kūno rengybos milžinė Under Armour paskelbė už 345 mln. USD investicijų bendrovei Francisco Partners parduodanti 2015 m. už 475 mln. USD įsigytą bendrovę MyFitnessPal.
Bendrovė taip pat pranešė nutraukianti sporto platformos Endomondo veiklą. Pastarąją kompanija 2015 m. įsigijo už 85 mln. USD.
Pranešime spaudai Under Armour teigia, kad šių sprendimų priežastis yra siekis supaprastinti ir sutelkti savo prekės ženklą bei išlaikyti dėmesį, nukreiptą į tikslinį vartotoją profesionalų sportininką.
MyFitnessPal ir Endomondo išties skirti labiau pradedantiesiems ir tiems, kurie sportuoja tik dėl sveikatos, bet nesiekia rezultatų. O Under Armour prekės ženklas labiau siejamas su profesionalia lengvąja atletika, pažengusiais sporto entuziastais ar pusiau profesionalais, besitreniruojančiais ištvermės varžyboms.
Tačiau tai, kad Under Armour parduoda MyFitnessPal su nemenka nuolaida ir gerokai papildytu vartotojų krepšeliu (įsigijimo metu 2015 m. MyFitnessPal turėjo 80 mln. vartotojų, šiandien, pasak Under Armour, per 200 mln.), rodo, kad priežastys ne vien supaprastinimas ir dėmesio sutelkimas.
Tikėtina, kad Under Armour traukiasi iš pradedančiųjų segmento, nes mato mažėjančią grąžą. Vienas iš veiksnių gali būti ir tai, kad į šį segmentą gana agresyviai eina Apple, kuri pradinio lygio kūno rengybos entuziastams neseniai pasiūlė Apple Fitness+ paslaugą nuotolines asmenines treniruotes su treneriais.
Apple laikrodis, Apple Health programėlė ir Apple Fitness + paslauga už 10 USD per mėnesį galinga kombinacija. Be to, daug pinigų iš pradedančiųjų segmento greičiausiai siurbia ir spartus bendrovės Peloton augimas, rašo TechCrunch.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti